Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi

PROBLEMAATILISE KÄITUMISEGA LAPSE ANALÜÜS (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

PROBLEMAATILISE KÄITUMISEGA LAPSE ANALÜÜS #1 PROBLEMAATILISE KÄITUMISEGA LAPSE ANALÜÜS #2 PROBLEMAATILISE KÄITUMISEGA LAPSE ANALÜÜS #3 PROBLEMAATILISE KÄITUMISEGA LAPSE ANALÜÜS #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 141 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor laurenso Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Erivajadustega laps lasteaias

Ühtegi tegevust rühmas ta ei viinud kunagi lõpule. Steven oli tähelepanematu ja vähese kontsentratsioonivõimega. Rühma reeglitest ta kinni ei pidanud. Õpetaja ei jõudnud küsimust lõpuni veel küsidagi, kui tema juba vastas. Kui õpetaja palus rühmas joonistada, siis Steven vastas, et see on nõme. Ka lõunauinakut keeldus ta magamast. Õpetajal oli raskusi tema korralekutsumisega. 3. Oletatav põhjus Lapse halva käitumisega on võimalik mõistlikul moel toime tulla, kui seda mõistetakse ühe või mitme eesmärgi nimel neljast. Neljast käitumise eesmärgist on Stevenil tähelepanu vajadus. Kindlasti oli suureks mõjutajaks isa ja ema lahutus. Kuna Steven armastas väga oma isa, siis nüüd puudub tal võimalus temaga iga päev koos olla ja teha seda, mis neile koos meeldis teha. Kodusel kasvatusel puudusid reeglid ja piirid. Ta sai alati kõik, mida ta tahtis ja ühtäkki oli ilma

Haridus
thumbnail
12
docx

Lapse kohanemine lasteaiaga

Lapse kohanemine lasteaiaga Ave Orgulas Lapsele lastekollektiivis koha leidmine võib mõnikord päris keeruline olla. Lapsevanemana võite rõõmustada, kui see on teil õnnestunud. Ees ootab uus ülesanne - kohanemine uue elukorraldusega. Üks laps kohaneb uue elukorraldusega kiiremini, teine aeglasemini. Lastekollektiiviga harjutamisel saavutate kiirema ja parema koostöö kui lähtute seda tehes lapse vajadustest. Ameerika psühholoog A.Maslow poolt väljatöötatud vajaduste hierarhia põhjal on inimese esimeseks põhivajaduseks füüsiline rahulolu, mis on seotud ellujäämisega. Laps tunneb end hästi kui · tema kõht on piisavalt täis, · tema unevajadus on rahuldatud, · kui ta ei higista ega külmeta,

Eelkoolipedagoogika
thumbnail
12
odt

Aktiivsus- ja tähelepanuhäire (ATH) sümptomitega lapse toetamine kodus, lasteaias ja koolis.

Aktiivsus- ja tähelepanuhäire (ATH) sümptomitega lapse toetamine kodus, lasteaias ja koolis. Www. ATH.ee ­ seal on infot Rahvusvaheline tähis on ADHD. Häire F90 Termin hüperaktiivsus on kreeka-ladina päritolu. Kreeka hyper` on peal, üleval, teisel pool ` on seotud normi ületamisele osutavate sõnadega. Ladina activus tähendab tegutsemist, toimekust. Psühholoogiasõnastikutes on hüperaktiivsust kirjeldatud kui tähelepanematust, impulsiivsust, kõrgendatud liikumisaktiivsust. MIS ON ATH?

Pedagoogika
thumbnail
19
doc

H�perkineetilised h�ired

............16 Kasutatud kirjandus...............................................................................................................18 Neist internetiallikad............................................................................................................. 18 Sissejuhatus 2 Mõistetega ,,hüperkineetilisuse sündroom", ,,hüperkineetiline häire" või ,,hüperaktiivsus" rõhutatakse esmajoones lapse pidevat nihelemist ja ohjeldamatut rahutust. Hüperkineetilist sündroomi peetakse rahvusvaheliselt enim uuritud häireks lastepsühhiaatrias, aja jooksul on avaldatud üle 6000 uurimuse. Sümptomite mitmekihilisus, tõusude ja mõõnadega kulg ja erinevad lisahäired, mis võivad esineda, põhjustavad spetsialistide, eriti pedagoogide hulgas väga erinevaid hinnanguid ja liigitusi. Endiselt püsib kangekaelselt oletus, et lapse arengut mõjutab ennekõike keskkond.

Psühhiaatria
thumbnail
5
docx

Hüperaktiivsus

koolikultuurist ja nende õppeedukus võib olla alla keskmise. Tegelikkuses võib neil esineda lapse- ja noorukieas väga levinud tervisehäire- hüperaktiivsuse ja tähelepanuhäire. 1.Hüperaktiivsus. Mis see on? Hüperaktiivsus on üldlevinud nimetus, millega tähistatakse aktiivsus- ja tähelepanuhäiret (ATH). Aktiivsus- ja tähelepanuhäire tähendab eelkõige iseärasusi e. häireid aktiivsuses ja tähelepanuvõimes. (Susi 2003: 11). Hüperaktiivsus väljendub juba lapse varasel arenguperioodil (tavaliselt esimese viie eluaasta jooksul). Selle põhitunnusteks on küllaldase püsivuse puudumine tunnetustegevuses, püüd minna üle ühelt tegevuselt teisele ühtegi neist lõpetamata, desoraniseeritud ja halvasti juhitud tegevus, ülemäärane aktiivsus. Aktiivsus- ja tähelepanuhäire on üldnimetus sündroomile, mille avaldumisvormid erinevad lapseti. (Nõmme 2005 :6). 2. Hüperaktiivsuse põhjused

Lastekaitse
thumbnail
10
odt

Referaat Hüperaktiivne laps

VANA-ANTSLA KUTSEKESKKOOL HÜPERAKTIIVNE LAPS Referaat Vana-Antsla 2011 Sissejuhatus Igas koolis, peaaegu igas klassis on lapsi, kes esmapilgul tunduvad raskesti kasvatatavad. Nad segavad tundi, õpetajat ning kaasõpilasi. Nad ei pea lugu kooli kultuurist ja nende õppeedukus võib olla alla keskmise

Lapsehoidja
thumbnail
32
odt

Referaat, hüperaktiivsus

...................................................................................5 4. Uni.................................................................................................................................6 5. Meeleolu ja emotsioonid...............................................................................................6 6. Suhtlemine.....................................................................................................................6 Hüperaktiivne laps kodus.......................................................................................................7 Hüperaktiivne laps lasteaias...................................................................................................9 Hüperaktiivsuse ravimid......................................................................................................10 Kokkuvõte.........................................................................................................................

Pedagoogika
thumbnail
5
docx

Aktiivusus ja tähelepanuhäired

....................... Aktiivsus ja tähelepanuhäired Iseseisevtöö Juhendaja: ................................... Kooli nimi Tartu 2011 PROBLEEMSITUATSIOON 11-aastane poiss saabus lastepsühhiaatriosakonda. Laps on veendumise, et keegi teda ei salli, Nii näiteks olevat koolis õpetajatega läbisaamine halb ja klassikaaslased narrivad teda. Poiss leiab, et ta ongi teistest halvem ja seetõttu põlastusväärne laps. Osakonnas viibimisejooksul on täheldatav poisi püsimatus mitmesugustes mängudes ja tegevustes, eriti keskendumist ja paigalpüsimist nõudvates lauamängudes. Poisile meeldivad väga liikumist ja jooksmist eeldavad mängud

Õendus




Kommentaarid (1)

kelli01 profiilipilt
kelli01: väike abi ikka:)
21:23 26-01-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun