Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ostukott (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL
MEHAANIKATEADUSKOND
MASINAEHITUSE INSTITUUT
TOOTEARENDUSE ÕPPETOOL
PROBLEEMILAHENDUS
Töö nimetus: Ostukott
Juhendaja : Töö teostamise kuupäev: 15. DETS. 2011
Üliõpilane: Rühm Töö teostamist kinnitan :
..............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
Probleemi olemus
Ostukorv kõike paremat täis toppitud, tuleks mõelda ka selle peale, kuidas kogu kaup koju transportida. Igakord uus kilekott või kilekotid osta on väga kulukas, tülikas ja samuti kahjulik meie keskkonnale. Muidugi on inimesi, kes poodi minnes, võtavad kodust kilekoti kaasa, kuid kilekott võib suhteliselt kergelt katki minna, ning tavaliselt üle 2-3 korra, seda kasutada ei saa. Sellepärast olekski hea, kui oleks igas majapidamises paar sellist nt. riidest kotti , mida oleks hea kerge poodi minnes kaasa haarata.
Tuleks teha kott , mis on mahukas, samas kerge kaasas kanda ning mugav kasutada.
Tarbija ja turu iseloomustus
Kaasaskantav ostukott on mõeldud eelkõige ostjatele, kes ostavad korraga palju

Vasakule Paremale
Ostukott #1 Ostukott #2 Ostukott #3 Ostukott #4 Ostukott #5 Ostukott #6 Ostukott #7 Ostukott #8 Ostukott #9 Ostukott #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 31 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Marjel Mõis Õppematerjali autor
Töö sisaldab 5 erinevat ideed mugavaima ja parima ostukoti tegemiseks. Ideede juures on ka joonistatud ideed toetavad pildid. Ning lõpus on morfoloogiline maatriks seadme omaduste osakaalu hindamiseks.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
31
doc

Jäätmeprobleemid

Seejärel eemaldatakse puudelt masinate abil koor ja lõhutakse see väikesteks tükkideks. Puitu küpsetatakse kuumuse ja rõhu abil. Alles siis muutub puumass sobivaks vajalikule keemilisele mikstuurile, kuhu kuulub hape ja lubjakivi. Mitmetunnise kuumutamise järel saadakse massist tselluloosikiud. Paberi värvimiseks kulutatakse vett. 1 osa paberi kohta kulub kuni 400 osa vett. Seejärel kurnatakse välja alles jäänud mass ja vormitakse sellest paber. Ärge unustage, et kott ei ole veel valmis. Siiani oleme kulutanud päris palju energiat ­ kasutatud on nii keemilist, elektri- kui ka fossiilkütustel põhinevat energiat. Sageli valmistatakse ja turustatakse paberist kotid erinevates riikides. Seega lisanduvad veel kulud transpordile. 5.1.1 Mis saab paberkotist? Kui te olete osturetke lõpetanud ja kasutanud paberkotti majapidamises vajamineval viisil, siis edasi tuleb kotti käidelda

Keskkonnakaitse ja keskkonnaprobleemid
thumbnail
20
doc

Kilekottide maksustamine Eestis

keskkonnale oli ligi 50 miljonit dollarit. Kuid ringlussevõtu määr oli alla 0,5 protsendi. Konsultatsiooniuuring soovitas kasutusele võtta maks. 2001. aastal(keskkonnavastutuskilpide pakend) kehtestati piirang, mis rakendus kõikidele plastikkottedele, maksumuseks 0,15 eurot. See maks on müügikohas kehtestatud ja jaemüüjad on seadusega kohustatud selle üle andma otse kliendile. Vastunäiduks saab tuua Taani, kus 1994.aastal kilekoti maks kajastus jaemüüja kottide hinnast ehk kott oli juba niigi maksustatud ning lisandub maks, mille riik määras oli seega ka tarbijale vähem ilmne. Iirimaa kehtival maksul ehk PlasTaxil on olnud fenomenaalne edu, kilekottide kasutamine on langenud 90%. 2 KILEKOTTIDE KASUTAMINE EESTIS Täna kasutatakse Eestis ühe inimese kohta keskmiselt 200 kilekotti aastas, mille tarbimiskogused on läinud ilmselgelt liiga suureks. Paraku selle asemel, et ühte kilekotti kasutada 10-20 korda, 8

Majandus
thumbnail
32
doc

Laeva hoolduse ja ekspluatatsiooni eksami piletid ja vastused

Pilet No. 01 1. Lateraalne ujuvmärgistus Kasutatakse laevatee märgistamiseks (faarvaatris). Euroopas kasutatakse IALA „A“ süsteemi kus paremale küljele jääb roheline poi (koonus, Fl G) ja vasakule punane poi (silinder, Fl R) ja Ameerikas kasutatakse IALA „B“ süsteemi kus on vastupidi. Lateraalsüsteem määratletakse põhimõttel, et laev liigub merelt maa poole, suuremast veest väiksemasse vette. Punased on paaris numbrid, rohelised paaritud. Topimärgid on mõlemas süsteemis samad vasakul silinder, paremal koonus. 2. Laevades kasutatavad tuletõrjevahendid Laevaehituslikud vahendid: konstruktiivsed (tulekindlad vaheseinad), tuletõrje süsteemid (vee-, auru-, süsihappegaasi-, vahu-, sprinkleri- ja inertsete gaaaside süsteem), tuletõrjesignalisatsioon (andurid laeva ruumides), tuletõrje varustus. Tuletõrje vahendid: tuletõrjevoolik joatoruga (Ruumides on vooliku pikkus 10-20m

Laeva ekspluatatsioon
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

AKTIIVÕPPE MEETODID TÖÖLEHED Merlecons ja Ko OÜ 0 SISUKORD AKTIIVÕPPE MEETODID I.....................................................................5 AJALEHT...................................................................................................6 EBASELGE JA SELGE EESMÄRK..........................................................6 EBAVÕRDSED VAHENDID.................................................................10 ELUVESI...................................................................................................12 ENESEKEHTESTAMINE.......................................................................18 GRUPIKÄITUMINE...............................................................................21 HEA JA EDUKAS INIMENE.................................................................22 INTERVJUU.......................................................

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
39
doc

Laevade ehitus EKSAM

1. Esimene küsimus puudutab laevade liigitust, klassifitseerimist, laeva teooria aluste temaatikat loengutes läbi võetud materjali ulatuses 2. Teine on laeva osade konstruktsiooni, seadme või süsteemi kohta käiv küsimus 1. Laeva arhitektuursed tüübid. Vööri ja ahtri kuju, tekiehitiste ja masinaruumi paiknemine. Lagedatekiline laev - lahtine, lage tekk vöörist ahtrini. Võib olla üks (enamasti) tekihoone (tekikamber), mis ei ulatu pardast pardani. Näit. sadamapuksiirid. Pideva tekiehitisega laev - pardast pardani ulatuv tekiehitis vöörist ahtrini. Esineb enamasti reisilaevadel, matkelaevadel, parvlaevadel, autoveolaevadel jne. Kolmesaarelaev - kolm tekiehitist: pakk, keskmine ja pupp. Pakk kaitseb tekki eestpoolt peale jooksvate lainete eest hoides ära suurte veemasside sattumise tekile ja tekilastile. Pupp kaitseb tagant jooksvate lainete eest. Keskmine tekiehitis paikneb tavaliselt masinaruumi peal kaitstes seda ja andes eluruumideks laevaperele ning reisijatele

Laevandus
thumbnail
102
doc

Mängud

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendõppe osakond LÕE-1 Ave Hüüs MÄNG Portfoolio Juhendaja: Kaire Kollom Tallinn 2009 Sisukord Sisukord.................................................................................................................................. 2 Mängud alates sünnist:......................................................................................................... 10 KALLI-KALLI...................................................................................................................... 10 HOIDEKEEL...................................................................................................................... 10 RAHUSTAV MUUSIKA...................................................................................................... 10 TII-TAA TILLUKE.........................................

Mäng
thumbnail
80
docx

LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

Kaja Saar LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS Tallinn 2010 Sissejuhatus Autor on valinud käesolev teema, kuna leiab, et võõrkeele õpetamine juba maast-madalast on arendav ning maailmapilti avardav. Töötava õpetajana on töö koostaja kogenud hetki, mil on jäänud vajaka ideedest ning metoodilisest materjalist. Autor püüab antud teemat lahetes leida vastuseid järgmistele küsimustele: Kuidas teha end selgeltmõistetavaks 1-6`e aastasele lapsele võõrkeeles? Kas meil on piisavalt vastavasisulist metoodikat? Tulenevalt tekkinud küsimustest on eesmärk leida materjali/meetodeid, mis aitaks õpetajal orienteeruda kakskeelses keskkonnas. Töötada välja sobiv õpimapp, mis oleks abiks keele õpetamisel ning tõukeks uutele ideedele. Tulemi saavutamiseks leiab autor, et on oluline analüüsida hetkeseisu Adelion`i lasteaias. Töödelda läbi olemasolev, vastavasisuline metoodiline materjal. Teha valik pakutav

Alushariduse pedagoog
thumbnail
52
docx

Madruse eksami piletid 2016

Loomulikult peab olema päästevest ka igale reisijale. Päästevesti komplekti kuulub lülitiga elektrilamp, patarei, vile, valgust peegelduvad kleepsud. Termoülikond on soojust ja vettpidav. Veeülikond peab kindlustama inimese keha temp. kui inimene on 0 - +2 kraadises vees, 6 tundi ei tohi tema keha temp. langeda 2 kraadi võrra. Lisaks päästevahenditele on külmunud inimeste soojendamiseks soojust hoidev kott või tekk. Kõik päästevahendid on oranzi värvi. Kõik päästevahendid kuuluvad iga aastasele kontrollimisele. . • Süviselt piiratud laeva tuled, päevamärk ja udusignaal. Piiratud manööverdamisvõimega laev, välja arvatud miinitõrjetöid tegev laev, peab kandma: a)kolme vertikaalselt paiknevat ringtuld nähtavaimas kohas. Neist ülemine ja alumine tuli peavad olema punased ja keskmine valge;

Madruse koolitus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun