Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Minu nägemus tööl majutusteenindajana - sarnased materjalid

teenindaja, hotellis, aitama, klient, rgel, klienditeenindus, nendest, mainisin, sellelt, paluda, teadsin, sellep, susi, llaltki, lesandeid, erialaga, sooviksin, keelteoskus, suhtlemine, lgne, suhtlemisoskus
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

3.1. Ajalugu ja taust 3.2. Põhiväärtused, missioon ja visioon 3.3. Konkreetsed taktikalised eesmärgid missiooni ja visiooni täitmiseks 3.4. Juhtkond ja personal, meeskond 4. Ettevõtluskeskkonna kirjeldus 5. Tooted ja teenused 5.1. Toodete/teenuste kirjeldus 5.2. Tootmisprotsess 6. Klient, turg ja konkurents 6.1. Tüüpkliendi profiil 6.2. Turg 6.3. Turundus- ja jaotuskanalid 6.4. Konkurents 6.5. Konkurentsieelised 6.6. Hinnapoliitika 6.7. SWOT-analüüs 6.8. Turundus 7. Tegevusplaan 8. Riskianalüüs 9. Finantsplaan 9.1. Stardikapital, investeeringud ja rahastamine 9.2. Müügitulu ja müügikulu

Majandus
67 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Mina klienditeenindajana

(Alas, Liigand, & Virovere, 2008, lk 74) Suhtlemisel tehakse koostööd ning inimene rahuldab oma vajadust teise inimese järele, mida peetakse inimese üheks tugevamaks vajaduseks. Psühholoogid rõhutavad, et inimene suhtleb kogu oma olemusega. Tema suhted teiste inimestega sõltuvad suhtumisest: ­ iseendasse, teistesse inimestesse, oma töösse või õpingutesse, loodusesse. Essee teemaks on analüüsida ennast suhtlejana, kuna minu töö üheks osaks on klienditeenindus, ja kuigi see seisneb ainult telefonikõnedele ja e-mailidele vastamises, siis teen ma seda teenindaja pilgu läbi. Head kliendisuhted algavad teabe vahetamisest, kus olulisteks suhtlemisoskusteks on: täpne eneseväljendusoskus, oskus klienti kuulata ja anda adekvaatset tagasisidet, oskus infot anda, oskus luua ja lõpetada kontakti, vestluse juhtimise oskus ja konfliktiga toimetuleku oskus. Olulised on ka minu kui teenindaja professionaalsed teadmised ja oskused kliendisuhete

Psühholoogia
11 allalaadimist
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

Kas see on võimalik? -Jah. Nt. vabaõhuüritus(weekend festival) Tuleb tunda oma tarbijat nii hästi, et pakutav toode müüks ennast ise. Halb turunduse kogemus : nt. taisto liinid - buss väljus varem, kuigi peab tegema seda õigel ajal. Turundus - teenindajate ja klientide suhtlemine. Kliendiga toimetulemine. et töötajatel oleks ülevaade, mida nad müüvad. Klient on tähtsaim isik turunduses. Teenindaja on esimene, kes räägib kliendiga. Teenindaja peab olema võimalikult täpselt tööülessandest informeeritud, et luua ettevõttes heat turundust. Hea turunduse kogemus : nt. Zappos.com (online jalanõupood) reeglid: vasta kiiresti, ära vaidle vastu jne Selles frimas on palju vabadust. Sellega kaasneb see, et on nii teenindajad kui ka kliendid õnnelikud. Turunduses on tähtis osata rääkida. Toode ja Teenus ¤ Toote kvaliteeti on lihtsam parandada. ¤ Teenuses on teenindaja tähtsal kohal ¤ Toode katsutav

Majandus
57 allalaadimist
thumbnail
16
doc

KLIENDITEENINDAJA KÄSIRAAMAT

Tallinna Teeninduskool Anna Popova HT13-KE KLIENDITEENINDAJA KÄSIRAAMAT Juhendaja: Helna Karu- Baher Tallinn 2014 Teenindus on teenuste pakkumine, kus kliendi rahulolu tagatakse teenindajapoolse positiivse suhtumise, viisakuse ja teenindusvalmiduse kaudu. Kvaliteetse teeninduse määrab suures osas teenindajapoolne isiklik faktor – teenindaja isikuomadused, hoiakud, suhtumine, oskused ja käitumine. Hea teenindus põhineb spontaansel ausal teenindusvalmidusel ning selle saab kergesti saavutada klientide soovidega kooskõlas oleva lihtsa sõbralikkuse, loomuliku viisakuse ja valmisolekuga. Hea teeninduse määrab nii sise- kui ka välisklient. Järgnevalt on välja toodud punktid, millele tuleks klienditeenindajal tähelepanu pöörata, et tagada parim teenindus ja rahulolu klientide hulgas.

Klienditeenindus
23 allalaadimist
thumbnail
8
doc

AMEERIKA PRESIDENDID KOKKUVÕTE

USA 1945-2000 1945. aastal tuli demobiliseerida 12 miljoniline armee ja viia tööstus kooskõlla rahuaja vajadustega. Majanduskriisi ei tekkinud, sest sõja ajal olid inimesed säästnud raha. Endised sõdurid said farmi loomiseks, ettevõtte asutamiseks või ülikooli minekuks laenu. Seega ei tekkinud ka suurt tööpuudust. 1940.-1950. aastatel suurenes USA SKP kolm korda. Armee suurus oli 1950. a. 600 000. Samaaegselt armee koosseisu vähenemisega hakkasid suurenema USA rahvusvahelised kohustused. Truman (1945-1953, D) Truman ei olnud populaarne president. Taheti piirata presidendi võimu.1951. a. ratifitseeriti 21. konstitutsiooniparandus, mis keelas presidendil olla ametis rohkem kui kaks ametiaega. 1947. algas külm sõda. Loobuti isolatsionismist. Seisti vastu kommunismi levikule ­ Trumani doktriin või ka pidurdamine (containment). Trumani doktriini esimesi rakendusi oli Marshalli plaan. 1948. a loodi Euroopa Majandusliku Koostöö Organisatsioon. 1949. a. Fair Deal ehk

Ajalugu
12 allalaadimist
thumbnail
26
doc

”Toidupoe klienditeenindaja töökoht”

Toon välja populaarust koguva iseteeninduse eelised tavalise poes käiguga võrreldes. Kuna müüja peab olema pidevalt sundasendis ning sellega kaasnevad negatiivsed tervisemõjud, näiteks alaseljavalud, siis minu põhi eesmärgiks on mugavdada kassiiri tööd kassas, leida lahendusi, et vähendanda töötamisel tekkivaid ebamugavusi. 3 1. KLIENDITEENINDUS Teenindus - teenuste pakkumine, kus kliendi rahulolu tagatakse teenindajapoolse positiivse suhtumise, viisakuse ja teenindusvalmiduse kaudu. Kvaliteetse teeninduse määrab suures osas teenindajapoolne isiklik faktor – teenindaja isikuomadused, hoiakud, suhtumine, oskused ja käitumine. Klienditeenindajad on müüjad, kes töötavad hulgi- ja jaemüügiga tegelevates kaubandusettevõtetes.

Ergonoomika
20 allalaadimist
thumbnail
8
doc

USA 1945-2000

USA 1945-2000 1945. aastal tuli demobiliseerida 12 miljoniline armee ja viia tööstus kooskõlla rahuaja vajadustega. Majanduskriisi ei tekkinud, sest sõja ajal olid inimesed säästnud raha. Endised sõdurid said farmi loomiseks, ettevõtte asutamiseks või ülikooli minekuks laenu. Seega ei tekkinud ka suurt tööpuudust. 1940.-1950. aastatel suurenes USA SKP kolm korda. Armee suurus oli 1950. a. 600 000. Samaaegselt armee koosseisu vähenemisega hakkasid suurenema USA rahvusvahelised kohustused. Truman (1945-1953, D) Truman ei olnud populaarne president. Taheti piirata presidendi võimu.1951. a. ratifitseeriti 21. konstitutsiooniparandus, mis keelas presidendil olla ametis rohkem kui kaks ametiaega. 1947. algas külm sõda. Loobuti isolatsionismist. Seisti vastu kommunismi levikule ­ Trumani doktriin või ka pidurdamine (containment). Trumani doktriini esimesi rakendusi oli Marshalli plaan. 1948. a loodi Euroopa Majandusliku Koostöö Organisatsioon. 1949. a. Fair Deal ehk

Ajalugu
143 allalaadimist
thumbnail
96
pdf

AJALOOFILOSOOFIA

On filosoofe, kes arvavad, et asjadel on oma olemus (näit Platon). Ontoloogilises mõttes siiski nähtustel olemust ei ole. Maailma võib 1 Teatud mõttes on see kõik väga tänapäevane. . . (EL) 2 Narratiiv — ld jutustama — sündmuste esitus nende ajalises järgnevuses harilikult suu- liselt või kirjutatud tekstina. (VL) 3 Sisuliselt on mõte selles, et ei võeta piisavalt algtingimusi. (M) 4 Surm on ka paratamatu, kas peaksime sellele siis kaasa aitama? (EL) 5 Ontoloogia — kr ontos+logos, olemine+õpetus — olemisõpetus, olemise filosoofiline käsitlus, mis jätab kõrvale tunnetuse analüüsi, hõlmab mitmeid valdkondi ja suundi antiik- ajast tänapäevani. (VL) 1.3. AJALUGU KUI VAIMSE TEGEVUSE VORM 9 jaotada elusaks ja surnuks; materiaalseks ja mõtteliseks. Kui klassifitseeri- mine midagi juurde annab, võib seda ju teha.

Ajalugu
28 allalaadimist
thumbnail
12
docx

TEENINDUSTÖÖ VAATLUS, TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS

SISUKORD.........................................................................1 1HEMTEX AB EESTI FILIAAL SOLARISE KAUPLUS..................2 2COFFEE IN OÜ ESTONIA PST 5 KOHVIK..............................3 3TEENINDUS SITUATSIOONIDE VÕRDLUS.............................4 1 HEMTEX AB EESTI FILIAAL SOLARISE KAUPLUS Saabusin kauplusesse 20.05.2014 hommikul kell 10.30. Kaupluse asukoht on Tallinna kesklinnas asuv Solarise kaubanduskeskuse 0 korrus. Kauplus on väga suur ning tööl on 1 teenindaja. Olen ainuke klient kaupluses ning teenindaja märkab mind koheselt-naeratab ja ütleb :"Tere Hommikust!" Sel hetkel kui poodi sisenesin sättis teenindaja, kelle rinnas puudus nimesilt, voodipesusid riiulisse. Tulin teadlikult sellesse poodi, kuna olen kuulnud, et seal leidub väga ilusaid laste voodipesusid ja häid tekke ning patju. Jalutasin poes ringi ja otsisin toodet, kahjuks ei silmanud seda. Nägin kaupluses üsna eksinud välja ning teenindja pöördus minu

tehnomaterjalid
24 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Siseklienditeeninduse analüüs

preemiaga. 9 III KOKKUVÕTE Käesolevas töös käsitleti sisekliendi teeninduse teoreetilisi aluseid. Püüti uurida, kasutades peamiselt elektroonilisi vahendeid ja teenindusalast kirjandust, sisekliendi olemust. Siseklient on organisatsiooni töötaja. Kui tema on oma positsioonist, vajalikkusest ja rollist teadlik ning organisatsiooni poolt hästi teenindatud, siis saab temast hea teenindaja välisklientide jaoks. Ta oskab hinnata end ja oma väärtust organisatsiooni edu jaoks ning annab endast rohkem, et enda osa suurendada. Selles töös vaadeldi võimalusi paremaks sisekliendi teenindamiseks. Samuti anti lühiülevaade -------------- Eesti sisekliendi teeninduse kohta. Üldiselt võib olla sellega väga rahul. Välja toodi puudustena igapäevast vähest suhtlust töökaaslaste vahel ning parem võiks olla ka tunnustamine tulemuste eest, kas kiituse või rahalise preemiaga.

Klienditeenindus
144 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Loengukonspekt 11 klassidele

2)toorainest toodete valmistamine, 3)toodete vahetus. Nagu näha, juhib esimene tööstusharu oma tegevuse sellele, et loodusest toorainet muretseda (põllutöös ­ vilja, metsanduses ­ puitu, jahinduses ­ metsloomi ja linde, kalapüügis ­ kalu, mäetööstuses ­ maake, sütt jne.). Teise tööstusharu tegevus seisneb selles, et saadud tooraine töödelda ja anda selline kuju, millisena inimesed neid vajavad. Kolmandal tööstusharul on ülesandeks valmistatud tooted toimetada edasi, kus nendest puudust tuntakse. Igas riigis peab olema neile kolmele tööstusharule ruumi, sest ilma nendeta oleks inimkonnal raske elada. 5 9. Tingimused, mille olemasolul mitmesugused tööstusharud tekivad. Looduse- ja muud tingimused avaldavad väga suurt mõju sellele, millises kohas areneb paremini pöllumajandus ja millises piirkonnas tööstus

Majandus
36 allalaadimist
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

kaasaegse teeninduse kui suhtlemise põhimõtted. Materjal on jagatud osadeks ja vormistatud nii, et sul oleks võimalikult mugav selles liikuda ­ edasi ja tagasi, järkjärgult ja hüpetega. Uuri hoolega, sest just sellele materjalile toetub selle kursuse edasine tegevus. Peale materjali selgeks saamist (otsi seoseid, siis jääb meelde) on sul võimalus oma teadmisi proovile panna kontrolltöö abil. Sisukord Põhimõisted Mida ootab klient teenindajalt? Suhtlemine Suhtlemine kui oskus Suhtlemine kui hoiak Suhtlemise etapid ja müügimudel Kontakt Kuidas me üksteist suhtlemisel tajume ehk esma(jne.)mulje tähtsusest Kliendi vajaduste välja selgitamine Aktiivne kuulamine Selge eneseväljendus 1

Teenindus
102 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Mina kui teenindaja

Mina kui teenindaja Mulle meeldib olla klienditeenindaja, kuna mulle meeldib inimestega suhelda. See ei tähenda, et pean olema tööl kusagil restoranis või majutusasutuses, kuna ma õpin seda eriala, vaid teenindamine on igalpool meie ümber. Loogiliselt võttes teenindab iga töötegija igaüht meist. Positiivsed küljed minu jaoks teenindamise juures on, nagu eelnevalt juba mainisin, inimestega suhtlemine, välimuse positiivsete külgede rõhutamine ning inimeste tuju paremaks muutmine kvaliteetse klienditeeninduse läbi. Negatiivsete külgedena tooksin siinkohal kindlasti välja pikad tööpäevad, rutiin, pikad jalulseismisperioodid ning negatiivne emotsioon agressiivsete klientidega suhtlemisel. Komistuskiviks võib olla ka läbisaamine oma tööandjaga või kaastöötajatega.

Suhtlemispsühholoogia
113 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Kokkuvõte raamatust "Miks klient rahul ei iole? Kuidas meeldida eesti kliendile" 1998 Mall Karjatse

ISESEISEV TÖÖ Kokkuvõte raamatust Minu valitud raamatuks on Malle Karjatse poolt kirjutatud raamat Miks klient rahul ei iole? Kuidas meeldida eesti kliendile. Raamat on ilmunud 1998-ndal aastal. Valisin selle raamatu kuna puutun kokku iga päev kilenditeenindusega. Pealkiri oligi see, mis tundus ahvatleva ja kutsuvana. Töötan teenindaja-adminstraatorina. Olen see isik kelle juurde suunatakse kaebustega kliendid või siis kliendid kelle küsimustele ei osta vastata teiste tööajate poolt. On kergeid kliente, kellega saab asjad kiiresti korda,

Suhtlemispsühholoogia
79 allalaadimist
thumbnail
11
doc

KLIENDITEENINDAJA KÄSIRAAMAT

Teenindatakse õigesti juba esimesel korral Teenindatakse määratud ajal Teenindatakse kohe ja kiiresti Muudatustest operatiivne informeerimine Täiendav info edastatakse kohe Vajadusel ja võimalusel uute valikute loomine Võimalus kontakteeruda telefoni teel Lühike ooteaeg teenuse saamiseks Hea asukoht Mugavad lahtiolekuajad Viisakas ja lugupidav käitumine Sõbralik ja paindlik teenindus Mittefamiliaarne käitumine Klient tunneb, et firma tervikuna ja selle iga töötaja on orienteeritud tema probleemide lahendamisele ­ vastastikune kasu Kliendiga suheldakse talle arusaadavas keeles - keelteoskus, teenuse selgitamine arusaadavas terminoloogias Kliendi tähelepanelik kuulamine Selge eneseväljendus Loomulik ja sundimatu suhtlemine 3 Minu kohustused ja vastutus teenindajana VASTUTUS TEENINDAJANA

Klienditeenindus
30 allalaadimist
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

suvepäevad, pidulikud vastuvõtud, firmade üritused. Soovi korral on võimalik reserveerida ka kohviku põhi- ja/või peeglisaali. Turunduse eesmärgiks on õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ja ühtlasi realiseerida ka ettevõtte enda eesmärgid. Treegeri kohvikus tegeleb turunduse ja selle alaste küsimustega kohviku juhataja Tiia Paosalu. Toitlustuse ja teeninduse planeerimine kliendi ürituse tarbeks on väga mugav. Klient saab kohviku juhatajaga kokku ning üheskoos arutatakse läbi külaliste arv, ürituse eelarve, kuupäev ning kellaaeg. Seejärel pannakse paika menüü ning võimalikud kliendi erisoovid toitude osas. Kui aga pole võimalik kokku saada, siis on kliendil võimalus saata kohviku juhatajale e-kiri, kus täpsustatakse külaliste arv, ürituse kuupäev ja kellaaeg ning menüü sisu. Juhataja saadab seejärel kliendile

Personalijuhtimine
554 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Praktika aruanne - Baltic Queen

Kui pood avati pidime jälgima kaupa riiulites. Kui riiulis oli kaup otsa saanud tuli seda juurde panna ja kui seda kaupa parajasti polnud tuli see asendada mõne olemas oleva kaubaga. Riiulites ei tohtinud olla tühjasid kohti. Riiulites tuli ka kaup ettepoole tõmmata kui kaupa riiulites oli vähe. Väga palju tuli meil suhelda klientidega. Klientidega suhtlesin enamasti inglise keeles. Mõnikord tuli ette ka raskusi klientidega suhtlemises, kui klient ei osanud inglise keelt ja rääkis rootsi või soome keeles. Raskusi oli ka klientidega kes ilmtingimatta tahtsid mingit kaupa saada aga seda polnud või oli otsa saanud siis mõned kliendid ärritusid ja hakkasid sõimama ning 9 soovisid juhatajaga rääkida. Üldiselt olid aga kliendid mõistvad ning kui mingit soovitud kaupa ei olnud või kaup oli otsa saanud said nad sellest hästi aru ja probleeme ei tekkinud.

Laomajandus
193 allalaadimist
thumbnail
22
doc

11 klassi konspekt

Küngaste vahelisse orgu rajati sillutatud turu ja koosoleku plats ­ foorum. Järsunõlvalisest Kapitooliumikünkast sai kindluse asupaik. Legend Rooma rajamisest lk. 160. Pärimuse järgi sai Romulusest esimene Rooma kuningas. Kokku valitses VII kuningat. Kolm viimast kuningat olid etruskid. Rooma varane ühiskond Rooma eesotsas seisis rahva koosolekul kinnitatud kuningas, kes valitses koos senatiga. Vaene kodanik andis end kliendina rikka ja mõjuka kodaniku ehk patrooni kaitse alla. Klient sai patroonilt kasutamiseks maad ja pidi patroonile koormisi tasuma ning temaga sõjaretkel käima. Sõja korral pidi igaüks minema sõjaväkke ettenähtud relvastusega. Kõige rikkamad olid ratsaväes, keskmiselt jõukad ja vaesemad jalaväes, kõige vaesemad olid sõjaväest vabastatud. Nende ainus varandus oli nende lapsed ehk proles, ning seetõttu nimetati neid proletaarideks. 4.2 Rooma vabariik 510a. e.Kr

Ajalugu
558 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Suhtlemine ja klienditeenindus

Ettepanekud: Klienditeenindaja võiks olla viisakam, hinnad võiksid olla korrektsed ja vabandada, võiks vea pärast. 12 Paide Selver Käisin süüa ostmas, vaatasin niisama ringi, mis seal head on klienditeenindaja oli mulle tuttav, ka aga ta oli viisakas. Analüüs: Klienditeenindaja viisakas, sõbralik Ettepanekud: Ei ole ettepanekuid. 13 Paide Ökotref Käisin seal poes, ostmas omale teed. Vaatasin seal ringi. Siis tuli üks klient vaatas ka ringi ja nimelt klienditeenindaja küsis kliendilt, et kas ta saab teda aidata, klient vastas väga ninakalt, et mis te topite oma nina igale poole. Minul kui kõrval seisjana jäi väga ebameeldiv tunne. Analüüs: Klienditeenindaja oli väga viisakas, aga klient jättis soovida. Ettepanekud: Mitte teha välja sellistest klientidest. 14 Kümme märksõna heast klienditeenindusest Teenindamine = valikuvabaduslik mõttelaad 1) Isiksuse tunnustamine 2) Kohustuste pidamine normiks

Klienditeenindus
35 allalaadimist
thumbnail
40
doc

Ajalugu läbi aegade

kavamised kestavad siia maani need kaevandused seal. Linn asetses künakal, oli ümbritsetud ring müüriga. Hoonete ehitamis aeg 6-1 saj ekr. Küllaltki hästi on säilinud foorum , jupiteri tempel , turu hone, ja vanim rooma amfiteater ( 80ekr). 20000 hukkus ainult 2000 inimest. Kultuur Kreeka mõjud Nad võtsid kreeklastelt üle nende alg teoseid ja hakkasid nendest oma asju arendama. Puudusid enamasti täiesti originaalsed teosed nende poolt. Teureetiline teadus ja filosoofia oli neil endil täiesti null. Esmased märgid kultuurist oligi tõlegendamisel kreeka raamatutest. Kirjandus oli väga tema mõjul. Kreeklased olid kõik kirjandusege aluseks. Kõnekunst Kõnekunst oli juba kreekas vägai kõrgel tasemel, poliitikute jaoks oli see vägagi

Ajalugu
145 allalaadimist
thumbnail
68
pdf

Ajaloo üldkonspekt

· Talupojaühiskond Aristrokraatlik Täisväärtuslikud olid maaomanikud Maavaldus pidi tagama jõukuse relvastuse hankimiseks Sõjaväeteenistus Rikkad ratsa Teised jala · Proletaarid Vaesemad maata kodanikud Väeteenistusest vabad Kasu nende lastest Piiratud õigused kuid siiski kodanikud · Patroon Võttis vaesema hoolekande alla Andis maad kasutada, millelt võttis protsendi Kaitses · Klient Saatis sõjaretkedel Hääletas ta poolt Protsent · Patriitsid Jõukamad suguvõsed, kes võisid tegeleda riigi- ja preestriametitega · Plebeid Lihtkodanikud Võisid osaleda vaid koosolekutel · Kommitsid ehk rahvakoosolekud Kõik võisid osaleda Ajalugu Page 19 Kõik võisid osaleda Kinnitati kuningas Kandidaadid patriitside seast · Rahvatribuunid

Ajalugu
19 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Ettevõtte praktikaaruanne

....................................................................................................... 10 5. Kokkuvõte.............................................................................................................................. 11 2 Sissejuhatus Oma ettevõttepraktika sooritasin peamiselt Haanjamehe Talus, kuid olin abis ka Kubija Hotellis. Kuna õpin maaturismi võtsin enda praktikakoha valiku eesmärgiks leida maaturismi ettevõte, mis klapiks just minu kujutlustega ehtsast maaturismist. Haanjamehe Talu asub Haanja järvede ja metsade vahel, kaugel mürast ja ülerahvastatusest, lähim pood 17km kaugusel (Võrus)- kõik, mida ma otsisin on selles ettevõttes olemas. Ettevõtte üks suurimaid plusse on Green Key omamine, mis näitab, et ettevõtte koostab oma tegevuskava lähtuvalt keskonnast ja selle vajadustest.

Maaturism
445 allalaadimist
thumbnail
7
rtf

Aktiivne Kuulamine (suhtlemisoskused)

Milline on teie seksuaalne orientatsioon? Avatud küsimused on need, mis annavad palju infot. Avatud küsimused panevad selgitama, kirjeldama ja annavad palju infot. Kuidas te tahate, et ma selle ürituse korraldan? Mis on teie nägemus sellest üritusest? Kas te tahate diskot? Kumba küsimust te esitate oma klientidele? Avatud küsimust. Kuidas te tahate, et ma selle ürituse korraldan? Mis on teie nägemus sellest üritusest? Pange oma klient endale kirjeldama, mida tema tahab. Siis tehke sinna oma parandused, kas sobib või selle muudame selleks, see tundub parem. See tundub parem lahendus. Kas see lahendus teile sobib? Aegajalt võib esitada ka paari sellist täpsustavat küsimust. Aga enamasti nimetatakse KAS küsimust suletud küsimuseks. Vähe infot, jah ja ei vastused. Need ei pane selgitama, aga samas võib esitada täpsustamiseks. Need on tavaliselt KAS ja MIKS küsimused. Mille pärast ei tohiks seda MIKS küsimst

Suhtlemine
14 allalaadimist
thumbnail
176
pdf

E-kursuse „Koristustööde planeerimine ja arendamine“ materjalid

• Varem seatud eesmärkide saavutamise arutelu ja uute eesmärkide seadmine • Mõlemapoolse tagasiside andmine • Ka esimees saab oma tööd puudutava tagasiside • Kokkulepitud asjad kirjutatakse üles ja kinnitatakse allkirjaga. Vestluseks valida rahulik koht ja piisavalt aega. Objekt Ülesanded Korras Arendatav Pöörata tähelepanu 1. klient Teeninduspilt/leping Objekti tööjuhend Kvaliteedi eesmärgid Kriitilised kohad Võtmehaldus 2. Ettevõte Tegevuse alused Väärtushinnangud Organisatsioon, juhtimine Kvaliteedi korraldus Tööohutus;info liikumine 3. Puhastus- Mustuse analüüs Vee kasutamine tehnoloogia

Puhastusõpetus
104 allalaadimist
thumbnail
52
docx

PRAKTIKA ARUANNE

 Kliendisuhete arendamine ja hoidmine. See ei ole mitte lihtne ülesanne, tuleb leida tasakaal ja osutada kliendile meeldivat, professionaalset ning samas tagasihoidlikku tähelepanu. Klientide mõistmine aitab luua ja hoida head kliendisuhteid. Sellejaoks on targad ja sõbralikud Proviisorid ja farmatseudid kes alati aitavad.  Tellitavat ravimit on võimalik järgmisel päeval kätte saada, ooteaeg oleneb ravimi laos olekust ja kaubaveo päevast .  Alati soodne kaup. Klient ei pea muretsema kiiresti säilivuse kaotavate ravimite pärast. Ja saab kindlasti soodustusi ravimitelt mis on ravimi tarvitajale väga tähtis.  Apteeki külastus on meeldiv. Sinna sisseastudes tead et seal on targad inimesed kes annavad head nõu javastavad su küsimustele ning leiavad murele lahenduse ning on hea tujulised.  Lisaks on kliendil võimalus kasutada vabal hetkel ka samal pinnal tegutsevate poodide külastamist näiteks lillepood või osta ära toidukaup koju.

Majandus
135 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Äriplaan

normaalne kasum 15% 400-st)=-5 Esialgne majanduslik kasum on küll miinustes, aga inimeste teadlikkuse tõustes ja suurema reklaami korral on varsti oodata majanduslikku kasumit. TEENUSED, HIND Ateljee eeliseks on see, et siin on võimalik lasta oma vanadest riietest uued õmmelda, see meelitab kindlasti ligi palju ökoeluviisist ja taaskasutusest lugu pidavaid kliente. Teised moeateljeed sellega ei tegele. Miinimum hinnaks on 5 eurot, see tähendab seda, et kui klient tahab kasvõi väikestki muutust oma rõivaesemel on hinnaks 5 eurot.Ateljee pakub järgmiseid teenuseid: *Vana riideeseme värsekendamine detailidega, väikesemahuline töö: 5-10 eurot *Mõningane ümberõmblemine, keskmise mahuga töö:15-25 eurot *Täiesti uute esemete õmblemine ja disainimine vanadest rõivastest :30-70 eurot Võrreldes teiste taaskasutuse vallas tegutsevate disaineritega on hinnad taskukohasemad ja klient saab tunda end hästi, et tema ökoloogiline jalajälg on

Majandus
226 allalaadimist
thumbnail
94
docx

PÜHTITSA KLOOSTRI NIME KUJUNEMISLUGU LÄBI INIMESTE ARUSAAMISE JA USKUMUSE

räägivad sellest, kuidas ühel hommikul eestlastest karjused kolm- nelisada aastat tagasi nägid valgust kiirgava naise kuju taevasinises rüüs. Ta seisnud mäjalamil, millest voolas välja allikas. Karjuste lähenedes hakkanud jumalik olend ülespoole liikuma ja peatunud siis tamme juures. See tamm on säilinud tänaseni, kuigi on kuivanud ja trossidega kinnitatud, et tugevad tormid tamme ümber ei lükaks. Pärast peatumist tamme juures ilmutus aga kadunud. Sellelt kohalt, kus imekaunis naine olla seisnud, leiti ikoon. See ikoon kujutas Jumalaema taevaminemist. Sellest ajast aga hakatudki mäge kutsuma teise nimega, Pühtitsa ehk pühitsetud koht, ning tamme juurde ehitati kabel selle imeväärse sündmuse mälestuseks. Seda sündmust 8 kujutav maal on aga näha Kuremäe kloostri värava juures. Huvitavamate legendide, variandid on ära toodud ka lisas koos pildiga, mis kujutab imetegeva ikooni leidmist.

Ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

Majanduse alused 1. Võimaliku tootmise piir VTP on kahe kauba tootmiskombinatsioonide jada, mis saadakse ühiskonna tootlikke ressursse omavahel kombineerides. Pareto-efektiivsuse kriteerium väidab, et kõik punktid võimaliku tootmise piiril on efektiivsed ning asudes ühes neist punktidest saab ühe hüvise tootmise suurendamiseks ressursse ümber jaotada vaid teise hüvise tootmise vähendamise arvel. Kui ressursse tuleb juurde või nende kvaliteet paraneb, nihkub VTP pikaajaliselt majanduskasvu tõttu koordinaattelgede nullpunktist kaugemale. 2. Alternatiivkulu printsiip See tähendab, et mida enam soovitakse tarbida teist hüvist, seda enam tuleb esimese hüvise tarbimist piirata. Saamatajäänud tulu parimast alternatiivsest kasutamata jäänud võimalusest. 3. Nõudmise üldine seadus- nõudlusfunktsioon ja selle nihked Nõudlusseaduse kohaselt: Muude tingimuste samaks jäädes, mida kõrgem on hind, seda väiksem on nõutav kogus. 4. Turutasakaal- tasakaaluh

Majanduse alused
158 allalaadimist
thumbnail
88
docx

Kunstiajalookonspekt

1.Impressionism ja moodne maailm 2. võitlev avangard - futurism 3. dada ja sürrealism 4. abstraktne ekspressionism 5. popkunst 6. kontseptualism 7. minimalism 8. kohaspetsiifiline maakunst 9. feministlik kunst 10. kehakunst - performance 11.

Ajalugu
12 allalaadimist
thumbnail
73
docx

Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele

(Geissler, Rucks 2011: 134) Rahulolu külastuse maksumusega mõjutavad peamiselt järgmised tegurid - sissepääsupileti hinna tajumine, üldine nauding ja kliendi ootused (Geissler, Rucks 2011: 127, 132-134). Hea maine ja reklaam tekitavad külastajas ootuse, ehk mingi ettekujutuse sellest, millist väärtust talle teemapargis pakutakse. Kui teemapargi poolt tekitatud ootus ei täitu, mõjub see kliendirahulolule negatiivselt ja klient võib tunda end petetuna. (Johns, Gyimòthy 2002: 328, 330) Ka Bigne, Andreau ja Gnoth (2005: 832) märkisid ära, kui oluline on vältida kliendi ootuste mitte täitumist - rahulolu on tugevalt seotud naudinguga ja ootuste mittetäitumine mõjutab naudingu saamise võimalust negatiivselt. Teemapargi atraktiivsus on seotud kliendi vajaduste rahuldamisega. 2002. aastal viidi Taani Billundi Legolandi teemapargis läbi uuring, mille eesmärgiks oli selgitada klientide taju ja rahulolu

Turism
10 allalaadimist
thumbnail
40
docx

Ehituse juhtimine

Birminghami tänavaid raha pärast, kui rassistid teda kividega loopisid? Arstid on teinud operatsioone, millega on aidatud haiget, kes ise või kelle pere ei suudaks seda kinni maksta. Kui see motivatsiooni tekitav teooria oleks tõene, siis me ei näeks tänapäeval vabatahtlikkust. On organisatsioone kaudu, riskivad arstid vabatahtlikut arengumaades oma eluga, et osutada arstiabi kohtades, kus see pole kättesaadav. Maailmas on palju vabatahtlikke, kes on nõus teisi ilma tasuta aitama. Huvitav artikkel : http://www.mindsweeper.ee/2008/11/20/maslow-kukkus-tagurpidi-maandudes-vette/ ja http://ressurss.blogspot.com/2010/07/raha-ei-ole-stiimul.html 9. X & Y ning Z teooriad inimtegurite mõjust tootmiskorraldusele X & Y teooria : Douglas McGregor Ta eristab kahte peamist tüüpi juhte, kellel on töötajatest erinevad tõekspidamised. Olenevalt alluvate nägemisest ja suhtumisest inimestesse, valivad juhid juhtimisstiilid ja ­võtted.

Ehituse juhtimine
148 allalaadimist
thumbnail
83
doc

Õiguse sotsioloogia

Loengukonspekt + seminarid 2009 SISSEJUHATUS Sotsioloogia tegeleb inimeste sotsiaalsete koosluste ja ühiskonna teadusliku uurimisega. Ühiskonna kohta on palju seisukohti: K.Marx: Ühiskond on inimeste kooslus ja nende kogum M. Weber : ühiskond on mõtleva inimese tegutsemise resultaat Sotsioloogia kui teadus lähtub põhimõttest, et kõik nähtused, mis sotsiaalses ruumis eksisteerivad on omavahel seotud, nad on üksteisest tingitud ja nad on mõõdetavad, kusjuures kõiki nähtusi saab mõõta nii kvalitatiivselt kui kvantitatiivselt. Kvantitatiivset mõõtmist nii nimetatud vahendatud mõõtmine, kus sotsioloog e uurija ja uuritava e respondendi vahel on küsitlusleht, ankeet, st uurija ja respondent ei suhtle vahetult. Kvalitatiivne mõõtmine e vahetu mõõtmine ­ respondent ja uurija vahetult ajavad juttu ­ suunitlemata intervjuu (vahetu). Õiguse sotsiloogia objekt: - õiguse, õigusliku tegelikkuse uuri

Õiguse sotsioloogia
329 allalaadimist
thumbnail
26
odt

Strateegilise juhtimise praktika

Kohviku tarbijaskond on väga erinev ning seega tuleb teenindada nii sees kui väljaspool ettevõtet. Pakutakse toitlustust ja teenindust väga erinevate sündmuste puhul: pulmad, peied, sünnipäevad, seminarid, konverentsid, kongressid, laagrid, suvepäevad, pidulikud vastuvõtud, firmade üritused. Soovi korral on võimalik reserveerida ka kohviku põhi- ja/või peeglisaali. Toitlustuse ja teeninduse planeerimine kliendi ürituse tarbeks on väga mugav. Klient saab kohviku juhatajaga kokku ning üheskoos arutatakse läbi külaliste arv, ürituse eelarve, kuupäev ning kellaaeg. Seejärel pannakse paika menüü ning võimalikud kliendi erisoovid toitude osas. Kui aga pole võimalik kokku saada, siis on kliendil võimalus saata kohviku juhatajale e-kiri, kus täpsustatakse külaliste arv, ürituse kuupäev ja kellaaeg ning menüü sisu. Juhataja saadab seejärel kliendile

Strateegiline juhtimine
379 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun