Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Müük ja müügitehnikad (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millistest eetilistest põhimõtetest tuleks lähtuda müügitöös?
  • Miks Missugune Kuidas?
  • Mida hõlmab müügitsüklis eeltöö?
  • Mida tähendab ahelmeetod klientide otsimisel?
  • Kuidas iseloomustad ennast müügiinimest?
Vasakule Paremale
Müük ja müügitehnikad #1 Müük ja müügitehnikad #2 Müük ja müügitehnikad #3 Müük ja müügitehnikad #4 Müük ja müügitehnikad #5 Müük ja müügitehnikad #6 Müük ja müügitehnikad #7 Müük ja müügitehnikad #8 Müük ja müügitehnikad #9 Müük ja müügitehnikad #10 Müük ja müügitehnikad #11 Müük ja müügitehnikad #12 Müük ja müügitehnikad #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-09-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 95 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor OlenKellu Õppematerjali autor
• Müümise all võib käsitleda kõike, kus soovitakse midagi saavutada vahetuse teel – alates kauba pakkumisest kuni poliitilise võitluseni või isiklikust heaolust kuni perekonnasisese suhtlemiseni. Kõige üldisemas tähenduses võib müüki vaadelda kommunikatsiooniprotsessina, mille käigus informeeritakse teist poolt (ostjat) pakkumise olemasolust ja tingimustest. Turunduse eesmärgiks on luua kindlaid ostusoove rahuldav kaup, kehtestada viimasele vastuvõetav hind, leida müügiks sobiv koht ja lõpuks osata ka pakkumist läbi viia (ehk edustus). Viimane on eelkõige seotud müügiga. Edukaks saab aga vahetust muuta nii tarbijate informeerimise kui oskusliku pakkumise abil. Nendeks tegevusteks kasutatakse turunduses nelja vahendit: reklaami, suhtekorraldust, müügi stimuleerimist ja isiklikku müügisuhtlust.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
docx

KLIENDITEENINDUSESTRATEEG IA KOOSTAMINE LOGISTIKAETTEVÕTTELE

juhtimisega. Selgus, et kõige enam tegelevad logistikajuhid kuluarvestuse teostamisega, logistikaga seotud investeeringute tasuvusanalüüsiga, logistikaga seotud finantsnaitajate analüüsiga ning seejarel parandusettepanekute tegemisega. (http://eprints.tktk.ee/1116/) Vaatame nüüd Omniva võimalusi klienditeeninduse müügitöö strateegia võimalustest. Müügitöö strateegiline liigitamine (mitteisiklik ja isiklik müük, mitteaktiivne ja aktiivne müük). Aktiivne ja passiivne müük. Müügi viisid saab jagada kaheks: aktiivne strateegia ja passiivne strateegia. Aktiivse müügistrateegia puhul keskendutakse otsesuhtlusele kliendiga. Aktiivse müügi põhimeetodid on: otsemüük, telefonimüük. Aktiivne müük sobib suuremate ja keerukamate tehingute puhul, kus klient vajab ostuotsuse langetamiseks isiklikku konsultatsiooni. Aktiivset müügistrateegiat võib

Logistika alused
thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

", ,,Kas hinnaalandust saab?" jne. 4 Küsib rahulolevate klientide kohta (loe: tahab kinnitust, et teeb õige otsuse ega astu ämbrisse). 5 Ütleb midagi sellist: ,,Oh, ma ei tea... See on huvitav... Peaks mõtlema...". 6 Palub informatsiooni korrata, süveneb detailidesse. 7 Need on põhilisemad ostusignaalid. Mida klient nendega sulle alateadlikult ütleb? "Müü mulle! Ma olen peaaegu valmis!" Kui sa neid signaale näed, siis küsi tellimuse kohta!. Closingu tehnikad Müük jääb tihtilugu müüja poolt sooritamata, sest seda ei osata lõpule viia. Kliendiga luuakse küll hea kontakt, selgitatakse välja tema vajadused, tehakse suurepärane pakkumine, kuid seejärel jäädakse kliendi otsust ootama. Enamasti kardetakse müügi lõpetamise faasis küsida ühte kõige tähtsamat küsimust: "Kuidas teile pakkumine sobib?", "Kas pakime ära?", "Kas lööme käed?" jne. 1. Müüki eeldav closing

Müügitöö alused
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

turunduskommunikatsiooniplaan. 8.Turustus – mõiste ja funktsioonid, tüübid ja valikuprintsiibid 9.Müügiprotsess. Klientideni jõudmine, müügiesitluse planeerimine, sõnumi edastamine, müügiintervjuu, küsitlemine, hüvede müümine, vastuväidete tüübid ja nende ületamine, müügi lõpetamine, müügijärgne tegevus. Isikliku müügi protsess. Juhtumianalüüsid 10.Hinnavõitlus müügis. Hinnavõitlus – kuidas kaitsta oma toote/teenuse müügihinda. Müügi lõpetamise tehnikad Erinevad müügi lõpetamise tehnikad. Teooria ja praktilised näited. Juhtumianalüüsid 11.Müügipsühholoogia. Suhtlemis- ja müügistrateegiad (DiSC) erinevat tüüpi klientidele. Seminar. Turundus ja müügijuhtimise alused Esimene loeng Turunduse eesmärk on teha müük üleliigseks tegevuseks ettevõttes. Kas see on võimalik? -Jah. Nt. vabaõhuüritus(weekend festival) Tuleb tunda oma tarbijat nii hästi, et pakutav toode müüks ennast ise.

Majandus
thumbnail
29
odt

Kursuse konspekt

 Sotsiaalse turunduse kontseptsioon: 1.ühiskond 2. Tarbija ja ühiskonna vajadused ja soovid 3. 4P mudel, suhtekorraldus, ühiskondlik vastus 4. Kasum rahuolult ja eelistustelt  Väärtuspõhise turunduse kontseptsioon: 1.omanik, aktsionär 2.väärtuse loomine 3.turundus varade loomiseks ja juhtimiseks 4.tulevaste rahavoogude genereerimine ja tagamine Turunduse ülesanded lk 16 Otsesed: turu-uurimine, brändi juhtimine, reklaam, müük Kaudsed: allahindluse arvutamine, laovarude kontrollimine, tootearendus, müügijärgne teenindamine. Turunduse areng lk 18 1950ndad: massturundus, segmentimine 20-80% st väiksem osa tarbijatest annab suurema osa tulust, demograafilised näitajad 1960ndad: INA süsteem ehk ettevõtted vahetavad tooteid teenuseid ja infot üksteisega loovates suhetes. Segmentimisel psühhograafilised näitajad 1970ndad: teenuste osatähtsuse kasv, teenuste turunduse areng

Turundus
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

Turunduse põhifunktsioonid:  keskkonna analüüsimine,  turu uurimine,  tarbijate eristamine,  toote ja brändi arendamine,  hindade kujundamine,  soodustuste pakkumine,  turustuskanali ja vahendaja valimine,  müügi- ja reklaamitöö,  suhete korraldamine,  kliendiinfosüsteemi loomine ja kasutamine jne. Turunduse ülesanded:  Otsesed - turu-uurimine, brändi juhtimine, reklaam, müük.  Kaudsed - allahindluse arvutamine, laovarude kontrollimine, tootearendus, müügijärgne teenindamine. Turunduse eesmärgid Müügieesmärgid: • Absoluutsed: käive rahas, müük koguseliselt • Suhtelised: turuosa Vahe-eesmärgid: • Turundusmiksi osade eesmärgid: toote-, hinna-, turustus-, toetuseesmärgid Raameesmärgid: • Tasuvuseesmärgid: kulu- ja tulueesmärgid Turunduse juhtimine

Turundus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

rahuldada". Turunduskontseptsioon on aktuaalne alates 1950ndate aastate algusest. Paljud ettevõtted on sõnades küll turunduskontseptsiooni kasutajad, kuid tegelik pööre müügile orienteeritud tegevusest turundusele orienteeritud ettevõtteni võtab sageli aega mitmeid aastaid. Lähtepu Fookus Meetmed Tulemus nkt Müügikontseptsi Ettevõte Olemasolevad Müük ja Kasum oon tooted müügitoetus läbimüügi pealt Turunduskontsep Turg Tarbija vajadused Integreeritud Kasum kliendi tsioon turundusstrateegi rahulolu põhjal a Sotsiaalse turunduse kontseptsioon (societal marketing concept) peegeldab

Turundus
thumbnail
4
docx

Mis on müümine?

Turundus- ja Müügitöö MIS ON MÜÜMINE? · Müük on juhitav protsess , mis koosneb vabatahtlikest ja teadlikult sõlmitud kokkulepetest ostja ja müüja vahel. · Klient laseb müüjal meelsamini ja kergemini protsessi juhtida, kui ta saab aru, miks kokkulepped talle kasulikud on ning miks ja mida müüja protsessi vältel teeb. · Edukalt juhitud protsessi tulemusena saab ostja oma vajadustele kõige paremini vastava toote või teenuse. o Milline kavatsus on seda eesmärki lihtsamini saavutada on?

Turundus
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

TURUNDUSE ALUSED Sisukord 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................1 2.TURUNDUSE JUHTIMINE (PLANEERIMINE).............................................................5 3.TURU SEGMENTIMINE JA TOOTE POSITSIOONIMINE.........................................13 4.TARBIJAKÄITUMINE....................................................................................................16 5.SUHTLUSTURUNDUS...................................................................................................26 6.TOODE JA BRÄND.........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS.......

Turunduse alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun