Hetkel on sarnast teenust pakkuvaid ettevõtteid Tartus, Pärnus ja Tallinnas, aga nemad pakuvad oma teenust vaid oma kodulinnas. Filmimisteenust pakutakse eelkõige ürituste korraldajatele ja ettevõtetele, aga teenust pakutakse ka kõikidele teistele, kes seda teenust vajavad. Filmigrupp pakub nõustamist ja planeerimist ning ürituse filmimist. Hiljem on võimalik tellida lisatasu eest monteerimist. Tellija saab kogu materjali ettevõtte logoga mälupulgale. Ettevõtluse alustamiseks andis tõuke ettevõtja visioon endale ise töökoht ning eestlastele rohkem elamusterohket filmijäädvustust luua. Kuna teised ettevõtted pakuvad teenust vaid enda kodulinnas, siis tuli mõte luua filmigrupp, kes pakub teenust terves Eestis. Sten Lippur Filming OÜ juhataja Sten Lippur omab mitmeaastalist kogemust filmimis- ja striimimis vallas, lisaks on ta õppinud ülikoolis multimeediat. Teised
2. Bring out company facts 3. Bring out organization priorities and strategy 4. Perform company analysis 5. Introduce company market tone 6. Compose market plan 7. Analyse financing plan SISUKORD SUMMARY......................................................................................................................2 SISSEJUHATUS..............................................................................................................5 1. �RIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA P�HIM�TTED..............................6 1.1 �riplaan kui dokument.....................................................................................6 1.2 �riplaani koostamise p�hjused........................................................................ 6 1.3 Mis on �riplaan?................................................................................................7 1.4 �riplaaniga ettev�tja........................................................
kopeerida. Oluline on turundusplaanis v�lja tuua see, millega veenate oma kliente, et nad eelistaksid teie firma tooteid teie konkurentide toodetele - konkurentsieelis(ed). Oluline on eristada strateegilist ja operatiivset turundusplaani. Strateegiline turundusplaan k�sitleb pikemaajalisi visioone ja arenguid ning p�hjalikku anal��si l�hiaastate turutrendide v�imalike arengute kohta. Operatiivne turundusplaan keskendub tavaliselt aastasele perioodile ja sisaldab konkreetset turundusaktsioonide plaani (milliseid kampaaniaid, �ritusi vm tegevusi planeeritakse). V�ga p�hjalikke strateegilisi turundusplaane koostatakse reeglina suurtes kontsernides, kus on tegemist erinevatel turgudel ja/ v�i tegevusaladel tegutsevate ettev�tetega. Keskmistes ja v�ikestes ettev�tetes tehakse nn �riplaane, mis tegelikkuses ongi turundusplaanid. 12. Personal ja juhtimine �riplaani antud peat�kk ja siin kirjeldatu detailsus s�ltub sellest kas alustav ettev�tja
- veenab, et ettev�tjal on visioon oma ettev�ttest, et ta suudab ette kujutada oma firmat ka mitme aasta pikkuses perspektiivis; - on oma tegevust vastavalt prognoositud turumuutustele planeerinud. �ldisi n�pun�iteid �riplaani kirjutamiseks: 2 � Kirjutage professionaalselt, kuid v�ltige akadeemilisust. � Paragrahvid peavad olema l�hikesed ja �ksteisest eraldatud. � Varustage �riplaan tiitellehega ja k�itke korralikult. � �riplaanil on alati autor ja koostamise kuup�ev. � �riplaan ei ole muutumatu dokument. Kui midagi �rikeskkonnas muutub, millega ei osatud arvestada, tuleb muuta ka �riplaani. � V�ltige tsitaate ja anekdoote. � �riplaani lehek�ljed peavad olema nummerdatud. � Kasutage pigem lauseid "Ettev�te on veendunu, et ...", "Ettev�tte omanikud usuvad, et ..." kui lauseid stiilis "Paistab, et ...", "Me loodame, et ..." jne. � Tehke lugejale �riplaani j�lgimine nii lihtsaks kui v�imalik; kasutage alapealkirju, nummerdatud ja
Turunduse kursuset�� Ettev�tte "O� Visiit SV" n�itel SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................2 1. SISSEJUHATUS........................................................................................................3 1.1 Ettev�tte p�hiandmed...........................................................................................3 1.2 Ettev�tte tegevusseis ja p�hieelised.....................................................................4 1.3 Ettev�tte �riidee....................................................................................................4 1.4 Ettev�tte personal.................................................................................................5 2. TURUNDUSE INFOS�STEEM ..............................................................................7 3. TURUNDUSTEGEVUSE SENINE KORRALDUS.................................................8 4. ETTE
........................................................................................... 20 15. �RIPLAANI LISAD .............................................................................................................. 20 Lisa 1. Hinnapakkumise (lihtsustatud) n�idis............................................................................... 21 2 SISSEJUHATUS K�esoleva juhendi eesm�rk on selgitada �riplaani koostamise p�hin�udeid. �riplaanis peab olema v�imalikult selgelt v�ljendatud �riidee ja selle teostus. �riplaani koostamine on omamoodi test, kas idee t��tab v�i mitte � kui "asi" n�ib paberil tulus ja toimiv, siis on m�tet hakata ideed realiseerima. Vastasel juhul kui idee ei anna positiivset tulemust teoreetiliselt, siis pole m�tet teha kulutusi ning asuda realiseerima �riideed, mis suure t�en�osusega ei saagi hakata tulu tootma.
Majandus. V�ike raamat suurtest ideedest. Jaan Oruaas 2011. IKT v��rtuste hindamine. �riplaan ja selle struktuur. http://www.e-uni.ee/e- kursused/eucip/juhtimine/321_riplaan_ja_selle_struktuur.html Janno Reiljan, T�nu Roohalt 2000. Rahvusvaheline ettev�ttemajandus. Peramets Terje 2011. Turunduse l�hikokkuv�te. http://www.e- ope.ee/_download/euni_repository/file/103/Turunduse l�hikokkuv�te.pdf �riseadustik. 15.02.1995 https://www.riigiteataja.ee/akt/131012014012&LeiaKehtiv �riplaani koostamise juhend http://www.lvrkk.ee/kristiina/ariplaan/index.html 18 LISAD Lisa 1 Memorandum of understanding Our idea is to sell our products together. We control our markets separately and exchange our products via mail or hand to hand. We shall communicate through facebook, email, skype and do so atleast once a month. We expect to double our profits by the end of the school year. Lisa 2
kuidas tulevasele tööandjale silma paista. Lahenduseks minu probleemile, avastasin võimaluse tööotsingutel ennast esitleda videos, kus tutvustada ennast ja oma võimeid. Kuna endal puudusid vajalikud tehnikavahendid video CV koostamiseks, siis jäi idee katki. Pärast kuid otsinguid tavalise CV-ga jäin ikka nähtamatuks ning lõpuks leidsin töö läbi tuttavate. Läbi selle kogemuse tekkis äriidee video CVde tegemisest, et olla eristuv ja silmapaistev. Minu ajend ettevõtte asutamiseks sai alguse läbi isiklike tööotsingute ja video CV koostamisest tulenevast ressursipuudusest. Ettevõttel tervikuna on paremad võimalused ja vahendid pakkuda vajalikku teenust kõikidele teistele tööotsijatele. Ettevõtte käivitamiseks vajan kogemustega meeskonda. Tööjõud: juhataja, raamatupidaja/assistent, veebiturundusspetsialist, veebidisainer, värbamiskonsultant. Töötasud on konkurentsivõimelised sama valdkonna tegijatega
Kõik kommentaarid