Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Organisatsiooni missioonide analüüs (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
Organisatsioonide missioonide analüüs
  • Elisa teenindab Põhjamaades ligikaudu kaht miljonit klienti, sealhulgas Eestis ca 500 000 klienti. Eestis suuruselt teine mobiilsideoperaator Elisa pakub oma klientidele laia valikut erinevaid mobiili - ja andmesideteenuseid.
    Elisa mission: Toome elamusi ja tootlikkust igapäevaellu.
    Selle ettevõtte missioon on üks kehvematest, mis ma leidsin. Missioon peaks olema organisatsiooni olemasolu põhjendus, sellest ei loe välja, kuhu ettevõte tahab liikuda , milline ta tahaks olla. Hea missioon on koostatud tarbija poole pealt ning ta peaks kirjeldama oma teenust ning kellele teenus on suunatud ja mida soovitakse parandada. Selles missioonis ei ole teenuse kirjeldamisest mitte sõnagi. Kui inimene seda loeb, siis ta ei saaks aru, mis valdkonnas ettevõte töötab. Sõna “ tootlikus ” käiks paremini mõne tootmisettevõtte kohta, mitte mobiili – ja andmesideteenuseid pakkuva firma kohta. Samuti ei ole see missioon kellelegi suunatud, hea
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Organisatsiooni missioonide analüüs #1 Organisatsiooni missioonide analüüs #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-02-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 37 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor jaana03 Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Töid hinnati järgnevalt: arvestatud, mittearvestatud, arvestatud plussiga, arvestatud miinusega.
    Mina sain arvestatud plussiga

    missioonide analüüs , organisatsiooni missioonide analüüs

    Mõisted


    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    26
    docx
    Teenindusorganisatsiooni analüüs
    21
    doc
    Organisatsioonikäitumise eksamiküsimused
    23
    docx
    PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne
    51
    pdf
    Turundusplaani koostamise juhend
    140
    ppt
    Euroopa Liit
    27
    doc
    Klienditeenindus
    46
    doc
    Konspekt Personalijuhtimine 2013
    6
    docx
    Suhtekorralduse planeerimine



    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun