Organisatsiooni käitumise eksam (1)

5 VÄGA HEA

Esitatud küsimused

  • Kuidas tehakse ühiseid otsuseid ?
  • Mis on arusaamatuste taga ?
  • Milles on asi, mida kumbki pool tahab, miks ?
  • Kuidas asi läks ?
 
Säutsu twitteris
 1. Organisatsioonikäitumise olemus ja eesmärgid`? Organisatsioonikäitumine  uurib inimkäitumist organisatsiooni 
kontekstis, keskendudes üksikisikut ja rühma puudutavatele protsessidele ja tegevustele. Sel põhjusel hõlmab OK ka 
organisatsiooni ja juhtimisprotsesside uurimist organisatsiooni pidevalt muutuvas kontekstis ning huvitub eelkõige 
inimeste mõjust nendele. OK on rakenduslik käitumisteadus, mille eesmärk on kaardistada laialdased teoreetilised ja 
praktilised teadmised, et avardada meie käitumist inimkäitumise keerukusest organisatsioonis ning anda teadmisi 
juhtimise mõtteviisist ja tegutsemisest. 2. Organisatsioonikäitumise uurimismeetodid? vaatlus , küsitlus ja  intervjuu  
Organisatsioonikäitumise analüüsobjektiks on situatsioonid, erinevad sotsiaalsed grupid, isiksuse tegevus, 
eksperimendid laboratoorses tingimustes või reaalsetes olukordades. Andmete kogumiseks kasutatakse intervjuusid, 
küsitlusi, vaatlusi, mõõtmisi. Organisatsioonikäitumise uurimise teaduslikeks meetoditeks on: 1. vaatlused- kõige 
lihtsam ja paindlikum OK uurimise meetod. On süstemaatiline nähtuste jälgimine ja fikseerimine. Objektiivsete 
vaatlustulemuste saamiseks on oluline eelneva uuritavate tegurite valik; 3.  küsitlused -  näiteks praktilises töös on 
juhile oluline teada, et kas tema juhitava organisatsiooni liikmed on rahul organisatsiooniga või tunnetavad stressi. 
Neid andmeid saab koguda küsitluse abil, mis annavad ülevaate nähtuste omavahelistest seostest. 6. laboratoorsed 
eksperimendid-
 laboratoorsetes eksperimentides püütakse varieerida või välistada väliskeskkonna mõju tulemustele. 
Laboratoorsete eksperimentide jaoks on väga raske leida sobivaid katseisikuid, sest tegeliku juhtimisega tegelevate 
inimeste aeg on väga piiratud. Motiveerimisega probleeme. 7. intervjuud- intervjuu võib anda üsna põhjaliku 
ettekujutuse sellest, kuidas vastaja maailma näeb. Intervjuu on paindlikum nähtuste uurimise vorm kui küsitlus. 
Kõige tähtsamaks on konfidentsiaalsus, usalduslikkus ja saladuste tagamine.3. Organisatsiooni olemus inimgruppi, 
kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel ja on loonud määratletava omavaheliste suhete 
struktuuri. Organisatsioon  võib olla ükskõik milline asutus või ettevõte, samuti valitsus, kool, ühing 
jne. Organisatsioonid  jagunevad ametlikeks ja mitteametlikeks. Ametliku organisatsiooni eesmärgid on ette kindlaks 
määratud ning sinna kuuluvaid inimesi seovad struktuur, tehnoloogia  ja strateegia.. Organisatsioon  on keeruline 
nähtus, milles elemendid on üksteise suhtes põhjalikud ja pidevalt koostoimes. Org mõistmiseks tuleb üksikute 
elementide kirjeldamisele lisada nendevaheliste seoste ja sõltuvuse  analüüsimine . Seetõttu omandavad erilise tähtsuse 
üksikuid elemente siduvad tegevused. Sõna organisatsioon pärineb kreeka keelest ning tähistab korrastust ja 
kooskõlaliseks tervikuks korrapäralisust. Me sünnime org, saame hariduse org ja enamik meist töötab suurema osa 
elust mingi organisatsiooni heaks. 4. O
 
rganisatsiooni eesmärk, missioon , visioon   Missioon  kirjeldab 
organisatsiooni olemasolu põhjuseid ja suunda, visioon - kuidas organisatsioon soovib välja näha tulevikus. 
Organisatsioonieesmärk on organisatsiooni esimene  psühholoogiline  tunnus. Eesmärgiks ei saa olla kasumi  teenimine  
– kasum on hea tegevuse tagajärg ja äritegemise eeldus. Juhi ülesanne on luua organisatsioon, mis toimiks ja jääks 
91% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Organisatsiooni käitumise eksam #1 Organisatsiooni käitumise eksam #2 Organisatsiooni käitumise eksam #3 Organisatsiooni käitumise eksam #4 Organisatsiooni käitumise eksam #5 Organisatsiooni käitumise eksam #6 Organisatsiooni käitumise eksam #7
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2011-02-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
168 laadimist Kokku alla laetud
1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Gaili Õppematerjali autor

Lisainfo

Mõisted

Sisukord

  • Üksikisik ja isiksus Isiksus
  • Väärtused
  • Ootuste motivatsiooniteooriadOotuste teooria järeldused
  • ÜLESANNE
  • Rollid grupis Roll
  • Enesele suunatud rollid
  • Grupi ja tiimi erinevused
  • Organisatsiooni struktuuri mõjutavad tegurid
  • Konflikti olemus ja
  • Konfliktide põhjused
  • SÕNASTAMINE
  • LAHENDUSI
  • LAHENDUSTE/IDEEDE HINDAMINE
  • Organisatsioonikultuuri tüübid

Teemad

  • Organisatsioonikäitumise olemus ja eesmärgid`?
  • uurimismeetodid?
  • vaatlused
  • küsitlused
  • laboratoorsed
  • eksperimendid
  • intervjuud
  • Organisatsiooni olemus
  • 4. Organisatsiooni eesmärk, missioon, visioon
  • Üksikisik ja isiksus Isiksus
  • isiksuse
  • Inimese käitumist mõjutavad tegurid
  • Taju ja tajuprotsess
  • Rollid
  • Väärtused
  • Hoiakud
  • Tööga seotud hoiakud ja
  • rahulolu
  • Inimese väärtuste ja hoiakute tekkimine
  • Intelligentsus
  • I
  • Motivatsiooni olemus ja liigid
  • Ootuste motivatsiooniteooriadOotuste teooria järeldused
  • Ootuste mudel
  • Porteti ja Laweri ootuste mudel
  • Vajaduste
  • motivatsiooniteooriad Vajadused ja eneseteostus
  • Saavutusvajaduse teooria
  • Motivatsiooni mõjutavad tegurid
  • Grupi olemus
  • Grupp
  • GRUPI EESMÄRGID JA
  • Grupis võib eristada eesmärke
  • Gruppide tekkimise põhjused
  • Grupi
  • Grupi tunnused
  • Ametlik grupp
  • Eristatakse
  • järgmisi ametlikke gruppe
  • Mitteametlikud grupid
  • Formaalne grupp
  • Formaalsed grupid
  • Mitteformaalne grupp
  • Grupi normid
  • Rollid grupis Roll
  • Ülesandele suunatud rollid
  • Suhetega seotud rollid
  • Rollid rühmas
  • Otsustamine grupis
  • Grupismõtlemine
  • Grupimõtlemine
  • Tiim, tiimitöö
  • Tiimitöö
  • eelised
  • *Tiimitöö puudused
  • Tiimitöö eelised
  • *grupitöö eelised
  • *Tiimitöö puudused
  • grupitöö puudused
  • Tiimide liigid
  • *Tiimi arenguetapid
  • Organusatsiooni tehnilis
  • ratsionaalne käsitlus
  • Organisatsiooni sotsiaal
  • humanistlik käsitlus
  • Organisatsiooni struktuuri olemus ja eesmärk
  • Org eesmärgiks
  • Organisatsiooni struktuuri tüübid
  • Multifunktsionaalne struktuur
  • Multidivisiooniline
  • Maatrikstruktuur
  • võrgustikstruktuur
  • Organisatsiooni struktuuri mõjutavad tegurid
  • Organisatsioon kui poliitiline süsteem
  • Võim, võimu allikad
  • Võim
  • Konflikti olemus ja
  • liigid
  • Konflikt
  • liigid
  • erinevast informeeritusest
  • erinevatest hinnangutest ja tõlgendamisest
  • erinevatest eesmärkidest
  • võimupiirkondade
  • erinevatest
  • konflikti mitteettenägemisest
  • Konfliktide lahendamise võtted I PROBLEEMI
  • II OTSIMA VÕIMALIKE
  • III
  • IV TEGEVUSE PLAAN
  • V PLAANI ELLU VIIMINE
  • VI HINNANG
  • Konflikti juhtimisel kasutatavad stiilid
  • Organisatsioonikultuuri tase
  • Organisatsioonikultuuri avaldumisvormid
  • Sümbolid
  • Keel
  • Jutud ja jutlustused
  • Tegevuspraktika ja kombed
  • Esimese
  • Teise
  • Kolmandaks

Kommentaarid (1)


Siim Lees: Oli igati abiks.
16:00 17-05-2012


Sarnased materjalid

14
doc
28
docx
13
docx
3
doc
8
doc
40
docx
15
docx
7
docx





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto