Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Nimetu - sarnased materjalid

sokolaad, fazer, sokolaadi, chocolate, factory, maius, müügitoetus, turustuskanal, fazeri, turundus, piimasokolaad, bränd, rimi, sokolaadivabrik, loetav, reklaam, konkureeriva, äriettevõtte, valikus, täidisega, purustatud, geisha, tutti, vilma, kcal, rimis, toidupoode, kodulehekülg, suurepärane, kaubamärk, küpsised, kohvik, laias, kontsern
thumbnail
3
doc

KONKUREERIVATE TOODETE ANALÜÜS

TURUNDUS KONKUREERIVATE TOODETE ANALÜÜS Käesolev töö on koostatud kolme erineva firma analoogset toodet analüüsides ja võrreldes, selleks on kasutatud omavahel konkureerivate firmade poolt valmistatud pähklitega piimasokolaadi. Kuigi tegu on erinevate riikide ettevõtetega (,,Kalev" ­ Eesti; ,,Karuna" ­ Poola ja ,,Fazer" ­ Soome), on nad vähemalt Eesti maiustuste turul vägagi konkureerivad. Näitaja / kriteerium AS Kalev Chocolate KARUNA FAZER Factory ,,Metspähkli ,,Piimasokolaad ,,Purustatud piimasokolaad" jahvatatud pähklitäidisega sarapuupähklitega piimasokolaad" " Sokolaadi kaal 100 gr 100 gr 100 gr

Ökoloogia
29 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Eesti kaubabrändid

Piimatööstusest Tere AS-iks.Tere AS omanik on Luterma AS. Sponsoreeritavas projektis hindame eelkõige järjepidevust, terviklikkust ja inspireerivust. Peamisteks Tere AS-i poolt toetatavateks valdkondadeks on tervis, sport ja kultuur. Tere toetab: Tervis: tervisepäevad ja -konverentsid, koostöö perearstide, kaalujälgijatega. Sport: Eesti Olümpiakomitee, suusataja Jaak Mae ja CFC Suusakool, Eesti Käsipalliliit, käsipalliklubi Chocolate Boys, Viljandi HC ja Põlva Käsipalliklubi, rallisõitja Urmo Aava, Palladium Cup, Maijooks, Eesti Tenniseliit ja Maret Ani Kultuur: Eesti Meestelaulu Selts, Revalia Lauluselts. Valio Eesti on 1992. aastal asutatud suurimaid kohalikke piimatööstusettevõtteid, mis toodab ja turustab peamiselt Lõuna-Eesti farmide piimast valmistatud värskeid piimatooteid ja juustusid. Valio Eesti täiendab oma tootevalikut igal aastal, kokku toodab ettevõte üle150 erineva piima- ja juustutoote.

Tööstuskaup
59 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Kaubamärkide referaat

Hakkliha: Veisehakkliha, Seahakkliha, Kodune hakkliha, Pere hakklihasegu, Kodune kotletisegu, Kodune hakklihasegu Perenaise, Lihaveise-delikatesshakkliha, Sea- delikatesshakkliha. Külmutatud tooted: frikadellid, pelmeenid. Talvetooted: praevorstid, hakktooted, küpsetatud ahjupraed, küpsetamata ajhupraed, verivorstid. (Rakvere Lihakombinaadi koduleht: http://www.rlk.ee/et ) 5 KALEV AS Kalev Chocolate Factory on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mille esimene eelkäija alustas tegevust 1806. aastal Tallinnas. Kalev on olnud aastaid Eesti tuntuim ja mainekaim kaubamärk. Ettevõtte põhitegevuseks on sokolaadikondiitri- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ning sokolaadi-, suhkru- ja jahukondiitritoodete müük. Lisaks tavasortimendile valmistab Kalevi sokolaadivabrik tooteid ka eritellimuste alusel, töötades koostöös kliendiga välja kliendi sõnumiga tooteid.

Toidukaubandus
111 allalaadimist
thumbnail
11
docx

5 eesti ja 5 välismaist kaubamärki

sealhulgas martsipanikujukesed. Maiustusi telliti isegi Vene keisri õukonnast. 1921. aastal asutatati ASi Kalev tuntuim eelkäija sokolaadi- ja kompvekivabrik Kawe. 1948. aasta 1. aprillist sai Kawe uueks nimeks kondiitritoodete vabrik Kalev. Nimemuutus toimus ideoloogilistel põhjustel: keegi käis ministrile kaebamas, et Kawe nimi oli kunagi moodustatud tolleaegsete omanike initsiaalidest. See ei olnud sobiv nõukogude ettevõttele. 2006. aasta suvel asutab AS Kalev tütarettevõtte AS Kalev Chocolate Factory, mis võtab emaettevõttelt üle sokolaadi- ja suhkrukondiitritoodete tootmise ja müügi. Olemus AS Kalev Chocolate Factory on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mille esimene eelkäija alustas tegevust 1806. aastal Tallinnas. Kalev on olnud aastaid Eesti tuntuim ja mainekaim kaubamärk. Ettevõtte põhitegevuseks on sokolaadikondiitri- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ning sokolaadi-, suhkru- ja jahukondiitritoodete müük

Müügitöö alused
27 allalaadimist
thumbnail
17
rtf

10 EESTI KAUBAMÄRKI

tooted kvaliteetsed ning ka väljanägemise peale on hoolikalt mõeldud. Kauplustes on Liviko tooted paigutatud eraldi. Kange alkohol, lahja alkohol ning mittealkohoolsed joogid on paigutatud eraldi. Isiklikult arvan, et alkohoolsed joogid, olgu siis lahja või kange, võiksid ühes kohas paikneda. Sellega, et mittealkohoolsed joogid on eraldi paigutatud olen nõus. 9.2 Kalev Arvan, et Kalev on väga jätkusuutlik ettevõte. Eesti inimene armastab maiustada ja eks see kõige parem maius ole ikka oma. Mulle väga meeldivad Kalevi tooted. 9.3 Eesti Pagar Eesti pagar on kindlasti jätkusuutlik ettevõte. Tooted on kvaliteetsed ning hinnaklass on sobiv kõgile. Lisaks leiva- ja saiatoodetele pakub Eesti Pagar ka väga maitsvaid kondiitritooteid. Pagaritooted on paigutatud eraldi. Pakendid on lihtsad kuid samas silmatorkavad. 9.4 Viru Rand Ka Viru Rand on kindlasti jätkusuutlik. Eesti inimene on tuntud kala armastaja ja sööja. Kalatooted on väga kvaliteetsed ning head

Toidukaubandus
74 allalaadimist
thumbnail
60
docx

ÕPIMAPP

(Ibid) 1991 - kondiitritoodetevabriku Kalev baasil moodustatakse RAS Kalev. (Ibid) 1995 - RAS Kalev erastatakse ning moodustatakse aktsiaselts. (Ibid) 2003 - AS Kalev lahkub Tallinnast Harjumaale Rae valda Põrguväljale uude kaasaegsesse tootmiskompleksi. (Ibid) 2006 - AS Kalev tähistas oma 200. juubelit. (Ibid) 13.06. 2006 ­ AS Kalev asutab tütarettevõtte AS Kalev Chocolate Factory, mis võtab emaettevõttelt üle sokolaadi- ja suhkrukondiitritoodete tootmise ja müügi. (Ibid) 27.05.2010 ­ AS-ist Kalev Chocolate Factory saab Norra päritolu rahvusvahelise Orkla kontserni liige. (Ibid) 09.04.2012 ­ Ettevõte taastab ajaloolise ärinime AS Kalev(Ibid) 3.2 Ettevõtte tutvustus AS Kalev on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mille esimene eelkäija alustas tegevust 1806. aastal Tallinnas. Kalev on olnud aastaid Eesti tuntuim ja

Toidukaubaõpetus
27 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Eesti kaubamärgid

SISUKORD sissejuhatus.................................................................................................................................................2 1. Liviko ....................................................................................................................................................3 2. Farmi .....................................................................................................................................................3 3. Wõro ......................................................................................................................................................4 4. Leibur.....................................................................................................................................................5 5. Kalev .....................................................................................................................................................6 6. Premia .............

Kaubandus ökonoomika
142 allalaadimist
thumbnail
48
docx

Toidukaubaõpetuse õpimapp TOIDUKAUBAD

vitamiini;Tee aromaatsed ained on põhiliselt eeterlikud õlid;Mineraalained-nendest 50% on kaalium, 15% fosforiühendid, teisi vähem; pooled nendest on vees lahustuvad soolad; mineraalained mõjutavad ka maitset;Valkained-mõjutavad tee värvust;Vaigud-neid on tees vähe; aitavad hoida tee aroomi;Orgaanilised happed-neid on tees ainult 1% ; happed tõstavad tee toite-ja dieediväärtust. 1.9 Kakao ja sokolaad 1.9.1 Kakaotoodete koostis- ja kvaliteedinõuded Kakaovõi koosneb kakaoubade tuumadest saadud rasvast. Kakaovõi vabade rasvhapete sisaldus väljendatud oleiinhappena võib olla kuni 1,75% ning seebistumata ainete sisaldus petrooleetriga määrates võib olla kuni 0,5%, pressitud kakaovõis kuni 0,35%. Kakaopulber koosneb pulbriks jahvatatud, eelnevalt puhastatud, kooritud ja röstitud kakaoubadest. Kakaopulber peab sisaldama vähemalt 20% kakaovõid väljendatud kuivainena

Toiduaineõpetus
85 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

Jookidest, aga pakkusime karastusjooke, kohvi, teed, mahla, piima ja keefiri. Maxima Eesti Maximas müüdavate kaupade sortiment on suure ja väga laialdase valikuga. Suure sortimendiga on salatid, pagari-ja kondiitritooted, maiustused, maitseained, joogid k.a. alkohoolsed joogid, kui ka piimatooted. Kõige suurem sortiment on Maxima oma toodetel( Maxima Favorit, Optima Linija, Eclogica, Meistrite kavliteet ). Firmadest oli laiem sortiment Hagari, Fazer, Kalevi tooted ja Aura. On ka pakkuda igasuguseid huvitavaid ajalehti kui ka ajakirju-igale vanusele. Kui ka müüakse potitaimi. Sortimentideks on (kategooria ja tõin 3 näidet): Valmistoit (magustoidud, lihatooted, pasteedid), Puu-ja köögivili (potililled, puuviljamarjad, külmutatud tooted) , Pagari-ja kondiitritooted (leib, sai, tordid), Maiustused (kaalukommid, sokolaad, popcorn), Joogid (karastusjoogid, siidrid, alkoholi

Ainetöö
44 allalaadimist
thumbnail
26
docx

TURUNDUSE ANALÜÜS : pesugeel Sensitive

Tartu Ülikool Pärnu kolledź Ettevõtluse osakond Toode: pesugeel Sensitive Referaat Juhendaja: lektor Kadi Elmeste Pärnu 2014 Sisukord Sissejuhatus................................................................................................ 3 1 1. Toode....................................................................................................... 4 Jagunemine........................................................................................... 5 Elutsükkel............................................................................................. 6 Kaubamärk............................

Turundus
26 allalaadimist
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

ostuharjumus ne, ümber- segmentimin s ed, proovi- ja positsioonimi e, ümber- korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus

Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
96
doc

Toidukaubaõpetus

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Nimi ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: Nimi, MA Mõdriku 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS.................................................................................................................4 1 KAUBAMÄRGI MÕISTE, ARENG JA KAITSE...........................................................5 1.1 Kaubamärgi mõiste.....................................................................................................5 1.2 Kaubamärgi liigid.......................................................................................................5 1.3 Kaubamärgi ajalugu maailmas...................................................................................6 1.4 Kaubamärgi ajalugu Eestis..................................................................................

Kaubandus
20 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

tihti kultuurikeskkond. Nt eestlane soovib näljaga kartulit ja liha, hiinlane riisi ja ameeriklane hamburgerit. Nõudlus sisaldab soovi ja maksevalmidust. nt kui soov on ja ei olda nõus maksma, siis nõudlust pole. Tooted on materiaalsed tooted ja immateriaalsed tooted, mida pakutakse kellegi töö kaudu ehk teenused ning immateriaalsed tooted, millega turundaja veenab tarbijat muutma oma tegevust või taju mingis kindlas suunas ehk ideed. Vahetus on turundustegevuse aluseks, sellele turundus põhinebki. Vahetus on olukord, kus mõlemal osapoolel on midagi, millel on teise osapoole jaoks väärtus ja mida nad omavahel vahetavad (vaba vahetus). Turud on füüsilised kohad, kus ostjad ja müüjad kogunevad kaupade ostuks ja müügiks. Turunduse ülesanded ja ulatus võivad küll oluliselt erineda ettevõtteti ja turuti (turgudest), kuid turundusel on kaks mõõdet- strateegiline ja taktikaline. Strat

Turundus
277 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

Inimesed teevad järeldusi toote tarbimise kohta selle põhjal kuidas teised nendest rääkinud on. Samuti soovitamine teistele. · Suhtlemine ettevõtte ja selle sihtgruppide vahel koosneb viiest promotsioonivormist: o Reklaam - makstud, mitteisiklik ideede, toodete või teenuste esitlus, kus tellija on identifitseeritav o Isiklik müük ­ müügipersonali poolt läbi viidud toote tutvustus, eesmärgiks luua kliendisuhtlus ja müük. o Müügitoetus ­ lühiajaline tegevus, millega püütakse inimesi tooteid ostma o Suhtekorraldus ­ ühiskonnaga heade suhete hoidmine avalikkuse positiivse tähelepanu kaudu, mis saavutatakse info levitamise ja ürituste korraldamise kaudu. Ka kätkeb see ettevõtte identiteedi loomist ning kriisikommunikatsiooni. o Otseturundus - suhtlemine valitud klientuuriga individuaalselt telefonitsi, tavakirju, e-posti faksi interneti ja teist teid pidi

Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

ka unikaalset müügiargumenti, mis tõstab toote väärtust. Lisaks mainiks ära veel psühholoogilise hinnakujunduse: hinda muudetakse, et rõhutada toote erilist positsiooni. Nt prestiizhinnad (kallis = kvaliteet), väike hinnavahe (9.90 tundub vähem kui 10), hulgimüük (mitut soodsat toodet koos ostes tundub kliendile, et hoidis raha kokku). 4. Selgitage miks on vaja turustus-/ jaotuskanaleid ja millised on ettevõtte turustuskanali valikuvõimalused. Turustuskanal on isikute ja organisatsioonide süsteem, mis tagab toodete liikumise tootjalt tarbijani. Kanali koosseisus on alati tootja ja tarbija, sageli üks või mitu vahendajat. Mõnede toodete turustamine eeldab mitmeid vahendajaid, kes on spetsialiseerunud turgude, piirkondade või harude lõikes. Turustuskanali põhilised vahendajad on hulgi-ja jaemüüjad aga ka edasimüüjad, agent, tootja esindaja, müügiassistent. Tänapäeval suureneb otseturunduse osatähtsus

Turundus
135 allalaadimist
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS......................................................................................................................60 10. SOTSIAALNE TURUNDUS.........................................................................................62 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 TURUNDUSE MÕISTE JA AJALUGU „Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:

Turunduse alused
128 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Toidukaubaõpetuse õpimapp

Klassikaline Eesti rukkileib, Klassikaline Toolse leib, Ruks, Teraleivad: Klassikaline, Saib porgandiga, Saib, Päikeseleib D+, Kaerasüda, Saib porgandiga, Ruksi pala, Klassikaline Suur Kirde sai, Klassikaline Kirde sai, Kuldne sai, Röst 3-vilja, Röst mitmeviljakukkel, Klassikaline kuldne röstsai. Leiburi väljapanek ei ole antud kaupluses teistest kaubamärkidest oluliselt eraldatud . Tooteid ei ole väga hästi märgata. Fazeri ja Leiburi tooted on vaheldumisi kastidega riiulisse paigutatud. Toodete väljapanek ei kutsu ostma. Hinnad avalduvad selgelt ja arusaadavalt. Tootevalik Rakvere Maksimarketis: Klassikaline Tallinna peenleib, Isa peenleib, Klassikaline Eesti rukkileib, Klassikaline Toolse leib, Eha hommikuleib, Ruks, Klassikaline Toolse leib, Klassikaline Täisterarukkileib (100% rukkijahust, E ainete vaba ja ilma lisatud suhkruta), Saib

Toidukaubaõpetus
81 allalaadimist
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 Turunduse määratlused Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärke realiseerida. Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P. Kotler). Marketing ehk turundus tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. Vajadusest tuleb nõudlus. Vahend vajaduse rahuldamiseks on kaup. Kaup ­ vahend, mille abil saab rahuldada vajadust. Kaup ja teenus on turunduse seisukohalt võrdsed. Kaup = teenus. Kaup on pakitud teenus. Vajadus kaup turundus vahetus peavad turul kokku saama. Kui inimene rahuldab oma vajadust teatud kindlaks määratud viisil, mida nimetatakse

Turunduse alused
91 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide

Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
45
docx

KÕIK OLULINE TERVISLIKUST TOITUMISEST

Üks kuni kolm tassi kohvi päevas aitab alkohoolikutel vähendada maksahaiguste riski. Kohv võib kaitsta Alzheimeri tõve eest. Kohv alandab südame-veresoonkonna haigustesse haigestumise riski (eriti naistel). Tänu kofeiinile kohv turgutab, aitab ärgata ja parandab enesetunnet. Kakao Kuigi kakaojoogi ajalugu ulatub mitmetuhande aasta taha, tuntakse kakaod Euroopas laiemalt alates 17. sajandist. Algselt valmistati kakaoubadest vaid kakaojooki, sokolaadi valmistamist veel ei tuntud. Kakaopuu viljade seemnetest 11 jahvatatud pulbrit kasutatakse kakaojookides ka tänapäeval. Kakaopulber segatakse enamasti piimaga. Nagu kohv ja must tee, sisaldab ka kakao kofeiini. Kuna kofeiin on närvisüsteemi stimulant, siis alla 3-aastased lapsed ei tohiks neid sisaldavaid jooke juua.

Toitumine
52 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

................................................................................................. 15 7.Turundustegevus ettevõttes.................................................................................. 17 8.Müügitoetus........................................................................................................... 19 9.Hinnakujundus....................................................................................................... 23 1. Turunduse olemus 1. Kas turundus ja müük on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? Müük ehk turustus on turunduse osa. Turundus algab enne müüki ning ettevõtte turundusstrateegia kujundamine ning eesmärkide seadmine loob alustalad heale müügile. 2. Kas mõisted "tarbija" ja "klient" on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? „Klient“ on individuaalne tarbija ehk konkreetsete vajaduste ja soovidega isik. Tarbija on üldine mõiste mis hõlmab endas kõiki kliente. 3

Turundus
51 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

unustamatuid elamusi ja harivat meelelahutust. Visioon OÜ Agentuur on konkurentsivõimelisim konverentside, eriürituste ja elamusturismi valdkonna ettevõte Balti riikides. Agentuur on tuntud kui uuenduslik ja usaldusväärne partner ka kõige nõudlikumale kliendile. Regiooni ühe juhtiva agentuuri mainet toetavad kvaliteetsed sisemised tööprotsessid, pidev tootearendus ja sihipärane turundus, motiveeritud töötajad ning win-win suhe partneritega. Tunnuslause Empower Your Life. Anna elule hoogu. Meelespea - Missiooni, visiooni ja brand'i kirjeldamisest peaks ilmnema ka ettevõtte positsioneering ehk konkurentidest eristumine (Unique Selling Pont). - Missioon ja visioon ei pea 100% õpikudefinitsioonidele vastama. Hästi sõnastatud

Ainetöö
176 allalaadimist
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

arvestame sellega hinnakalkuleerimisel. Eesmärk on hoida kasumimarginaali nii, et see ei langeks alla 5%. Maksmise osas on ka kindlasti omad riskid. Siinkohal alustaksime maksetingimustega L/C Payment ja T/T Payment. Need on maailmas väga levinud maksetingimused mida kasutavad ka väga paljud Eesti firmad välisettevõtetega arveldamisel. Samas on võimalik sõlmida ka leping, kuid riski vähendamiseks esialgu makseaega kellelegi ei anna. 1.6. Müügitoetus ja reklaami korraldamine ettevõttes 1 ­ isiklik müügitöö Meie eesmärk on saavutada tase, kus kõik töötajad usuvad sellesse, mida nad teevad ning on ka ise huvitatud ettevõtte heast käekäigust. Mida paremini suudame pakkuda kliendile seda, mida tema vajab ning mida suurem on rahulolu, mida klient meilt lahkudes saab, seda suurem tõenäosus on, et ettevõte imago kujuneb positiivseks. 2 ­ turu-uuringud ja tagasiside saamine klientidelt

Äriturismi alused
176 allalaadimist
thumbnail
21
odt

Lõpueksami baasainete märksõnad- vastused

ettevõtete loomist. Turunduse alused 1. Turunduse üldmõiste ­ filosoofia, konseptsioon ja juhtimise funktsioon. On tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsesside kaudu, saavutamaks ettevõtte eesmärke. On tegevuste kompleks, mis hõlmab keskkonna analüüsi, turundus uuringuid, toote arendamist, hinna kujundamist, turustuskanalite valikut, müügitoetustegevust, müüki ennast. 2. Turunduse funktsioonid - Eristatakse seitset turulõhet, mille ületamise turundus peab tagama. 1. Ruumilõhe. Tootja ja tarbija on sageli geograafiliselt eraldatud. Turundustegevus peab tagama kauba pakkumise tarbija jaoks sobilikus kohas, luues sellega ostmise kohamugavuse.

Ettevõtlus
203 allalaadimist
thumbnail
39
doc

Turunduse alused

1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 Turunduse määratlused Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärke realiseerida. Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P. Kotler). Marketing ehk turundus tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. Vajadusest tuleb nõudlus. Vahend vajaduse rahuldamiseks on kaup. Kaup ­ vahend, mille abil saab rahuldada vajadust. Kaup ja teenus turunduse seisukohalt on võrdsed. Kaup = teenus. Kaup on pakitud teenus. Vajadus kaup Marketing vahetus peavad turul kokku saama. Kui inimene rahuldab oma vajadust teatud kindlaks määratud viisil, mida nimetatakse

Turundus
526 allalaadimist
thumbnail
194
pdf

KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING

TARTU ÜLIKOOL Majandusteaduskond Avatud ülikool KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING MJJV.09.029 Koostanud professor Toomas Haldma Loengukonspekt ärijuhtimise magistriõppele finantsjuhtimise eriaines TARTU 2015 SISUKORD 1. ETTEVÕTTESISESE ARVESTUSE ROLL JA ARENGUD ............................3 1.1. Strateegiliste nõuete kasv juhtimisele ...............................................................3 1.2. Ettevõtte aruandluse arengusuunad ...................................................................4 1.3. Ettevõttesisese planeerimis- ja aruandlussüsteemi kujundamise vajadused .....6 1.4. Juhtimisarvestuse praktikat mõjutavad tegurid .................................................8 1.4. Ettevõtte kuluarvestuse süsteemi eesmärgid ja komponendid ..........................8 2. ETTEVÕTTE KULUARVESTUSE SÜSTEEM .................................................. 11 2.1.

Finantsjuhtimine
195 allalaadimist
thumbnail
62
doc

Toiduained

KAUBAÕPE. TOIDUKAUBAD 1.ÜLDOSA 1.1. Toidukaupade omadused Toidukaubad on toit, mida ostetakse ja müüakse hulgi- või jaekaubanduses, toitlustusettevõtetes või eksporditakse või imporditakse. Toit ­ toiduained ja toiduainete segud ­ on mõeldud inimesele söögiks või joogiks töötlemata või töödeldud kujul. Toidukaupade kaubaõppe aineks on toidukaupade tarbimisomadused ning liigitamine ja sortiment. Toidukaupade tarbimisomadused jagunevad sensoorseteks, füüsilisteks, toitelisteks, funktsionaalseteks ja hügieenilisteks. Sensoorsed ehk organoleptilised omadused on määratletavad meeleorganite abil. Nendeks on maitse, lõhn, kuju, värvus, konsistents (kompimise teel määratletav omadus) jt.. Füüsilised omadused on elastsus, poorsus, lahustuvus, sulamis- ja tahkumistemperatuur jt.. Toitelised omadused tulenevad keemilisest koostisest, mis määravad ära toidu toiteväärtuse. Funktsionaalsed omadused on pakend, säilitamise- ja transpordi

Toitumisõpetus
139 allalaadimist
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2

Turundus
430 allalaadimist
thumbnail
54
pdf

Kauba kaitlemine

11 KAUBA KÄITLEMINE 11.1. Laonduse ajaloost Laondus kui äraelamiseks vajaliku toiduvaru säilitamine on tõenäoliselt sama vana kui inimkond. Ajaloost on teada, et juba kümneid tuhandeid aastaid tagasi kogusid inimeste eelkäi- jad neandertallased koopaelanikena toiduvarusid. Koriluse ajal, kui elatuti peamiselt jahisaagist, metsamarjadest ja taimejuurtest, hoiti toidutagavarasid maasse kaevatud panipaikades. Tänapäeva mõistes laonduse ja varude säilitamise juured ongi saanud alguse vajadusest säilitada söödavat, et elada üle periood, mil peale jahiloomade polnud võimalik loodusest midagi juurde hankida. Tuhandeid aastaid tagasi võeti sõjakäikudele kaasa toiduvarusid, milleks oli peamiselt tera- vili. Kuna kümned tuhanded sõdalased vajasid äraelamiseks ja võitlusvõime säilitamiseks suurtes kogustes toitu, tuli hankida söödavat vallutusretkedel pidevalt juurde. Kandeloomade seljas ja vankritel veeti sadu tonne söögikraami

Logistika
55 allalaadimist
thumbnail
45
doc

Õpimapp - eritoit

ÕPIMAPP SISUKORD Eritoit.......................................................................................................................................... 5 Eritoidu all mõistetakse sellist toitu, mis on mõeldud tavapärasest erinevate toitumisvajadustega inimestele ning mis on seetõttu valmistatud eritehnoloogiat kasutades või millel on tavatoidust erinev koostis. Eritoidud on näiteks imiku- ja väikelapsetoit, gluteenivaba toit, laktoosivaba toit, sportlaste toidud, kehakaalu alandamiseks ettenähtud vähendatud energiasisaldusega toit, meditsiinilisel näidustusel kasutamiseks ettenähtud toit. . 5 Eritoit on spetsiaalselt valmistatud inimestele, kes on haiguse tõttu piiratud, halvenenud või häiritud tavatoidust saadavate toitainete või nendest moodustunud ainevahetusproduktide saadavus, seedimine, imendumine, metabolism või eritumine ja kui tavalist toiduvalikut muutes või teisi eritoite kasutad

Toidukaubandus
96 allalaadimist
thumbnail
76
docx

Ärilogistika- eksamimaterjal

11. Tulevik – 3D printimine?! Mitmetahulisus: Logistikat võib vaadelda mitmest aspektist: erinevate kauba liikumisega seotud tegevuste kogum ettevõttes (ladustamine, pakkimine jne), kaubavoog läbi ettevõtete, majandusharu, juhtimisfunktsioon, konkurentsieelis/mõtteviis, teadus, üks äritegevuse kompetentse. Interdistsiplinaarsus: Kvalifitseerunud logistikajuht peab olema pädev paljudes valdkondades: Majanduse põhitõed, Juhtimine, Finantsid, arvestus, Turundus, Tehnoloogia, inseneeria, IT, Seadused, rahvusvahelised normid, Keskkonnakaitse, Võõrkeeled, suhtlemine, Psühholoogia Logistika missiooniks on pidevalt otsida parimat tasakaalu klientidele maksimaalse väärtuse loomise ja tegevuse minimaalsete kulude vahel. Tarneahel on võrgustik jaemüüjatest, vahendajatest, vedajatest, ekspedeerijatest, logistikafirmadest ja tootjatest mis osalevad ühe kindla toote loomises, jaotuses ja toimetamises tarbijani. Tarneahel on

Ärilogistika
215 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun