Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Majutuse eksam (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on majutustoode?
  • Miks peab majutusettevõttes külastajaid registreerima?
  • Millised on majutusettevõtted omandisuhtest lähtuvalt?
  • Millised on hotellipidaja kohutused ülebroneeringu puhul ?
  • Mida tähendab majutusettevõtte hetkevõimalus ?
  • Millised on rikkaliku hommikusöögi koostisosad ?
  • Millised on pool rikkaliku hommikusöögi koostisosad ?
  • Mis on iseteenidus terminal ?
  • Kellele on suunatud majutusettevõtte turundus ?
  • Millised on majutusettevõtte turunduse eesmärgid ?
Vasakule Paremale
Majutuse eksam #1 Majutuse eksam #2 Majutuse eksam #3 Majutuse eksam #4 Majutuse eksam #5 Majutuse eksam #6 Majutuse eksam #7 Majutuse eksam #8 Majutuse eksam #9 Majutuse eksam #10
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 72 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor triin222 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

vaatamisväärsuste ja majutusasutuste kontaktandmed, olulisemate transpordiliinide graafikud, kohalike giidide kontaktandmed, jne. 21. Külaliste saabumiseelne kontakt majutusettevõttega? Infokogumine, võib kesta aastaid, aastakümneid. Sõbrad tuttavad räägivad, meedia. Langetatakse ostuotsus. Kui külaline kogeb probleeme või aeglast teenindust tellimiskeskuse või vastuvõtu töötajaga suhtlemisel, mõtleb ta enne hoolikalt, kui selles hotellis toa tellib. Otsitakse sobilik majutus, hind ja muu. Saadetakse pärigud. Telefoni, faksi, emaili teel. Tellimissüsteemi kaudu, reisibüroo kaudu. Päring, mis 1 tunniga vastust ei saa on kaotatud tehing! Kohalejõudmine ­ ilmastik , viidad, teede olukord.... oluline eelinfo omamine, kui on kehv kohale jõuda. Legend, kuidas kohale jõuda väga oluline. Maja üldilme ­ milline välimus... 22. Külaliste vastuvõtmise tegevused? Vastuvõtulett on esimene osakond, kellega külaline hotelli saabudes kohtub.peamised

Majutus
thumbnail
4
odt

Majutusteenindus

tuba Ülalt-alla müügitehnika: administraator alustab tutvustamist kõige kallimatest ja pakub ka veidi odavamaid tube, kui kliendil ei teki kallimate puhul ostusoovi Valides müügitehnikat peab vastuvõtutöötaja oskama aimata, millistel ajenditel kliendid nende teenuseid kasutavad. Kas lihtne või luksuslikum. Kvaliteet ( mugavuse nautija, ärireisija ) või lihtsalt majutus jne Turismiseadus sätestab üldised nõuded turismiteenuse pakkumisele ja osutamisele ning turismiinfokeskusele ka vastutuse käesoleva seaduse rikkumise eest ja järelvalve teostamise korra Majutusettevõtete tööde reguleerimine: · liigitamine- iseloomustamiseks, ntx motell, kodumajutus, hotell, külaliskorter · osutamine- ettevõtja võib osutada majutusteenust vaid registreeritud majutusettevõtte kaudu, mis peab majutamise perioodiks vastama nõuetele

Majutus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev

Turundus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

laguunid, Boholi saare sokolaadikünkad ning PõhjaLuzoni terrassriisipõllud. Banaue 20006000 aastat vanad riisiterrassid Luzoni KeskKordiljeerides on maailma võimsaimad (kuulub UNESCO maailmapärandisse). Turistid tulevad põhiliselt Jaapanist, USAst, Taiwanist, LõunaKoreast ja Austraaliast. Seksiturismi osatähtsus on väga suur. Parim aeg külastamiseks on taifuuniväline periood detsembrist maini. Jõulude ja lihavõtte ajal on siiski igasugune transport ning majutus ülerahvastatud ja liikumine vaevaline. Värvikaimad pidustused on jaanuarist maini, võimsad riisiterrassid on muljetavaldavamad märtsisaprillis. Saartevaheline liiklemine laevadega on mugavaim oktoobrist märtsini. SriLanka : Turismil on tähtis osa riigi majanduses, kuid rahvuskonfliktidest tingitud terroriaktid suurendavad ebakindlust ega lase areneda massiturismil. Majanduse arengut pärsib ka nõrk infrastruktuur ja suure tagasilöögi andis 2004.a. tsunami. Sri

Turismiettevõtlus
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

reisibüroode tehtud tellimused. Otsetellimused-teeb klient vahendajate abita otse hotelli. Ettevõtte esindaja omad. Tellimus jõuab hotelli-telefoni, e-maili, faksi teel. Tellimussüsteem- võib teha tellimusi ükskõik millisest ketihotellist teise riigi samasse ketti kuuluvasse hotelli. Paljud tellimussüsteemid on interneti põhised- kus klient saab ise vajaliku info otsida ja teha ise tellimuse endale sobivasse majutusettevõttesse. Kui majutus on vaba, annab süsteem selle kohta kõik süsteemis sisalduvad detailid. Süsteemi toimimiseks on vaja et hotellid pakuksid täpset ja regulaarselt uuendatud infot. Tellimusprotsessi automatiseerimine- e-post.tellimusele võidakse vastata 2h- 48h pärast. Tellimus reisibüroo kaudu- reisibürood tellivad ja kinnitavad hotellis klientidele sobivad teenused. Võtavad teenuste vahendamise eest külastajatelt ettemaksu ja annavad kliendile vautseri ning nad saadavad hotelli komisjonitasu. 8

Majutus
thumbnail
2
doc

Struktuur majutuses

Majutusteenuse korraldus: majutusettevõtte struktuur, toad ja toaseisud. Seleta järgmiste mõistete tähendus: Front office ( 2 ) Vastuvõtuosakond (administraator), ülesanne klientidega suhelda, ettevõtte allüksus. Security department ( 2 ) turvalisuse osakond (turvaülem, turvamehed, valvurid jne). Kaitsta külalisi ja hotellitöötajaid. Double delux ( 2 ) suurem luksuslik tuba, parema asukohaga ja sisseseadega. Ühe laia voodiga kaheinimesetuba. Tourist class twin room ( 2 ) kahe eraldi voodiga turistiklassi tuba. Tavaline miinimumnõuetele vastav tuba, ühesuguse sisustusega, suuruse ja vaatega. Food and beverage department ( 2) Toitlustus- ja joogiosakond (köök, baar, restoran, ettekandjad, kokad, kelnerid, baarmenid). Triple room ( 2 ) kolmekohaline tuba, võib olla kolme eraldi voodiga, aga ka ühe laia voodi ja nariga või ühe laia ja ühe väikese voodiga. Sales and marketing department ( 2 ) Müügi- ja turundusosakond (müügijuht, turundusjuht). Tegeleb kaup

Majutus
thumbnail
10
doc

HINNAPAKKUMINE TÖÖ- JA PUHKEVÄLJASÕIDUKS KURESSAARE LINNAHOTELLIS

kohvivõimalus. Sviitides lisaks: rõdu või välisterass. Tubade hind sisaldab buffet- hommikusööki hotelli restoranis E-R 7:00-10:00, L-P 8:00-11:00. Sisseregistreerimine toimub meie hotellis alates kell 16:00 ning väljaregistreerimine hiljemalt kell 12:00. Võimalusel antakse tube ka varem ning on ka võimalik lahkuda hiljem (kell 14:00) ilma lisatasudeta. Varasematele saabujatele pakume võimalust anda oma pagas hotelli hoiule. Majutus kokku: 1665,00 Parkimine Hotelli sisehoovis on videovalvega parkla tasuta parkimisega. Koosolekuruum Koosolek on võimalik korraldada meie koosolekuruumis, kuhu saame paigutada teile ümarlaua. Oleme arvestanud koolitusruumi rendi hinnaks 20 / tund, Teile pakume soodsamat varianti 40 päev. Hinnas sisaldub Teie soovitud ekraan ja dataprojektor ning internetiühendus. Koolitusruum kokku: 80,00 Toitlustus

Majutus
thumbnail
2
doc

Tubade tüübid

Tubade tüübid ja tubade seisud Tubade tüübid on: Standard või turistklassi tuba: tavaline ühe-või kahekohaline tuba ühesuguse sisustuse, suuruse ja vaatega, kohustuslikele miinimumnõuetele vastav tuba Superior class room parema sisseseade ja asukohaga tuba Business class room ärikülalisele sisustatud tuba, kus rohkem tehnikat, vaiksem korrus jne Delux luksuslik tuba-suurem, parem sisseseade, parem asukoht Executive floor esinduskorrus, kus on paremad toad; võimalik eraldada Single room(SGL) ühekohaline tuba, üks voodi (>80 x 190 cm ) ühele inimesele Double room(DBL) kahekohaline laia voodiga tuba (>140 x 190 cm ) kahele inimesele Twin room(TWN) kahekohaline kahe eraldi voodiga tuba (>80 x 190 cm )

Majutus




Kommentaarid (2)

ManChar profiilipilt
Marju Zupsmann: Jah, ma usun küll
15:58 20-01-2013
karl001 profiilipilt
karl001: Väga hea
21:03 27-01-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun