Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Millised on tugevamad mõjutajad elluastujale noorele? (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on tugevamad mõjutajad elluastujale noorele?
  • Millised on siiski tugevamad mõjutajad elluastujale noorele?

Lõik failist

Millised on tugevamad mõjutajad elluastujale noorele ?


Minu arvates mõjutavad elluastujat noort kõige enam kolm tegurit: perekond ehk siis suhted oma vanematega, vanavanematega ja õdede-vendadega, siis sõbrad ehk milliste inimestega sa suhtled ja kuidas on su staatus grupis ning siis ka veel kool ehk siis õpetajate ja kaaslaste suhtumine sinusse. Kui kõik need kolm tegurit on korras, siis peaks noor olema nii valmis ellu astuma , kui üks noor suudab olla.
Kõige tugevamaks mõjutajaks elluastujale noorele on minu arust perekond.
Millised on tugevamad mõjutajad elluastujale noorele #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 18 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kessukese Õppematerjali autor
kirjand teemal millised on tugevamad mõjutajad elluastujale noorele.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
docx

Nimetu

vanemad või/ja õed-vennad, siis lisanduvad naabrid, sõbrad, koolikaaslased ja õpetajad. Hiljem silmarõõmud, armsamad, töökaaslased jne. Ajalehes räägitakse linnade- ja riikidevahelistest suhetest. Suhete aluseks on suhtlemine, millest räägitakse väga palju. Suhted ja suhtlemisviis on väga palju muutunud. Inimestevahelised suhted ei ole enam nii head kui varem, abielulahutusi on rohkem kui abiellumisi.Tavasuhete kõrvale tekkinud ka virtuaalsuhted. Su suhted võivad olla millised tahes, tõsiasi on see, et ühel päeval põhjustavad inimesed Sinu elus rõõmu, teisel päeval viha või kurbust. Need kõik on tunded, millega toimetulemiseks on oluline neist teadlik olla. Armastus, rõõm, naer kuid ka viha ja kurbus on kõik osa elust ning enamasti on inimestel vajadus oma tundeid kellegagi jagada. Rõõmust on tavaliselt kergem rääkida, kuid negatiivseid või intiimseid tundeid jagame kellegagi keda usaldame. Suhete ja

Kategoriseerimata
thumbnail
15
docx

Koolikiusamise õpimapp

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST. 12 Terli Linnas KOOLIKIUSAMINE Õpimapp Juhendaja: Triin Vahula Mõdriku 2013 SISSEJUHATUS Mina valisin oma õpimapi teemaks koolikiusamise kuna see on kooskõlas sotsiaalpedagoogika ainega. Peale selle on mind alati huvitanud õpilased, kes on kiusatavad. Me arvan, et hetkel on antud teema meie ühiskonnas väga aktuaalne. Koolikiusamist esineb nii õpilastel omavahel kui õpilaste ja õpetajate vahel. Koolikiusamine on terav sotsiaalne probleem,, mida tuleb ette pea kõikides koolides. Kiusamisel on hävituslik mõju õpikeskkonnale, see võib põhjustada tõsisemaid vägivallaakte ja koolist väljalangemist. Oma töös selgitangi välja, mis on kiusamine, selle liigid, mida kiusamine inimesele põhjustab ja kuidas koolikiusamisega võidelda. MIS ON KOOLIKIUSAMINE ? Kiusamine on enamasti haiget tegev ja

Sotsiaaltöö
thumbnail
5
docx

gulliveri reisid

võib olla ka hoopis sotsiaalne, vaesus. Ei ole võimalik soetada riideid, koolitarbed. Eriti probleemne on see just teismeliste eas. Et mitte naerualuseks sattuda, hakkab laps kooli vältima. Vanemate uhkus aga ei luba tulla klassijuhatajaga või sotsiaaltöötajaga rääkima tulla ning lõpuks kannatabki kõige enam laps. Nii nagu ka enne juttu on olnud, mõjutab lapse arengut ja loomulikult käitumist keskkond. Suurt rolli mängib see, millises keskkonnas laps elab, kellega suhtleb, millised on tema sõbrad. Perekonnas võib ju kõik väga kena näida ja ongi, ent ümbruskonnas on lapsel tekkinud kahtlased sõbrad. Sõbrad, kes üritavad last ära kasutada ning kui lapsel puudub enda mina ning maailmapilt ja väärtushinnangud ei ole veel paigas ­ on kerge sattuda valele teele. ,,Ilma sõpradeta oled sama hästi kui surnud" See, kes ennast sõprade maailmas mugavalt ei tunne, riskib kas regresseerumisega või sellega, et teda hakatakse kiusama. Nooremad lapsed

Kategoriseerimata
thumbnail
31
docx

KOOLIKIUSAMINE

Korraldage koos erinevaid klassiüritusi ning veeda õpilastega vahetunnis ühiselt aega. Tunniväline tegevus loob eelduse teineteise paremaks tundmiseks. Lisaks aitavad positiivsed ja usaldusväärsed suhted õpilase ja õpetaja vahel reegleid paremini kehtestada. Selliste suhete loomiseks on kahtlemata vaja sinu tahet ja aega. (Lasteombudsman, 2014) 2. Loo kontakt lapsevanematega. Koostöö kodu ja kooli vahel peab algama hetkest, kui lapsest saab koolilaps. Anna vanematele teada, millised on kooli ootused õpilase käitumisele ning uuri, millised on vanemate ootused koolile. Tähtis on, et vanemad tunneksid, et nende arvamus on oluline ning mõistaksid kodu ja kooli jagatud vastutust lapse toetamisel. See on võimalik vaid siis, kui vanematesse suhtutakse austavalt ja nendega tehakse järjepidevalt koostööd. Koostöö vanematega sujub ladusamalt, kui see tugineb ühistele väärtustele ja eesmärkidele. Julgusta vanemaid vajadusel enda poole pöörduma

Ühiskond
thumbnail
11
docx

Referaat teismelistest

naeruvääristamine nimekirjas esimene. See kehtib enam siis kui su keha muudab kuju, su hääl muutub võõraks, sa ei tea enam, kuidas käituda ja kõik, mida sa teed, näib olevat pilkemärklauaks nii oma perekonnas kui väljaspool seda. 28 Põlgamisel, mõnitamisel, võrdlemisel ja parematele tulemustele õhutamisel teiste ees võivad olla hävitavad tagajärjed, sest lapse enesehinnang võib langeda mõne sekundiga. Tunded ei allu loogikale ning kahjuks on sageli mõistusest märksa tugevamad. Selline negatiivse tähelepanu saamine on raske just kujunevale noorele inimesele, sest ta on sel hetkel haavatav ja kergesti mõjutatav.29 Teismeliste seas on üheks peamiseks mõõdupuuks ka populaarsus ning oluliseks on muutunud sõprade ja kaaslaste arvamus. Enamik valusaid probleeme tuleneb nendevahelistest suhetest ja sisaldab endas kas kadedust, süütunnet, viha või depressiooni.30 25 http://www.meestekeskus.ee/04raamatud/st/st_sisemised.htm 26 Grant 1998, lk. 51 27 Grant 1998, lk

Ühiskond
thumbnail
11
docx

Ebatõhusad ja tõhusad verbaalsed viisid

Nii teab laps, mida ta järgmisel korral jälle teha võiks, et vanemal oleks hea meel. Tunnustada saab iga last, ka kõige hullemat väänikut. Laps iseenesest ei ole halb, häiriv ja ebasobiv on hoopis tema KÄITUMINE. Kui probleeme on liialt palju, siis on väga raske lapse meeldivaid külgi märgata. Laps tundub lootusetult halb. Eks see ole inimlik reaktsioon, kuid siinkohal tasuks võtta aeg maha ja veidi mõelda, miks laps mingil moel käitub ja millised on head momendid. Kui tahad, et sinu tunnustus tõesti lapsele korda läheks, siis hoidu „tublitamisest“ („sa oled nii tubli“, „hästi tehtud“, „hea laps“). Ole konkreetne ja too välja, mis sulle eriti meeldib või rõõmu valmistab ning põhjenda, miks see nii on. Kasuta positiivset mina-sõnumit. Positiivne mina-sõnum väljendab kõneleja positiivseid tundeid ja räägib konkreetsetest positiivsetest mõjudest, mis teise inimese käitumisel kõnelejale on olnud.

Suhtlemispsühholoogia
thumbnail
60
docx

Mõtteterad

Ainus põhjus, miks keegi sind vihkab, on see, et nad tahaksid olla nagu sina. Maailmas on vähemalt kaks inimest, kes sureksid sinu eest. Mõne jaoks olete kogu maailm. Keegi, kelle olemasolu sa isegi ei tea, armastab sind. Isegi kui sa teeksid tõesti suure vea, tuleneb sellest alati midagi head. Kui sul on tunne, et maailm on pööranud sulle selja, vaata edasi. Pea alati meeles tervitused, mis sa saad. Unusta vastulöök, märkused. Öeldakse, et HEADEL SÕPRADEL võib olla aegu, kui nad ei räägi omavahel. Siiski, sõprussuhe ei unune ealeski. Kohtudes on need sõbrad nagu oleks näinud viimati eile, hoolimata sellest, kui kaua pole näinud või kui kaugel nad teineteisest elavad. Kui oled nii õnnelik, et sul on vähemalt üks selline sõber, pane see oma seinale. Nad teavad keda mõtled. SADA MÕTET TEELE KAASA Võimatu on olla noor ja vanadega mitte vaielda. Üks ema võib saavutada rohkem kui sada õpetajat. Hari ennast ise ja püüa sellega ,mis sa oled ,tei

Kirjandus
thumbnail
10
docx

Kiusamine koolis ja selle mõju inimese hilisemale elule

Kiusamine koolis ja selle mõju inimese hilisemale elule Referaat Kaisa Pulk EPEDH-1 Tallinn 2012 Kiusamise definitsioon Kiusamine on ühe või mitme inimese negatiivne ja sageli agressiivne või manipuleeriv tegu või teatud aja jooksul korduvad teod teise inimese või inimeste suhtes. See on väärnähtus, mis põhineb jõudude ebavõrdsusel. Kiusamine sisaldab järgmisi komponente: 1. Kiusajal on rohkem võimu kui kiusataval. 2. Kiusamine on sageli organiseeritud, süstemaatiline, varjatud. 3. Kiusamine on mõnikord olukorra ärakasutamine, kuid kord alanud, on tõenäoline, et see ka jätkub. 4. Kiusamine esineb teatud aja jooksul, kuigi ka süstemaatilistel kiusajatel võib esineda ühe

Arengupsühholoogia




Kommentaarid (1)

nopsik profiilipilt
nopsik: aitas veidike, aga see on suht lühike.
19:18 14-10-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun