Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

OÜ Mööblipioneer - sarnased materjalid

mööbli, osaühing, klient, töötaja, konkurents, turg, eritellimus, kapital, tootmisprotsess, tooraine, tehnoloogia, kanal, reklaam, internet, tarne, gloria, riskid, kodulehe, soovime, ibid, paindlikkus, garantii, ettevõtlus, turgudel, konkurentsieelis, kennet, käpp, välisturule, nõudlus, maantee, spetsialistid, ventilatsioon, hooldus, valgustus
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

andmsega. Suurimateks riskideks on toote suhteliselt kõrge hind ning tarbijate teadmatus antud toote kohta. Olles analüüsinud Eesti turgu, leiame, et meie tootel on potensiaalseid kliente antud turul. Enesekindlust lisab seegi, et antud toode on saavutanud hea müügiedu teistes arenenud turgudel. 3 Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi AXBO Eesti OÜ Ettevõtte juriidiline vorm osaühing Ettevõtte tegevusala jae- ja hulgimüük Ettevõtte tegevuspiirkond Eesti Ettevõtte kontaktandmed(aadress) Vana-Viru 14 Telefonid ja faks 0123 4567 E-mail [email protected] Kontaktisik, tema telefon Maie Maasikas Juhatuse liikmed Peeter Rebane, Mihkel Raud, Kalle Kaalikas Omakapital 40 000

Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
38
docx

Äriplaan pizza koju

inimestele koju ukse taha. Peamiseks tarnijaks on Kaupmees & KO AS. Ettevõte paikneb Võru Jüri 43D, mis asub elava liiklusega piirkonnas ja oskuslik välireklaam võib ligi meelitada palju möödujaid. Mrs. Pizza on peamiselt suunatud toidu koju viimisele, kuid vajadusel saab tellida ka koha peal kaasa, läbi väliakna. Kohapeal toitlustust ei toimu, kuid näeme seda oma tulevikuplaanides. Äriühingu tüüp on osaühing, osakapitali suurusega 2500€. Edaspidi on võimalik osakapitali suurendamisega kaasata ka teisi osanikke, näiteks ka oma firma töötajaid. Planeeritava firma tegevjuhiks on Kädril Saia, kelle osalusmäär on 100% ning töötajate planeeritav arv on 9. Tegevjuhiks on Kädril Saia, kellele alluvad 3 osalise tööajaga kullerit , 2 täiskohaga kokka ning osalise tööajaga raamatupidaja. Meid eristab teistest selles piirkonnas olevatest teenuspakkujatest see, et pakume sellist

Ettevõtlus alused
60 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

.................................................................. 9 4 VÄLISKESKKONNA PESTLE ANALÜÜS JA MÕJU HANSO TURISMISTALULE.................................................................................................................. .......................................................................................................................................... 10 5 KONKURENTS JA TURG ........................................................................................... 12 5.1 Haaslava valla piirkonna kirjeldus ............................................................................ 12 5.2 Turule sisenemine ja konkurents ............................................................................... 14 5.3 Toote/turu maatriks.................................................................................................... 15

Ettevõtlus alused
589 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Disaini- ja õmblusstuudio „Mannekeen“ OÜ

SISUKORD Lk. 1.0 KOKKUVÕTE 3 2.0 ETTEVÕTTE ÜLDANDMED 3 3.0 ÄRIIDEE 3 4.0 VISIIOON, MISSIOON, EESMÄRGID 4 5.0 ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS 4 6.0 SWOT ANALÜÜS 4 7.0 TOODE VÕI TEENUS 5 8.0 TOOTMINE VÕI TEENINDAMINE 6 9.0 TURUPOTENTSIAALI HINNANG 6 10.0 KONKURENTS 7 11.0 TURUNDUSPLAAN 8 12.0 PERSONAL JA JUHTIMINE 8 13.0 FINANTSPALNEERIMINE 9 14.0 RISKIANALÜÜS 9 15.0 LISAD 10 2 1.0 KOKKUVÕTE On soov avada uut firmat nimega ,,Mannekeen" OÜ. Firma tegeleb klientidele rõivaste valmistamisega

Äriplaan
96 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Turundustöö

saeveski loomiseks osaliselt pangalaenuga, mille kattevarana kasutati AS Donna vara. Sellise äriplaaniga oli võimalik saeveski rajada omakapitalil ja pangalaenul baseerudes. OÜ Visiit SV põhieesmärkideks olid: 1) luua uusi töökohti, mis leevendaks ümbruskonna elanike sotsiaalseid probleeme; 2) üles ehitada tulutoov tootmisstruktuur pideva tehnilise ja tehnoloogilise täiustamise, konkurentide tegevuse, tooraine kättesaadavuse, turuanalüüsi ja töötajate väljaõppe teel ning lüpsifarmi likvideerimise hetkeks valmistada ette uued töökohad farmist vabanevatele töötajatele. Seda kõike Eesti Vabariigis valitseva majanduse ebastabiilsuse, keerulise konkurentsi ja turu ebastabiilsuse ajajärgul. 1.2 Ettevõtte tegevusseis ja põhieelised OÜ Visiit SV rajati 1995.aastal Koonu lüpsifarmi hoonetesse. Alustati pangalaenu toel, mis praeguseks on ammu tasutud

Turunduse alused
305 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

puuduvad. Oma tootega esimesena turul tulek annab meile eelise leida hõlpsamalt uusi kliente. 10 Lisa 1 Intervjuu juhend Enne intervjuu küsimuste küsimist 1. Tutvustame vabas vormis intervjueeritavale ennast (kes me oleme ja mille raames uuringut läbi viime). 2. Selgitame, mis on uuringu eesmärk (soovime saada teada sihtgrupi hinnatundlikkus ja kas potentsiaalne klient oleks nõus meie toodet ostma). 3. Selgitame küsimuste formaati (intervjueeritav võib vastata nii pikalt või lühidalt kui soovib ja oskab. Intervjuuküsimuste ettelugemisel lähtume põhimõttest, et küsimus tuleb lugeda ette täpselt nii, nagu see kirjas on). 4. Pärast intervjuud täname küsitletavat aja ja panuse eest. Juhul kui intervjueeritav vastab kirjalikult, siis lepime enne telefoni teel kokku vastamise tähtaja, selgitame punktides 1-3 toodut ja saadame talle e-mailile

Majandus
16 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

Mikrokeskkond on asjade, suhete ja tingimuste süsteem, millest otseselt sõltub ettevõtte eesmärkide saavutamine ja seeläbi ka majanduslik edukus (nt tooted, kliendid, koostööpartnerid, konkurendid). Makrokeskkonna alla kuuluvad poliitiline keskkond, majanduslik keskkond, sotsiaalne keskkond, tehnoloogiline keskkond, seadusandlik keskkond ja ökoloogiline keskkond. Kõige tähtsamaks mõjuteguriks pean ma sotsiaalset keskkonda sest taaskasutuskeskused on tõusev trend ning konkurents on suur. Tähtsaim tegur on asukoha valik, sellega on seotud ettevõtte kliendibaas ja käive. Lihtne näide: Tartu Annelinna rajades, külastaks minu taaskasutuskeskust üle 50% vene rahvusest inimesi seega pööratakse tähelepanu ka kultuurilisele erinevusele. Teiseks teguriks on tarbijaostukäitumine. Oluline on transpordiga ligipääs ning bussipeatuse olemasolu läheduses. Nii saan garanteerida, et inimestel ei teki takistusi, miks nad ei saa tulla minu keskusesse

Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Autoteenindus

Töökoda asub Läänemaal Haapsalu külje all. Töökoda hakkab avatud olema tööpäeviti 9.00- 17.00, vajadusel ka nädalavahetusteti. Töid teostavad mehaanikud, kes omavad vastavate erialade pabereid. Tööde vastuvõtt toimub eelregistreerimisega, hinnakiri on olemas, kuid siiski tööde hind sõltub aja- ja materjalikulust, kokkuleppel kliendiga. 2. ETTEVÕTTE ÜLDANDMED Ettevõtte nimi Automeedik OÜ Ettevõtte juriidiline vorm Osaühing Aadress Läänemaa Kullamaa vald Kullamaa küla Kuldkastani Telefonid Angeelika Lõps +37254563850, Rait Roosileht +37256130054 E-mail [email protected] Juhatuse liikmed Angeelika Lõps, Rait Roosileht Osakapital 4 000

Uurimustöö
29 allalaadimist
thumbnail
23
doc

OÜ Veture

Loomulikult on ka võimalik pöörduda meie poole kas enda poolt joonistatud visanditega või lausa fotode või maalidega. Idee lennukus ei ole meie tublidele töötajatele kohe kindlasti piirajaks. Toodete valmistamiseks kasutame me kleintide enda poolt valitud materjale ning kangaid. Kindlasti soovitame meie konsultandiga või mõne teise antud vadkonnas pädeva inimesega pidada nõu materjali soetamisel, kuna alati pole võimalik kõikidest materjalidest kõiki esemeid valmistada. Klient võib valida oma toote jaoks materjali, mille omadused ei vasta soovitud toote valmistamise tingumustele. Kuna oleme oma ettevõtte ainsaks esindajaks, siis on meie teenuseid võimalik kasutada vaid meie Tartu ateljees, kuid kui tekib soov ning ka võimalus avada mõnes teises suuremas linnas haruettevõte, siis kindlasti kaalutletakse seda põhjalikult ning langetatakse vastav otsus. OÜ Veture plaanib kasutada oma teenuste turustamiseks peamisi meediakanaleid, nagu

Äriplaan
538 allalaadimist
thumbnail
18
pdf

IT Kolledž Ettevõtte majandusõpetus: äriplaan

....................................................................................5 Ärikeskkond ...................................................................................................................6 SWOT analüüs ...............................................................................................................7 Toode/ teenus .................................................................................................................8 Klient, turg, konkurents .................................................................................................9 Turundus, müük..............................................................................................................9 2 Äriplaani kokkuvõte Firma tegutseb toiduainetetööstuse valdkonnas. Täpsemalt on tegemist pagariäriga,

Äriplaan
152 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Äriplaan Autoteenindus

Firma, mille nimeks olen planeerinud , eesmärk üldisemalt on pakkuda midagi erilist inimestele, kellele auto on midagi enamat kui lihtsalt sõiduvahend jõudmaks punktist A punkti B, midagi enamat, mida tänapäeva tehnoloogia võimaldab. Plaanime pakkuda klientidele kõige uudsemaid võimalusi oma autode atraktiivsemaks muutmiseks ning nende väärtuse tõstmiseks ja ka lihtsalt isikupärasuse kujundamiseks.. 2. ETTEVÕTE · Ettevõtte nimi: · Ettevõte juriidiline vorm: osaühing · Asukoht: Võru, Pika tänava tööstuspark · Alustamise aasta: 2010 · Tegevusala: Autode disainimine arvuti abil · Kontaktandmed: telefon ­ 53786187, e-post ­ [email protected] · Omanikud: Mait Saaron 3.Teenused 3.1 Teenuste valik ja eesmärk. Firma on esialgu orienteeritud 3 liiki teenuste pakkumisele: *disainimine ning vajalike osade tarnimine; *hooldus; *pisiremont;

Majandus
641 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Äriplaan - Autotöökoda

...................................................5 3.2.1. Tehnilised vajadused.......................................................................................................................5 3.2.2. Hinnakujunduse alused...................................................................................................................5 3.2.3. Majanduskeskkond.........................................................................................................................5 3.3. Turg ja tarbijad...................................................................................................................................6 3.4. Konkurents.........................................................................................................................................6 3.4.1. Konkurendid teenuste lõikes...........................................................................................................6 3.4.2. Firma konkurentsieelis..........................

Majandus
153 allalaadimist
thumbnail
42
docx

ÄRIPLAAN: VideoCV OÜ

...........................3 2ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................4 3 ETTEVÕTTE KIRJELDUS. ÄRIIDEE, MISSIOON, VISIOON JA EESMÄRGID..................5 4 ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS..............................................................................7 5 TEENUSED..................................................................................................................................8 6 KLIENT, TURG, KONKURENTS............................................................................................11 7 RISKIANALÜÜS.......................................................................................................................14 8 FINANTSPLAAN JA FINANTSPROGNOOSID.....................................................................16 2 1 KOKKUVÕTE

Ettevõtluse alused
52 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Nimetu

..................................................................................................4 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated..............................................................................5 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus............................................................................... 5 2.2 Kliendid.............................................................................................................................5 2.3 Konkurents........................................................................................................................5 2.4 Ettevõtte konkurentsi eelis............................................................................................... 6 3. Ettevõtte SWOT-analüüs.........................................................................................................7 3.1.1 Marketing ...........................................................................................

Majandus
413 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Äriplaan "Tasuta Asjad" ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks

Kuivõrd finantsvahendeid vaja väga palju ei ole, siis otsustasime algselt finantseerida oma tegevust meie endi vahenditest. Edaspidi projektide käigus tulevad vahendid koostööpartneriteks olevatelt ettevõtetelt. 2. Ettevõtte üldiseloomustus 2.1. Ettevõtte asutamine ning peamised andmed Ettevõte alustab tegevust 2014. aasta jaanuarikuu esimesel nädalal, mil ettevõte nime all Tasuta asjad OÜ registreeritakse. Ettevõtlusvormiks on osaühing. Ettevõtte nimi: Tasuta asjad OÜ. Aadress: X, Tallinn. Telefon: Y. Ettevõtte omanikud on Sander S (kontaktandmed Annaabi jaoks eemaldatud), Tõnis T (kontaktandmed Annaabi jaoks eemaldatud), Veiko N (kontaktandmed Annaabi jaoks eemaldatud) ja disainer, keda hetkel meeskonnas ei ole. Osakapitali suurus 2500 . Osade nimiväärtus 625 ja igale omanikule kuulub üks osa. Osaniku häälte arv on võrdeline tema osa suurusega, osa iga üks euro annab ühe hääle.

Ärilogistika
76 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Siimax OÜ.

Tallinna Tehnikaülikool. Äriplaan OÜ Siimax Katre Niinemägi Tallinn 2015 Sisukord 1.Äriidee ja ettevõtte tutvustus 2.Turundus 2.1.Müük 2.2.Ettevõtte turg 2.3.Tarbijad 2.4.Hinnad 2.5.Konkurendid 2.6.Turustamine 2.7.Marketing 3.Äri ettevõtluskeskkond 3.1.Riskid ettevõtluskeskkonnas3.2.Majanduskeskkond 3.3.Makromajanduslikud mõjurid 3.4.Inimressursid 4.Tootmine ja teenindus 4.1.Tooted/teenused 5.Äri juhtimine 5.1.Ettevõtte struktuur 5.2.Palkade eelarve 5.3.Personal 5.4.Ettevõtte infosüsteem 6.Äriplaani finantseelarved 7.Äriplaani finantsanalüüs 7.1

Ärilogistika
22 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI

olukorrast. Kui intressimäärad on madalad, siis inimesed eriti ei soovi teenust, vaid kasutavad sissetulekust suurema osa tarbimiseks. Tagajärjeks on nõudluse kasv ja hindade tõus. Ilusaim klubi Tootmistegurite hindade tõus mõjutab kogupakkumist. Rahvamajanduse ja sisemajanduse kogutoodang vastab reaalselt kogunõudlusele. Ideaalne on olukord, kus turg on tasakaalus, see on pigem teoreetiline nähtus. Tavapraktikas leidub alati neid, kes ei ole rahul. See on aga edasiviiv nähtus, sest kui oleksime kõigega rahul, siis ei toimuks arengut. Tarbimistase oleneb toodete ja teenuste hulgast, mida me turul pakkuda suudame. Poliitilised tegurid Poliitiliselt seisukohalt mõjutavad meid kõige enam kehtiv seadusandlus. Kui seadused muutuvad, siis peame tegema oma ettevõttes muudatusi. Näiteks maksuseaduste muudatstega

Juhtimise alused
108 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Praktikaaruanne

6 Töö tasustamine............................................................................7 3.7 Planeerimine................................................................................7 4. Asjaajamise korraldus ettevõttes.............................................................7 5. Turundustegevus............................................................................8-12 5.1 Tooted ja teenused.......................................................................7,8 5.2 Konkurents...............................................................................8,9 5.3 Turg.......................................................................................10,12 5.4 Hinnapoliitika..............................................................................12 5.5 Turustuskanalid........................................................................12,13 5.6 Müügitoetuspoliitika.....................................................................13 6

Arenguökonoomika
247 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriidee kirjeldus: OÜ KODUKAUNISTUS

..........................................................................................................5 1.3 Organisatsiooni ülesehitus.......................................................................................5 2. Äriprojekt.......................................................................................................................6 2.1. Tooted/teenused......................................................................................................6 2.2. Turg ning konkurents..............................................................................................6 3. Turustamine...................................................................................................................7 3.1. Turustuskanalid.......................................................................................................7 3.2 Turundusstrateegia...................................................................................................7 4

Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Äriplaan: Majutusteenust pakkuv firma ’’Sõrad ja Sarved’’

suur külmik, ning pärast lihaga tegemist võtta asja rahulikult, paar õlu ja minna välibasseini või sõpradega arutada sooja kamina ees päevast? Sellest unistaksid päris paljud jahimehed, kui perfektsest jahist, ning selle nimel maksaksid palju, see kindel. Tegevusharuks oleks noortele koolitamine, ehk noorte jahimeeste koolitamine ja vanemate jahimeeste meelelahutus. Haru on küpsusfaasis, kuna majutustoode on olemas, aga seda majutust eristab tema omadused, mida teistel pole. Konkurents on tõesti tugev sellel harul, kuna majutust pakkuvaid firmasid on tuhandeid, aga meie suudame seda, pakkudes erilisust, me oleme rohkem silmapaistvad, me pakume erakordset võimalust. Sihtturg ja selle kirjeldamine ehk siis geograafiline määratlus on meil nii, et algselt on plaan Eestis leida parimad jahipiirkonnad, mis on rohkem eraldunud linnadest ja maakohtadest, edasi aga kui Eestis õnnestub meil silma paista ka teistele maadele, ja nõudlus kasvab, liigume edasi Euroopasse, ning edasigi

Majandus
22 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Õpimapp

- Oluliselt seotud 5) Kaubad antakse kliendile üle.- Oluliselt seotud 6) Viiakse läbi kliendiküsitlus.- Oluliselt seotud 7) Ettevõtte klienditeenindaja vastab telefonikõnedele.- Oluliselt seotud 8) Ettevõtte juht suhtleb ettevõtte töötajatega.- Oluliselt seotud 9) Turundusjuht kohtub võtmekliendiga.- Oluliselt seotud 10) Turundusjuht kohtub reklaamiagentuuri spetsialistidega.- Oluliselt seotud 11) Ettevõtte töötaja vastab kliendi kaebustele.- Oluliselt seotud Analüüsige järgmisi ettevõtete turunduseesmärke: Kas eesmärgid on selgelt sõnastatud, mõõdetavad, realistlikud ja ajaliselt määratletud? Kas need eesmärgid on Teie arvates lühi- või pikaajalised? Sõnastage eesmärgid ümber, et need oleksid selged, mõõdetavad, realistlikud ja ajaliselt määratletud. 1. Ettevõte pakub iluteenuseid. ,,Meie peamine eesmärk on pakkuda naistele ja

Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Makrokeskkonna analüüs (PEST)

Aga kas ettevõtja saab ennast ka ise varustada? Ei, hetkel mitte. Mõistame, et me vajame teineteist vastastikku sama palju ning hetkel puuduvad plaanid meie firmat ise varustama hakata. Konkurente meie ettevõttel ei ole ole. Oleme Eestis esimesed, kes plaanivad toidupoele ,,Drive-In"-i. Meie kliendid saavad olema meile lojaalsed, sest me oleme võimalikult kliendisõbralikud. Kuna me anname endast parima, siis klient eelistab meid tesite võimaluste ees. Meieni ei ole jõudnud teateid konkurentidest. Aga oleme kindlad, et konkurendil läheks raskeks meiega konkureerides. Töötajate valik on väga oluline protsess, mis tuleks eelnevalt põhjalikult läbi mõelda, kuna iga läbimõtlemata otsus võib kaasa tuua konflikte kui ka materiaalset kahju. Valime oma töötajaid väga suure tõsidusega. Kuna kõik tööletulemise tingimused on väga head, siis on meil väga paljude seast parimaid valida

Mikro ja makroökonoomika
238 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan - reklaamindus

Äriplaan Koostanud: Taavi Müürsepp Sisukord 1.Ettevõtte üldandmed 2.Lühikokkuvõtte 3. Projektikirjeldus 4. Ruumid, seadmed ja tööjõud 5. Turg 6. Konkurents 7.Müük ja turustamine 8. Juhtimine ja personalistrateegia 9.Tootmine ja teenindamine 10. Projekti maksumus ja rahastamine 11. Projekti finants ülevaade 1. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi ja juuriidiline vorm: reklaamindus Registreerimisnumber Registreerimise aeg ja koht: Omanikud, nende osa kapitalist: osakapital 40000 on jaotatud võrdselt. Juhatuse liikmed: Põhikapital: Aadress: Telefonid: E-mail: Kontaktisik, tema telefon: 2. Lühikokkuvõte

Majandus
934 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Informaatika äriplaan

............................ 5 3. Ärikeskkonna analüüs......................................................................................... 6 4. SWOT ja strateegia............................................................................................. 7 4.1. Konkurentsi- ja turundusstrateegia..............................................................7 4.2. SWOT-analüüs............................................................................................. 8 5. Teenus, turg ja konkurents.................................................................................. 8 5.1. Teenusest..................................................................................................... 8 5.2. Turg.............................................................................................................. 9 5.3. Konkurendid................................................................................................. 9 6. Juhtimine ja personal.............

Äriõigus
69 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaan OÜ KiirKuller

................................................................................................. 3 1.3 Ettevõtlusvorm...........................................................................................................3 1.5 Töötajad..................................................................................................................... 3 1.6 Taustaandmed............................................................................................................ 4 2. Turg..................................................................................................................................5 2.1. Tegevuse kirjeldus.................................................................................................... 5 2. 2 Kliendid.....................................................................................................................5 2.3 Konkurendid.......................................................................................

Majandus
87 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Äriplaan

Toomas Kelo Uku Eller Alfred Kosljak Tallinn 2013 1. Äriplaani kokkuvõte Meie idee on luua ettevõte, mis erineb kõigist teistest küpsetuskodadest, andes kliendile rohkem kui lihtsalt sooja saiakest kohvi või tee kõrvale. Tahame anda edasi tõetruud kogemust keskaegsest pagarikojast, alustades töövahenditest ning lõpetades retseptidega. Suur osa selle kogemuse edasiandmisel on meie rendipind Tallinna vanalinnas, Raekoja platsi läheduses. Sellele lisame antiikse moega mööbli, ajaloohõngulised söögid ning joogid ja õhtused live- muusikud - see kõik tekitab kliendis tunde, nagu ta oleks ajas tagasi rännanud. Oma missiooniks oleme seadnud kasvada usaldusväärseks ning kliendisõbralikuks ettevõtteks ja koguda tuntust nii kodu- kui ka välismaiste klientide hulgas. Meie visiooniks on luua keskajale iseloomulik atmosfäär, kus kehtib ütlus "klient on kuningas". Oma toodangu valmistamisel kasutame vaid keskajale omaseid söögitegemisvõtteid, mida

Ettevõtlus
74 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Ettevõtluse aluste eksam

hoiuühistud, kindlustusühistud, korteriühistud jne o Tulundusühistu vastutab oma kohustuste eest kogu oma varaga. Ühistu liige kohustuste eest ei vastuta (osamaksu kogusumma) o Kui põhikirjaga ei ole ette nähtud ühistu liikmete isiklikku vastutust ühistu kohustuste eest, peab osakapital olema vähemalt 2500 eurot. o Ühistu liikmeteks võivad olla füüsilised ja juriidilised isikud Osaühing o millel on osadeks jaotatud osakapital o Osanik ei vastuta isiklikult osaühingu kohustuste eest o OÜ vastutab oma kohustuste täitmise eest kogu oma varaga. o võib asutada üks või mitu isikut o asutajaks võib olla füüsiline isik või juriidiline isik o osakapital peab olema vähemalt 2500 eurot o rahaline või mitterahaline sissemakse o Osa miinimumsuurus on 1 euro.

Ettevõtlus alused
20 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Äriplaan telefonirakendusele

Anastassia Agarok, Andra Kaljurand, Joanna Käi, Sandra Aulik Tallinn 2017 1. Äriplaani kokkuvõte VEGAN? on 100% Eesti kapitalil loodud ettevõte, mille eesmärgiks on pakkuda kindlale sihtgrupile mugavat võimalust oma shoppamist ja tarbimist lihtsustada. 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi: VEGAN? Ettevõtte juriidiline vorm: Osaühing Aadress: Raua tn 4 Telefonid: 5467 3876 E-mail: [email protected] Juhatuse liikmed: Anastassia Agarok, Andra Kaljurand, Joanna Käi, Sandra Aulik Omakapital: 8000€

Majandus
47 allalaadimist
thumbnail
26
pdf

Rahvusvaheline turundus eksami konspekt

Sissejuhatus rahvusvahelisse turundusse Rahvusvaheline turundus - vahendite kogum, millega ettevõte püüab pakkuda toodet või teenust teatud riigi turu või selle osa klientide vajaduste rahuldamiseks mingis kindlas poliitilises, kultuurilises ja majanduslikus keskkonnas. Rahvusvahelistumise põhjused: D tooraine - traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: nafta, kohvioad, maagaas jne); D tootmisvahendid- traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: masinaehitus); D tarbekaubad - paralleelselt nii rahvusvaheline kui rahvuslik (näiteks: vaba aja rõivastus, koduelektroonika või toidukaubad, kirjastustegevus); D teenused - valdavalt rahvuslik (näiteks: solaariumid, juuksur, kosmeetika);

Rahvusvaheline turundus
189 allalaadimist
thumbnail
29
odt

Ettevõtlus

........................................................ 5 3.2.Mikrokeskkonna analüüs............................................................................................................5 3.3 Tarnijad/koostööpartnerid:..........................................................................................................5 4. SWOT-ANALÜÜS...........................................................................................................................6 1.TOODE/TEENUS, TURG JA KONKURENTS............................................................................... 7 5.1.Toode/teenus...............................................................................................................................7 5.2.Turusituatsioon ja arengutrendid................................................................................................ 7 5.3.Turu analüüs..................................................................................................

Ettevõtlus
70 allalaadimist
thumbnail
34
doc

Äriplaan

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI TALINNA KOLLEDŽ Äritegevuse alused ........ ÄRIPLAAN Juhendaja: Raul Vatsar Tallinn 2012 Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi: OÜ Kohvik Wesenberg Ettevõtte juriidiline vorm: Osaühing Registreerimise aeg ja koht: 2013, Rakvere Aadress: Tallinna 27, Rakvere, 443111, Estonia Telefon: 51261302 E-mail: [email protected] Algkapital: 79095 Eur Omanikud, nende osa kapitalist: Omanike on üks ja osakapital on 2651 Eur Kontaktisik, tema telefon: ......... Ettevõtte Põhiväärtused, missioon , visioon Põhiväärtused: K...iirus O...savus H...oolivus V...õrdsus I...seseisvus K...orrektsus Missioon: Meie hoolime sinu tühjast kõhust.

Äritegevuse alused
117 allalaadimist
thumbnail
21
odt

Lõpueksami baasainete märksõnad- vastused

See on kogukasulikkuse muutus, kui tarbimine muutub ühe ühiku võrra. Näiteks: Anu, pitsa tarbimise piirkasulikkus. Kui Anu suurendab pitsa tarbimist neljalt pitsalt viiele, kaasneb sellega kogukasulikkuse kasv 150 ühikult 175 ühikule. Seega on viienda pitsa tarbimise piirkasulikkus 25 ühikut. Mida rohkem pitsasid sööb, seda väiksem on iga järgneva piirkasulikkus (kahaneb). 7. Täiuslik konkurents - Täiusliku konkurentsi põhitunnuseks on, et toodangu pakkujatel puudub vähimgi kontroll turuhindade üle. Ehk teisiti öeldes, täiuslikult konkureerivad ettevõted käituvad turul lähtudes sellest, et nende tegevus ei mõjuta turuhindu. Täiliku konkurentsiga turul on palju müüjaid ja kaup mida pakutakse on ühetaoline. 8. Monopol - Monopol on turuvorm, kus on üks müüja, teenus või ressurss, millel

Ettevõtlus
203 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Eesti kaubabrändid

Aastal 1850 hakkas tööle Kunda mõisameierei (hilisem Linnuse tsehh- praeguseks suletud), millest on saanud tänaseks meie Rakvere tootmistsehh. AS Maag Piimatööstuse nime sai ettevõte 2003. aastal. MAAG Piimatööstus on kõige laiema tooteportfelliga piimatööstusettevõte Eestis, sealjuures ainuke piimatööstus, mis tegeleb lisaks piimatoodete, juustu ja kohukeste tootmisele ka jäätise tootmisega. MAAG Piimatööstus on ainus glasuurkohukeste tootja, mis töötleb tooraine ja toodab värskest kohupiimast toote samas majas. MAAG Piimatööstus kasutab ainsa jäätisetootjana enda toodetud koort. Oleme Eestis kodujuustu segmendis turuliidrid. MAAG Piimatööstus tõi esimesena Eestis turule CalymerTM loodussõbraliku kannupakendi (loe lähemalt siit http://www.farmi.ee/huvitavat) ning on siiani Eesti ainus piimatööstus, mis omab piimatoodete pudelisse villimise liini. Tootmispinda on MAAG Piimatööstuse hetkel ca 11 000m2. Jõhvi ja Rakvere linnades

Tööstuskaup
59 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun