Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Miks peaks majutusasutus pakkuma lisateenuseid? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks peaks majutusasutus pakkuma lisateenuseid?

Lõik failist

Miks peaks majutusasutus pakkuma lisateenuseid #1 Miks peaks majutusasutus pakkuma lisateenuseid #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Abadya Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

õigsust kinnitada kodanikuportaalis · Äriregistris registreeritud ettevõtjal esindusõigust omava isiku kaudu X-tee teenused ettevõtjale Majandustegevuse registri andmed on avalikult kõigile kättesaadavad veebiaadressil: http://mtr.mkm.ee/ Kui 15. oktoobriks pole kinnitust teinud , siis kustutatakse registrist. Kui ei vasta registri nõuetele, .kustutatakse registrist. Kontrollivad, tarbijakaitse, tervisekaitse, päästeamet, 4. Miks peab majutusettevõttes külastajaid registreerima? Majutusettevõttes külastaja registreerimine on turismiseadusest tulenev nõue, mille täitmata jätmisel karistuseks rahatrahv kuni 30 000kr. Registrikaart on kooslus, mida riigi statistika nõuaab, mida Turismiseadus nõuab ja mida asutus ise vajab. Isikuandmed: nimi, kodakondsus, sünniaeg, elukoht, passinumber, telef nr, E-post, auto nr, allkiri, Administraator lisab saabumiskuupäeva, lahkumiskuupäeva ja toa nr-i

Majutus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Hoidu küsimustest, mis pole vajalikud teenindamise seisukohalt (uudishimust) Ära väljenda haletsust Erivajadustega kliendid: Liikumistakistusega Kuulmispuudega Nägemispuudega Arengupuudega Kogeleja Diabeetik Lastega pered Eakad inimesed Võõra kultuuritaustaga kliendid 14. Sisekliendi mõiste Siseklient on organisatsiooni töötaja. Sisekliendi rahulolu tagamise peaks olema sama oluline kui väliskliendi oma. Siseklient on esmane reklaamkanal ettevõttest välja. 15. Erinevad teenindajatüübid Neli teenindajatüüpi: Agressiivne ­ külm, ükskõikne, Eirav ­ mehhaaniline, apaatne, külm Alistuv ­ vabandav, taktitundeline, sõbralik Kehtestav ­ huvitatud, peremehelik, sõbralik 16. Telefonivestlus 6 Telefonile vastates teenindaja naeratab, teretab ja tutvustab ennast. Kuigi klient ei

Turismiettevõtlus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Seega on pri- maarsed turundus ja tootmine ning vastavad eesmärgid. Logistika funktsioon on teenindava vald- konna ülioluline funktsioon. Logistika strateegia, eesmärgid ja ülesanded lähtuvad ettevõtte ja selle turunduse eesmärkidest. Logistika peaks looma eeldused ja võimalused efektiivseks toot- miseks ning turunduseks. Kuna ärilogistika on tootmist ja kaubandust teenindav, paljudest omavahel seotud valdkon- dadest koosnev tegevusala, on seda logistikaspetsialistid määratlenud veidi erinevalt. Logistika

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

Seega on pri- maarsed turundus ja tootmine ning vastavad eesmärgid. Logistika funktsioon on teenindava vald- konna ülioluline funktsioon. Logistika strateegia, eesmärgid ja ülesanded lähtuvad ettevõtte ja selle turunduse eesmärkidest. Logistika peaks looma eeldused ja võimalused efektiivseks toot- miseks ning turunduseks. Kuna ärilogistika on tootmist ja kaubandust teenindav, paljudest omavahel seotud valdkon- dadest koosnev tegevusala, on seda logistikaspetsialistid määratlenud veidi erinevalt. Logistika

Baas Logistika



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun