Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Matkaradade hindamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas sa hindad raja füüsilist koormust enda jaoks?
  • Kuidas sa hindad raja füüsilist koormust enda jaoks?
  • Kuidas sa hindad raja füüsilist koormust enda jaoks?
  • Kuidas sa hindad raja füüsilist koormust enda jaoks?

Lõik failist

TALLINNA ÜLIKOOL
Loodus- ja Terviseteaduste Instituut
Rekreatsioonikorraldus
Matkaradade külastus
MATKARADADE HINDAMINE
Rekreatiivsed rajatised looduskeskkonnas
Koostaja : Jaanika Üprus
Tallinn 2018
KAUKSI TELKIMISALA

  • Õpperaja infrastruktuuri piisavus ( puhkekoht , WC, lõkkekoht, laudtee, rajakate jms)
    Puhkekohad olid olemas, WC samuti, aga viimase puhtus võiks parem olla. Kuna telkimisala oli merekaldal, siis kindel rajakate puudus, sai jalutada mööda randa ja puude vahel. Laudtee puudus, oli olemas lõkkekoht.
    Fotomaterjal WCst:
  • Õpperaja korrashoid (prahistatus, infrastruktuuri seisund, WC puhtus, tähiste korrashoid)
    Õpperada oli korras. Infrastruktuur üsna heas seisus ja kasutatav. WC oleks võinud olla puhtam. Tähised olid korras ja hästi arusaadavad.
    Fotomaterjal:
  • Õpperaja informatiivsus (teabe piisavus, raja vaadeldavus , objektide arusaadavus jms)
    Õpperada oli informatsiooniga hästi varustatud, kõik sildid olid nähtaval ja loetavad. Rada oli vaadeldav ja kõik obkjetid olid arusaadavad.
  • Õpperaja mitmekesisus (looduskompleksid, atraktiivsus maastik , liigid, pärandkultuur jms)
    Õpperada oli mitmekesine kuid minu jaosk mitte väga atraktiivne . Ei leidnud pärandikultuuri, kuid ranna ja metsa kooslus oli huvitav.
  • Kuidas sa hindad raja füüsilist koormust enda jaoks?
    Füüsiliselt oli rada minu jaoks lihtne, käisime seal küll üsna lühidalt, kuid siiski ei pakkunud see mulle raskust.
  • Kas õpperajal said uusi teadmisi ajaloost, kultuuriloost, kultuurpärandist jms
    Ei saa öelda, et oleksin õpperajal uusi teadmisi saanud.
  • Kas rada meeldis sulle?
    Rada oli okei , minu jaoks suhteliselt igav.
  • Üldiselt anna õpperajale punkte 100 hindepunkti skaalas
    50 punkti. See ei olnud otseselt õpperada, kena jalutada, aga mitte haridus - või kultuurieesmärgil.
    KOTKA MATKARADA
  • Õpperaja infrastruktuuri piisavus (puhkekoht, WC, lõkkekoht, laudtee, rajakate jms)
    Kotka matkarajal oli väga palju infrastruktuuri. Piisavalt puhkekohtasid, korralikud WC’d, lõkkekohad. Matkarajal oli ka korralik laudtee ja ka metsateed olid hästi läbitavad.
    Fotomaterjal:
    Parkla ala infotahvliga ja puhkealaga:
    WC ja prügikast parkla juures:
    Laudtee:
    Puhkekoht, grillimiskoht matkarajal:
  • Õpperaja korrashoid (prahistatus, infrastruktuuri seisund, WC puhtus, tähiste korrashoid)
    Õpperada oli ilus ja korras, rajal oli piisavalt prügikaste. Infrastruktuur oli väga korralik ja meeldiva välimusega. WC ja tähised olid korras.
  • Õpperaja informatiivsus (teabe piisavus, raja vaadeldavus, objektide arusaadavus jms)
    Õpperada oli informatiivne. Rajal oli loetavaid silte ja huvitavat informatsiooni. Rada oli vaadeldav ja kõik objektid arusaadavad.
    Suured, loetavad teeviidad:
    Informatiivsed sildid:
    Lisaks tekstile ka pildid:
  • Õpperaja mitmekesisus (looduskompleksid, atraktiivsus maastik, liigid, pärandkultuur jms)
    Õpperada oli mitmekesine. Sai jalutada metsavahel, käia vaatetornis, nautida rabas mööda laudteed jalutamist. Maastik oli atraktiivne, pärandikultuur oli
  • Vasakule Paremale
    Matkaradade hindamine #1 Matkaradade hindamine #2 Matkaradade hindamine #3 Matkaradade hindamine #4 Matkaradade hindamine #5 Matkaradade hindamine #6 Matkaradade hindamine #7 Matkaradade hindamine #8 Matkaradade hindamine #9 Matkaradade hindamine #10 Matkaradade hindamine #11 Matkaradade hindamine #12 Matkaradade hindamine #13 Matkaradade hindamine #14 Matkaradade hindamine #15 Matkaradade hindamine #16 Matkaradade hindamine #17 Matkaradade hindamine #18 Matkaradade hindamine #19
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2019-05-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 1 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Awwish Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    30
    docx

    Õpperaja kirjeldus: Vapramäe loodusrada

    näidata ja pakkuda. Vapramäe loodusrajaga tahetakse tutvustada põhiliselt paikkonna ajalugu, kuid ka loodust ja reljeefi. Raja külastajate sihtgrupp, vanusediapasoon, külastamise võimalik sagedus, saabumispunktid ja parkimine. Raja külastajaid on igas vanuses. Rajal käivad nii lasteaialaste rühmad, koolilapsed, perekonnad, tervisesportlased igas vanuses ja niisama jalutajad. Võimalik valida eri pikkuste radade vahel. Vapramäe metsas on korraldatud orienteerumis neljapäevakuid ja ka Elva kooli spordi ja matkapäevi. Samuti korraldab Vapramäe rajal matkapäevi VVV sihtasutus. VVV matkad võivad olla nii jalgsi, ratta kui suuskadega ning nii öösel kui ka päeval. Rada on kasutuses aasta läbi, kevadel-suvel-sügisel saab matkata ja jooksmas käia. Talvel kui lumeolud on sobivad siis tehakse sinna suusarajad, mis on ka aktiivselt kasutuses. Rattaga on lubatud sõita ainult osast rajal.

    Metsahoid ja puhkemetsandus
    thumbnail
    284
    pdf

    Kaitsealade külastuskoormuse hindamise juhend: seiremeetodite arendamine ja rakendamine

    .............................................. 58 3.2.6 Loendurite perioodilise ümberpaigutamise ajakava koostamine .......................................... 62 3.2.7 Kaitseala külastajate voogude seire kulud kümneks aastaks ................................................ 66 3.2.8 Loendurite kasutamise näide ................................................................................................. 68 3.3 MÕJU HINDAMINE LOOMASTIKULE ................................................................................................................................ 69 3.4 MÕJU HINDAMINE TAIMEKOOSLUSTELE ......................................................................................................................... 73 3.5 FÜÜSILISE MÕJU HINDAMINE .......................................................................................................................................... 75 3

    Loodus
    thumbnail
    37
    pdf

    Sooteadus

    Sooteadus MI. 0920 3,0 EAP 1. Sood ja sooteadus 2. Soode mõiste ja levik 2.1. Soo ja turba mõiste 2.2. Soostumist ja soode teket mõjutavad tegurid 2.3. Soode levik maailmas 2.4. Sood maastiku osana ja ökosüsteemina 3. Eesti soode ökoloogiline iseloomustus 3.1. Soostumist põhjustavad tegurid 3.2. Soode arenemiskäik 3.3. Veereziim soodes 3.4. Turvas, turbaliigid ja -lasundid 3.5. Soode levik Eestis 4. Eesti soode üldine liigitus ja iseloomustus 4.1. Madalood 4.2. Siirdesood 4.3. Rabad 5. Aineringe sookooslustes 6. Soode kasutamine 6.1. Kasutamise võimalused 6.2. Soode kasutamine metsakasvatuses 6.2.1. Liigniiskuse tunnused, pahed ja põhjused 6.2.2. Melioratsiooni mõiste ja liigid; metsaparanduse objektid 6.2.3. Kuivendusviisid, nende valik 6.2.4. Kuivendusvõrgu ja kuivendussüsteemi mõisted ja koosseis 6.2.5.

    Geoloogia
    thumbnail
    56
    docx

    Liikumispuuetega inimeste võimalused avalikes randades Stroomi ranna näitel

    TALLINNA ÜLIKOOL Terviseteaduse ja Spordi Instituut Rekreatsiooniteaduste osakond Märt Melsas LIIKUMISPUUDEGA INIMESTE VÕIMALUSED AVALIKES RANDADES STROOMI RANNA NÄITEL Magistritöö Juhendaja: Joe Noormets Tallinn 2014 RESÜMEE Melsas, Märt. Liikumispuudega inimeste võimalused avalikes randades Stroomi ranna näitel. Magistritöö, Tallinna Ülikool 2014. Antud uurimustöö koosneb 63 leheküljest ja sisaldab 26 joonist. Üha rohkem räägitakse võimaluste loomisest erinevate ühiskonnagruppide vahel. Seda nii erinevate teenuste ligipääsetavuse kui ühiskonna elus osalemise kontekstis. Käesolevas magistritöös keskendutakse liikumispuudega inimeste võimalustele ava

    Sotsiaalteadused
    thumbnail
    56
    pdf

    “NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005”

    Sissejuhatus KOONDPROJEKT "NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005" ARUANNE Haridus- ja Teadusministeerium Eesti Noorsootöö Keskus TALLINN 2006 1 Koostaja Kadri Kurve Toimetaja Helle Tiisväli Teostus: Kirjastus Argo www.argokirjastus.ee ISBN 9985-72-163-2 Trükitud trükikojas Vali Press Trükiarv 200 2 Sissejuhatus SISUKORD SISSEJUHATUS ................................................................................................................................................ 5 FINANTSARUANNE ........................................................................................................................................ 6 Finantsaruande selgitus punktide lõike

    Ühiskond
    thumbnail
    153
    pdf

    Eesti elanike keskkonnateadlikkuse uuring 2020

    aastal vastavalt 65%. Nende inimeste osakaal, kelle arvates info pigem pole/üldse pole kättesaadav, on kasvanud 13%-lt 21%-ni.  Oma kodukohta puudutavatest keskkonnavaldkondadest on valdav osa elanikest rahul info kättesaadavusega ilmaprognooside ja -hoiatuste, pakendite/klaastaara ja ohtlike jäätmete äraandmise, jäätmete sortimise nõuete ning loodus- ja matkaradade paiknemise osas (enam kui 80% elanikest peab infot kättesaadavaks). Kõige enam on elanike arvates probleeme info kättesaadavusega joogivee ja õhu kvaliteedi, veekogude puhtuse, võimalike keskkonnareostuse allikate ja mürataseme kohta. Võrreldes 2018. aastaga on hinnangud info kättesaadavusele viimati mainitud valdkondade osas pisut langenud. Pisut on paranenud hinnangud loodus- ja matkaradade asukohti ning

    Kategoriseerimata
    thumbnail
    95
    doc

    KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

    · panna paika turismisihtkoha positsioon sihtturgudel; · arendada logod, reklaamid, müügiedendus brändi toetuseks ja positsioonimiseks; · panna paika tegevuste ajakava; · määrata kõige efektiivsemad viisid oma toodete ja teenuste kättesaadavaks tege- miseks (Ritchie et al 2000). Sageli ei lähtuta turismisihtkoha turundamisel strateegia ülesehituse teoreetilistest põhi- mõtetest. Võrreldes konkurentidega jäävad enamasti puudulikuks hindamine ja kontroll. Arvestatakse riikliku finantseerimisega, selmet lähtuda tegelikest vajadustest. Turundus- tegevuste planeerimisel tuleks lähtuda turismisihtkoha visioonist, trendidest ja ressurs- sidest. Sihtkoha turunduse olulised tööriistad on seega kuvand, positsioonimine ja brändikujundus. Viimane on ilmselt parim vahend tänapäevastele sihtkoha turun- dajatele. (Morgan et al 2004: 11; Park et al 2006: 263) Turismisihtkoha kui brändi eripäraks on tema unikaalsus

    Turundus
    thumbnail
    192
    pdf

    NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT

    EESTI NOORSOOTÖÖ KESKUS HARIDUS- JA TEADUSMINISTEERIUM NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT Tallinn 2005 Koostanud: Elo Talvoja Viire Põder Helen Veebel Argo Bachfeldt Anne Luik Kadri Kurve Kujundaja: Tiina Niin Keeletoimetaja: Anne Karu Tehniline toimetaja: Reet Kukk ISBN 9985-72-158-6 (trükis) ISBN 9985-72-159-4 (PDF) SISUKORD Noorsootöö seadus 5 Noortelaagri tegevusloa väljastamise kord 10 Noortelaagri ning projektlaagri juhataja ja kasvataja kvalifikatsiooninõuded 12 Noortelaagri registri asutamine ja noortelaagri registri pidamise põhimääruse kinnitamine 15 Noortelaagri registri pidamise põhimäärus

    Amet




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun