Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö (2018) (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on organisatsioonikäitumise uurimismeetodid?
  • Mida väidab isiksusjoonte teooria?
  • Mida nimetatakse tajuks?
  • Mis on hoiaku kujunemise põhiliseks aluseks?
  • Kuidas muuta hoiakuid?
  • Mida nimetatakse väärtushinnanguteks?
  • Milliste väärtustüüpide kaudu kirjeldas G Allport isikut kui tervikut?
  • Mis on suhtlemise põhisisu?
  • Millistest komponentidest koosneb edukas sõnum?
  • Kuidas käitub ja suhtleb alistuva stiiliga" inimene?
  • Kuidas käitub ja suhtleb agressiivse stiiliga" inimene?
  • Kuidas käitub ja suhtleb kehtestava stiiliga" inimene?
  • Millised on tüüpilisemad suhtlemisbarjäärid?
  • Mida nimetatakse konfliktiks?
  • Millised on konstruktiivsed konfliktid?
  • Millised on destruktiivsed konfliktid?
  • Millised on vertikaalsed konfliktid?
  • Millised on horisontaalsed konfliktid?
  • Millised on konfliktidega toimetuleku individuaalsed erinevused?
  • Mida nimetatakse stressiks?
  • Mis on eustressi ja distressi erinevus?
  • Millised on enamlevinud üldised stressorid?
  • Millised on enamlevinud tööalased stressorid?
  • Kuidas selgitate mõistet läbipõlemine"?
  • Milline võib olla inimesetöötaja mõtteline positsioon grupis?
  • Mida nimetatakse grupimõtlemiseks?
  • Millised on olulisemad grupis otsustamise tehnikad?
  • Millised on meeskondade ja gruppide sarnasused ja erinevused?
  • Mida nimetatakse sünergiaks?
  • Milline on dünaamiline meeskond Changi järgi?
  • Millised on meeskonna arenguetapid?
  • Millised on meeskonna liikmete rollid Belbini järgi?
  • Millised on meeskonna erinevad inimtüübid?
Vasakule Paremale
Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #1 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #2 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #3 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #4 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #5 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #6 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #7 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #8 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #9 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #10 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #11 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #12 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #13 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #14 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #15 Organisatsioonikäitumine I kontrolltöö-2018 #16
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-03-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 31 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor k4sk Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
docx

Organisatioonikäitumine II Kontrolltöö

1. Mida nimetatakse loovuseks? Loovus on isiksuse omaduste kogum, mis annab eeldused mistahes inimtegevuse valdkonnas probleeme uut viisi lahendada ja algupäraseid tulemusi saada (McLeod & Cropley, 1989). Loovus on alati seotud õppimisega. Loovus on teadmiste, kujutlusvõime ja arengu tulemus. Loovus on protsess, mille kaudu jõuavad indiviidid ja grupid ideede ja tulemusteni, mis on uued ja väärtuslikud nende loojatele ning väärtustatud laiema grupi või ühiskonna poolt (F. Xu , T.Rickards, 2007). – Idee on uus – ja kasulik Loovus – on võime genereerida ideid, mis on üheaegselt uudsed ja kasulikud. Loovus on suunatud uudse kujutluse rakendatavusele - probleemide lahendamine uuel viisil. Loovus on kaasaegsetele organisatsioonidele eluliselt vajalik, sest võimaldab leiutada uudseid alternatiive olukordades, kus standardsed tegevusviisid ei võimalda tekkinud probleeme lahendada. 2. Mida nime

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
10
docx

Organisatsiooni käitumine Kontrolltöö nr. 1

Kontrolltöö nr 1 1. Organisatsioonikäitumise uurimismeetodid: Vaatlused Juhtumite analüüsid Küsitlused Eriuurimused Eksperimentaalsed uurimused Laboratoorsed eksperimendid Intervjuud 2. Isiksusjoonte teooria väidab, et inimestel on mõned kaasasündinud isiksuseomadused, mis kujundavad isiksuse ja seeläbi ka käitumise. 3. Temperamenditüüpid: Flegmaatik ­ stabiilne introvert Sangviinik ­ stabiilne ekstravert Melanhoolik ­ neurootiline introvert Koleerik - neurootiline ekstravert 4. Sisemise kontrollkeskme erinevus välisest kontrollkeskmest. Kui in. tunneb, et ta mõjutab suurel määral temaga juhtuvat, siis on ta seesmise kontrollikeskmega. On motiveeritum, pühendunum. Kui in. tunneb, et teda mõjutavad teised inimesed või org., siis on ta välise kontrollikeskmega inimene. Vajab rohkem bürokraatlikku organisatsiooni. 5. Tajumine on ps�

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
6
docx

Organisatsioonikäitumise kodutöö

Organisatsioonikäitumise kodutöö Raamatupidamisettevõtte Selleks, et ettevõtte hästi toimiks, on vaja rahulolevaid töötajaid ja kliente. Kindlasti peavad ka juhid olema inimlikud ja vastutulelikud, et kõik toimiks hästi. Kui iga ettevõttes töötav isik annab endast 100%, oleks ettevõte justkui täiuslik. Kuid selleks, et seotud inimesed annaks endast kõik, peab neil olema häid motivaatoreid, mis neid tööle innustavad. Inimest motiveerib ikka palk ja preemia. Need on peamised näitajad, mida inimesed arvestavad tavaliselt esimesena, kui tööle kandideerivad. Tänapäeval on raha tähtsus väga üles paisutatud ning enamasti ongi just raha peamine motivaator. Mõned inimesed taluvad igasuguseid ebainimlikke käitumisi ülemuse poolt või kõlbmatuid tingimusi ainult raha nimel. Kui ettevõttes ka preemiat pakutakse, innustab see ka töötajaid rohkem pingutama. Niisiis paigutataksegi raha tavaliselt esikohale. Sõbralik kollektiiv on ka väga tähtis. Töötajal on k

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
2
docx

Organisatsiooni käitumise kodutöö 1

Kiviõli Kaubahoov AS Tutvustus Kiviõli Kaubahoov AS on kaubandusega tegelev organisatsioon. Peakontor asub Kiviõlis ja 4 kauplust, mis asuvad eri linnades. Kauplused: · Primus Kiviõli kauplus · Primus Saed ja Rattad Jõhvi kauplus · Primus Ahtme kauplus · Primus Ehituskaubad Kiviõli kauplus Tegevusalad: · Audiotehnika, videotehnika · Ehitusmaterjalid, remondimaterjalid · Jalgrattad · Kodumasinad · Majapidamistarbed · Metsamasinad, metsatehnika · Viimistlusmaterjalid, viimistlusseaded Huvigrupid Tarbijad (nt. tava-inimesed, koolid, teised organisatsioonid) 1)Mõju organisatsioonile on suur ­ tarbijatest sõltub, kas organisatsioon toimib edukalt. 2)Organisatsioon saab mõjutada tarbijaid: kampaaniatega, soodusmüügiga, allahindlustega, liisinguga, reklaamidega, hea teeninduse ja üldise müügikeskkonnaga. Ühiskond 1)Mõju organisatsioonile ­ mida suurem ja rikkam on elanikkond, sed

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
12
doc

Organisatsioonikäitumine (sügis 2014)

Organisatsioonikäitumine (sügis 2014) Kontrolltöö kordamisküsimused TEEMA: Sissejuhatus juhtimisse 1) Millisest tegevusest saavad juhid suurema osa oma teadmistest? Kõige vajalikumaks osutusid valusad õppetunnid - suurte vigade tegemine, raskete ülesannetega ülekoormatus, enda ohustatuna tundmine, raske valiku või väljapääsmatuna tunduva olukorra ees seismine ja ebaõigluse all kannatamine. 2) Kes on juht? Juhiks võib pidada iga inimest, kellel on vähemalt üks alluv. 3) Mis on juhtimine? Juhtimist kui tegevus:  Juhtimine on protsess, mis võimaldab saavutada organisatsiooni eesmärke oma ressursside planeerimise, organiseerimise ja kontrollimise kaudu.  Juhtimine kujutab endast inimeste tegevuse ja käitumise sihipärast suunamist ning ühtseks hästi talitlevaks tervikuks sulatamist selleks, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadusi.  Juhtimine on teiste

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
7
docx

Organisatsioonikäitumine

Organisatsioonikäitumine I KT 1. Millised on organisatsioonikäitumise uurimismeetodid? Vaatlused; juhtumite (situatsioonide) analüüsid; küsitlused; eriuurimused; eksperimentaalsed uurimused; laboratoorsed eksperimendid; intervjuud. 2. Mida väidab isiksusjoonte teooria? Inimestel on mõned kaasasündinud isiksuseomadused, mis kujundavad isiksuse ja seeläbi ka käitumise. 3. Kirjeldage erinevaid temperamenditüüpe. Melanhoolik ­ Tujukas, ärev, pessimistlik, tagasihoidlik, ebasotsiaalne, vaikne, rigiidne (neurootiline, introvertne)

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
10
docx

Organisatsioonikäitumine - Kontrolltoo kordamiskusimused

Organisatsioonikäitumine (sügis 2017) Kontrolltöö kordamisküsimused TEEMA: Sissejuhatus juhtimisse 1 Millisest tegevusest saavad juhid suurema osa oma teadmistest? 50% ehk pooled teadmistest saadi tööülesandeid täites ja eksimusest õppides, 30% teadmistest saadi juhtide, juhendajate ja kaastöötajatega suheldes, 20% teadmistest andis erialane haridus ja täiendkoolitus. 2 Kes on juht? Juhiks võib pidada igat inimest, kel on vähemalt üks alluv. 3 Mis on juhtimine? Juhtimine on protsess, mis võimaldab saavutada organisatsiooni eesmärke oma ressursside planeerimise, organiseerimise ja kontrollimise kaudu. 4 Nimeta neli sagedamini välja toodud juhtimise ülesannet.  Planeerimine  Organiseerimine  Eestvedamine  Kontrollimine 5 Kirjelda H. Mintzbergi juhi rolle kirjeldavat mudelit. Mintzberg liigitab juhi rollid niiviisi:  Suhtlusrollid – selleks on esindaja, eestvedaja, sidepidaja

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
19
docx

Organisatsioonikäitumine (kevad 2018)

Organisatsioonikäitumine (kevad 2018) Eksami kordamisküsimused TEEMA: Organisatsioonikäitumine 1) Milliseid organisatsioonikultuuri tunnuseid nimetas Newstrom? (6) Newstromi järgi on organisatsioonikultuuri tunnused järgmised: kultuur on antud organisatsioonile ainuomane, iseloomulik, suhteliselt stabiilne , muutudes tavaliselt aeglaselt, pigem endastmõistetav kui sõnaselgelt kirjapandu, kajastub sümboolselt juttudena, tseremooniatena jne., terviklik, ühendades organisatsiooni üksikosi, liikmete poolt heaks kiidetud, peegeldab tippjuhtkonda, võib olla erineva tugevusega. 2) Mida peaksid juhid tegema, kui nad soovivad muuta organisatsioonikultuuri? (5) Kultuuri muutmisel peaksid juhid silmas pidama järgmisi soovitusi: 1 Tippjuhtkond peab saavutama positiivse rolli, andma oma käitumisega tooni. 2 Luua uusi sümboleid, rituaale, traditsioone. 3 Toetada alluvaid, kes võtavad omaks uued taotletud väärtused. 4 Kavandada sotsialiseer

Organisatsioonikäitumine



Lisainfo

Kordamisküsimused 50tk

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun