Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mitu tundi veedavad päevas inimesed arvutis ? (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mitu tundi veedavad päevas inimesed arvutis ?
Mitu tundi veedavad päevas inimesed arvutis- #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mariliis tisler Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
doc

Millega sisustavad noored oma vaba aega

......... Error: Reference source not found KUIDAS SISUSTAVAD NOORED OMA VABA AEGA.Error: Reference source not found KÜSITULUS.................................................................. Error: Reference source not found KOKKUVÕTE.......................................................................................6 2 SISSEJUHATUS Meie töö hüpoteesiks on see, et noored veedavad liiga palju aega internetis olemisele. Viimasel ajal on veel eriti kõneainet pakkuvad vabaaja veetmis võimalus rate.ee-s istumine või siis niisama msn-is lobisemine. Kuid me tahaksime teada kas on ka noori, kes sisustavad oam vabaaega sellega, et käivad trennides, hobiringides kui ka laulukooris. 3 KUIDAS SISUSTAVAD NOORED OMA VABA AEGA ? Millega sisustavad 8 klassi õpilased oma aega

Eesti keel
thumbnail
28
doc

Küberkiusamine ja selle liigid

...................................................................................11 Tabel 10 Interneti kasutamise asukoht..................................................................................12 Tabel 11 Interneti kasutamise asukoht..................................................................................12 Tabel 12 Internetis veedetud aeg..........................................................................................13 Tabel 13 Tegutsemine arvutis...............................................................................................13 Tabel 14 Küberkiusamise võimalikkus...................................................................................14 Tabel 15 Vahendid küberkiusamiseks...................................................................................14 Tabel 16 küberkiusamine......................................................................................................15 Tabel 17 Sooline jaotus.......

Arvutiõpetus
thumbnail
15
doc

Arvuti mõju silmanägemisele

Kindlasti on suurenenud vajadus arvutiprillide järele, ilmselt ei ole see küll tingitud arvutist endast, vaid pigem sellest, et tulevad välja ka sellise reflektsiooni häired, mille korrigeerimine varem nii oluline ei olnud. 5 Kindlasti ei ole kontaktläätsed arvutitöös vastunäidustatud, kuid peab arvestama, et kontaktläätsed ise kipuvad silmi kuivemaks muutma.[6] Kuiva silma tekkeks on mitu põhjust. Näiteks võib selleks veel olla: · Valede läätsede kandmine (liiga tugevad või liiga kanged). · Liiga pikka aega ühes päevas järjest arvuti kasutamine. · Harv silmade pilgutamine arvutitöö juures. · Visine silmatilkade pidev tarvitamine. Pikaajalisel tarvitamisel võivad need tekitada sõltuvust ning veelgi halvemal juhul pöördumatut limaskesta kahjustust. [2] Kunstpisarad

Uurimistöö
thumbnail
1
doc

Kõne facebooki ja interneti kasulikkusest ja kahjulikkusest

Tere, Mina olen Kairi ja räägin teile facebookist ja internetist. Internet on üheaegselt nii kasulik kui kahjulik nagu tuli ja vesi kui neid on liiga palju, on nad kahjulikud, kui aga piisavas koguses, siis kasulikud ja aitavad meil igapäevaeluga toime tulla. Mida me arvame sellest, et üks Ameerika 15-aatane poiss ütles avalikult ,,kakskümmend tundi päevas internetis istuda on normaalne". Aga peale internetis istumise peab 15-aastane ka koolis käima. Nii väitiski ta, et öösel magab ta keskmiselt neli tundi, koolis on internetis olemiseks abiks telefon, kodus aga tavaline arvuti. See viieteistaastane poiss aga unustas rääkida, et ta kannab prille, mille klaasi tugevuseks on pluss viis, ja et tema rüht sarnaneb kaameli omale. Kui palju me mõtleme arvutis istudes oma tervisele? Ma arvan, et mitte eriti palju

Kirjandus
thumbnail
10
odt

ÕPILASTE KÄITUMISHARJUMUSED JA TEADMISED TURVALISEST KÄITUMISEST INTERNETIST.

Kokku 67 44 111 Tabel 2. Ülevaade õpilaste teadmistest Facebooki turvasätetega seoses Üks, samuti turvalise käitumisega seotud küsimus, polnud küll seotud Facebookiga, kuid on sellegipoolest oluline. Nimelt sooviti teada, kas õpilased logivad pärast arvuti kasutamist postkastist välja. Enam kui pooled, 59 õpilast, teevad seda enda sõnul alati. 40 õpilast aga vaid siis, kui viibivad võõras arvutis. Neid, kes seda üldse ei tee, oli 12 (andmed tabelis 3). Protsentides Postkastist välja logimine Kokku vastanutest Ainult siis, kui olen võõras arvutis 40 36% Ei 12 11% Jah 59 53%

Informaatika
thumbnail
33
doc

INTERNETI KASUTAMINE 8. A KLASSI ÕPILASTE SEAS

..........................................................................8 KOKKUVÕTE................................................................................9 ALLIKMATERJALID.....................................................................10 LISA 1. Küsitlus 2 3 4 SISSEJUHATUS 5 Internet on ülemaailmne arvutivõrkude süsteem. See hakkas välja kujunema kuuekümnendatel ja täieneb siiani igapäevaselt. Inimesed kasutavad Internetti väga erinevateks otstarveteks. Antud uuringus soovitakse teada 8. a klassi õpilaste Interneti kasutamise harjumusi. Teema valiti, kuna tööd ajendas tegema probleem: Kui palju kasutavad õpilased Internetti ja mida nad seal teevad? Probleemi lahendamiseks on seatud eesmärk, millega soovitakse välja selgitada 8. a klassi õpilaste Interneti kasutamise harjumused. Eesmärgi saavutamiseks on seatud järgmised ülesanded :

Eesti keel
thumbnail
7
doc

Millega tegelevad 8. klassi õpilased arvutis olles - uurimus

.............................................................................................5 Kasutatud kirjandus.................................................................................6 2 Sissejuhatus Töö eesmärk ja hüpotees Meie uurimistöö eesmärk on uurida mida teevad kaheksanda klassi õpilased arvutis olles. Me proovime tõestada et enamus kaheksanda klassi õpilastest istuvad oma vabal ajal arvuti taga, ilmselt suhtluseesmärkidel. Uurimistöö etapid Koostasime uurimistöö kava Kogusime teemakohast materjali Küsitlesime inimesi Sõnastasime uurimustulemused Vormistasime uurimustöö 3 Sisu

Kirjandus
thumbnail
25
docx

Arvutimängude populaarsus, uurimistöö

1. ARVUTIMÄNGUDEST 1.1 Arvutimängude ajalugu Esimene arvutimäng ,,Tic-tac-toe" ehk ,,Trips-traps-trull" loodi 1952. aastal. Mängu loojaks oli William Higinbotham, kes ise oli tuumafüüsik ning oli töötanud ka Manhattani projekti juures. Higinbotham arvas, et teaduslikud väljanäitused muutusid väga igavateks ning tüütudeks ning selle elavdamiseks lõigi ta arvutimängu. Mängu eesmärgiks oli mängunuppudega moodustada katkematu rida. Sajad inimesed seisid laboratooriumis järjekordades, et mängida uut arvutimängu. Kaks inimest mängisid elektroonilist mängu eraldi kontrolleritega, mis olid ühendatud analoogarvutiga ning ekraaniks kasutati ostsilloskoopi. Teine arvutimäng ,,Spacewar" loodi alles 9 aastat hiljem, kuid seda mängiti juba rohkem. Mängule on ka omistatud tiitel ­ esimene mõjuvõimas arvutimäng. Need mängud olid väga algelised ning neid said mängida vaid väga vähesed inimesed, kes omasid PDP-1 arvutit. 1976

Arvutiõpetus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun