Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida selgitab Herzberi kahe-faktori teooria?
  • Miks on grupimõtlemise teema väga tähtis?
  • Mis vahe on EQ ja IQ?
  • Millised on ärikeskkonna vaatlemise viisid?
  • Millised on organisatsioonikäitumise uurimismeetodid?
  • Mida väidab isiksusjoonte teooria?
  • Millised tajumehhanismid on tähtsaks osaks tajumisel?
  • Mis on hoiaku kujunemise põhiliseks aluseks?
  • Kuidas muuta hoiakuid?
  • Mis on väärtushinnangud?
  • Mis vahe on lõppväärtustel ja abistavatel väärtustel?
  • Mis on suhtlemise põhisisu?
  • Millistest komponentidest koosneb edukas sõnum?
  • Millised on efektiivse tagasiside andmise põhimõtted?
  • Mis on konstruktiivsete ja destruktiivsete konfliktide erinevus?
  • Millised on konfliktidega toimetuleku individuaalsed erinevused?
  • Mis on eustressi ja distressi erinevus?
  • Millised on enamlevinud üldised stressorid?
  • Millised on enamlevinud tööalased stressorid?
  • Kuidas vältida stressi ja läbipõlemist?
  • Mis on innovatsioon?
  • Milline võib olla inimesetöötaja asend grupis?
  • Millised on grupi arenguastmed?
  • Mis on grupimõtlemine?
  • Mida tähendab konformism?
  • Millised on olulisemad grupis otsustamise tehnikad?
  • Mis on sünergia?
  • Mis on eestvedamine?
  • Millised on põhilised 3 eestvedamisteooriate gruppi?
  • Millised on põhilised juhi kui liidri käitumisstiilid?
  • Milles seisneb nende sisuline erinevus?
  • Mida nimetatakse motiiviks mida motivatsiooniks?
  • Millised erinevad tasustamise võimalused aitavad töötajat motiveerida?
  • Kuidas seletada väidet Palk on mõjus siis kui ta on kooskõlas Võrdsuse teooriaga?
  • Mis on enesemotivatsioon?
  • Mis on organisatsioonikultuur?
  • Millistest elementidest kujuneb organisatsioonikultuuri nähtav tasand?
  • Milline on organisatsioonikultuuri tüpoloogia R Harrisoni järgi?
  • Mis on rituaali ja tseremoonia erinevus?
  • Mis on emotsionaalne intelligentsus?
  • Mis on empaatia?
  • Milliseid väärsamme võib organisatsioon teha mõistmata EQ tähtsust?
  • Milline on uue ja vana mõtteviisi erinevus talendijuhtimises?
  • Millised abinõud aitavad liidril oma mõjuvõimu organisatsioonis läbivalt rakendada?
  • Miks on vaja teadmiste juhtimist?
Vasakule Paremale
Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #1 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #2 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #3 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #4 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #5 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #6 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #7 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #8 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #9 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #10 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #11 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #12 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #13 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #14 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #15 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #16 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #17 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #18 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #19 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #20 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #21 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #22 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #23 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #24 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #25 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #26 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #27 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #28 Organisatsioonikäitumine eksamimaterjal - vastused kordamisküsimustele #29
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 29 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 64 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Miitsy Õppematerjali autor
27 lehekülge

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
docx

Organisatsiooni käitumise eksami küsimused/vastused

1. Millised olid klassikalise teadusliku koolkonna põhilised seisukohad ja kes olid koolkonna tuntumad esindajad?  Teaduslik juhtimine (F. Taylor) –Töökoht peab olema ettevalmistatud, töötaja peab olema oskustega  "Hawthorne´i" uurimused (E. Mayo) –väärtustab inimsuhteid. Edu alus-meeskonnatöö, grupitöö, suhtlemise tähtsus, sellest tulenevalt paranevad töötulemused.  Ideaalne organisatsioon (M. Weber) – teoreetik, praktik, Preisi päritolu. Ratsionaliseeritud, standardiseeritud. On Kanti põhitõdedega. Seadus täitmiseks. Austus kõigi ametikohtade vahel.  Ohio Ülikooli uuringud (liidristiilid) – liidristiilid, juhi käitumise stiilid. Autorikraatlik, demokraatlik, minnalaskev –passiivne (ei võta teravaid otsuseid vastu nt. omaniku käsutäitja.)  Juhtimine eesmärgi kaudu (P. Drucker) – juht püstitab eesmärgid organisatsioonile

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
18
docx

Organisatioonikäitumine II Kontrolltöö

1. Mida nimetatakse loovuseks? Loovus on isiksuse omaduste kogum, mis annab eeldused mistahes inimtegevuse valdkonnas probleeme uut viisi lahendada ja algupäraseid tulemusi saada (McLeod & Cropley, 1989). Loovus on alati seotud õppimisega. Loovus on teadmiste, kujutlusvõime ja arengu tulemus. Loovus on protsess, mille kaudu jõuavad indiviidid ja grupid ideede ja tulemusteni, mis on uued ja väärtuslikud nende loojatele ning väärtustatud laiema grupi või ühiskonna poolt (F. Xu , T.Rickards, 2007). – Idee on uus – ja kasulik Loovus – on võime genereerida ideid, mis on üheaegselt uudsed ja kasulikud. Loovus on suunatud uudse kujutluse rakendatavusele - probleemide lahendamine uuel viisil. Loovus on kaasaegsetele organisatsioonidele eluliselt vajalik, sest võimaldab leiutada uudseid alternatiive olukordades, kus standardsed tegevusviisid ei võimalda tekkinud probleeme lahendada. 2. Mida nime

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
21
doc

Organisatsioonikäitumise eksamiküsimused

1. Millised on organisatsioonikäitumise kolm uuritavat tasandit? 10p Indiviid ­ baasteaduseks on psühholoogia, mis uurib isiksust, motivatsiooni, emotsioone, stressi, taju, hoiakuid, väärtuse töörahulolu jne. Juhtimisteadusteks, mis selle uurimisobjektiga tegelevad on organisatsioonikäitumine ja personali juhtimine. Grupp ­ baasteadusteks sel tasandil on sotsioloogia ja sotsiaalpsüholoogia. Sotsioloogia uurib grupikäitumist tööjaotust, konflikte ja organisatsioonikultuuri. Sotsiaalpsüholoogiaga uuritakse näiteks kommunikatsiooni, grupiprotsesse ja otsustamist. Juhtimisteadusteks, mis grupi tasandiga tegelevad on samuti organisatsioonikäitumine ja personali juhtimine. Organisatsioon ­ seda uurivad baasteadusteks on politoloogia ja antropoloogia. Organisatsiooni tasandil

Majandus
thumbnail
40
docx

Organisatsiooni juhtimise kordamisküsimused

38. Kavandamine aitab koordineerida tegevust, vähendab ebaselgust, väheneb topelttegevus ja „tühi töö“, kontrolli võimalus. 39. Kavandamiskäik 40. Toimingute rida, mida tuleb kava koostamisel sooritada. 1. Tulevikus ühiskondliku, majandusliku ja tehnilis-tehnoloogilise keskkonna vajaduste, nõuete ja võimaluste hindamine. 2. Organisatsooni liikmete väärtushoiakute, huvide ja taotluste hindamine. 3. Rolli määratlemine, mida organisatsioon peaks muutuvas ja arenevas keskkonnas etendama. 4. Soovitud osa täitmiseks vajalike varude ja nende hankimise allikate analüüsimine. 5. Strateegia kujundamine, mis hõlmaks ja sobitaks kokku võimalused ja organisatsiooni liikmete hoiakud ja taotlused, soovitud rolli ja varud. 6. Kogu org-i pingutusi suunavate kavade koostamine. 7. Allüksustes üksikasjalike tegevusplaanide väljatöötamine 8

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
10
pdf

Organisatsioonikäitumine - KT2 vastused (2019)

tulemuse ja panuse suhtega. Tööd tehes inimesed pidevalt võrdlevad oma ja teiste panuseid saavutatavate töötulemustega. Selleks, et hoida oma firma töötajate töömotivatsiooni, peaks hoidma oma töötajaid suhteliselt ülemakstuna. 14. Miks on vaja teada organisatsioonilise pühendumuse olemust? Kaasaegse organisatsiooni edukus ei sõltu üksnes töötajate kompetentsusest, oluline on see, kuivõrd organisatsioon suudab kaasa aidata töötajate pühendumuse tekkele. Tugeva pühendumusega töötaja tunneb suuremat seotust organisatsiooniga, seega peaks ta omama ka kõrgemat motivatsiooni või tahet panustada rohkem organisatsiooni kui töötaja, kellel on madal pühendumus samale organisatsioonile. 15. Selgitage emotsionaalse pühendumuse põhimõtet. Sõnastage eluline/praktiline näide. Emotsionaalne pühendumus on seotud emotsionaalse sidemega, mis tekib läbi positiivse töökogemuse

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
34
docx

Organisatsiooni juhtimise kordamisküsimused

+ Konfliktide olemus, konfliktide tekkepõhjused, konfliktide lahendamine. + Stressi olemus, stressi liigitus, stressist ülesaamine, konformsus. + Enesejuhtimise olemus. Harjumused enesejuhtimises. + Muutused organisatsioonis. Muudatuste elluviimise protsess. + Muutustele vastuseisu põhjused. + Õppiva organisatsiooni olemus. Organisatsiooni õppimisprofiili komponendid. + Organisatsioonis õppimist toetavad ja takistavad tegurid. + 1 Organisatsiooni definitsioon + Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke. 2 Juhtimise definitsioon + Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused.

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
23
docx

Juhtimine - eksamiks kordamisküsimused

TMO0010 JUHTIMINE - KORDAMISEKS kevad 2015 1. Organisatsioon - kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. 2. Juhtimise kui protsess on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. Juhtimine on tulemuste saavutamine teiste inimeste kaasabil. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine. Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist

Juhtimine
thumbnail
13
docx

II KT kordamisküsimused vastustega

o Kaaslaste surve; o Kultuurilised eripärad; o Isiksuste vahelised konfliktid; o Mittemotiveerivad tasustamissüsteemid. Inimlikust vastuseisust tulenevad ka organisatsiooni vastuseisu allikad: o väljakujunenud harjumus teha asju ikka ja jälle samal viisil; o inertsus ­ tendents jätkata samas suunas. 54.Selgitage õppivaks organisatsiooni olemust. Õppiv organisatsioon on iga organiseeritud inimkogum, mis on pidevas dünaamilises arengus nii kogumi kui indiviidide tasandil. Nii inimesed kui organisatsioon on pidevalt kestvas õppimistsüklis, mis koosneb kolmest komponendist: o teadmised, oskused ja võimed o teadlikus ja vastuvõtlikus o suhtumine ja veendumused. Õppiva organisatsiooni ülesehitamine on kestva õppimise protsess.

Organisatsiooni juhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun