Organisatsiooni analüüs (7)

4 HEA
 
Organisatsiooni analüüs
SISSEJUHATUS
Analüüsin organisatsiooni Hotell Malibuu valdusesse kuuluvat toitlustuskohta. Töötasin ise
seal 3 kuud teenindajana. Tegu on söögikohaga, kus hotelli külastajad saavad einet võtta.
Päeval külastavad toidukohta ka väljaspoolt lõunale tulijad ning nädalavahetustel on võimalik
seal sünnipäevasid, peiesid, konverentse jms pidada. Töötajateks on 2 kokka, kes töötavad
vahetustega köögis. Leti taga on üks põhikohaga teenindaja ning ülejäänud 5 teenindajat
käivad kohal vastavalt vajadustele. Näiteks kui hotellis on palju rahvast, mõni rahvarohke
üritus, põhikoha töötajal vaba päev. Kõikide teenindajate tööülesanneteks on klientide
teenindamine, kohviku laudade korras hoidmine jne. Toitlustuskoha juhatajaks on hotelli
omaniku noor naine, kellel on väga kõrge enesehinnang, varasem töökogemus liigse nooruse
tõttu puudub ning samuti ei ole tal mingit erialast haridust.
Suure õhtuse ürituse puhul kutsutakse kõik töötajad tööpostile välja. Teenindajad peavad
põhikohaga töötajalt (tema on alati varem kohal) uurima, mis üritusega tegu, kas on õhtu kava
ka ette antud. Põhikoha töötaja suhtub asendajatesse selliselt nagu nad peaksid iseenesest
mõistetavalt teadma, mis üritus on. Juhataja jätab oma töö tegemata (enne töö algust koosolek
90% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Organisatsiooni analüüs #1 Organisatsiooni analüüs #2 Organisatsiooni analüüs #3 Organisatsiooni analüüs #4 Organisatsiooni analüüs #5 Organisatsiooni analüüs #6 Organisatsiooni analüüs #7
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2011-05-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
248 laadimist Kokku alla laetud
7 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
krepo k Õppematerjali autor

Lisainfo

Antud analüüs on hinnatud 4. On käsitletud teooriaid ja viidatud lk-dele õpikust.
Käsitletud on probleemi hotellis

maie kotkas , organisatsiooni analüüs , organisatsiooniline käitumine

Dokumendis esitatud küsimused

  • Miks organisatsioonis puudub korrektne, kiire ja organiseeritud teenindus ?

Mõisted

Sisukord

  • Organisatsiooni analüüs
  • SISSEJUHATUS
  • PROBLEEMI MÄÄRATLEMINE
  • OLUKORRA ANALÜÜS
  • ETTEPANEKUD
  • KOKKUVÕTE

Kommentaarid (7)


juss8: Põhjalik, kuid polnud abi.
23:03 08-01-2013

marcus00: päris hea, tänud semu
17:14 09-05-2017

tempo: asjalik ja põhjalik
20:09 02-01-2013


Sarnased materjalid

40
docx
3
doc
22
pdf
18
doc
5
doc
26
docx
108
doc
20
odt





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto