Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #1 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #2 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #3 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #4 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #5 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #6 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #7 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #8 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #9 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #10 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #11 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #12 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #13 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #14 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #15 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #16 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #17 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #18 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #19 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #20 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #21 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #22 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #23 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #24 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #25 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #26 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #27 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #28 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #29 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #30 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #31 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #32 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #33 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #34 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #35 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #36 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #37 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #38 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #39 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #40 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #41
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 41 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-05-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 45 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor piirn Õppematerjali autor
Kursusetöö: Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele. Suund on Primorsk Rotterdam

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
60
docx

„Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele”

TTÜ EESTI MEREA KADEE MIA MERENDUSK ESKUS M E R E T R A N S P O R D I J U H T I M I S E L E K T O R A 1 A T KURSUSETÖÖ „Optimaals e laevatüübi ja töökorraldu se vormi valik liinidele või suundadele ” Õppeaine: Meretransp ordi ökonoomika Koostaja(d) : 2 Tallinn 2016 3 SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................................. 5 Lähteandmed.............................................................................................................. 6 Lasti transpordiiseloomustus....................................................................................... 8 2

Logistika
thumbnail
73
doc

Konteinerveod

kahe tugeva talaga. Piisava jäikuse tagamiseks on need talad ühendatud põiktaladega ­ piimidega. Otsaraamide ülemised osad on samuti ühendatud taladega, kuid need talad on väiksema tugevusega ja kergemad kui alumised talad. Konteineri koormuse peamisteks kandjateks on nurkade püsttalad. Nurkades keevitatakse talad spetsiaalse talade ühenduselemendi ­ fitingu külge. Ülemiste fitingute nurkade avad on ette nähtud konteineri haakimiseks automaathaaratsiga või muude haaratsitega. Neid fitinguid kasutatakse konteinerite seostamiseks üksteisega ja nende kinnitamiseks teki külge. Fitingud on konteineri toetuselemendid, seepärast on konteineri põhi 12,5 mm kõrgemal alumiste fitingute alumisest ja ülemine kate 6 mm madalamal ülemiste fitingute ülemisest tasandist. Konteineri karkass kaetakse lainelise lehtterasega paksusega kuni 3 mm. Konteineri põrand valmistatakse 35 mm paksustest täispunnlaudadest, mis kinnitatakse põhjapiimide külge

Laevandus
thumbnail
56
docx

Lopueksami kordamiskusimsed Navigatsioon

tähega fii (φ) nimetatakse meridiaani kaart ekvaatorist antud koha meridiaanini. Laiust mõõdetakse ekvaatorist põhja ja lõuna poole 0°-90°. ekvaatoril laiuskraad on 0°,pooluse 90°. Geograafiliseks pikkuseks mida tähistatakse kreeka tähega lamda (λ), nimetatakse ekvaatori kaart algmeridiaani ja antud koha meridiaani vahel. Pikkust loetakse alg(Greewhich´i) meridiaanistida ja lääne pole 0-180°. Teades mingi punkti geograafilist laiust ja pikkust, võime ta kaardile kanda või leida asukoha kaardil. Kahe punkti laiuste vaheks (Δ φ ) või LV maakeral nimetatakse nende punktide paralleelide vahelist lühimat meridiaani kaart. Laiuste vahe koos nimetusega määratakse valemiga LV =φ2- φ1 Ühel, põhja- või lõunapoolkeralasuva kahe erineva punkti laiuste vahe määramiseks, juhul kui teise punkti laius on suurem esimese punkti laiusest,

Navigatsioon
thumbnail
56
docx

Lopueksami kordamiskusimsed

tähega fii (φ) nimetatakse meridiaani kaart ekvaatorist antud koha meridiaanini. Laiust mõõdetakse ekvaatorist põhja ja lõuna poole 0°-90°. ekvaatoril laiuskraad on 0°,pooluse 90°. Geograafiliseks pikkuseks mida tähistatakse kreeka tähega lamda (λ), nimetatakse ekvaatori kaart algmeridiaani ja antud koha meridiaani vahel. Pikkust loetakse alg(Greewhich´i) meridiaanistida ja lääne pole 0-180°. Teades mingi punkti geograafilist laiust ja pikkust, võime ta kaardile kanda või leida asukoha kaardil. Kahe punkti laiuste vaheks (Δ φ ) või LV maakeral nimetatakse nende punktide paralleelide vahelist lühimat meridiaani kaart. Laiuste vahe koos nimetusega määratakse valemiga LV =φ2- φ1 Ühel, põhja- või lõunapoolkeralasuva kahe erineva punkti laiuste vahe määramiseks, juhul kui teise punkti laius on suurem esimese punkti laiusest,

Navigatsioon
thumbnail
56
docx

Lopueksami kordamiskusimsed

tähega fii (φ) nimetatakse meridiaani kaart ekvaatorist antud koha meridiaanini. Laiust mõõdetakse ekvaatorist põhja ja lõuna poole 0°-90°. ekvaatoril laiuskraad on 0°,pooluse 90°. Geograafiliseks pikkuseks mida tähistatakse kreeka tähega lamda (λ), nimetatakse ekvaatori kaart algmeridiaani ja antud koha meridiaani vahel. Pikkust loetakse alg(Greewhich´i) meridiaanistida ja lääne pole 0-180°. Teades mingi punkti geograafilist laiust ja pikkust, võime ta kaardile kanda või leida asukoha kaardil. Kahe punkti laiuste vaheks (Δ φ ) või LV maakeral nimetatakse nende punktide paralleelide vahelist lühimat meridiaani kaart. Laiuste vahe koos nimetusega määratakse valemiga LV =φ2- φ1 Ühel, põhja- või lõunapoolkeralasuva kahe erineva punkti laiuste vahe määramiseks, juhul kui teise punkti laius on suurem esimese punkti laiusest,

Navigatsioon
thumbnail
103
doc

Meresõiduohutus ja laeva juhtimine

jääks kinnitatuks (et teda saaks kinnitada) nii ülesõitude ajaks kui ka mittetormikindlas sadamas töid katkestades merele tormi möödumist ootama minnes. Enne sadamast merele väljumist: teostatakse laevakere ja vaheseinte ülevaatus seest ja väljast (veel enne lastimist); enne lasti laadimist kontrollitakse pilsside ja nende kuivendustorustike (eriti kaitse- võrgud) seisukorda ja puhtust; vaadatakse üle mõõtetorud; ballasti- ja kütusetankid kas täidetakse või tühjendatakse lõplikult, et neis ei oleks vabu pindasid; suletakse ja kontrollitakse üle kõik manluugid tankides ja tsisternides, suletakse pidevalt kinni olevad läbikäigud; last paigutatakse laevapere hoolika järelvalve all, mis peab tagama merekindla stoovimise, usaldusväärse kinnituse, laeva õige trimmi, nõuetekohase püstuvuse, üldise ja kohaliku tugevuse; vaadatakse üle luugiseade, tagatakse kindel luukide sulgemine ja hermeetilisus;

Ohutus ja ohuteave
thumbnail
75
doc

Eksamipiletite küsimused ja vastused

­ puistlastilaevad e. balkerid; ­ konteinerilaevad; ­ horisontaallastimisega e. veeremiveo laevad e. RO-RO-laevad. Segalastilaevad Universaalsed segalastilaevad See nn. generaallastilaev on kõigiks vedudeks (maid of all work). Need laevad on mitmesuguse pakendkauba (kastid, kotid jms.), valtsmetalli, autode, konstruktsioonide jne. veoks. Sel laeval on mahukad kaubaruumid e. trümmid ja soodsad lastimise ning lossimise võimalused, mida võimaldavad avarad trümmiluugid. Luugid on ülemisel või seltertekil e. kaitsetekil tugevad ja veekindlad, et tagada laeva tugevus ja üleuhutavuskindlus (risk of flooding) tormisel merel. Tekke on laeval sageli mitu, kõige ülemist nimetatakse ülatekiks või peatekiks. Teised tekid, mida tavaliselt nummerdatakse ­ näiteks 2.tekk, moodustavad lastiruumid ­ tvintekid. Kõige alumine on alati trümm, mille ruumide numeratsioon algab vöörist. Lastimis-lossimisseadmed on selle laeva ekspluatatsioonis määrava tähtsusega

Laevaehitus
thumbnail
75
doc

Laevade ehitus

­ puistlastilaevad e. balkerid; ­ konteinerilaevad; ­ horisontaallastimisega e. veeremiveo laevad e. RO-RO-laevad. Segalastilaevad Universaalsed segalastilaevad See nn. generaallastilaev on kõigiks vedudeks (maid of all work). Need laevad on mitmesuguse pakendkauba (kastid, kotid jms.), valtsmetalli, autode, konstruktsioonide jne. veoks. Sel laeval on mahukad kaubaruumid e. trümmid ja soodsad lastimise ning lossimise võimalused, mida võimaldavad avarad trümmiluugid. Luugid on ülemisel või seltertekil e. kaitsetekil tugevad ja veekindlad, et tagada laeva tugevus ja üleuhutavuskindlus (risk of flooding) tormisel merel. Tekke on laeval sageli mitu, kõige ülemist nimetatakse ülatekiks või peatekiks. Teised tekid, mida tavaliselt nummerdatakse ­ näiteks 2.tekk, moodustavad lastiruumid ­ tvintekid. Kõige alumine on alati trümm, mille ruumide numeratsioon algab vöörist. Lastimis-lossimisseadmed on selle laeva ekspluatatsioonis määrava tähtsusega

Laevandus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun