Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Meedia mõju pereelule (1)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui palju oleme me ajaliselt reklaam-meedia mõju all ?
 
Säutsu twitteris
Kuressaare Ametikool
Ettevõtluserialade osakond
Arvutiteenindus

MEEDIA MÕJU PEREELULE
Kirjand




Kuressaare 2008
Meedia mõju pereelule
Kuidas mõjub meedia tänapäeval inimestele ja pereelule. Tänapäevases maailmas puutume iga päev kokku erinevate meediakanalitega. Neid on mitmesuguseid. Nende vahendusel edastatakse meile ka palju reklaami. Igasugused kirevad plakatid, ajaleheveerud ja lühikesed videoklipid mõjutavad kahjuks paljusid inimesi.
Eriti negatiivset mõju avaldavad meile reklaamid . Reklaamid on loodud selleks, et müüa ja tänu sellele on nad tehtud ka sellised väga usutavad ja paljud inimesed lähevad selle õnge ning arvavadki, et see mida reklaamitakse on parim ja nad peavad seda saama. Näiteks võib tuua näite, kus väike poiss näeb reklaami, kus reklaamitakse mõnda lahedat uut mänguasja ja reklaamis õeldakse, et see on oleams juba väga paljudel lastel või nüeb mõnda reklaami, kus mingit maiust süües muutud superkangelaseks siis tahab poiss kindlasti saada poest telerist nähtud uut lelu või maiustust. Kohe haaratakse kompvek või mänguasi ning tormatakse ema juurde, kes ei pruugi seda erinevatel põhjustel osta. Nad kas teavad, et lelu ple vajalik või maiustus ei ole tervislik või ei ole tal lihtsalt sel hetkel raha, et seda osta. Sel juhul võib tekkida sellest tüli ja peres oleks seisund pingeline . Aga on ka emasi, kes sel juhul selle mänguasja või maiuse ostavad. Ka sellest võib tulle tüli, kuna näiteks isale ei või meelidida, et osteti majja tarbetu ja kallis mänguasi ja sellest võib tekkida tüli. Ka sel juhul on olnud meefia mõju pereelule negatiivne. Aga tavaliselt tülisi ei tule ja asju ikka osetakse, kuna inimesed on läinud reklaami ohvriks. Nõnda on tootepakkujad saavutanud selle, et nende asju soetatakse. Lapse kaudu on taolise käitumise puhul mõjutatud ju tema hooldaja. Muidugi ei ole puutumatud ka täiskasvanud ise. Näiteks mõnel vanemali inimesel või pensionäril löövad silmad kohe särama, kui ta näeb ajalehes mõnda sooduspakkumist. Kui tal endal seda konkreetselt vaja pole, siis hakkab ta seda kohe teistele kaela määrima. Samuti on väga tõenäoline, et kui mõnes kaubamajas on hinnaalandus, siis lükkab seal käru ka tema ja hoiab enda arust kokku meeletus koguses raha, kuna reklaamis nii ju öeldi. Ka sellest võivad hiljem tülid perekeskel tekkida, kui inimene läheb lihtsalt osturallile raha raiskama, lootes, et saab midagi odavamalt, kuigi tal seda vaja pole. Tüli võib
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Meedia mõju pereelule #1 Meedia mõju pereelule #2 Meedia mõju pereelule #3 Meedia mõju pereelule #4 Meedia mõju pereelule #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-05-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 132 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor -KA- Õppematerjali autor

Lisainfo

kirjand

Mõisted


Kommentaarid (1)

girry profiilipilt
girry: jama
13:49 19-10-2008


Sarnased materjalid

24
doc
TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE
16
docx
Meedia mõju 2
4
docx
Meedia mõju
1
doc
Meedia juhib ja mõjutab meie elu
1
docx
Meedia ja mõjutamine
9
docx
Meedia ja sugu
33
rtf
Uurimustöö Laps-Vägivallaohver
6
doc
Avalikud suhted-spikker-suhtekorraldus- avalikud suhted- public relations- avalikkus- PR- meediamonitooring-





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun