Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Noorte vabaaeg (2)

5 VÄGA HEA
Punktid
Noorte vabaaeg #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kmtamm11 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
doc

Koolinoorte suvi

Ka töö hüpotees sai tõestatud. Arvasin, et koolinoorte suvine aeg on tihe ning igavust ei tunne keegi. Kokkuvõtteks arvan, et uurimustöö õnnestus. 10 KASUTATUD KIRJANDUS 1. Noortele, http://www.nip.ee/pakkumised 2. Sport, http://www.eok.ee/spordikalender. 3. Ratsutamine, www.veskimetsa.ee 4. Kuhu minna, http://kuhuminna.tallinn.ee/. 5. Laarid, http://www.noortelaagrid.edu.ee/ 6. Delfi vabaaeg, http://ajaviide.delfi.ee/places/vabaaeg/ 11 12 13 14 15 Lisa 2 Välislaagrid 2007 Aeg ja koht Kirjeldus Maksumus Nimetus Vanus Keel (eurodes) Toimuvad loomingulised

Eesti keel
thumbnail
3
odt

Kuidas vähendada alkoholi tarbimist? Mida saab teha riik, mida inimesed ise?

hiljem juba väga keeruline välja tulla. Noortel oleks aeg olla julge ja tunnistada, et alkohol ei tee kedagi lahedamaks, sest keegi meist ei taha koristada politseijaoskonnas enda okseloike ega näha oma vanemate-sõprade nägusid pärast maoloputusega lõppenud pidu. Arvan, et riik ja inimesed peaksid hakkama tõsiselt tegelema alkoholi probleemiga meie ühiskonnas. Üks tähtsamaid muutusi, mis hoiaks noorte inimeste alkoholi tarbimist kontrolli all oleks tõsta alkoholi ostmise vanusepiirangut 18ndalt eluaastalt 21le eluaastale. Teaduslikud uuringud näitavad, et nendel, kes alustavad alkoholi tarvitamist enne 15ndat eluaastat võib kujuneda sõltuvus edaspidises elus neli korda sagedamini nendest, kelle esimene kogemus alkoholiga on 21sest eluaastast ja hiljem. Väga oluline on ka selgitustöö ja purjutamisele alternatiivsete tegevuste väljapakkumine.

Kirjandus
thumbnail
12
docx

NOORSOOTÖÖ RISKIRÜHMA KUULUVATE NOORTEGA

mõjusam koostöö. Noorel peab olema teadmine, et politseil ei ole vajadus teha trahvi, vaid seda noort mõjutada ja valelt teelt kõrvale juhtida. Üksi seda noort ükski asutus ei muuda. Lapse üleskasvatamise ja arendamise esmane vastutus on tema vanematel. Riigi ülesanne on pakkuda selleks abi mitmesuguste teenuste ja toetustega (Laste heaolu). Just nimelt riigi ülesanne on pakkuda abi, mitte üksi pere rolli ära täita. Noorsootöö peamine ülesanne on seista noorte kõrval nagu artiklis oli välja toodud, ühe käega õlale patsutama ja teisega vajadusel tagumikule laksu andma. Noorsootöötaja peab nii hoolitsema, kui ka vajadusel mõjutama. Noorsootöötaja ei pea kasvatama teistest inimestest enesesarnast, vaid inimest, kes on enesest teadlik ja usub endasse, mõistab oma tegude tagajärgi ja vastutab nende eest (Noorsootöö õpik). Noorsootöötaja ei peaks olema noorele vanemate eest ning ei saagi seda olla. Seega on väga oluline ja peakski

Pedagoogika
thumbnail
11
doc

Noored ja vaba aeg

Rapla Ühisgümnaasium NOORED JA VABA AEG Uurimistöö Õpilased: Rebekka Mäng, Terje Meister Klass: 8B Juhendaja: Koidula Takk Rapla 2009 MATERJALI TUTVUSTUS Uurimistöö probleemiks on noorte vaba aja kasutamine, sest tihtipeale tekivad järgmised küsimused, millele ei oska päris kindlalt vastata: 1. Kas noortel pole mitte midagi muud teha, kui väljas ringi hulkuda ? 2. Kuidas veedavad meie sõbrad oma vaba aega ? 3. Kas elukoht määrab sinu vaba aja ? 4. Mis on üldse vaba aeg ? 3 SISUKORD SISSEJUHATUS……………………………………………………………….……….2

Eesti keel
thumbnail
1
rtf

Elu väikses linnas

Noorte tulevikuperspektiivsed väikestes linnades on üliväike, sest väiksetes linnades peale algkoole või gümnaasiumeid ei ole, seega peavad nad kolima või igapäev suures linnas käima, et saaks õppida. Suurtes linnades on ka rohkem võimalusi ametit valida. Kui väikeses linnas sa lõpetad gümnaasiumi, siis ma pakun mõtteid pähe ei tule, kuhu võiks edasi õpima minema, seega peale kooli noored lähevad meelega sõjaväkke, et saaks veel ameti üle mõelda. Noorte vabaaeg on ka väga tähtis osa elust. Peale kooli nad lähevad sõpradega välja, istuvad arvutis või siis käivad kuskil trennis või muusikakoolis. Suurtes linnades on aga vastupidi. Seal on nii, et laps tuleb koju ja ema kohe sunnib kuskile minna, kas poodi ,trenni ,lasteaeda venna järgi jne. Et koju jõuda süüa ja edasi minna kulub aega, sest suurtes linnades on palju inimesi, kellel on alati kuskile kiire. Noored peavad koju või kooli või kuskile veel ühistranspordiga minema.

Eesti keel
thumbnail
24
odt

Õpilaste väärtushinnangud

rahvusest 29, mistõttu rahvuslikku aspekti ei arvestatud. Internetist avastasin artikli uurimusest, mis viidi läbi Eestis 2006. aasta sügisel ja 2007. aasta kevadel. Uuringust järeldus, et Eesti noored püüdlevad Euroopa keskmisest rohkem ,,kõvade väärtuste" poole, olles samas lahtris Vene, Hiina ja Itaalia noortega. Rootsi noored väärtustavad vaba aega, Eesti noored kõrge staatusega tööd, soovides teenida palju ja elada oma vanematest paremini. Lindgren nimetab Eesti noorte väärtusi ka ,,puritaanlikeks".1 Viimasel ajal on pööratud suur tähelepanu noorte väärtushinnangutele ise olles mures, et tänapäeval ei mõisteta väärtusi. Kuid kas väärtushinnangud on tõesti noortel paigast ära või pigem on paigas ning neil pole julgust enda arvamuste eest seista? 1 Õpetajate leht nr.33, 14. september 2007, http://www.opleht.ee/Arhiiv/2007/14.09.07/koik.shtml, (19.03.2009)

Uurimistöö
thumbnail
11
odt

Uurimistöö "Noorte väärtushinnangud"

Isiksusliku tähenduse omandanud väline väärtus osutub oluliseks reguleerivaks teguriks. Tuleb tõdeda, et lastele mõistetamatute ideaalide ja loosungite asjatundmatu levitamine toob kasu asemel kahju. Ideaalide püstituse vale ajastamine ja ebakompetentne kasutamine kasvatustöös tuleneb sellest, et ei tunta laste ideaalide kujunemise tegelikku loogikat või ei taheta seda arvestada. Ma arvan, et on oluline uurida noorte väärtushinnanguid ja analüüsida nenede kujunemist ning muutumist aastate jooksul. Mida rohkem me teame inimestest ja tema väärtustest juba lapsest saati, seda lihtsam on meil aidata ja suunata teda tema unistuste poole. Inimesed on erinevad ja tänu sellele on ka nende väärtused erinevad, kindlasti saab teha teatavaid üldistusi inimeste jaoks olulistes asjades. Samas tuleb igale inimesele läheneda individuaalselt, sest me kõik oleme omamoodi erilised

Eesti keel
thumbnail
14
docx

Armastus

Kasutatud allikad: Wikipeedia.org Väike Entsüklopeedia Suhtesahver.ee '' Armastuse kunst'' ­ Erich Fromm Sisukord: Sissejuhatus...............................................lk. 1 Mõistete seletusi.........................................lk. 2 Armastus..................................................... lk. 3 Inimeste vaheline armastus.......................lk. 4 Romantiline armastus...............................lk. 5 Armastuse stiilid.........................................lk. 6 Armastuse kolm faasi...............................lk. 7 Bioloogilised ja psüholoogilised käsitlused.....lk. 8 Armastus religioonis.........................................lk. 9 Sõprus...............................................................lk. 10 Kokkuvõtte..........................................................lk. 11 Kasutatud allikad...................................................lk. 12 Armastus Kõikidel aegadel inimesed püüdsid teada saada, mis on armastus, sellest on kirjuta

Eesti keel




Kommentaarid (2)

jaaguplasn profiilipilt
jaaguplasn: üsna hea asi
20:17 29-01-2014
teelemai72 profiilipilt
teelemai72: hea
15:37 22-02-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun