Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS (KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS) (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis tekitas probleeme?
  • Mis tekitas probleeme?

Lõik failist

VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS
Teeninduse õppetool
Turismindus
Monika Lepp
Mp – 16
PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS ( KUBIJA HOTELL -LOODUSSPAAS)
Majapidamistöödepraktika aruanne
Koolipoolne praktika juhendaja : Kai Rehe
Väimela 2017

Sisukord


1.1Praktika toimumise aeg ja koht 2
Minu majutusteeninduse õppekava 1 kursuse majapidamistööde praktika toimus ajavahemikul 10.05. 2017 -22.06.2017 OÜ Pintmann Gruppis, kus olin praktikant toateenija ametikohal. 2
1.2 Ettevõtte valiku põhjendus 2
Minu praktika eesmärgiks oli arendada reaalses töökeskkonnas koolis omandatud teadmisi ja oskusi ning võtmepädevusi ning saada terviklik ettekujutus majutusettevõtte tegevusest ja töökorraldusest. Sooritasin oma majapidamistööde praktika ettevõttes, mis kannab nime OÜ Pintmann Grupp. OÜ Pintmann Grupile kuulub kaks turismindusega tegelevat ettevõtet. Kubija hotell – loodusspaa ja Haanjamehe talu, kuna Haanjamehe talu oleks jäänud minu elukohast võru linnas väga kaugeks, valisin endale praktikakohaks Kubija hotell-loodusspaa, kuna eelnimetatud hotell asub minu kodakohast kõigest paar kilomeetrit kaugemal. Tundsin ka, et firma pakub mulle head väljakutset ja annab mulle võimaluse end selles valdkonnas proovile panna. Samuti arvasin, et kuna minu eelnevad kogemused turisminduse valdkonnas töötades on puudulikud, siis oma oskuste täiendamiseks on just antud ettevõte hea koht. 2
2. Aruande sisu 3
2.1 Ettevõtte tutvustus 3
2.1.1 Ettevõtte nimetus ja põhitegevused 3
2.1.2 Töö organiseerimine objektil 4
2.1.3 Ettevõttepoolsed eeskirjad ja juhendid 5
2.1.4 Tööohutusalane juhendamine 5
2.2 Praktikandi tegevus ettevõttes 5
2.2.1 Individuaalses praktikakavas püstitatud eesmärkide täitmise hinnang 5
2.2.2 Eneseanalüüs: Minu tugevad ja nõrgad küljed. SWOT -analüüs 6
2.2.3 Mis õnnestus? 6
2.2.4 Mis tekitas probleeme? 7
2.2.5 Praktikal olles õppisin / mis vajaks veel õppimist 7
2.2.6 Kutse- ja ametioskuste areng 7
2.3 Hinnang praktika kohta 7
2.3.1 Koolipoolne korraldus 7
2.3.2 Ettevõtte poolne korraldus 8
2.3.3 Hinnang õppekeskonnas omandatud teadmistele ja oskustele 8
3. Kokkuvõte 9
4. Lisad 10
4.1 CV 10
4.2 Motivatsioonikiri 10
4.3 Praktika leping 10
4.4 Individuaalne praktikakava 10
4.5 Praktikapäevik 10
4.6 Praktikaettevõtte tagasisideleht 10
  • Praktika toimumise aeg ja koht


    Minu majutusteeninduse õppekava 1 kursuse majapidamistööde praktika toimus ajavahemikul 10.05.2017-22.06.2017 OÜ Pintmann Gruppis, kus olin praktikant toateenija ametikohal.

  • Vasakule Paremale
    PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS-KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS #1 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS-KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS #2 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS-KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS #3 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS-KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS #4 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS-KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS #5 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS-KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS #6 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS-KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS #7 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS-KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS #8 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS-KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS #9 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS-KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS #10 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS-KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS #11
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2017-09-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 18 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor monikalepp Õppematerjali autor

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    193
    docx

    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

    turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

    Turismiettevõtlus
    thumbnail
    268
    pdf

    Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

    Majanduslikud tingimused, tehnoloogia ja juhtimise arenemine aitasid kaasa ärilogistika kui valdkonna tekkimisele. Tootmises kasvasid varud ja transport ei tulnud enam rahuldavalt toime kaupade jaotusega. 1950.–1970. aastatel arenesid kiiresti nii logistika teooria kui ka praktika. Hakati mõistma logistika kaht peamist funktsiooni – laovarude ja transpordi juhtimist. Kaupade füüsilise jaotuse tarvis arendati välja logistika kogukulude kontseptsioon. Kontseptsiooni järgi ei määra lahenduste efektiivsust mitte kulude vähendamine jaotusahela ühes lülis, vaid logistilise lahenduse tõhususe

    Baas Logistika
    thumbnail
    1072
    pdf

    Logistika õpik

    Majanduslikud tingimused, tehnoloogia ja juhtimise arenemine aitasid kaasa ärilogistika kui valdkonna tekkimisele. Tootmises kasvasid varud ja transport ei tulnud enam rahuldavalt toime kaupade jaotusega. 1950.–1970. aastatel arenesid kiiresti nii logistika teooria kui ka praktika. Hakati mõistma logistika kaht peamist funktsiooni – laovarude ja transpordi juhtimist. Kaupade füüsilise jaotuse tarvis arendati välja logistika kogukulude kontseptsioon. Kontseptsiooni järgi ei määra lahenduste efektiivsust mitte kulude vähendamine jaotusahela ühes lülis, vaid logistilise lahenduse tõhususe

    Logistika alused



    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun