Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Matemaatika õpe erivajadustega lastele (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Lastele - Kõige pisematele meeldivad vahvad luuleread väga, millega saab neid rahulikult unemaale saata

Esitatud küsimused

  • Kellele õpetatakse?
  • Mida õpetatakse?
  • Kuidas õpetatakse?
  • Mis värvi on need ringid?
  • Millised on rohelised ringid vastus suured Millised on punased ringid?
  • Millised veel on ühe suurused?
  • Milline ring on kõige üleval ja mis värvi ta on?
  • Kus on sinine ring?
  • Mis sa arvad kumb on raskem?
  • Mitu lehte on nüüd maas Kuidas me saime neli lehte?
  • Mitu punast lehte kukkus maha?
  • Mitu lehte on nüüd siis maas?
  • Palju ja mitmekesiseid näitlikke vahendeid Millised need võiksid 1 klassis olla?
  • Mitu lehte on nüüd maas Kuidas me saime neli lehte?
  • Mitu kollast lehte oli maas?
  • Mitu punast lehte kukkus maha?
  • Mitu lehte siis nüüd on maas?
  • Millisele arvule me peame lisama ühe?
  • Mitu ringi kokku on?
  • Mitu ruutu mahub selle ristküliku peale?
  • Mis numbrit ta näitab 3 Ta palub kolme kommi Mitu kommi ta palub?
  • Mis arvu me saime?
  • Palju me võtsime soola?
  • Kui lapsed lõpetavad esemete loendamise küsib õpetaja "Mitu?
  • Mida laps saaks võtta kätte ja kõrvale tõsta Näiteks "Loenda mitu pliiatsit siin on?
  • Millal sa lõpetad?
  • Mitu õuna on nüüd korvis kokku?
  • Mitu õuna jäi korvi?
  • Kes istub sinu kõrval?
  • Kes istub sinu ees taga?
  • Kes on esimene vasakult poolt?
  • Kes on teine kolmas?
  • Mitu on kokku Kui neil aga on vaja vastata küsimusele "Mitmes?
  • Kus on 5 õpilast Kes on esimene vasakult?
  • Mitmendal kohal rivis on Kalle?
  • Kus on ringe rohkem?
  • Kus vähem Miks?
  • Kummas reas on liigne ring?
  • Kummas reas on ringe puudu?
  • Kumb arv on suurem 2 või 1?
  • Kumb arv on väiksem 2 või 1?
  • Miks 2 on suurem kui 1?
  • Palju kui alumises?
  • Palju kui ülemises?
  • Palju kui on pirne?
  • Palju kui on õunu?
  • Mitu vihikut siin pakis on 7 vihikut Mitu ümbrispaberit on nende jaoks vaja?
  • Palju kolmnurki Mitu kolmnurka sa võtsid?
  • Mitme ühelise võrra on 6 suurem?
  • Mitme ühelise võrra on 5 väiksem kui 6?
  • Mitu pulka on ühes kümnelises kimbus?
  • Millise arvu moodustasime?
  • Mitu ühelist on selles arvus mitu kümnelist?
  • Mitu pulka on kokku?
  • Mitu ühelist on selles arvus mitu kümnelist?
  • Kui palju on laual raha?
  • Mitu pulka me võtsime?
  • Mitu ühelist on selles arvus?
  • Millise arvu järel on arvude reas arv 11?
  • Mitu õuna ostis ema kokku?
  • Mitu on Seda teavad ja siis õp lisab veel ühe õuna ja küsib palju siis on?
  • Mitu muna ema ostis?
  • Mitu muna ema ostis?
  • Mitu pliiatsit on kolmes karbis kokku?
  • Mitu kuubikut ma jaotasime?
  • Mitmeks osaks me jaotasime?
  • Mitu pliiatsit ta pani kummassegi karpi?
  • Mitu lehekülge luges tüdruk?
  • Mitu käpikut on ühele lapsele vaja?
  • Kui palju kordi võeti kaks õuna?
  • Palju lehti kokku saite?
  • Mitu paari on lehti?
  • Mitu paari kirsse on ülemises reas?
  • Kui palju on alumises reas ära loenda?
  • Milline on ülesannete vastus?
  • Milliseid arve korrutati esimeses ülesanded?
  • Millisele arvule korrutati esimeses ülesandes?
  • Milles seisneb nende ülesannete sarnasus?
  • Milles nende erinevus?
  • Kui palju on palle kokku?
  • Millise korrutamisülesande saame koostada?
  • Mitu palli on kokku?
  • Millise korrutusülesande saame koostada?
  • Mitu õuna on reas?
  • Kui palju on ridu milles on kaks õuna?
  • Palju on õunu kokku?
  • Kuidas kirjutad?
  • Mitu õuna on ühes veerus?
  • Kui palju on veerge milles on 3 õuna?
  • Palju on õunu kokku?
  • Kuidas kirjutad?
  • Kui sa algul lugesid kahe kaupa aga pärast kolme kaupa?
  • Palju on lauaserviisis taldrikuid kui seal on 6 suurt ja 6 väikest taldrikut Millise tehtega saame seda teada?
  • Kuidas leida vastust sellele tehtele?
  • Kuidas Kati jagas apelsinid?
  • Mitu pliiatsit on kummaski klaasis Õpetaja esitab õpilastele küsimusi Kui palju pliiatseid oli?
  • Kuidas jaotati Mitme kaupa pandi pliiatseid klaasidesse?
  • Mitu õuna on mõlemas korvis?
  • Kui palju oli õunu?
  • Mida tehti õuntega?
  • Mitmeks võrdseks osaks jagati?
  • Mitu kommi saab igaüks?
  • Mitu kala oli suures akvaariumis?
  • Mitmesse kaussi Igasse kaussi saadi 5 õuna Mitu kaussi täideti õuntega?
  • Mitmendas reas Sinust vasakul istub Kalle?
  • Kui lahutame arvust 15 kõik ühelised ühe kümnelise?
  • Kui palju on õunu?
  • Kui palju kordi võeti kaks õuna?
  • Mitu õuna on Peetril?
  • Miks hakatakse uurima kõige raskemast?
  • Kuidas õpetada eraldama antud otsitavast?
  • Mitu kommi jäi Arvole?
  • Mida Arvo kommidega tegi?
  • Mida tuleb leida?
  • Mitu seent leidsid poisid kokku?
  • Mitu seent lapsed korjasid?
  • Mis vahe on matemaatilisel jutukesel ja tekstülesandel?
  • Kellest oli juttu?
  • Millest oli juttu?
  • Miks mida me ei tea?
  • Midagi kellegimillegi kohta täpselt?
  • Kuidas me seda arvutame?
  • Kuidas me seda arvutame?
  • Mitu kg õunu korjati kolme päevaga?
  • Mitu kg õunu korjati teisel päeval?
  • Mitu kg õunu korjati kolme päevaga?
  • Mitu otra koristati põldudelt?
  • Millise skeemiga lahendada?
  • Mitu õuna on neil kokku?
  • Mitu õuna jäi järele?
  • Mitu õuna on kausis?
  • Mitu õuna jäi kaussi?
  • Mida Henri algul tegi?
  • Mitu tegevust Henri sooritas?
  • Millised tegevused?
  • Mitu küsimust saab Henrile esitada?
  • Mis on esimese ülesande küsimus?
  • Mis on teise küsimus?
  • Mida me ei teadnud teise ülesande puhul kohe?
  • Milliseid ajalehti sa teadloed?
  • Mis ajalehte su kodus loetakse?
  • Kust ajalehti osta saab?
  • Mis sa arvad kus ajalehti trükitakse?
  • Millest oli jutt?
  • Kus neid trükiti?
  • Missugust ajalehte trükiti kõige rohkem?
  • Missugust ajalehte trükiti kõige vähem?
  • Mida sa said teada täpselt?
  • Midagi kirjutama?
  • Kuhu pean noole vedama?
  • Mida peame tegema?
  • Mida millega me jagame?
  • Mida on siis rohkem?
  • Mitu korda rohkem ?
  • Mitu TPM trükiti?
  • Mida peame veel leidma?
  • Mida millega korrutame?
  • Mida trükiti vähem?
  • Mitu LL trükiti?
  • Mitu ajalehte trükiti kokku?
  • Mitu Tartu postimeest trükiti?
  • Mitu linnalehte trükiti?
  • Mitu ajalehte trükiti Kokku?
  • Mida sinult küsiti?
  • Mida sa said teada?
Vasakule Paremale
Matemaatika õpe erivajadustega lastele #1 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #2 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #3 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #4 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #5 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #6 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #7 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #8 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #9 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #10 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #11 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #12 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #13 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #14 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #15 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #16 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #17 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #18 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #19 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #20 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #21 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #22 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #23 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #24 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #25 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #26 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #27 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #28 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #29 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #30 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #31 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #32 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #33 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #34 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #35 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #36 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #37 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #38 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #39 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #40 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #41 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #42 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #43 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #44 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #45 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #46 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #47 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #48 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #49 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #50 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #51 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #52 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #53 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #54 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #55 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #56 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #57 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #58 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #59 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #60 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #61 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #62 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #63 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #64 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #65 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #66 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #67 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #68 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #69
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 69 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-03-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 212 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ere Õppematerjali autor
Eripedagoogika bakaeksami kordamisküsimused, -vastused.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
80
pdf

Matemaatika õpetajaraamat 1. klassile I osa

Matemaatika 1. klassile ÕPETAJARAAMAT I osa Kaja Belials Matemaatika 1. klassile ÕPETAJARAAMAT I osa Retsenseerinud Kalju Kaasik Toimetanud Esta Erit Keeletoimetaja Kaire Luide Kujundanud Anne Linnamägi ISBN 9985-2-0849-8 © AS BIT, 2003 Müügiesindused: TALLINN 10133, Pikk 68 tel 6 275 401, faks 6 411 340 TARTU 51003, Tiigi 6 tel/faks (07) 420 637, tel (07) 427 156 PÄRNU 80011, Kuninga 18 tel/faks (044) 42 278 JÕHVI 41532, Rakvere 30

Matemaatika
thumbnail
6
doc

Alternatiivpedagoogika TESTI KÜSIMUSED

mõisteliselt ja seda rohkem konkreetselt ehk esemeliselt, laps peab saama näha, kompida ­ vahetult tunnetada. Näitvahendite kasutamise reeglid: A. kasutada kõige olulisemate mõtete kohta; B. õpilasele nähtav vaid siis, kui seda kasutatakse; C. anda näitvahendi tajumiseks aega; D. lasta esmalt ise mõelda, teha järeldusi (jääb paremini meelde); E. näitvahenditega ei tohi liialdada 5. Milliste õpioskuste kujundamisega matemaatika lasteaias tegeleb? Väikestele lastele ei saa rääkida asjadest, mida nad oma meeltega ei taju st. matemaatika õpetamine ja õppimine tuleb siduda last ümbritsevate esemetega (kasutada neid). Mitmete teadlaste järgi (Piaget, Bruner) saab lapse taju alguse käelistest tegevustest. et matemaatika õppimise aluseks olevad tegevused on muuhulgas käelised tegevused. Matemaatikamõistete (hulk, seos, arv, suurus, ruum) kujunemise aluseks on 8 mõtlemisoperatsiooni: 1. Järjestamine 2. Rühmitamine 3. Samaväärse hulga moodustamine 4

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
6
doc

Matemaatika didaktika kordamisküsimused

Kontrolltöö I kooliastme matemaatika õpetamise metoodika I Teooria 1. Lasteaiamatemaatika kordamine ja süvendamine. 1) Mis on esemete loendamine ja millised on loendamise nõuded ? Loendamine on käeline ja sõnaline tegevus, mis seab loendatavad esemed ja järjestikused arvsõnad üksühesesse vastavusse. Samaaegselt esemetele osutamisega öeldakse arvsõnu alates ühest, viimasena öeldud arvsõna tähistab loendatavate esemete arvu (Mitu on?). Loendamine on ainus vahend, mille abil saab kindlaks teha esemete arvu. Loendamistegevus peab vastama järgmistele nõuetele:  Loendada saab ainult konkreetseid esemeid ja nähtusi, mis asuvad lapse käe-, kuulde- või pilguulatuses.  Loendamiseks peab laps teadma arvude järjestikusi nimetusi.  Loendamise ajal käivitub nn loendamise füsioloogiline mehhanism – käsi, pea või keha hakkab arvude järjestikuste nimetuste ütlemise rütmis liikuma mööda loendatavaid esemeid. Sellega l

Matemaatikadidaktika
thumbnail
53
docx

Eesti keele õpe erivajadustega lastele I konspekt

Näiteks: Kas õige on öelda sigad või sead! Verifitseerimise põhimõttel on üles ehitatud korrektuurharjutused.  Suulise kõne ennetav omandamine. Suuline kõne on lapse jaoks loomulik, see areneb igapäevase suhtlemise käigus. Kirjaliku kõne (lugemine, kirjutamine) õppimine tähendab keelekasutuse uue koodi omandamist. See on jõukohasem, kui laps valdab õppimisel kasutatavat sõnavara ja lausemalle. Lugema õppimisel on lastele üheks raskuseks vähe aktiveerunud sõnad ja kõnes puuduvad lausemallid. Lastele ettelugemise väärtus ei seisne mitte ainult selles, et teksti kuulates saadakse uusi teadmisi, vaid ka selles, et suulise kõnega (vestlusega) harjunud laps õpib ebateadlikult kirjaliku kõne lausete tajumist. Abiõppe seisukohalt eeldab printsiip ühtlasi tekstide adapteerimist ning sõnavaratööd enne tekstide lugemist. Mida

Eripedagoogika
thumbnail
19
doc

Pedagoogilise psühholoogia kokkuvõte

tegevusoskusele. Programmõpe, õp. masinad. Programmõpe - (Skinner) Õppematerjal väikestes annustes koos vastustega. (programmeeritud õpikud ja õpetatavad masinad) Jadaprogramm, õppetekstid võimaldavad õppida individuaalses tempos. Hargprogramm ­ töötempo ja õppesisu individualiseerimine. Need kõik kadusid veel enne kui tulid arvutid. Õpetaja osutus efektiivsemaks, lapsed hakkavad kannatama suhtlemise puudulikkuse käes. Ühendada programmeeritud ja traditsiooniline õpe. Õpiprogramme saab realiseerida progr. õpikute ja arvutite vahendusel. Kõige enam kasut. neid põhimõtteid töövihikute ja harjutustike koostamisel. Sots. õppimise mõiste. Käitumisviisid omandatakse teiste jäljendamise teel.(tüdrukud nukud) ja tundma situatsioone kus neid kasutada. Reaalse vägivalla nägemine põhjustab suuremat vägivalda kui selle nägemine teleris. Jäljendav käitumine ei ole täpne

Pedagoogiline psuhholoogia
thumbnail
53
pptx

VUNKi kogemusseminar "Liikumist täis koolipäev"

Ainsuses: tegevuse matkimine üksinda Mitmuses: leia pariline ja tehke koos tegevust. KASUTADA SAAB ERINEVAID Mitmuse tunnus- d: KOKKULEPITUD TEGEVUSI. Sügisel, kui lehed maas ja valikut jagub. Õpilastel palutakse tuua vastav arv erinevate puude lehti. Seejärel mäng: Kui sõna on ainsuses, siis üks leht, kui mitmuses, siis 2, 3, 4... (Kokkuleppe alusel). 7. MATEMAATIKA GALERII Õpilased jagatakse klassis rühmadesse. Igas rühmas on 2 töölehte ülesannetega: NUPUTAMINE, JÄRGARVUD JA LOENDAMINE, KUJUNDID, TEKSTÜLESANDED, ARVUTAMINE. Õpilased töötavad pesades teatud aja. Liiguvad järgmisesse rühma nii, et teevad ringi ümber oma laua ja liiguvad järgmisesse pesasse. Tagasi jõudnud oma kohale, hakkavad tehtud kontrollima. 8. VUNK- MATEMAATIKA VUNK- kaardid kokkulepitud kohas. Õpilaste ülesanne on leida kaardid ja

Ühiskond
thumbnail
102
docx

Pedagoogiline psühholoogia

väljaminekute tasakaalustamisega. Ometi on teada, et teadmised ja oskused on rakendatavad ka oludes, mis ei seostu esialgse õppimissituatsiooniga. Jällegi on tegemist probleemide ühekülgse nägemisega, sest õpitu üldistamine ja ülekanne, nagu veendusime loengu alguses, on küll ulatuselt piiratud, kuid ometi lahutamatu osa õppimisest. 10. Konstruktivistlike õppimise käsituste rakendamine õppetöös (uurimuslik õpe, dialoog ja õppeotstarbelised vestlused, kognitiivne õpipoisslus). Kuigi on olemas terve rida õppimise konstruktivistlike käsituste rakendusi, piirdume järgnevas vaid nende õpetaja ja õpilaste tegevustega, mis pakuvad võimalusi tähendusliku (arusaamisega) õppimise õhutamiseks ja seavad õpilase õppimise keskmesse: (1) uurimuslik ja probleemipõhine (avastus-) õpe, (2) dialoog ja õppeotstarbeline vestlus ning (3) kognitiivne õpipoisi viisil õppimine. J

Psühholoogia
thumbnail
50
pdf

Pedagoogiline psühholoogia

1. Sissejuhatus pedagoogilisse psühholoogiasse Ped.psühh. olemus ja seos teiste ped.distsipliinidega Pedagoogilise psühholoogia eesmärk on pedagoogiliste situatsioonide analüüsivahendite omandamine ja kasutamine, et langetada põhjendatud otsuseid. Peale kiire otsustamise ja valmis lahenduste rakendamise nõuab õpetajatöö ka tegevuse tulemuste ettenägemist. Õppe-kasvatustöö mõistmisele aitavad kaasa teadmised inimkäitumise seaduspärasustest. Pedagoogilise psühholoogia uurimisobjektideks on õpilane, õppimine ja õppimise tingimused. Pedagoogika ehk üldine kasvatusteooria koosneb tavaliselt üldpedagoogikast, kasvatusteooriast ja didaktikast. Üldpedagoogika ehk pedagoogika üldised alused annavad enamasti ülevaate kasvatuse ajaloost, ped.uurimismeetoditest, kasvatuse eesmärkidest ja hariduskorraldusest. Didaktika ehk õpetamisteadus vastab küsimusele mida ja kuidas õpetada, käsitleb õppesisu ja –meetodite küsimusi. Kasvatusteooria käsitleb üldjuhul kas

Alternatiivpedagoogika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun