Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Motivatsioon ja sekretäritöö (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kust tuleb motivatsioon?
  • Mis motiveerib ajutist töötajat?
  • Kuidas leida motivatsiooni?
Vasakule Paremale
Motivatsioon ja sekretäritöö #1 Motivatsioon ja sekretäritöö #2 Motivatsioon ja sekretäritöö #3 Motivatsioon ja sekretäritöö #4 Motivatsioon ja sekretäritöö #5 Motivatsioon ja sekretäritöö #6 Motivatsioon ja sekretäritöö #7 Motivatsioon ja sekretäritöö #8 Motivatsioon ja sekretäritöö #9 Motivatsioon ja sekretäritöö #10 Motivatsioon ja sekretäritöö #11 Motivatsioon ja sekretäritöö #12 Motivatsioon ja sekretäritöö #13 Motivatsioon ja sekretäritöö #14 Motivatsioon ja sekretäritöö #15 Motivatsioon ja sekretäritöö #16 Motivatsioon ja sekretäritöö #17 Motivatsioon ja sekretäritöö #18 Motivatsioon ja sekretäritöö #19 Motivatsioon ja sekretäritöö #20 Motivatsioon ja sekretäritöö #21 Motivatsioon ja sekretäritöö #22 Motivatsioon ja sekretäritöö #23
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 23 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 89 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor meeryheleen Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
docx

Töömotivatsioon

tunnustada ja väärtustada nende tööd. Ajutiste töötajate motiveerimine. Ajutistel töötajatel ei ole seda turvalisust ja stabiilsust, mis on alalistel töötajatel, nad ei samastu organisatsiooniga ega ole pühendunud nagu teised töötajad. Ajutist töötajat võivad motiveerida alaline töö, võimalus seda edaspidi saada. Koolitusvõimalus. Kui töötaja näeb, et töö, mida ta teeb, aitab arendada tema konkurentsivõimelisust, siis motivatsioon suureneb. Madala kvalifikatsiooniga, miinimumpalgaga töötajate motiveerimine. Üks lõks, kuhu juhid langevad, on arvamus, et inimesi saab motiveerida ainult raha abil. Kuigi raha on tähtis motivaator, ei ole see ainus, mida inimesed ihaldavad ja mida juhid võivad kasutada. Üks, mida paljud ettevõtted kasutavad, on töötajate tunnustamise programmid (kuu töötaja jms). Ka kiitus.

Psühholoogia
thumbnail
46
doc

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

juurde. Mõjuvõim on nähtamatu ning sageli raskesti mõistetav. Seda realiseeritakse sotsiaalsete, majanduslike, poliitiliste jm mõjuprotsesside kaudu, et saavutada püstitatud eesmärke. Tõhusate juhtide ja liidrite üheks olulisemaks tunnuseks on suur mõjuvõim ja selle oskuslik kasutamine (Türk 2001). 1.6 Motivatsiooni olemus ja koht eestvedamises Motivatsiooniks nimetatakse inimese tegevust mõjutavaid sisemisi motiive, stiimuleid, põhjuseid ja jõude. Motivatsioon tähendab töötaja soovi rakendada oma võimeid, st teadmised, oskused ja energia mingi konkreetse eesmärgi saavutamiseks (Türk 2001). Töötajate motiveerimine on üks tähtsamaid eeldusi eestvedamise tõhusaks muutmisel. Juhtimises ja eestvedamises kasutatakse töötajate motiveerimisel erinevaid tegureid. Juhid motiveerivad töötajaid läbi palga, töösoorituse hindamise, kontrolli, privileegide jms. Liidrid motiveerivad oma töötajaid aga isiklikku eeskuju andes ning pööravad

Juhtimine
thumbnail
4
doc

Sekretär lühikirjeldus

efektiivsuse tagamine · Eelduseks täpsus ja korrektsus TÖÖ ISELOOM Sekretäritöö on äärmiselt tänuväärne ­ hea sekretäri teeneks on see, kui kogu asjaajamine ja kontorikorraldus laabub tõrgeteta ning juhid ja spetsialistid võivad muretult pühenduda oma põhitööle. Ta oskab asutuses luua sõbraliku ja positiivse õhkkonna, mis soodustab efektiivset tööd, kuid ei jää märkamata ka külalistele. Sekretär on ühenduslüliks kontori ja välismaailma vahel. Sekretärid tegelevad ettevõtte või organisatsiooni dokumendihalduse ning nii asutusesisese kui asutustevaheliste suhete korraldamisega. Nende kohustuseks on juhi/juhtide poolt antud ülesannete täitmine. Sekretärist oleneb juhtide ja teiste töötajate vaheline infoside, ta on esmases kontaktis ettevõtte külaliste ja klientidega. Sekretäri ülesanded võivad olenevalt konkreetsest töökohast olla erinevad.

Dokumendihaldus
thumbnail
11
docx

Organisatsioonikäitumise 1. arvestustöö

ehk vaimse sünapsi koefitsent. SQ tähendab tajuda üldist, leida seoseid sündmuste ja protsesside vahel ning mõista maailma kui tervikut. SQ on ennekõike seotud küsimusega, kes ma olen, ehk eneseteadlikkusega. SQ tähendab paindlikkust, loovust, võimalust tajuda tervikut ja olla eetiline. SQ on seotud inimese võimega ületada raskusi ja tulla toime keerukate elupürobleemidega ning saavutada püstitatud eesmärke. 27. Motivatsioon (motivation) - inimese sisemised ajendid, põhjused ja jõud, mis mõjutavad inimese tegevust. Motivatsioon on teotahe. Motiveeritud inimeseks peetakse üldiselt sellist inimest, kes saavutab töös pidevalt häid tulemusi, ning näitab töötades üles energiat ja entusiasmi. 28. Motiiv (motive) - on inimest aktiivsusele ajendav tegur. Motiivideks võivad olla vajadused, ootused, soovid midagi saavutada. Motiivid võivad olla sisemised (isiklikud

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
22
doc

TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS

................................................... 7 1.4 Juht.................................................................................................. 7 2. Personalipoliitika.................................................................................. 8 2.1. Inimressursside juhtimine........................................................................ 8 2.2. Motivatsiooni tõstmine põhinedes vajaduste struktuuril....................................10 2.3. Eesmärkidel põhinev motivatsioon.............................................................11 2.4. Motivatsiooni tõstmine töö rikastamise kaudu.......................................... ..13 2.5. Omanike ja teenistujate vaheline suhtlemine............................................. ..14 2.6. Personal ja struktuurkapital.....................................................................15 2.7. Personaliidee................................................................................. ..15 Kokkuvõte..................

Töö- ja palgakorraldus
thumbnail
16
doc

Töötaja motivatsiooni toetamine

See võib viia motivatsiooni kaotuseni ning isegi töölt lahkumiseni. (ibid., s.a, lk 76) Kuna Ullal oli avatud tööotsinguportaal, siis on ta otsib uusi väljakutseid ning on avatud uuendustele. Ilmselt sooviks ametialast edasijõudmist, tagasiside ning peab oluliseks vastutust. Juht peaks talle pakkuma tööl rolli, kus ta saaks areneda, ise otsustada, võtta vastutust ning saada tagasisidet. See aitab rahuldada tema saavutusvajadust ning suurendab võimalust, et tema motivatsioon tõuseb. 14 7 KOKKUVÕTE Motivatsioon on keeruline teema - teooriaid ja teoreetikuid on palju. Selle kõige õigema välja selekteerimine on keeruline. Segadust tekitab ka erinevate materjalide küllus. Kuid erinevad teooriad täiendavad teineteist, mistõttu nende olemused üldises kontekstis on üheselt mõistetav ning ülevaadlik. (Brooks, 2008, lk 91) Juhina on raske

Juhtimise alused
thumbnail
13
doc

Liidriks sündinud

· Veenev stiil. Järgijal on soov ülesannet täita, kuid oskused ei ole piisavad. Liidril on kõrge fookus ülesandele ja suhetele. Liider määrab ülesanded kuid arvestab töötajate arvamusega ­ kahesuunaline kommunikatsioon. Liider valib koos järgijaga eesmärkide saavutamise teed, toetab järgijat, annab nõu. · Osalev ehk toetav stiil. Järgija on kogenud ja võimekas, kuid ebakindel üksi ülesande täitmisel või omab vähest motivatsioon töötada hästi või kiiresti. Liideril on kõrge suhete, madal ülesande fookus. Liidri roll on julgustav ja toetav, järgijad valivad ise eesmärkide saavutamise teed. Liidri ja järgijate vahel toimib koostöö. · Delegeeriv stiil. Järgija on kogenud, kindel oma võimetes töötada hästi, võib olla isegi liidrist võimekam. Liidril on madal ülesande ja suhete fookus. Järgijad seavad ülesanded, valivad eesmärkide saavutamise teed

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
13
doc

MOTIVEERIVA KESKKONNA LOOMINE ORGANISATSIOONIS

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Renita Roosileht PS-1-E-Q-pai MOTIVEERIVA KESKKONNA LOOMINE ORGANISATSIOONIS Referaat Paide 2008 SISUKORD 1. MOTIVATSIOON VERSUS VÕIM................................................................................. 4 1.1. Mis on motivatsioon .............................................................................................................................................4 1.2. Juhi roll motiveerimisel .............................................................................................................................................5 1.3. Ametinimetuse osatähtsus............................................................................................5 1.4. Staatuse sümbolid...........................

Juhtimise alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun