Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Organisatsiooni arendustegevuse analüüs (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Organisatsiooni arendustegevuse analüüs #1 Organisatsiooni arendustegevuse analüüs #2 Organisatsiooni arendustegevuse analüüs #3 Organisatsiooni arendustegevuse analüüs #4 Organisatsiooni arendustegevuse analüüs #5 Organisatsiooni arendustegevuse analüüs #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 133 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor caryyn Õppematerjali autor
analüüs

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
docx

Toidukauba praktika aruanne - KIVILINNA KONSUM

Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus- ja kaubandusosakond Signe Vois KIVILINNA KONSUM Praktika aruanne Juhendaja Diana Eller Tartu 2013 SISSEJUHATUS Praktika eesmärk oli tundma õppida erinevate toidukauba gruppide nimetusi, oli tutvuda üldse müügitööga ning valida selline ettevõtte, kus käib palju müügiesindajaid. Valisin praktika kohaks Kivilinna Konsumi. Tööülesandeid oli väga palju näiteks pidin kaupa vastu võtma, täitsin pabereid, sain tuttavaks müügitööga üleüldiselt, panin uut kaupa välja, tutvusin erinevate kampaaniatega, tegin puuviljadele tagastust. Praktika ettevõtte oli paraja suurusega, seal oli nii tööstuskaupa, esmatarbe kaupu, kui ka toidukaupa. Kuid Konsum on siiski spetsialiseerunud just toidukaubale, mida leidub poes hulgaliselt rohkem, kui tööstuskaupa. Kuna veetsin palju aega, tööstuskauba pool ja jällegi toidukauba pool, siis t

Majandus
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne tööstuskauba kauplusest (sportland)

· And1 · · · KAUPLUSE TÖÖKORRALDUS o Kaupade käitlemine · Kaupade käitlemisega seotud tegevused haaravad kõiki tegevusi alates kaupade sisseostude planeerimisest kuni müügitulemuste analüüsimiseni ja uute kaubatellimuste esitamiseni. Nendeks on: kaupade sisseostu kavandamine ja kaubatellimuste esitamine, transport, vastuvõtt, hoiustamine, müügiks ettevalmistamine, väljapanek, müük ning müügitulemuste analüüs uute tellimuste esitamiseks. · · Ülevaade kaupade käitlemise protsessist: · kauba tellimine, · kauba vastuvõtt, · kauba hoiustamine laoruumis, · kauba müügiks ettevalmistamine, · müük. · Kaupade sisseost ja tellimise kord · Kaupade sisseostu korraldus toimub erinevatel brändidel erinevat moodi. Mõndade brändide puhul saab juhataja ise valida, mida tahab kauplusesse tellida ja mida mitte

Praktika aruanne
thumbnail
24
docx

Toidukaupluse praktika aruanne

Tartu Kutsehariduskeskus Ärinduse ja kaubanduse osakond nimi TOIDUKAUPLUSE PRAKTIKA Praktika aruanne Juhendaja nimi Tartu 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS...........................................................................................................2 2.1Kaupade väljapanek kaupluse erinevates osakondades................................................4 2.2Kauba vastuvõtt............................................................................................................5 2.3Töötamine kassas..................................................................................

Kaubandus
thumbnail
10
doc

Inimressursi analüüs Selveri näitel.

INIMRESSURSSIDE JUHTIMINE xxxxxx SELVERI NÄITEL Analüüs 2012 Igapäevases juhtimises räägime esmajoones inimeste juhtimisest, sest see on konkreetne tegevus, millega juhid on seotud päevast-päeva. Inimressursi juhtimisel on tähelepanu keskpunktis inimeste juhtimise töö üldine organiseerimine ja selle ressursi tõhus kasutamine. Igal ressursil on oma erijooned. Inimressursi all peame peaasjalikult silmas organisatsiooni töötajaid. Selle ressursi muudab eriliseks see, et indiviidid (töötajad) on ühtaegu ka organisatsiooni üks peamisi huvirühmi (klientide, omanike ja avalikkuse kõrval). Inimest saab käsitleda kõige olulisema ressursina organisatsioonis.Inimeste tulemuslik juhtimine nõuab juhilt nii strateegilise terviku nägemise oskust kui ka oskust hakkama saada iga töötajaga eraldi, arvestades tema tundeid, soove, huve ja võimeid. Edukate

Arhiivihaldus
thumbnail
20
docx

Ettevõtte tutvustus

Meie arvates on kõige täpsem kasutada ettevõtte kirjeldamisel kitsamat määratlust, kuna jaekaubandus üksi on väga lai mõiste. Määramatusega kohanemiseks tuleb ettevõttel kohaneda keskkonna keerulisusega sisekeskkonna eristumise abil. Selle tulemusel keskenduvad erinevad sisestruktuuri elemendid erinevatele keskkonna aspektidele, kas siis puhverdamise või piiride laiendamise abil. Rakvere Maksimarket kasutab oma ettevõtte määramatusega kohanemiseks pigem puhvreid ehk organisatsiooni kaitsmist väliskeskkonna kahjustavate mõjude eest, kui piiride laiendamist. Ettevõtte kasutatavad puhvrid: 1. Spetsiaalsete ametikohtade loomine. Töötaja vastutab oma kindla ülessande eest, kuid samas eeldatakse tööalast mitmekülgsust. 2. Müügipinna ja sortmendi jaotamine toidu- ja tööstuskaubaks, mille eest vastutavad erinevad isikud. 3. Ettevõtte müügialase informatsiooni edastamiseks kasutatakse kliendilehti,

Majandus
thumbnail
71
doc

Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine

.....................................5 1. KIRJANDUSE ÜLEVAADE.....................................................................................7 1.1. Koolituse ja arengu põhimõisted.......................................................................7 1.2. Inimese arenguvajadused...................................................................................8 1.3. Personali arendamise tingimused....................................................................10 1.4. Organisatsiooni strateegilised komponendid...................................................11 1.5. Õppimine organisatsioonis..............................................................................14 1.6. Personali arendamine ja koolitamine...............................................................14 1.7. Kooltuspoliitika, koolitamise strateegia..........................................................15 1.8. Koolitusvajaduse hindamine.................................................

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
29
docx

Tulemusjuhtimine referaat

vähemal või rohkemal määral kokku puutunud ja kuna referaadi erinevates peatükkides oleks meie endi näidete toomine segadust tekitanud, siis otsustame luua viienda peatüki. Kuna me oleme kõik stiililiselt erinevad, siis viienda peatüki alapeatükid ei pruugi olla kirjutatud ühtses stiilis. 1 TULEMUSJUHTIMISE OLEMUS Tulemusjuhtimine on juhtimisfilosoofia. Meie arvates on lihtsaim ja arusaadavam definitsioon tulemusjuhtimise kohta järgnev: "Tulemusjuhtimine on strateegiline, kogu organisatsiooni hõlmav, protsess organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks läbi organisatsioonis töötavate inimeste ja meeskondade (üksuste) tulemuslikkuse tõstmise." (Armstrong 2003) Tulemusjuhtimine on osutunud juhtimisteooriates läbimurdeliseks alates 1955 aastast, kui Peter Drucker tutvustas eesmärgipärase juhtimise kontseptsiooni. Võib kinnitada, et tegemist on laialt praktiseeritava, pikaajalise ning valdavalt positiivse hinnangu saanud teooriaga (Eensalu 2012: 197).

Ainetöö
thumbnail
26
docx

Praktikaaruanne. Raamatupidamine

Tartu Kutsehariduskeskus IKT osakond RMo16 Gerli Lanno WEBSHOP INTERIOR OÜ Praktikaaruanne Juhendaja Tiina Lanno Tartu 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Praktika läbiviimiseks valisin ettevõtte Webshop Interior OÜ, praktika toimumise ajaks oli 01.02.2017-31.07.2017, praktika kestvus oli 390 akadeemilist tundi. Valisin selle ettevõtte, kuna ettevõtte raamatupidajal on kogemusi raamatupidamises üle 25 aasta ning on olnud Webshop Interioris raamatupidaja asutamisest alates. Praktika eesmärgiks oli praktiseerida koolist omandatud teadmisi ning saada kogemusi ja enesekindlust, et olla konkurentsivõimelisem tööturul. Soovisin praktikal saada ülevaadet raamatupidaja igapäevatööst ning saada võimalikult palju kogemusi raamatupidamis valdkonnas. Prkatika ülesannete hulka kuulusid ettevõttega tutvumine, raamatupidamise sise-eeskirjaga tutvumine, töötasu ja sellega seonduvate maksude

Raamatupidamine




Kommentaarid (2)

YBD profiilipilt
YBD: super! aitäh!
12:00 30-11-2016
bymyself profiilipilt
mannu mannu: jah aitas
10:53 23-09-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun