Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Müügikeskkonna analüüs (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


Mikrokeskkond
  • Tarnijad- Põhitarnjateks Depileve OÜ ( täävahendid), Tradehouse OÜ ( töövahendid), Hurmus OÜ ( tooted ja töövahendid). Lisaks ootan hinnapakkumisi erinevatelt firmadelt , kes pakuvad muud tööks vajalikku.
  • Vahendajad- võimalusel käin kaubal ise järel. Kasutan ka eestisiseseid postiteenuseid, nagu DPD, Eesti Post jne. Turundusteenuse pakkujaks olen valinud NewWay disain OÜ, kes koostab ettevõtte logo , koduleht, kliendi- ja kinkekaardid.
  • Kliendid- Ettevõtte klientideks on Põltsamaa linna ja selle lähiümbruses elavad inimesed. Ettevõttesse on oodatud noored ja vanemad, mehed ja naised. Kauplus- salongi kliendiks on inimene, kes soovib ja hindab personaalset lähenemist ning kvaliteetset kaupa.
  • Konkurendid- Minu ettevõtte konkurentideks on eelkõige Põltsamaa linnas töötavad kosmeetikud ning kõik kauplused, kes müüvad laiatarbe kosmeetikat .
  • Huvigrupid- Ettevõte puutub kokku tervisekaitsega, töökaitseinspektsiooniga, maksuametiga ning meediaga .
    Makrokeskkond
  • Majanduslik keskkond- põhiliseks teguriks pean piirkonna üldist majandustaset, töötust ja inflatsiooni.
  • Juriidilis-õiguslik v poliitiline keskkond- mõjutavad minu ettevõtte tegevust, kui seadustes tekivad muudatused, mis mõjutavad ettevõtjaid ja ettevõtlust.
  • Demograafiline keskkond- tegurid, mis mõjutavad minu ettevõtet on Põltsamaa linna väike rahvaarv ja vanuseline struktuur, kus ülekaalus on vanurid.
  • Kultuuriline keskkond- Põltsamaa linnas ei ole kosmeetikud pikalt tegutsenud, mis võib põhjustada olukorra, kus inimesete ( potensiaalsete klientide) teadmatuse tõttu on raske klientide käitumisnorme muuta.
  • Tehnoloogiline keskkond- Oma ettevõtte suurimaks plussiks pean kõrgekvaliteedilisi tooteid ja pidevalt areneva kosmeetikamaailmaga kursis olemist. Ettevõtte kliendid saavad kindlad olla, et tegemist on rangelt kontrollitud ja kvaliteetsete toodetega. Teenuseid pakuvad oma ala spetsialistid , kes täiendavad ennast pidevalt.
  • Looduslik keskkond- teenused, mis ettevõte pakub toob endaga kaasa ohtlikuid jäätmeid, mille sorteerimine on rangelt kohustuslik. Sellest lähtuvalt peab olema kursis jäätmekäitlus seadusega, ning seda järgima.
  • Müügikeskkonna analüüs #1
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-01-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor annthnas Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    23
    docx

    TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

    Et mõista kirjutatava äriplaani mõjutegureid, siis analüüsitakse ning tuuakse välja, kuidas ettevõte nendele reageerib. See on kasulik sest nii me teeme oma töö tõhustamaks ja väldime riske. Üheltpoolt on ettevõte mõjutatud tegutsemiskeskkonnast kuid mingil määral saame me seda muuta. Ärikeskkond jaguneb kaheks: Makrokeskkond on süsteem asjadest, suhetest ja tingimustest, mis mõjutavad ettevõtet kaudselt ja mida ettevõte ise mõjutada või muuta ei saa. Makrokeskkonna analüüs käsitleb makromajanduslikke muutusi riigis, kus me tegutseme ning riikides, kus asuvad meie kliendid/konkurendid. Mikrokeskkond on asjade, suhete ja tingimuste süsteem, millest otseselt sõltub ettevõtte eesmärkide saavutamine ja seeläbi ka majanduslik edukus (nt tooted, kliendid, koostööpartnerid, konkurendid). Makrokeskkonna alla kuuluvad poliitiline keskkond, majanduslik keskkond, sotsiaalne keskkond, tehnoloogiline keskkond, seadusandlik keskkond ja ökoloogiline keskkond.

    Majandus
    thumbnail
    39
    doc

    TOIDU- JA ESMATARBEKAUPADE JAEMÜÜGI ETTEVÕTTLUSEKSKKOND LÄTIS

    TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Tootmis- ja teeninduskorralduse õppetool TOIDU- JA ESMATARBEKAUPADE JAEMÜÜGI ETTEVÕTTLUSEKSKKOND LÄTIS Uurimustöö aines ettevõtte majanduse alused Juhendaja: professor Maksim Saat Tallinn 2007 Olen koostanud töö iseseisvalt. Töö koostamisel kasutatud kõikidele teiste autorite kõikidele töödele, olulistele seisukohtadele ja andmetele on viidatud. 03. mai 2007 Üliõpilase kood: Üliõpilase E-posti aadress: SISUKORD TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL...................................................................................1 Tallinn 2007.........................................................................................................................1 Sisukord......................

    Ettevõtemajandus
    thumbnail
    82
    pdf

    Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

    INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

    Turundus
    thumbnail
    39
    doc

    Turunduse alused

    ....................................................................................................................16 2.2 Situatsiooniülesanded...................................................................................................17 3.TURUNDUSE PLANEERIMINE....................................................................................... 19 3.1 Turunduse planeerimisetapp..........................................................................................19 3.2 SWOT analüüs...............................................................................................................19 3.3 Bostoni maatriks............................................................................................................21 3.4 Kasvustrateegiad (Ansoffi maatriks).............................................................................22 3.5 Küsimused....................................................................................................................

    Turundus
    thumbnail
    69
    doc

    Turunduse eksam

    1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev

    Turundus
    thumbnail
    69
    doc

    TURUNDUS

    . 7 1.6 Turunduse tegevussfäärid................................................................................................8 2. TURUNDUSKESKKOND......................................................................... 11 3.TURUNDUSE PLANEERIMINE....................................................................................... 15 3.1 Turunduse planeerimisetapp..........................................................................................15 3.2 SWOT analüüs...............................................................................................................15 3.3 Bostoni maatriks............................................................................................................17 3.4 Kasvustrateegiad (Ansoffi maatriks).............................................................................18 4.TURG.............................................................................................................................

    Turunduse alused
    thumbnail
    156
    pdf

    Äriplaani e-kursuse materjal

    2. Turg 6.3. Turundus- ja jaotuskanalid 6.4. Konkurents 6.5. Konkurentsieelised 6.6. Hinnapoliitika 6.7. SWOT-analüüs 6.8. Turundus 7. Tegevusplaan 8. Riskianalüüs 9. Finantsplaan 9.1. Stardikapital, investeeringud ja rahastamine 9.2. Müügitulu ja müügikulu 9.3. Tegevuskulud 9.4. Kasumiläve analüüs 9.5. Finantsprognoosid (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, 2012) 1.4 Kirjutamisstiil Äriplaani kirjutama asudes võib tekkida esimene tagasilöök – teatakse, millest kirjutada, aga ei teata, kuidas kirjutada. Tavaliselt hakatakse siis otsima mingit äriplaani, mida näidiseks võtta. Näidisäriplaani kasutamise oht seisneb selles, et lõpuks võivad näidises olevad laused tunduda nii

    Majandus
    thumbnail
    110
    docx

    Turunduse alused konspekt

    1. baasvajadused: igapäevaseks eluks vajalik toit, riietus, peavari ja puhkus. Ainult siis, kui need vajadused on rahuldatud, tehakse muid oste; 2. luksussoovid: lisanduvad minimaalsetele äraelamisvajadustele. Siinjuures muutuvad olulisemaks stiil, mood, maitse, mugavus jne; 3. impulsiivsed soovid: tekivad äkki ja ost toimub hetketuju ajel. Sageli mängib siin rolli hind - inimestel meeldib hoobelda kasulike tehingutega. Turunduse planeerimise aluseks on keskkonna analüüs – turunduskeskkonda tuleb analüüsida ning seal peituvaid piiranguid ja võimalusi turundusotsuste tegemisel arvesse võtta. Turunduskeskkond hõlmab nii isikuid, organisatsioone kui ka kõiki teisi jõude, mis mõjutavad ettevõtte tegevust, sh turundusotsuseid. Süstemaatiline turunduskeskkonna jälgimine paljastab probleemid ja võimalused, mis mõjutavad turundusstrateegia kujundamist. Turunduskeskkond hõlmab isikuid, organisatsioone ja jõude, mis mõjutavad ettevõtte tegevust.

    Turundus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun