Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Milline on parim õpetamisstiil, mida oled kohanud? Kirjelda.

K&V >> Pedagoogika | Akadeemiline | 50 punkti | 779 vaatamist |
Parimale vastajale 50 punkti...
Vastuse lisamiseks pead sisse logima










Tead vastust? Vasta küsimusele
Vastuseid: 24 | Hääli: 3
Vaba õpetamisstiil mis jätab õpetajale ja õpilasele vabamad käed info andmiseks ja talletamiseks.
Kõige parem on, kui noor koostab ise tunni ette ja kannab selle klassile ette just sellisena, nagu ta tahaks, et temale tundi läbi viiakse

Minu isiklik nägemus ja arvamus.
Kõigepõnevamad on näiteks olnud need mis on etüüdide nöol üles ehitatud või erinevad impromänge kasutatud ära õppimise käigus.
Viimati sai tehtud etüüd samal teemal mida õppisime ja ise see veel omakorda läbi teha oli väga põnev.
Kogemus on parim õpetaja.
Mul oli kord õpetaja, kes premeeris meid siis, kui klassi keskmine oli näiteks üle 4.5. See oli hea motivatsioon. Tunnis oli ka kõigil lõbus, sest ta tõi välja õppeteema, ja lubas meil seletada sellest enda teadmistega. Lasti rääkida õpilastel ja õpilased ka muidugi õpetajal. Iga õppemeetod, kus õpetaja ei pea häält tõstma, on hea õppemeetod.

Enda kogemused
sõnaline, näitlik, praktiline. Lähtutakse individuaalselt
Õpetamine sobib hästi väikelastele ja algklassides.
See annab võimaluse kasutada kõiki õppeaineid inergreeritult omaloominguliselt nii muusikas kui kunstis, lõimides õppeprotsessi erinevaid õppevaldkondi.

See on minu isiklik kogemus tööalaselt.
Õpetaja peab arvestama, et lastel ja täiskasvanutel on erinev mõtteprotsess ja õpetaja ei tohi eeldada, et täiskasvanutele sobivad õppemeetodid sobivad ka lastele.Laps õpib aktiivse tegutsemise käigus.
"Ümberpööratud" klassiruumi meetod. Meetod seisneb selles, et õppejõud/õpetaja annab tunni-või loengumaterjalid, mida õpilane iseseisvalt uurib kodus (kas veebi vahendusel või nt raamatutest), ning klassiruumis möödub aeg õpilastel ja õpetajatel kodus tekkinud küsimustele vastamiseks ning
ülesannete lahendamiseks, mis on antud teemast lähtuvad.
Leidub selline õpetaja, kelle tunnid on loenguvormis, kuid kasutab parajas koguses erinevaid lisamaterjale (filmid, videod, töölehed läbi mille õpilane ise mingi teema osa endale läbi töötab), räägib nii, et ei temal ega õpilastel igav ei hakkaks, kuid aktsepteerib põlvkondade vahelist erinevust. Puudutab aktuaalseid teemasid, kui on võimalus.
Klassis peaks olema vaba õhkkond, võimalikult vähe tuupimist ja kunagisi õpetamis meetoteid. Gruppitööd ja asjale loominguliselt läheneda on tähtis. Samuti on olemas palju netti lehekülgi ja äppe mis teevad õppimise nauditavaks.
0 Pingevabas ja meeldivas keskkonnas on olnud loovust nii endal ja see on ka vastupeegeldunu laste pealt mägulises tegevus kui ka õppetöös. - kaidi.randmaa
09:35 30/09/2016 +1 -1
0 Vahel võib olla ka vägagi loov, kuid arvan, et mingi l - kaidi.randmaa
09:31 30/09/2016 +1 -1
Oluline on et õpilastel ja ka õpetajal oleks tore, huvitav ja vaba olla. Kindlasti on hea kui õpilased küsivad õpetajalt küsimusi, teema kohaseid, see juba näitab et neile pakub huvi. Grupitööd ja paaristööd on kohe kindlasti õpilaste lemmikud.Kui nad teevad plakateid, on need pärast tore klassi seinale panna. Mängud on olulised.
0 Kuula ja pane tähele ning rakenda ellu - kaidi.randmaa
09:29 30/09/2016 +1 -1
0 See on positiivne ja motiveeriv ning töö ja rõõmus meel koos. Väga hea õppetöö viis! - kaidi.randmaa
09:29 30/09/2016 +1 -1
pikema perioodi vältel tehtud otsus õpilase saavutuste üle

Lähte Ühisgümnaasium



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun