Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Makrokeskkonna analüüs (PEST) (0)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mille tellimus ning toodete vastuvõtt jääb kümne minuti sisse?

Lõik failist

Makrokeskkonna analüüs ( PEST )
  • Poliitilised tegurid

    Poliitilised muutused, mida OÜ Sõida Sisse jälgib ja analüüsib on seotud muutustega Eesti seadustes ja Euroopa Liidu regulatsioonides. Suurt rolli mängivad meie jaoks ka majanduspoliitika muudatused. Lisaks seadustele oleme me kursis ka kohaliku omavalituse poolt kehtestatud korraldustega. Oleme tutvunud õigusaktidega, et olla kursis sellega, kuidas riigis õigusloome protsess on üles ehitatud. Usume, et ettevõte peab olema teadlik seadustest tulenevatest reeglitest ja piirangutest. Seadusandluse ja muude regulatsioonide muutumine puudutab ka ettevõtte reeglite muutumist, kuid kuna meie ettevõttel on suur teadlikkus regulatsioonidest, siis suudame me jääda paindlikuks tarbijale kahju tegemata. Olulist mõju võivad meie ettevõttele avaldada muudatused ettevõtlust reguleerivates seadustes, impordi-ekspordi regulatsioonides ja maksuseadustes.
    OÜ Sõida Sisse majanduspoliitilised prioriteedid aastal 2013 on soodustada majanduskasvu, luues juurde mitukümmend kuni sada töökohta ning tegeledes majanduskriisi sotsiaalsete mõjudega. Jaanuaris 2013 oli töötuna arvel 42 776 inimest ehk 6,5%
  • Vasakule Paremale
    Makrokeskkonna analüüs-PEST #1 Makrokeskkonna analüüs-PEST #2 Makrokeskkonna analüüs-PEST #3 Makrokeskkonna analüüs-PEST #4 Makrokeskkonna analüüs-PEST #5 Makrokeskkonna analüüs-PEST #6 Makrokeskkonna analüüs-PEST #7
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-09-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 238 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor flippancy Õppematerjali autor
    Mikro-ja makrokeskkonna analüüs

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    33
    docx

    OÜ Mööblipioneer

    Kuna tegemist on pereettevõttega , on töötajad nõus töötama väiksema tasu eest. Et ka vältida majanduse madalhooaja riske siis korraldame ka valmistoodangule sooduspakkumisi. Oskustööjõu puudumine on meie firmale väga suur risk. Meil ei ole võimalik palgata inimest, kes ei oma mingit aimu puidutööst. Meie sihiks on pakkuda parimat hinna ja kvaliteedi suhet.Seega valime enne hoolikalt inimest, keda me endale tisleriks võtame. 1.13. Swot analüüs FIRMA SISEMISED TUGEVUSED JA NÕRKUSED TUGEVUSED NÕRKUSED · Piisavad rahalised vahendid · Vähesed juhtimisoskused · Head finantsressursid · Vähene tuntus turul · Tugev juhtkond · Napid sidemed · Kõrge maine ostjaskonna hulgas · Kahanev konkurentsivõime

    Äriturismi alused
    thumbnail
    17
    docx

    Äriplaan "Tasuta Asjad" ettevõtluse kursuse ning Mektory konkursi jaoks

    Eestis ega ka Euroopas hetkel inflatsiooni meeletut suurenemist ei prognoosi, seetõttu usume, et meie särkide reklaampinna hinnad püsivad esimestel aastatel suhteliselt fikseerituna, mis võiks tekitada ettevõtete kes otsustavad meiega tihendamini koostööd teha mõnevõrra rohkem kindlustunned. Samuti on meil endal fikseeritud reklaampinna hindade osas kergem finantsprognoose ja eelarveid koostada ning oma tegevust analüüsida. 4.3. Tootmisharu arengutendentside analüüs Lühiajaliselt prognoosime tootmisharu kasvutempot võrdlemisi stabiilseks, kuid usume, et pärast meie tegevuse aktiivset alustamist kasvutempo suureneks mingil määral, sest hetkel Eesti turul taoline teenus efektiivselt kujul puudub. On üksikud ettevõtted, kes üksikute toodete või ürituste reklaamsärke pakuvad, kuid särke toodetakse Eestis ning reklaamsärkide hinnad on suhteliselt kõrged.

    Ärilogistika
    thumbnail
    45
    docx

    ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020

    Ettevõte tutvustab ennast selle ala professionaalse ettevõttena. Ettevõtte juht püstitas meile ülesande, et me kaardistaks ettevõtte äriprotsesse. Ta soovis oma ettevõtte tegevusest paremini aru saada, s.t millised protsessid toimuvad tema ettevõttes. Alaeesmärk oli kaardistada üheksast peatükist koosnev äriprotsesside moodul: strateegiline juhtimine, turundus ja müük, finantsjuhtimine, tootmisjuhtimine, kvaliteedijuhtimine, teenindusjuhtimine, äriprotsesside analüüs, logistika ja personalijuhtimine. Erinevate moodulite eesmärk on aru saada, miks me neid protsesse ja eesmärke enda jaoks püstitame. Kas Baltikumi ja Skandinaavia turu jaoks tegutseme õigesti ja efektiivselt. Kas me oleme tüüpiline rendiettevõte, või oleme me lihtsalt piisavalt eristuv ettevõte, et teiste seas oma klientidele silma paista. Kaardistame moodulite kaupa oma plussid ja miinused, tuues välja, miks me eristume ja miks oleksime kõige parem variant oma klientidele

    äriprotsesside juhtimine
    thumbnail
    16
    docx

    Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI

    Teenindus valdkond mõjutab olulisel määral maakonna elutegevust: aitab luua uusi töökohti, lisab raha maksutulude näol ning samuti toob sisse ka välisraha. Kuid eelnevale positiivsele loetelule peab lisama ka negatiivset: kliendi külastusest jääb maha prügi, samuti on oht ettevõtjatele, et halvad kliendid võivad lõhkuda inventari või või jätta oma teenuste eest tasumata. 3. SITUATSIOONIANALÜÜS 3.1 Makrokeskkonna analüüs Uue ettevõtte sisenemine turule sõltub olulisel määral riigi poliitilisest ja majanduslikust olukorrast. Kui intressimäärad on madalad, siis inimesed eriti ei soovi teenust, vaid kasutavad sissetulekust suurema osa tarbimiseks. Tagajärjeks on nõudluse kasv ja hindade tõus. Ilusaim klubi Tootmistegurite hindade tõus mõjutab kogupakkumist. Rahvamajanduse ja sisemajanduse

    Juhtimise alused
    thumbnail
    12
    doc

    Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

    on kasu olnud st. kas klient on peale pakkumise saamist teenust kasutanud. 6 - Kui klientidel on pretensioone teenuse kohta, siis on võimalik jälgida, kas probleem lahendati, milline oli tulemus ja kas klient kasutab teenust edasi. - Erinevate analüüside tegemiseks ja statistika jälgimiseks: kliendikasumlikkuse analüüs jne. - Kliendi elukaare jälgimine. - Ettevõte oskab pakkuda teenuseid arvestades reaalsete vajadustega. - Müügitöö ja klienditeeninduse töö on lihtsam, kui igal töötajal on olemas ligipääs kliendi andmetele, tema vajadustele, eelistustele. - Kliendisuhte ajalugu jääb ettevõttesse. Töötaja vahetusega ei kao kliendid. - Säilib kontroll ettevõtte ja töötajate üle. Luua saab alarme, mis hoiatavad vigade tekkimisel.

    Kliendisuhete juhtimine
    thumbnail
    3
    docx

    KVALITEEDI-JUHTIMINE Gert Saarm 2020

    KVALITEEDI JUHTIMINE Protsessipõhine juhtimine ning selle rakendamine ettevõttes Bestrent OÜ põhiprotsessideks on Tööjõu rendi vahendamine ( müük ), Kliendi usaldus ja rahulolu ja ehitus objektide valmis saamine õigeks ajaks. Tugiprotsessideks on Nõudluse ja vajaduse jälgimine. Mõõdame aega, sellest hetkest kui klient tegi tellimuse ja nende ettevõte suutis spetsialisti objektile saata. Hiljem analüüsime Tellijaga Töömeeste kiirust ja kokku töötamist ning nende ise mõtlemist ja kiiret reageerimist. Analüüsime detailselt kui midagi on kas hästi või halvasti läinud, et näeksime ära kust kohast sai õiged otsused tehtud ja mis kohast läksime valesti. „ learning by doing „ Ettevõte peab oma kasvu juures peamiseks põhjuseks Kliendi ettekujutus meist peab 90% paika ja 10% eeldas klient meist rohkem kui suutsime pakkuda. Ettevõtte protsesside Jälgimine aitab kaasa ettevõtte missioonis, visioonis ja seatud eesmärkides. Müügiosakond teab täpselt,

    äriprotsesside juhtimine
    thumbnail
    73
    docx

    Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

    .......................................................................................12 Strateegia väljatöötamine ja täiustamine....................................................................................13 Strateegia eripära väikeettevõtetes.............................................................................................13 Tegevuskeskkonna, haru- ja konkurentsianalüüs...........................................................................13 Makrokeskkonna analüüs...........................................................................................................14 PEST ­ analüüs...........................................................................................................................14 Tegevusharu olukorra analüüs....................................................................................................15 Kriitilised edutegurid.............................................................................

    Juhtimine
    thumbnail
    22
    doc

    Nimetu

    konkurentsivõimelist teenindust · Marketing Võimalused Ohud · Rahvaarvu suurenemine · Konkurents · Koostöö teiste ettevõtetega · Kliendile mitte sobilikud hinnad · Hindade tõus · Majanduse halvenemine Tabel 1 Ettevõtte SWOT analüüs 7 3.1.1 Marketing Enda tugevaks küljeks võib pidada seda, et on kogemusi, mis on seotud müügitööga ja arusaam mida kujutab endast söögikoha pidamine. Tugev külg on veel inimestega suhtlemine. Suhtlemine on vaba ja ilma probleemideta. Suudame jääda rahulikuks ja kuulata ära teise poole. Ei aja taga kellegi õigust ning ei tekita mittevajalikke probleeme.

    Majandus




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun