MAJUTUSETTEVÕTTE ÄRIIDEED ● Millises äris ollakse. Ettevõtte liik? Ettevõtte liik on majutus (Tartu hotell). ● Millist sihtgrupp peetakse oma kliendiks? Põhiline sihtgrupp on on põhiliselt välismaalased, eriti naaber riigid nagu näiteks: ❏ Läti ❏ Rootsi ❏ Venemaa ❏ ja muud suured riigid ● Millised on ettevõtte poolt pakutavad tooted ja teenused? PAKUTAVAD TEENUSED: ❏ aastavahetuse pakett ❏ muusikalid ❏ romantika,-perepakett ❏ majutamine LISATEENUSED: ❏ printimine hotelli vastuvõtus ❏ faksi saatmine ❏ auto,-bussirent ❏ lillede tellimine ❏ pesupesemine ❏ muude tooted juurde tellimine (pesemisvahendid, hambahari jne) PAKUTAVAD TOOTED: ❏ hommikumantlid, sussid ❏ Lisa padi võ
Töökorralduse alused majutusettevõttes Kodutöö Majutusettevõtete missioon ja visioon. Analüüs. Hotel Victoria Ettevõtte missioon on pakkuda majutus ja toitlustusteenust Pärnu kesklinnas. Tegevus on suunatud nii äri kui puhkereisijate teenindamisele. Eesmärk on pakkuda oma klientidele parimat teenindust ja meeldejäävaid elamusi hubases õhkkonnas, mis kutsub taas hotelli külastama. Ettevõtte visioon on soov olla kõige mugavam ajaloohõnguline väikehotell, pakkudes oma klientidele personaalset teenindust nende soove ennetades ja ootusi ületades.
Toidlustusettevõtteid võrdlev analüüs KK13 – KE1 Angeelika Sooba Kairit Velt Kohad mida külastasime ● Tommi grill ● Pirosmani restoran Tommi grill ● Kellele? - Igale vanusegrupile, lihasõpradele ● Mida? - Lihatoidud, salat, alkohol ● Kuidas? - Avararus, mugav asukoht, romantiline inerjöör ● Miks? - Kasumi teenimiseks Pirosmani restoran ● Kellele? - Lihasõbrad, pered, kõik vanusegrupid ● Mida? - gruusia köök, liha, salat, vein ● Kuidas? - Hubasus, gruusiapärasus – toidus, teeninduses, muusikas ● Miks? - Kasumi teenimine, parimate gruusia roogade pakkumine Tommi grill vs Pirosmani ● Mugav asukoht ● Kiire ja meeldiv teenindus ühistranspordi ●
Eesti majutusettevõtete järgud Järgu omistamisel pööratakse tähelepanu ümbritsevale keskkonnale, viidastikule, parkimisaladele , infomaterjalide olemasolule, ruumide suurusele ja sisustusele, lisavõimaluste kättesaadavusele (lisatekk, lisapadi jms), sanitaarruumide suurusele ja sisustusele, teenindusvalmidusele, hommikusöögi võimalusele jms. Järgu taotlemine on ettevõttele vabatahtlik. Ettevõttele omistatud järk (2 või 3 rukkilille) peaks kliendil aitama paremini mõista majutusteenuse taset ja ees ootavat kvaliteeti. Majutusteenuse pakkujal aitab järkude kasutamine tõsta ettevõtte usaldusväärsust. Järgunõuded on abiks ettevõtjatele, kes alles plaanivad rajada majutusettevõtte. Järgunõuded aitavad ettevõtjal paremini määratleda klientide sihtrühma vajadusi ja ootusi ning vähendada seeläbi ettevõtja riske investeeringute tegemisel. Toimiv ja aktsepteeritud järgusüsteem suurendab Eesti, kui turismisihtkoha usaldusväärs
............................................................................46 5. Dünaamiline eelarvestamine.............................................................................................52 V ANALÜÜS 57 1.Finantsanalüüs....................................................................................................................57 2.Kulu-maht-kasum analüüs ................................................................................................61 3.Investeeringute tasuvusanalüüs..........................................................................................63 4.Kulu-kasu analüüs .............................................................................................................75 KASUTATUD KIRJANDUS 78
VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS Teeninduse õppetool Turismindus Monika Lepp Mp 16 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS (KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS) Majapidamistöödepraktika aruanne Koolipoolne praktika juhendaja: Kai Rehe Väimela 2017 Sisukord 1.1Praktika toimumise aeg ja koht.........................................................................2 Minu majutusteeninduse õppekava 1 kursuse majapidamistööde praktika toimus ajavahemikul 10.05.2017-22.06.2017 OÜ Pintmann Gruppis, kus olin praktikant toateenija ametikohal............................................................................................. 2 1.2 Ettevõtte valiku põhjendus............................................................................2 Minu praktika eesmärgiks oli arendada reaalses töökeskkonnas koolis oman
Savoy Boutique Hotel Savoy Boutique Hotel asub Tallinna vanalinnas ning pakub konditsioneeri, tasuta WiFi-ühenduse, kaabeltelevisiooni ja lameekraaniga televiisoriga tube. Kõik toad on art deco stiilis. Tubades on ka minibaar, seif sülearvuti hoidmiseks ja vaipkattega põrandad. Privaatsetes vannitubades on vann või duss. Seal on olemas föön, hommikumantel ja sussid. Raekoja plats ja Tallinna raekoda jäävad vaid 350 m kaugusele. Muuseumina tegutsev endine kaitsetorn Kiek in de Kök jääb vaid 280 m kaugusele. Tubade arv : 44 Toatüübid: Superior - Üheinimesetuba Superior - Kaheinimesetuba, Double võiTwin Sviit. Majutusasutuses Savoy Boutique Hotel pakutavad mugavused. Restoran, Baar, Ööpäevaringne vastuvõtt, Ajalehed, Terrass, Toad mittesuitsetajatele, Lift, Kiire sisse-/väljaregistreerimine, Seif, Helikindlad toad, Küte, Disainhotell, Pagasihoid, Suuskade hoiuruum, Saadaval toad allergikutele, Suitsetamine on eraruumides ja avalikes koht
1. Mis on majutustoode? On klendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjul, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, eksterjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate profesionaalsed oskused ja välimus, hotelli imago.söök, jook, , lõhnad, materjalid, värvid mööbel disain.rahuldus ja turvatunne. Külastuseelne koha tellimine, sisseregistreerimine saabumisel, väljaregistreerimine lahkumise, pakihoid,arveldamine, puhtus ja kord, külalislahkus, toitlustamine, muud teenused, bassein, juuksur, kauplused rõivaste puhastus, jne. Majutustoode on kompleksne sulam erinevatest teguritest, mis üksteise koosmõjul peaksid meelitama külastajaid seda tarbima. Konkreetne majutustoode kujuneb igale majutuskohale omastest osadest, nt suure luksushotelli puhul rõhutakse teenuste tasemele, lisateenuste paljususele, kvaliteedile, teenuse profesionaalsusele- teenus on suunatud konkreetsele sihtrühmale ärireisija , jõukas puhkusereisija. Keskklassihot
Kõik kommentaarid