Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ostukäitumise analüüs (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas ja millest see tekkis?
  • Millised olid Teie ootused vajadust rahuldavale tootele?
  • Millistest allikatest Te otsisite või saite informatsiooni?
  • Milliste kriteeriumite alusel Te võrdlesite alternatiivseid tooteid?
  • Kuidas toimus ostmine?
  • Midagi mis mõjutas Teid just ostmise etapis?
  • Milliseks kujunes ostujärgne rahulolu?
  • Millest see rahuolu sõltus?
  • Milliseks hindate kokkuvõttes enda ostuosalust?
Ostukäitumise analüüs #1 Ostukäitumise analüüs #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-10-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 163 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katukse Õppematerjali autor
On vastatud ostukäitumise analüüsi tegemisel esitatud küsimustele jutu vormis.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

Müügi põhitõed Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem? [Type the author name] "Väikesed muudatused võimetes viivad suurte muudatusteni tulemustes." Sisukord Sissejuhatus 2 Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? 3 Klientide eripärad 5 Müügitsükkel 7 Ettevalmistus ja häälestamine 8 Kontakti loomine ­ ICE BREAKING 8 Vajaduste lahtiselgitamine 9 Toote esitlemine 10 Vastuväidetega tegelemine 11 Closing 13 Lisamüük ­ crossell 19 Kokkuvõte 20 1 Sissejuhatus Müügitöö on kahtlemata kõige huvitava

Müügitöö alused
thumbnail
60
doc

Tarbija ostukäitumine

5. TARBIJATE OSTUKÄITUMINE Turunduskontseptsiooni kohaselt on turundustegevuse aluseks tarbijate vajaduste selgitamine ja järgnev rahuldamine sobiva turunduskompleksi abil. Seega sõltub turunduse resultatiivsus tarbijate ja nende ostukäitumise tundmisest. Ostukäitumise all mõeldakse kõiki tegevusi ja otsustusi, mis seonduvad kaupade valimise, ostmise ja ostujärgse kasutamisega. Teatavasti ei saa tarbija ennast olulisel määral ümbritsevast keskkonnast eraldada, seepärast on ka tema käitumine sünnipäraste karakteristikute, ümbritseva keskkonna ja turundustegevuse vastasmõju tulemus. Kahjuks puudub tänapäeval üldine teooria, mis selgitaks piisava põhjalikkusega, miks tarbijad käituvad just nii, nagu nad käituvad

Tarbijakäitumine
thumbnail
24
docx

Rapid, Eeva, Profit, artikklid

Käibedeklaratsioon näitab enammakstud käibemaksu summat 246 eurot ja 40 senti. Dokumentide parandamine on küllalt lihtne. Esiteks tuleks lahti võtta pearaamatu kanded, kuhu on välja toodud kõik programmi sisestatud tehingud/kanded. Sealt valin vastava muutmist vajava dokumendikande, klikin "muuda", võtan kinnituse maha(tabaluku ikoon) ning saan muuta dokumendi ja/või kande sisu. Kassaraamatu kannete puhul eraldi kinnitust ei olegi, piisab vaid klikkida nupul muuda. Artiklite analüüs, Harjutus 1 Tark otsus- investeering oma ettevõtte majandusinfosüsteemi. Tõenäoliselt on vastav esitatud artikkel ajendatud majandussurutise ajast, mil ettevõtted pidid oma ressursikasutust ja oma ärisüsteeme täpsemalt üle vaatama ja vajadusel ümber kujundama või siis välja vahetama. Esmalt oleks tähtis, et ettevõtjad oleksid kursis igapäevaste tehingute arvu ja olemusega ning nende sobivusega kasutusel oleva majandustarkavaraga. Tarkvaraga seotud probleemid

Arvuti
thumbnail
142
doc

Arvutite riistvara

Eesti Mereakadeemia Informaatika ja arvutitehnika õppetool INFORMAATIKA - I Arvutite riistvara (loengukonspekt) Koostas: J.Pääsuke Tallinn 2001-2004.a. Sisukord 1. Sissejuhatus............................................................................................................................4 1.1. Arvutite (personaalarvutite) ajaloost...............................................................................5 1.2. Mõningaid põhimõisteid..................................................................................................6 1.3. Arvuti väljast ja seest vaadatuna.....................................................................................7 2. Arvutite protsessorid.............................................................................................................

Arvutid
thumbnail
28
docx

INTERVJUU ETTEVÕTJAGA

ning tulu tõusis. Seejärel tõstis omanik hinda ning kliente tuli ikka juurde sest nõudlus oli suur. Ettevõtte rahastamine toimus oma vahenditest ning kaasfinantseerija rahadest. Maja osteti kinnisvara languses, hiljem turg hakkas kasvama ning lõpuks kasvatati vahetasu topelt tagasi. 7 3. VÄÄRTUSPAKKUMINE OSTERWALDERI MUDELI JÄRGI 3.1. Osterwalderi mudel Ärimudel kirjeldab ettevõttet ehk mida kellegile pakutakse ja kuidas. Ärimudeli analüüs on strateegia osa strateegia väljatöötamisest ja muutumisest. Populaarne on Alex Osterwalderi mudel. Keskel asetseb ärimudeli struktuuris väärtuspakkumine, kus küsitakse et mida pakutakse ja kuidas on see kasulik kliendile. Sellel on erinevad väärtused näiteks toote või teenuse madalam hind, mis on säästlik kliendile, oluline on toote või teenuse kasutamise tõhusus, mis hoiab kulusi kokku. Kliendile on tähtis

Majandus
thumbnail
26
docx

Müük ja müügitehnikad

KORDAMISKÜSIMUSED MÜÜK JA MÜÜGITEHNIKAD 1. Müügi olemus ja seos turundusega  Müümise all võib käsitleda kõike, kus soovitakse midagi saavutada vahetuse teel – alates kauba pakkumisest kuni poliitilise võitluseni või isiklikust heaolust kuni perekonnasisese suhtlemiseni. Kõige üldisemas tähenduses võib müüki vaadelda kommunikatsiooniprotsessina, mille käigus informeeritakse teist poolt (ostjat) pakkumise olemasolust ja tingimustest. Turunduse eesmärgiks on luua kindlaid ostusoove rahuldav kaup, kehtestada viimasele vastuvõetav hind, leida müügiks sobiv koht ja lõpuks osata ka pakkumist läbi viia (ehk edustus). Viimane on eelkõige seotud müügiga. Edukaks saab aga vahetust muuta nii tarbijate informeerimise kui oskusliku pakkumise abil. Nendeks tegevusteks kasutatakse turunduses nelja vahendit: reklaami, suhtekorraldust, mü�

Müügitöö alused
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat

Sotsiaaltöö
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Turupositsiooni maatriks lk 31 Turuosa, käive; Tarbijate lojaalsus; Finantsvahendid; Tehnoloogia; Innovatsioon, toote kvaliteet, valikud, kulud; Arengupotentsiaal Turundus eesmärgid lk 32 Müügieesmärgid: Absoluutsed: käive rahas, müük koguseliselt; Suhtelised: turuosa Vahe-eesmärgid: Turundusmiksi osade eesmärgid: toote-, hinna-, turustus-, toetuseesmärgid Raameesmärgid: Tasuvuseesmärgid: kulu- ja tulueesmärgid SWOT – analüüs lk 34 Tugevused; nõrkused; ohud; võimalused Konkurentsitüüpide iseloomustus lk 37 Turundusmeetmestik e turundusmiks lk 41 Bordeni mudel lk 42 McCarthy 4P mudel lk 42 Product - toode Price – hind Place – turustus Promotion – toetus (keskendub tootele) 6P lk 43 4P + töötajad (personnel) ja protsess (process) 7P lk 43 6P+ tõendus (physical evidence) 4A lk 43 Aktsepteeritavus – jõukohasus – kättesaadavus – teadlikkus 4C lk 44

Turundus




Kommentaarid (1)

midamuhvi profiilipilt
midamuhvi: Jutt oli veidi lühike ja esines kirjavigu, muidu ok.
10:33 22-09-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun