Mis on müümine? (1)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • MIS ON MÜÜMINE ?
  • Milline kavatsus on seda eesmärki lihtsamini saavutada on ?
  • Kuidas vähendada närvisolekut ?
  • Mis on halvim, mis juhtuda võib ?
 
Säutsu twitteris
Turundus - ja Müügitöö
MIS ON MÜÜMINE?
  • Müük on juhitav protsess , mis koosneb vabatahtlikest ja teadlikult sõlmitud kokkulepetest ostja ja müüja vahel.
  • Klient laseb müüjal meelsamini ja kergemini protsessi juhtida, kui ta saab aru, miks kokkulepped talle kasulikud on ning miks ja mida müüja protsessi vältel teeb.
  • Edukalt juhitud protsessi tulemusena saab ostja oma vajadustele kõige paremini vastava toote või teenuse.
    • Milline kavatsus on seda eesmärki lihtsamini saavutada on?
    • Aidata ennast ja oma firmat – täita müügiplaani ning teenida oma palka?
    • Aidata kliendil saada häid emotsioone ja rahuldada tema vajadusi.
      • MIKS?
  • Nõudliku müügi paradoks :
    • Keskendudes eelkõige kliendi aitamisele, tema eesmärkide saavutamisele , saavutame omi eesmärke hoopis kindlamini kui vastupidisel juhul.
      • Teisisõnu: püüdes klienti aidata müüme rohkem kui üritades oma müügiplaani täita.
MÜÜGITSÜKKEL:
  • Müüghitsükkel on protsess, mille juhtimine allub lihtsatele seaduspärasustele ning järgides suurendame oluliselt müügiedu tõenäosust.
  • MÜÜK on juhitav protsess, mitte pelgalt vedamise või õnne asi.
    • MÜÜK ON ÕPITAV
MÜÜGITSÜKKLI 4-osa:
  • Kontakt- esimese mulje
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Mis on müümine #1 Mis on müümine #2 Mis on müümine #3 Mis on müümine #4
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2010-08-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 74 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor ssiirreett Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Leiate küsimusele vastuse
    turundus , müügitöö , müümine , müügiprotsess , müügitsükkel

    Mõisted

    Sisukord

    • MIKS?
    • Nõudliku müügi paradoks
    • MÜÜGITSÜKKEL
    • MÜÜK on juhitav protsess, mitte pelgalt vedamise või õnne asi
    • MÜÜGITSÜKKLI 4-osa
    • MÜÜGIPROTSESS
    • KONTAKT
    • Neli tõde inimesest
    • Pea meeles
    • Kliendi avamine
    • Täpsustamine
    • Vajadus
    • Lahendus

    Teemad

    • Nõudliku müügi paradoks
    • MÜÜGITSÜKKEL
    • MÜÜGIPROTSESS
    • KONTAKT
    • Oma hirmu kontrolli alla võtmise viisid
    • Kuidas vähendada närvisolekut?
    • Neli tõde inimesest
    • Pea meeles
    • Kliendi avamine
    • Täpsustamine
    • Vajadus
    • Lahendus
    • Toote/teenuse OMADUS-KASULIKUS
    • ’See tähendab Teie jaoks seda, et...’’
    • Toote/teenuse KASULIKUS

    Kommentaarid (1)

    Hkuuskla profiilipilt
    Hkuuskla: Väga hästi ära seletatud.
    12:53 03-11-2010


    Sarnased materjalid

    82
    pdf
    Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused
    28
    ppt
    Äriturundus
    2
    docx
    Essee-Klient on kuningas
    24
    docx
    Edukas müügiprotsessi juhtimine ja erivajadustega klientide teenindamine
    10
    doc
    SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES
    17
    docx
    Hinnakujunduse võimalused turunduses
    28
    pdf
    E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega
    17
    doc
    Kliendikeskne turundus kui eduka ettevõtte strateegia





    30 päevane VIP +50% ROHKEM

    Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

    5.85€

    3.9€

    Oled juba kasutaja? Logi sisse

    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !