Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Meedia - inimeste mõjutaja (33)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks me neid üldse vajame ?
  • Mis osa meedial siin on ?
  • Kui kõik mida me tahame on meile kättesaamatuks tehtud ?
  • Miks just klaviatuur ?
 
Säutsu twitteris
Meedia – inimeste mõjutaja
Tänapäeval ümbritseb meedia meid kõikjal kuhu vaatame, meedia olemus kajastub kõigis meie igapäevastes valikutes. Kuigi me seda eitame, juhindume alateadlikult ka kõige tühisemaid otsuseid tehes selles, mida oleme kuulnud või näinud televiisori, raadio või interneti vahendusel. Kas sellest võib järeldada, et infotehnoloogia , mis on meie elu teinud kergemaks võrreldes olukorraga mis valitses pool sajandit tagasi, on tegelikult mõeldud selleks, et meid kellegi kõrgema soovi järgi kontrollida? Võibolla. Oma maailmapilti kujundame me siiski sõltuvalt sellest, mida meie jaoks usaldusväärsest allikast kuuleme või loeme. Üks on kindel – meedia mõjutab meid ja meie mõtlemist juba sünnist saati, olgugi, et me seda ise ei tea.
Tänasel päeval loetakse tähtsaimateks meedia allikateks televiisorit, ajalehti, raadiot ning internetti. Miks me neid üldse vajame? Meie vanavanemad kasvasid üles ilma arvutita, televiisor oli luksus ,mida igaüks endale ei saanud lubada, mobiiltelefonist ei osatud unistadagi. Aga võibolla oli see just miinuseks. Kui ei ole mitmeid allikaid, millele informatsiooni kogudes toetuda, et info tõesuses kindel olla, siis ei saa ju ausalt tunnistada, et sa usud seda mida kuulsid või lugesid. Aga samas kuulub paranoia juba nii meie igapäevaelu juurde, et erilist vahet pole, kas kuulsid juttu auhinnatud teadlaselt või klatsimoorist sõbrannalt.
Mis piirist alates tuleb tunnistada endale, et oled „reklaamiohver” ja sõltud internetiühenduse ning mobiililevi olemasolekust? Raske määratleda. Laste puhul on meedia kõige lihtsam viis mõjutamiseks. Kui väike laps näeb hommikuste multifilmide vahele reklaame mänguasjadest, tahavad nad neid. Ja vanemad peavad ostma neid asju, et oma võsukest maha rahustada. Mänguasjatootja on rahul, reklaamitootja
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Meedia - inimeste mõjutaja #1 Meedia - inimeste mõjutaja #2 Meedia - inimeste mõjutaja #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-09-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 707 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 33 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kertulaura Õppematerjali autor

Lisainfo

kirjand sellest kuidas meedia inimesi suunab.

kirjand

Mõisted


Kommentaarid (33)

Gertmaster profiilipilt
Gertmaster: Kommenteerides ja hinnates õppematerjali, saad sa 40% kulutatud punktidest tagasi
23:45 28-04-2012
kiikuv profiilipilt
kiikuv: hea- tsitaadid, head näited, ladus jutt, väga hea arutlus.
00:59 05-03-2010
Kolmster11 profiilipilt
Kolmster11: Suuuuur aitäh!



Aitas väga! :)
12:59 25-09-2011


Sarnased materjalid

1
doc
Inimene kui meedia marionett
3
docx
MAJANDUSE JAHTUMINE KUI VÕIMALUS
99
doc
11-klassi kirjanduse eksami konspekt- raamatu kokkuvõtted
66
docx
Maailmamajanduse geograafia
16
doc
Sissejuhatus kirjandusteadusesse
30
docx
Kirjandusteadus kordamisküsimused eksamiks 2018 19
12
docx
Sissejuhatus kirjandusteadustesse - kordamisküsimused eksamiks
52
odt
Perevägivallast





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun