Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #1 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #2 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #3 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #4 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #5 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #6 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #7 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #8 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #9 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #10 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #11 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #12 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #13 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #14 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #15 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #16 Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused #17
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 51 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
pdf

Operatsioonijuhtimine kordamisküsimused

o raiskamise vähendamine o pidev muutmine parenemise suunas o süsteemi evitamine terves ettevõttes, kaasates sellesse kõik töötajad o samade ressurssidega rohkem tootmine ehk tootlikkuse kasv. Timmitud tootmise märksõnad on: x väärtus (luuakse tarbimisväärtus, mille ees on klient nõus maksma) x väärtusahel (protsessid, mis loovad väärtust) x voog (protsesside takistusteta tootmine) x tõmme (tootmine käivitud, kui tuleb tellimus, lattu ega ette ei toodeta) x täiuslikkus (alati saab sammhaaval parandada ja täiustada). Viie S-i meetod. Töökorralduse ja töökeskkonna parendamise Jaapani süsteem. Viis S-i: x Seiri ­ selgita välja, sorteeri. Tuleb leida, mis asjad on vajalikud ja mis mitte. x Seiton ­ sea korda. Leida igale asjale koht, mis on kõige lähemal kohale, kus seda kasutatakse. x Seiso ­ saavuta puhtus. Tuleb kõrvaldada mustuse algallikad, kõrvaldada lekked jne.. x Seiketsu ­ standardiseeri

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
25
pdf

Operatsioonijuhtimine konspekt

x ostetud kaupadeks müügiks x kinnisvaraks. x taaraks ja pakkematerjaliks 3.4. Varude planeerimise, jälgimise ning analüüsimise mudelid Kasutatakse kahte kaubavarude juhtimissüsteemi mudelit: x püsimahuga mudel (majanduslikult põhjendatud tellimuse suuruse mudel ehk Q-mudel) x püsiperioodi mudel (perioodilise kontrolli mudel ehk P-mudel) Q-mudeli rakendamisel esitatakse uus tellimus varude täiendamiseks siis, kui varu suurus on langenud teatud tasemeni. See võib juhtuda igal ajamomendil sõltuvalt varu kasutamise intensiivsusest. See eeldab jääkvaru suuruse pidevat kontrollimist. Süsteem on pidevalt toimiv. Kasutades püsiperioodiga mudelit, esitatakse uus tellimus varem kindlaksmääratud ajaperioodi järel. Süsteemi valikul arvestatavad asjaolud: x püsiperioodiga mudeli kasutamisel on varu keskmisest suurem, kuna materjali peab jätkuma varu

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
2
doc

Operatsioonijuhtimine

§ 1. Ratsionaalne otsustusprotsess §2. Simulatsioon (modelleerimine) Modelleerimine on laiem mõiste kui simulatsioon. 4. Asukoha valimine. 1.1. Otsustamise olemus ja otsustusprotsessi elemendid Modelleerimine ­ mudelite koostamine ja uurimine(analüüs). Mudel on töövahend. 4.1.Asukoha valimise strateegiad ja etapid Asukohavaliku ees seistakse siis, kui tootmine Otsustamise-tegutsemisviisi leidmine, probleemi lahendamise protsess ja tegevuse tulemus. Simulatsioon ­ tegelikku olukorra modelleerimine, protsesside matkimine, immiteerimine, ei mahu olemasolevatesse raamidesse või on mujal tootmiskulud väiksemad. Strateegiad: Kolm aspekti: probleemi lahendamiseks vajalike tegutsemisvariantide ettevalmistamine, õppimine läbi tegutsemise. Mudelid:1.materiaalsed(füüsilised)ehk ainelised , 2.mõttelised 1)uue a

Operatsioonisüsteemid
thumbnail
32
doc

Eksami kordamisküsimused ja vastused

Juhtimise alused JUHTIMISE ALUSED: EKSAMIKÜIMUSED 2007 1. Juhtimise ajalugu, areng ja teoreetikud 1.1 Juhtimise definitsioon Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine ning üheks hästi talitlevaks tervikuks sulatamine, selleks et rakendada organisatsiooni varad, saavutada tema eesmärgid ja rahuldada liikmete vajadused. 1.2 Organisatsiooni definitsioon Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus (era- ja riigiettevõtted, ametlikud ja mitteametlikud asutused). Organisatsiooni on kindel strateegia, struktuur ja tehnoloogia ühise eesmärgi saavutamiseks. Organisatsioon moodustatakse ideede elluviimiseks või ettevõtmiste ja ülesannete täitmiseks, millega üks inimene ei suuda hakkama saada. 1.3 Meeskonna definitsioon Meeskond on üksteist täiendavate oskustega väiksearvuline inimrühm (3-15 inimest), kes üldiste eesmärki

Juhtimine
thumbnail
44
docx

Operatsioonijuhtimine eksami vastused

nomenklatuuri ulatuses või ostja püüab sobitada tellimusi transpordi võimalustega. •Fikseeritud perioodiga mudelite kasutamisel on varud suuremad kui fikseeritud mahuga mudelite kasutamisel, sest reservvaru peab kindlustama toodete puudumise eest nii tellimuse täitmise, kui saabunud kauba kontrollperioodi ajal.  Mida tähendab tellimispunkt ja mille jaoks on vaja reserv-varu ? Tellimispunkt on varu suurus, mille saabumisel esitatakse tellimus. Kaitseks nõudluse kõikumise, tarnehäirete, ettenägematute tootmisprobleemide, varude prognoosimise vigade vastu. Reserv varu (turvavaru) määramise võimalusi •% nõudlusest •Kindel kogus •Varude piisavus päevades (keskmise müügi alusel) •Keskmine erinevus müügiprognoosi ja tegeliku müügi vahel •Normaaljaotuse standardhälvete statistilised mudelid  Kirjeldada A-B-C analüüsi põhimõtteid kaubavarude juhtimisel.

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.

Juhtimine
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
126
doc

Lõpueksami küsimused ja vastused(2008)

1 MIKRO-MAKRO 1.1 Mikroökonoomika uurimissuund ja tähtsus. Mikroökonoomika uurib, kuidas kodumajapidamised ja ettevõtted teevad majanduslikke valikuid nappivate ressursside tingimustes, maksimeerimaks rahulolu või kasumit. 1.2 Majanduse põhiküsimused Iga ühiskonna ressursid on piiratud ja see ei sõltu ei ühiskonna arengutasemest ega ka valitsevast ühiskonna korraldusest. Iga majandussüsteem peab enda jaoks lahendama kolm põhiküsimust: mida toota, missuguseid tootmistegureid kasutada ja kuidas toodetuid hüviseid jaotada. Peaaegu igat hüvist saab toota erinevatel viisidel, milline neist valida sõltub taotletavast efektiivsusest. Harilikult mõeldakse efektiivsuse all tootmise efektiivsust. Majandusteadlased kasutavad sageli aga mõistet majanduslik efektiivsus. Majanduslikust efektiivsusest saame rääkida siis, kui ei ole võimalik suurendada ühegi inimese heaolu, vähendamata samal ajal mõne teise inimese heaolu. Selline efektiivsuse määratlemine on

Finantsjuhtimine ja...



Lisainfo

Ratsionaalne otsustusprotsess, simulatsioon, prognoosimine, asukoha valimine, laovarude juhtimine, projektijuhtimine, lineaarplaneerimine, teenindussüsteemid.

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun