Monroe vedrustus (0)

5 Hindamata
 
vedrustus
KÕIK
VEDRUSTUSE
KOHTA

www.monroe-eu.com
vedrustus
SISUKORD
I ­ TEHNILINE KIRJELDUS
1.VEDRUSTUSSÜSTEEM . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1
1.1. Mis on vedrustussüsteem? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1
1.2. Millised on vedrustuse osade põhifunktsioonid? . . . . . . . . . . . . .1
1.3. Vedru . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .2
1.3.1. Kuidas vedru töötab? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .2
KÕIK VEDRUSTUSE KOHTA

1.3.2. Milline on vedrude ja amortisaatorite koostöö? . . . . . . . . . . . . . .2
1.4. Peamised vedrustuse tüübid . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3
1.4.1. Jäik telg versus sõltumatu telg . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3
1.4.2. Olenevalt sellest, kuidas vedrustus töötab:
1. Passiivne ehk tavavedrustus . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4
2. Poolaktiivne vedrustus . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5
3. Aktiivvedrustus . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6
1.4.3. Olenevalt sellest, kuidas vedrustussüsteem on ehitatud:
1. Tavaline vedrustus . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7
2. McPherson vedrustus . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
2. AMORTISAATOR
2.1. Mis on amortisaator ja kuidas ta töötab? . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9
2.2. Millised on amortisaatori põhifunktsioonid? . . . . . . . . . . . . . . . .10
2.3. Millised on jalgamortisaatori ja tavalise
teleskoopamortisaatori peamised erinevused? . . . . . . . . . . . . .10
SISUKORD
2.4. Amortisaatorite tehnoloogia
2.4.1. Kaksiktuub õliamortisaator . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .11
1. Vahutamine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
2.4.2. Gaasiamortisaatorid . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
1. Madalrõhk (kaksiktuub) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
2. Kõrgrõhk (monotuub) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .13
2.4.3. Asenditundliku summutuse (PSD) tehnoloogia . . . . . . . . . . . . . . .14
2.4.4. Koormust kompenseerivad amortisaatorid . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
1. Mehaaniline vedru . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
2. Õhkvedru . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .16
3. Isetasakaalustuv Nivomat süsteem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .17
2.4.5. Reguleeritavad amortisaatorid . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
1. Kaksiktuub - Tüüp ,,A" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
97% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Monroe vedrustus #1 Monroe vedrustus #2 Monroe vedrustus #3 Monroe vedrustus #4 Monroe vedrustus #5 Monroe vedrustus #6 Monroe vedrustus #7 Monroe vedrustus #8 Monroe vedrustus #9 Monroe vedrustus #10 Monroe vedrustus #11 Monroe vedrustus #12 Monroe vedrustus #13 Monroe vedrustus #14 Monroe vedrustus #15 Monroe vedrustus #16 Monroe vedrustus #17 Monroe vedrustus #18 Monroe vedrustus #19 Monroe vedrustus #20 Monroe vedrustus #21 Monroe vedrustus #22 Monroe vedrustus #23 Monroe vedrustus #24 Monroe vedrustus #25 Monroe vedrustus #26 Monroe vedrustus #27 Monroe vedrustus #28 Monroe vedrustus #29 Monroe vedrustus #30 Monroe vedrustus #31 Monroe vedrustus #32 Monroe vedrustus #33 Monroe vedrustus #34 Monroe vedrustus #35 Monroe vedrustus #36 Monroe vedrustus #37 Monroe vedrustus #38 Monroe vedrustus #39 Monroe vedrustus #40 Monroe vedrustus #41 Monroe vedrustus #42 Monroe vedrustus #43 Monroe vedrustus #44 Monroe vedrustus #45 Monroe vedrustus #46 Monroe vedrustus #47 Monroe vedrustus #48 Monroe vedrustus #49 Monroe vedrustus #50 Monroe vedrustus #51 Monroe vedrustus #52
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 52 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2010-09-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
80 laadimist Kokku alla laetud
0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
mikk sokk Õppematerjali autor

Lisainfo

Saate vedrustuse kohta infot
vedrud , nelikvedu , monroe , monroe vedrustus

Dokumendis esitatud küsimused

  • Mis on vedrustussüsteem ?
  • Millised on vedrustuse osade põhifunktsioonid ?
  • Kuidas vedru töötab ?
  • Milline on vedrude ja amortisaatorite koostöö ?
  • Mis on amortisaator ja kuidas ta töötab ?
  • Millised on amortisaatori põhifunktsioonid ?
  • Mis on vedrustussüsteem ?
  • Millised on vedrustuse osade põhifunktsioonid ?
  • Kuidas vedru töötab ?
  • Milline on vedrude ja amortisaatorite koostöö ?

Mõisted

Sisukord

  • KÕIK
  • VEDRUSTUSE
  • KOHTA
  • I – TEHNILINE KIRJELDUS
  • SISUKORD
  • TOOTED
  • III – AMORTISAATORITE DIAGNOSTIKA
  • IV- NÕUANDED AMORTISAATORITE VAHETAMISEKS
  • VEDRUSTUSSÜSTEEM
  • TEHNILINE KIRJELDUS
  • Koormatud sõiduk
  • Ilma amortisaatoriteta sõiduk
  • Amortisaatoritega sõiduk
  • Ideaalne vedrukõver
  • Jäik telg
  • Odavam
  • Ebatäpne rooli töö
  • Vastupidavam
  • Halb teelpüsivus
  • Sõltumatu telg
  • Parem teelpüsivus
  • Kallis
  • Sõidumugavus
  • Keerulisem
  • Tavaline passiivne
  • Passiivne reaktiivne Kinetic RSF vedrustussüsteem
  • Kinetic RSF vedrustussüsteem
  • Monroe
  • Kinetic H2 vedrustussüsteem koos poolaktiivse
  • Pidevalt reguleeritava elektroonilise
  • Tavaliste amortisaatorite paigaldusviisid
  • Vars / risttapp
  • Tavaline
  • Tavalise
  • MacPherson süsteemi põhiosad
  • Paigalduskomplekt
  • Alumine vedrualus
  • Alumine õõtshark
  • See süsteem säästab ruumi
  • Amortisaatori korpus
  • Kuna MacPherson vedrustusel on
  • Alumine õõtshark on
  • AMORTISAATOR
  • Ilma amortisaatoriteta vedrud
  • Vedru liikumine
  • Amortisaatoritega vedrud
  • Amortisaatorite põhifunktsiooniks on
  • Vedrualusega amortisaatoriga
  • MacPherson amortisaator
  • MacPherson
  • Tavaline vedrustus koos amortisaatoriga
  • Vedrualusega
  • Amortisaator
  • TAGASIKÄIK
  • RATAS
  • SURVEKÄIK
  • Kummipuks
  • Kolvivars
  • Õlitihend
  • Töökamber
  • Ühtlustuskamber
  • Kolb (tagasikäigul)
  • Porikaitse
  • Põhjaklapp
  • survekäigul)
  • Õli vaba sissevool
  • Juhitav õli sissevool
  • Vahutamine kaksiktuub amortisaatorites
  • Original”
  • Tagasilöögiklapp
  • Reservuaari tagasi voolav õli
  • Monotuub-amortisaatori
  • Tihend
  • Liikuv kolb
  • Ujuv kolb
  • Mehaanilise vedruga amortisaatori tööpõhimõte
  • Koormus
  • Ride leveller – Õhuga koormust
  • Ride Leveller komplekt koos
  • Õhu sisselase
  • Amortisaatori
  • Kompressor
  • Amortisaatorid
  • Kontrollseade
  • manomeeter
  • Struktuur
  • [1] Gaasi rõhukamber
  • [2] Õlimahuti ja gaasi rõhukambri vaheline eralduskolb
  • [3] Õli imikanalid
  • [4] Pumbavarras
  • [5] Kõrgusandur
  • [6] Summutuskolb
  • [7] Õli tagasivoolu ava
  • [8] Õlimahuti
  • [9] Pumba sisselaskeklapp
  • [10] Ühendusmuhv, mis koos pumbavarda ja
  • [11] Pumbakamber
  • [12] Pumba väljalaskeklapp
  • Nivomat amortisaatorid
  • Nivomat amortisaatorite ehitus
  • A” tüüpi reguleeritava kaksiktuub
  • B” tüüpi reguleeritav
  • C“ tüüpi monotuub
  • Rancho kolmiktuub amortisaator
  • Rancho „D” tüüpi reguleeritav
  • MONROE
  • TOOTEVALIK
  • MONROE
  • ORIGINAL
  • Rooliandur
  • Pidevalt juhitav
  • Liikumisandur
  • Kiirendusandur
  • Juhtarvuti
  • Istme amortisaator
  • Külgamortisaator
  • Kabiini amortisaator
  • Silla amortisaator
  • Magnum tooted
  • Amortisaatorid bussidele ja veoautodele
  • Magic Camber
  • KULUNUD AMORTISAATORITE OHT TURVALISUSELE
  • AMORTISAATORITE DIAGNOSTIKA
  • Sooritusvõime
  • Läbisõit
  • Ohutuslävi
  • Ohutsoon
  • AMORTISAATORITE SOORITUSVÕIME versus LÄBITUD DISTANTS
  • PIDURDUSVÕIME
  • OHUTUS
  • KOLMNURK
  • AMORTISAATORITE DIAGNOSTIKA
  • Rehvide seisukord: Rehvide
  • Õlileke: Õlikadu amortisaatorist
  • Amortisaatori vedrualuse korrosioon
  • See põhjustab lõpuks vedrualuse
  • Kolvivarre korrosioon: See probleem
  • Paigalduspuksid: Mõranenud või
  • Paigaldusosad: Kui need osad on
  • Korpuse deformatsioon: Amortisaatori
  • Tihendi kulumine: Kui kolvivarre tihend
  • Vedrustuse kummipuksliigend
  • Mõranenud kummipuksliigend
  • Vedru asukoht: Vedru vale asend
  • Vedru seisukord: Roostetanud, kulunud
  • Korrosiooni tõttu purunenud vedrualus
  • Kummipuksliigendi kontrollimine
  • Kontrollige korrosiooni 30cm ulatuses
  • Tihendi kulumise kontrollimine
  • Expert” vedrustuse testimisseade
  • VAHETAMISJUHISED
  • NÕUANDED AMORTISAATORITE VAHETAMISEKS
  • MONROE
  • TÖÖRIISTAD
  • Põhikomplektid
  • K110 HW
  • K110 HP
  • Täiustatud komplekt
  • K101-FH
  • K80-A4
  • Spetsiaalsed tööriistad
  • K39-2 K39-1
  • K22-1
  • Tangide poolt
  • K40 tööriistakomplekti
  • Õige pingutusmoment hoiab
  • K40 tööriistakomplekt
  • KASUTATUD AMORTISAATORITEST VABANEMINE
  • OHUTUSEST JUHITUD TEHNOLOOGIA
  • TENNECO VEDRUSTUSSÜSTEEMIDE TEHASED
  • UURINGUD JA ARENDUS

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

6
rtf
16
docx
181
doc
14
docx
91
doc
1072
pdf
15
docx
92
docx





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto