Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Meresõiduohutus ja laeva juhtimine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis siis selle põhjustab?
  • Kuid kui palju on fikseerimata juhuseid?
  • Mis see on mida teete?
  • Kuidas märkate seda öösel?
  • Millistel juhtudel kutsute silda kapteni?
  • Kustus üks navigatsioonituli mida teete?
  • Mis toimub komandosillal?
  • Mis toimub komandosillal?
  • Milline on teie tegevus?
  • Millel on nähtaval kohal must romb Peiling ei muutu Teie tegevus?
  • Mille all on punane tuli Mida näete mida teete?
  • Milline on teie tegevus?
Vasakule Paremale
Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #1 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #2 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #3 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #4 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #5 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #6 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #7 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #8 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #9 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #10 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #11 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #12 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #13 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #14 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #15 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #16 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #17 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #18 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #19 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #20 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #21 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #22 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #23 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #24 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #25 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #26 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #27 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #28 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #29 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #30 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #31 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #32 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #33 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #34 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #35 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #36 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #37 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #38 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #39 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #40 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #41 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #42 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #43 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #44 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #45 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #46 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #47 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #48 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #49 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #50 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #51 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #52 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #53 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #54 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #55 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #56 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #57 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #58 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #59 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #60 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #61 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #62 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #63 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #64 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #65 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #66 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #67 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #68 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #69 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #70 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #71 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #72 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #73 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #74 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #75 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #76 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #77 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #78 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #79 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #80 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #81 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #82 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #83 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #84 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #85 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #86 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #87 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #88 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #89 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #90 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #91 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #92 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #93 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #94 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #95 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #96 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #97 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #98 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #99 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #100 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #101 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #102 Meresõiduohutus ja laeva juhtimine #103
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 103 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-10-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 46 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 01yukata Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
doc

Sildumine

Sildumisseadmed ml ,,Star" Sildumiseks ja sildumisotste manööverdamiseks kasutatakse elektrilisi vintse. Vööris on neli vintsi, millest kahte kasutatakse ka ankru alla laskmiseks ja üles tõstmiseks. Ahtris on samuti neli vintsi. Vintse kasutatakse vastavalt sildumise skeemile. Kõik vintsid on varustatud juhtpultidega nii, et kokku on neid neli kaks vööris ja kaks ahtris , vastavalt siis paremal ja vasakul laeva pardas. Juhtpuldi külgedel asuvad kangid ,mis kumbki on ühe vintsi jaoks. Ühest kangist saab otsi nii peale tõmmata kui neid ka järele anda. Lisaks on juhtpuldis ka iga vintsi tarvis näidik, mille peal on skaala teadmaks kui suur on parajasti tõmbetugevus. Vööris : 2 x peli kombineeritud vintsiga : Rolls-Royce tüüp MW 140 FA, 45 kW, 50 Hz, 400V, 435 Nm. 2 x sildumisvintsi: Rolls-Royce, tüüp MW 140 FA, 45 kW, 50 Hz, 400 V, 435 Nm.

Laevade ehitus
thumbnail
88
docx

Ujuvus, mere- ja eksplomadused

Kapten Rein Raudsalu MNI Loengud Eesti Mereakadeemias Teema 3. Koostatud 30.12..2004. Laevade ehitus. Täiendatud 23.07.2012. Laevade ehitus. Teema 3. Laeva ujuvus, mere- ja ekspluatatsiooniomadused. Selles teemas vaadeldakse laeva mere- ja ekspluatatsiooniomadusi ning neid iseloomustavaid näitajaid. Pärast selle teema omandamist õppur  omab algteadmisi laeva ujuvusest, mahulistest ja kaalulistest näitajatest;  oskab arvutada laeva raskuskeskme koordinaate, kasutada lastiskaalat ja teha arvutusi keskmise süvise muutumisest lasti laadimisel/lossimisel ning veetiheduse muutumisel;  omab ettekujutust laeva hukkumatusest, vabaparda kõrgusest, laadungi- omärgist ja laeva tugevusest;  saab algteadmised laeva püstuvusest, käikuvusest, juhitavusest, meretaluvusest;

Ametijuhend
thumbnail
75
doc

Eksamipiletite küsimused ja vastused

Luugid on ülemisel või seltertekil e. kaitsetekil tugevad ja veekindlad, et tagada laeva tugevus ja üleuhutavuskindlus (risk of flooding) tormisel merel. Tekke on laeval sageli mitu, kõige ülemist nimetatakse ülatekiks või peatekiks. Teised tekid, mida tavaliselt nummerdatakse ­ näiteks 2.tekk, moodustavad lastiruumid ­ tvintekid. Kõige alumine on alati trümm, mille ruumide numeratsioon algab vöörist. Lastimis-lossimisseadmed on selle laeva ekspluatatsioonis määrava tähtsusega ning laeva silueti peamine eksimatu tunnus. Laeva lastimisel tuleb sageli ahtri süvist suurendada, et sõukruvi oleks optimaalsel sügavusel. Selleks on laeval ballastveemahutid e. -tankid, et muuta laeva trimmi. Eriti efektiivsed on selleks ahterpiigi ja vöörpiigi ballastveetankid. Kahekordse e. topeltpõhja ja laeva põhja vahelised ruumid on kasutusel kütuse, joogi- ja tarbevee ning ballasti tankidena. Masinaruum e

Laevaehitus
thumbnail
75
doc

Laevade ehitus

Luugid on ülemisel või seltertekil e. kaitsetekil tugevad ja veekindlad, et tagada laeva tugevus ja üleuhutavuskindlus (risk of flooding) tormisel merel. Tekke on laeval sageli mitu, kõige ülemist nimetatakse ülatekiks või peatekiks. Teised tekid, mida tavaliselt nummerdatakse ­ näiteks 2.tekk, moodustavad lastiruumid ­ tvintekid. Kõige alumine on alati trümm, mille ruumide numeratsioon algab vöörist. Lastimis-lossimisseadmed on selle laeva ekspluatatsioonis määrava tähtsusega ning laeva silueti peamine eksimatu tunnus. Laeva lastimisel tuleb sageli ahtri süvist suurendada, et sõukruvi oleks optimaalsel sügavusel. Selleks on laeval ballastveemahutid e. -tankid, et muuta laeva trimmi. Eriti efektiivsed on selleks ahterpiigi ja vöörpiigi ballastveetankid. Kahekordse e. topeltpõhja ja laeva põhja vahelised ruumid on kasutusel kütuse, joogi- ja tarbevee ning ballasti tankidena. Masinaruum e

Laevandus
thumbnail
70
doc

Exami küsimused ja vastused laevaehituses

veeremiveo laevad e. RO-RO-laevad. Segalastilaevad Universaalsed segalastilaevad See nn. generaallastilaev on kõigiks vedudeks (maid of all work). Need laevad on mitmesuguse pakendkauba (kastid, kotid jms.), valtsmetalli, autode, konstruktsioonide jne. veoks. Sel laeval on mahukad kaubaruumid e. trümmid ja soodsad lastimise ning lossimise võimalused, mida võimaldavad avarad trümmiluugid. Luugid on ülemisel või seltertekil e. kaitsetekil tugevad ja veekindlad, et tagada laeva tugevus ja üleuhutavuskindlus (risk of flooding) tormisel merel. Tekke on laeval sageli mitu, kõige ülemist nimetatakse ülatekiks või peatekiks. Teised tekid, mida tavaliselt nummerdatakse ­ näiteks 2.tekk, moodustavad lastiruumid ­ tvintekid. Kõige alumine on alati trümm, mille ruumide numeratsioon algab vöörist. Lastimis-lossimisseadmed on selle laeva ekspluatatsioonis määrava tähtsusega ning laeva silueti peamine eksimatu tunnus.

Laevaehitus
thumbnail
25
docx

laevade ehituse kordamisküsimused

1. Perpendikulaarid? Ahtri perpendikulaar- rooltäävi ja suvise veeliini ristumiskoht, rooltäävi puudumisel rooli palleri ja suvise veeliini ristumiskoht Vööri perpendikulaar- suisel lastiliinil vööri ja veeliini ristumiskoht 2. Milliseid laeva pikkuseid on olemas? Perpendikulaaride vaheline kaugus (LPP)- perpendikulaaride vaheline kaugus mõõdetuna suvisel veeliinil Amidship- ½ perpendikulaaride vaheline kaugus Lenght overall- laeva maximaalne pikkus (arvesse võttes kõiki väljaulatuvaid osi) Loyd’s lenght - sama, mis Lpp kuid ei tohi olla vähem kui 96% ja rohkem kui 97% maksimaalsest suve laadliini pikkusest. Kui laeval on ebaharilik vööri või ahtri konstruktsioon, siis lähenetakse vastavalt konkreetsele laevale Register lenght – laeva pikkus vöörtäävist kuni ahtertäävi kinnituseni või rooli palleri kinnituseni, nende mõlema üuudumisel ahtripeeglini

Laevade ehitus
thumbnail
34
docx

Laevade ehitus eksam

Spoon bow ­ LUSIKVÖÖR Clipper bow ­ KLIPPERVÖÖR PULBIDEGA E PIRNIGA (esineb kiirekäigulistel laevadel, annab eriti edasipürgiva välismulje, kaitseb tekki suure kiruse juures tekkivate pritsmete eest) Icebraker bow ­ JÄÄMURDJA VÖÖR (veealune osa on 25°-30° kaldu, kasutatakse jäämurdjatel) Bulbous bow ­ PIRN(BULB) VÖÖR (selline vööri veealuse osa kuju vähendab lainetakistust suurendades seega laeva kiirust ja vähendades kütusekulu) · Ahtri kuju RISTLEJAAHTER ­ kaasaegsetel kiirekäigulistel reisi- ja veolaevadel ELLIPTILINE AHTER ­ aeglasekäigulistel laevadel PEEGELAHTER ­ uuematel laevadel, kujutab endast ,,lõigatud" ristlejaahtrit · Masinaruumi paiknemine MR keskel ­ parim koht eluruumideks Vahepealne ­ seda asutust kasutatakse enamikul kaasaegsetel

Laevade ehitus
thumbnail
27
doc

Laeva ujuvus ja mereomadused

Kapten Rein Raudsalu MNI Loengud Eesti Mereakadeemias Teema 5. Koostatud 30.12..2001. Laevade ehitus. Täiendatud 23.11.2004. Laevade ehitus. Teema 5. Laeva ujuvus ja mereomadused. 5.1. Ujuvus. Ujuvuseks nimetatakse laeva võimet seista vee peal (ujuda) teatud asendis ja kanda endal ettenähtud lasti. Rahulikul (vaiksel) veel mõjuvad laevale tema enda raskusjõud ja temal paiknevate lastide raskusjõud. Nende jõudude ühisnäitaja P rakenduspunkt asub punktis G, mida nimetatakse raskuskeskmeks (RK). See raskusjõud P on suunatud vertikaalselt allapoole. (Vt. Joon. 5.1.) Joon. 5.1. Raskusjõud tasakaalustatakse vee rõhuga laevakerele (või teisisõnu vee tõste-

Laevaehitus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun