Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

McDonalds (1)

1 HALB
Punktid
Vasakule Paremale
McDonalds #1 McDonalds #2 McDonalds #3 McDonalds #4 McDonalds #5 McDonalds #6 McDonalds #7 McDonalds #8 McDonalds #9 McDonalds #10 McDonalds #11 McDonalds #12 McDonalds #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-01-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 21 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KatiRannamees Õppematerjali autor
Uurimus McDonaldsi kohta. Üldinfo ning ajalugu, kriitika, pildid ning ka videod youtube.com -ist.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
odp

McDonalds

Esitlus McDonald's Üldine info Liik: Börsiettevõte Asutatud : 15. mai 1940 San Bernardino McDonald's Corporation, 1955 Des Plaines, Illinois Asutaja : Dick ja Mac McDonald, kontseptsioon Ray Kroc, ettevõtte rajaja. Peakorter : Oak Brook, Illinois, USA Osakonnad : üle 31 000 üle maailma Piirkond : rahvusvaheline Juhid : James A. Skinner, tegevdirektor Majandusharu: restoranid Tooted : kiirtoit (hamburger, kanaliha, friikartulid, karastusjook, piimakokteil, salat, magustoit, hommikusöök) Turuosa : 60,07 miljardit dollarit (2008) Tegevuskasum : 3,879 miljardit dollarit (2007) Puhaskasum : 2,359 miljardit dollarit (2007) Varad : 29,391 miljardit dollarit (2007) Töötajaid : 390 000 (2008) Ajalugu McDonald's alustas tegevust 1940, kui vennad Dick ja Mack McDonald avasid Californias San Bernardinos oma esimese restorani. 1948 juurutasid nad kiirteeni

Geograafia
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Meedia

Kommentaarid (1)

sisalikk profiilipilt
sisalikk: Täesti kasutu materjal.
21:38 13-01-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun