Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #1 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #2 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #3 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #4 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #5 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #6 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #7 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #8 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #9 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #10 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #11 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #12 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #13 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #14 PIIRKONNA TURISMIARENGUKAVA ANALÜÜS #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-02-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Mari Mets Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
doc

EESTI HOTELLITURU ÜLEVAADE JA ANALÜÜS

aasta varem. Kui aasta esimesel neljal kuul välisturistide arv pisut suurenes, siis turismi kõrghooajal ja sügiskuudel oli see langustrendis. Eelkõige oli välisturistide arvu langus seotud meie peamise turismipartnerriigi Soome turistide huvi vähenemisega Eesti vastu. Majutusettevõtetes peatunud välisturistidest 51% saabus Soomest. Oluliselt vähem turiste kui aasta tagasi saabus ka Rootsist, Saksamaalt, Suurbritanniast ja Venemaalt. 2 1 Eesti ja maailma turism 2007. EAS Turismiarenduskeskus. 2 2007. aastal peatus... Statistikaamet. Ülevaatlikud Eesti majutusturu näitajad on ära toodud tabelis 1. Tabel 1. Majutamine Eestis, 2004-2007 Näitaja 2004 2005 2006 2007 Majutatud 1 922 126 2 072 586 2 259 463 2 343 094 Eesti elanikud 547 712 619 168 831 934 962 771

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
15
doc

Äriplaan

................... 5 Turu kirjeldus.........................................................................................................................................5 Hiiumaa turismiteenused....................................................................................................................... 5 Majutus.................................................................................................................................................. 6 Swot analüüs.......................................................................................................................................... 7 Turule sisenemine ja konkurents........................................................................................................... 8 3 OSA.............................................................................................................................................................9 Ettevõtte profiil...........................

Logistika
thumbnail
11
doc

Turismi ajalugu

· reisiettevõtjad ­ reisikorraldajad ja reisibürood · reisisihi korraldajad ­ avaliku, era- ja kolmanda sektori organisatsioonid ja asutused. Maailma Turismiorganisatsiooni määratluse järgi loetakse turismiks inimeste reisimist väljapoole nende igapäevast elukeskkonda puhkuse, äri või muudel eesmärkidel kestusega kuni üks kalendriaasta. Määratlusele vastavaid reisijaid nimetatakse külastajateks ja nad jagunevad ühepäevakülastajateks ja turistideks. Turism jaguneb väljaminevaks, sissetulevaks ja siseturismiks. Igapäevane elukeskkond on inimese elu-, töö- või õppimiskoha ning muude tema poolt tihti (vähemalt kord nädalas) külastatavate kohtade (kirik, kauplus, polikliinik jne) vahetus läheduses asuv ala. Suvilatesse ja maakodudesse sõitmist loetakse turismiks. 1 Reisimine on laiem mõiste kui turism

Turism
thumbnail
8
doc

Uurimistöö Kernu valla hetkeolukorra analüüs

TURISMI PLANEERIMINE Kernu valla turismi-ja puhkemajanduse analüüs Pärnu 2012 Koostas: TÜ Pärnu kolledzi 3. kursuse üliõpilased Grete Jakobson , Katriin Mats , Teele Jänes Allikad: Vaatamisväärsused. Kernu vald. [http://www.kernu.ee/index.php?main=16] 03.11.2012. Kernu valla turismiarengukava 2010­ 2018 [http://www.kernu.ee/files/Turismiarengukava_aastateks_2010_2018_vastuv_etud.doc] 03.11.2012. Puhke- ja turismimajanduse ressursside analüüs, sihtkoha positsioneerimine ja võimalikud konkurendid Kernu valla paiknemine Eesti põhjaosas on turismiarengu seisukohalt nii arengueeldus kui puudus. Valla administratiivkeskus paikneb Tallinna südalinnast kõigest 42 kilomeetri kaugusel Haiba külas. Kõige olulisemad turismiobjektid Ruila, Kernu ja Laitse asuvad Tallinnale oluliselt lähemal. Kernu vald piirneb läänes Nissi vallaga, põhjas Vasalemma vallaga ja Keila vallaga, idas Saue vallaga ja lõunas Rapla maakonnaga.

Turismi planeerimine
thumbnail
10
docx

Maailma Turismitrendid

..........................................................7 3.2 Aasia....................................................................................................................................7 3.3 Ameerika.............................................................................................................................8 3.4 Lähis-Ida.............................................................................................................................8 4. Väljaminev turism...................................................................................................................8 4.1 Enamik reisijaid reisivad enda piirkonnas..........................................................................8 5.Maailma turismi mõjutavad tegurid.........................................................................................8 5.1 Maailma turism pärast 11.septembrit..................................................................................8 5.1

Turism
thumbnail
46
ppt

Turism

0 Eesti (CC BY-SA 3.0)“ alusel, vt Koostaja: Ülle http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/ee/ Liiber Avaldatud Creative Commons litsensi „Autorile viitamine+ jagamine samadel tingimustel 3.0 Eesti (CC BY-SA 3.0) alusel vt http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/ee Terry Sohl , U.S. Geological Survey Turistide arv kasvab väga • kiiresti Turism on viimase 50 aasta jooksul tohutult laienenud ning muutunud ülemaailmseks tööstuseks. • Rahvusvaheliste turistide arv kasvab 2020. aastaks 1,6 miljardini, millest 1,2 miljardit on regioonisisesed ja 0,4 miljardit on kaugreisijad. mlr Lähis- Ida ml

Geograafia
thumbnail
20
docx

Viljandi turismisihtkoha analüüs ja turismipuu

Turismi mõjud Turismi areng toob Viljandile nii negatiivseid kui ka positiivseid mõjusid. Positiivsete mõjudena saab välja tuua töökohtade loomise. Samas on turismivaldkonna töötajaid saada raske, sest tihti on töö hooajaline ning selle tõttu on keeruline leida pädevat töötajat. Positiivseks mõjuks on ka turisti poolt jäetav raha, mis läheb uuesti ringlusesse Viljandi arendamiseks (näiteks infrastruktuuri loomisele) ja täiendab eelarvet. Muidugi täiendab ja ühendub turism ka teisi majandusharusid. Hea ning läbimõeldud turismisihtkoht annab mainet Viljandile. Turismi mõjul väheneb keele, sotsiaal-kultuurilisi- ja klassi-, rassismist, poliitikast ja religioonist tulenevaid barjääre. Turismi areng toetab toitlustus, Ugala teatri ja teiste kultuuri- ja meelelahutuskohtade mitmekesisust. Turismi mõjul eraldatakse eelarvest erinevate ajalooliste hoonete ja mälestuste restaureerimist. Näiteks on hiljuti parandatud lossimägede seisukorda

Turismimajanduse alused
thumbnail
16
docx

Nimetu

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond Ene-Mari Saamel AÜTH1 TURISM EESTIS Referaat Juhendaja: Grete Männikus, MBA Pärnu 2016 SISUKORD 1.Turism.............................................................................................................................4 1.1.Turismi tähendus......................................................................................................4 1.2.Turismiseadus..........................................................................................................5 2

Budism




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun