Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Muundumisread (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

EESTI ETTEVÕTLUS KÕRGKOOL  MAINOR
Ettevõtluse õppesuund
Raili   Tiits , Paula -Liisi  Nurm
INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA 
EESMÄRK
Referaat
2012
Sisukord
1. Sisukord.......................................................................................2
2. Sissejuhatus..................................................................................3
3. Integreeritud turunduskommunikatsiooni definitsioon................3
4. Integreeritud turunduskommunikatsiooni eesmärgid ja 

Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-11-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ksu Õppematerjali autor
4 tehtud ülesannet muundumisridade kohta.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
0

Bangladeshi transpordi ja turismimajanduse ülevaade

docstxt/.txt

Geograafia



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun