Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Microsoft operations framework (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

SISUKORD
SISSEJUHATUS 3
1. MICROSOFT OPERATIONS FRAMEWORK ? 4
1.2 Komponendid 5
1.2.1 Service Management Functions 5
1.2.2 Management Review 5
2. ETAPID 6
2.1 Plaani etapp 6
2.1.1 Service Management Functions 6
2.1.2 Management Review 6
2.1.3 Service Alignement Managment Review 7
2.1.4 Portfolio Management Review 7
2.2 Toimetamise etapp 8
2.2.1 Service Management Functions 8
2.2.2 Management Review 8
2.2.3 Project Plan Approved Management Review 9
2.2.4 Release Readiness Management Review 9
2.3 Operatsiooni etapp 10
2.3.1 Service Management Functions 10
2.3.2 Management Review 11
2.4 Haldamise kiht 11
2.4.1 Service Management Function 12
2.4.2 Internal Control 12
2.4.3 Policy and Control Management Review 12
KOKKUVÕTE 14
KASUTATUD MATERJAL 15
SISSEJUHATUS
Tänapäeval on ettevõtetes IT-l suur roll. Mingil määral mõjutab IT ettevõttes igat inimest, kiirendes ja lihtsustades töö protsessi. Tavakasutajad ei tea tavaliselt kuida enamus asju neil isegi toimib. Nende jaoks on lihtsalt oluline, et kõik töötaks ja oleks kättesaadav. Selleks on vaja ettevõttes aga IT spetsialiste, kes haldavad ja ehitavad neid süsteeme.
Ettevõtted
Vasakule Paremale
Microsoft operations framework #1 Microsoft operations framework #2 Microsoft operations framework #3 Microsoft operations framework #4 Microsoft operations framework #5 Microsoft operations framework #6 Microsoft operations framework #7 Microsoft operations framework #8 Microsoft operations framework #9 Microsoft operations framework #10 Microsoft operations framework #11 Microsoft operations framework #12 Microsoft operations framework #13 Microsoft operations framework #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-12-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor relicxth Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
51
pdf

IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes

Hinna keskus (Cost Center) Väline teenuse pakkuja Käitub kui (External Service Provider) 18 Guido Leibur Gartner Group, 2005 sügis Erinevad meetodid haldusprotsessi kirjeldamiseks · ITIL framework - Information Technology Information Library http://www.itil.co.uk/ · COBIT framework - Control Objectives for Information and Related Technology http://www.isaca.org/cobit.htm · e-TOM Business Process Framework - enhanced Telecommunication Operation Map Business Process Framework TeleManagement Forum www.tmforum.org · ISO - International Standard Organisation http://www.isoeasy.org/

Informaatika
thumbnail
13
docx

Juhtumi halduse protsess

............. 10 Kokkuvõte............................................................................................................. 12 Kasutatud kirjandus.............................................................................................. 13 2 Mõisted IM ­ Incident management ehk Juhtumi haldus SLA ­ Service Level Agreement ehk teenustaseme leping ITIL ­ Information Technology Infrastructure Library MOF ­ Microsoft Operations Framework ITSM ­ IT service management ehk IT teenuste haldus ISM ­ Integrated Sercive Management 3 Sissejuhatus Käesolev referaat annab ülevaate Juhtumi halduse protsessist (IM) läbi erinevate IT halduse raamistike. Juhtumi jalduse protsessi on vaadeldud järgmistes raamistikes: ITIL (ver2), MOF ja ISM. Juhtumi haldus Juhtumi haldus(IM) on IT teenuse haldamise protsessi üks osa. Protsessi

Infosüsteemide ülalhoid
thumbnail
92
pdf

Infosüsteemide ülalhoid - konspekt

Vajab vähemalt 3, tavaliselt 5 kettaseadet. Sobib sinna, kus jõudlus pole kriitiline või tehakse vähe kirjutamisoperatsioone Ping – sihtkohtade kättesaadavuse kontrolliks. Võimaldab kindlaks teha, kas sihtkohaks olev arvuti on liinil ja domeeninime sisestamisel saab teada sellele nimele vastava IP aadressi 4) ITIL mõisted: SLR, MOF, RACI, ITAMM, DT SLR – Service Level Requirement - Teenusetaseme nõue. Teenuse ootused. Nõuete põhjal koostatakse SLA MOF – Microsoft Operations Framework - Raamistik IT elutsükli haldamiseks. Kujundamine, arendamine, kasutamine, hooldamine, lõpetamine. Hõlmab endas tervet IT teenuse haldamise elutsüklit ning pakub organisatsioonidele teadmisi, kuidas sujuvalt segada äri ja IT eesmärke samaaegselt usaldusväärseid ja rahaliselt efektiivseid IT teenuseid rakendades RACI – Responsibility Assignment Matrix- Responsible, accountable, consulted, informed -> teostaja, vastutaja, konsulteeritav ja informeeritav (isikud)

Infosüsteemide ülalhoid
thumbnail
39
doc

Microsoft Operatsioonisüsteemid

· Pildid 33 · Serveri operatsioonisüsteemid 34 · Linux 35 · Edubuntu 36 · Ubuntu 35 · Estobuntu 36 · Kubuntu 37 · Unix 38 · BSD 38 1.Operatsioonisüsteemid 1.1.Windows NT 3.1 oli esimeseks Microsoft Windows NT seeria operatsioonisüsteemiks, mille eesmärgiks oli rahuldada ettevõtete serveri ja töökohtade vajadusi. Windows NT 3.1 jõudis turule 27. juulil 1993. Versiooni numbriks sai valitud 3.1, et see sobiks Microsofti tolleks hetkeks väljalastud, ning ka sarnast kasutaja-liidest omava opereerimis-keskonnaga Windows 3.1-ga. Windows NT 3.1-st anti välja kaks varianti ­ Windows NT 3.1 ja Windows NT Advanced Server 3.1. Windows NT 3.1-le järgnes 1994. aasta 21. septembril Windows NT 3

Microsofti operatsioonisüsteemid
thumbnail
72
docx

Tarkvaratehnika

Tarkvaraprotsessi etapid 1) Nõuete esiletoomine ja analüüs 2) Kavandamine e disain a. Arhitektuuriline b. Detailne 3) Realiseerimine 4) Testimine 5) Hooldus ja evolutsioon RUP: The Rational Unified Process (RUP) is an iterative software development process framework created by the Rational Software Corporation, a division of IBM since 2003. RUP is not a single concrete prescriptive process, but rather an adaptable process framework, intended to be tailored by the development organizations and software project teams that will select the elements of the process that are appropriate for their needs. RUP is a specific implementation of the unified process. RUP-i faaside selgitused Inception: äriline analüüs Elaboration: nõuete analüüs, arhitektuuriline disain, arendusplaan Construction: detailne kavandamine, realiseerimine ja testimine Transition: süsteemi käitamine

Tarkvaratehnika
thumbnail
109
pdf

Integration of Lean Con. and Building Information Modelling

1992). Here we focus on CPM because it is the most common method used in Estonia and other countries as well. 17 Management is primarily focused on organizational structuring and the creation of work breakdown structures. This leads construction into a situation where peculiarities appear, causing variability in production operations and a dismissal of the improvement process. Scheduling means that activities are put into logical sequence to understand when each task should start, and the work of managers is to start the tasks as early as possible, in many cases leading to overproduction (a type of waste ­ see also chapter 3), and this in turn leads to uncertainty and unpredictability. Tasks are put under someones (a sub-contractors) responsibility through contracts.

Ehitusjuhtimine
thumbnail
10
doc

Managment of IT

Andmelaadurite ülesandeks on: 1. Automatiseerida andmehõive protsess 2. Garanteerida andmelaadurite töö monitooring ning nende täpne järgnevus 4 3. Võimaldada juhtida andmelaadurite tööd lähtuvalt sisendparameetritest ning andmetest endist 4. Tagada andmeliidesed tööks enimlevinumate andmebaasidega. Andmelaadurid on osa Microsoft SQL tarkvarast ning tarkvara ise on nimetatud, kui Data Transformation Services. Olgu siinkohal toodud ka väike näide andmelaadurist, mis loob alguses lähetabeli, defineerib sisendparameetrid ja hakkab lugema tekstifailist SQL andmeid niikaua, kui neid sisendparameetrites näidatud kataloogis on. Maailmas on olemas mitmeid eraldi müüdavaid tarkvarasid, mis täidavad andmelao seisukohalt ühte ja sama rolli (nii

Arvutiõpetus
thumbnail
95
pdf

Projektijuhtimise e-konspekt

täpsustamise osas tuleb eeskuju võtta Äripäeva Käsiraamatust. 1.5.4 Projektijuhtimise tarkvara Projektijuhtimise e-konspekti elektroonilisi materjale on plaanis illustreerida praktiliste näidetega. Olulisel kohal on projektijuhtimise tarkvara kasutamine. Magistritöö raames on omavahel võrreldud üheksa programmi funktsionaalsust ja kasutamismugavust. Eesmärk oli uurida, millist vahendit konspekti lugejatele soovitada ja mille põhjal luua näiteid. Need programmi on: 1. Microsoft Project www.microsoft.com/project 2. Primavera SureTrak www.primavera.com 3. PlaNet www.planman.fi 4. Milestone Professional kidasa.com 5. Turbo Project LT www.imsisoft.com 6. Project KickStart 3.1 www.projectkickstart.com 7. Minute Man www.minuteman-systems.com 8. PlanBee www.guysoftware.com 9. Project Planner PE www.smartworks.us Uurimuse tulemuste põhjal koostati artikkel ajakirjale A&A. Lisa 2 sisaldab artiklit täismahus.

Infosüsteemi projekteerimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun