Majutuse eksam (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on majutustoode ?
  • Miks peab majutusettevõttes külastajaid registreerima ?
  • Millised on majutusettevõtted omandisuhtest lähtuvalt ?
  • Millised on hotellipidaja kohutused ülebroneeringu puhul ?
  • Mida tähendab majutusettevõtte hetkevõimalus ?
  • Millised on rikkaliku hommikusöögi koostisosad ?
  • Millised on pool rikkaliku hommikusöögi koostisosad ?
  • Mis on iseteenidus terminal ?
  • Kellele on suunatud majutusettevõtte turundus ?
  • Millised on majutusettevõtte turunduse eesmärgid ?
 
Säutsu twitteris
Eksamiküsimused :

  • Mis on majutustoode?
    Majutustooteks on kogu elamus. Ei saa ladustada, hoiustada, kindla hetkevõimalusega ( abstraktne ), mittemateriaalne sõltub inimesest endast. Müüa tuleb kogemuste kvaliteeti, mitte hotelli toa kvaliteeti.

  • Mida räägib turismiseadus majutusettevõtlusest
    Turismiseaduse $2 loetletud turismiteenustest on olulisem majutusteenuse osutamine. Majutusteenus saab ka küllaltki täpset seaduslikku regulatsiooni. Turismiseaduse 3. peatükis defineeritakse majutuseettevõtte mõiste-majutusettevõte on majandusüksus, mille kaudu ettevõtja pakub tasu eest majutusteenust ja sellega kaasnevaid teenuseid. Samas $ tuuakse ära teenused teenused, mida ei loeta majutusteenusteks.
    Turismiseaduses on toodud majutusettevõtte liigid- hotell , motell , külalistemaja, hostel , puhkemaja , laager , puhkeküla, külaliskorter, kodumajutus . Muid majutusettevõtte liike ei nähta. Majutusettevõtte ei tohi ilma tunnustuseta tegutseda. Ainult tunnustust omavad majutusettevõtted kanntakse EAS Turismiagentuuri poolt hallatavasse turismiinfot koondavale veebilehele www.visitestonia.com. Turismiseadus võeti vastu 2000.aasta novembris.

  • Milles seisneb majutusettevõtte registreerimise kohustus
    Registreerimistaotlus sisaldab järgmisi andmeid: majutusettevõtte nimi ja liik või muu liiki iseloomustav määratlus; majutusettevõtte aadress ja muud kontaktandmed ; majutusruumide ja majutuskohtade arv; majutamise periood (kuudes, aasta ringi vms);märge alkohoolsete jookide jaemüügi kohta, kui majutusettevõtte majutusruumis või vastuvõturuumis soovitakse müüa alkohoolseid jooke . ( NB! Füüsilisest isikust ettevõtja, kes ei ole kantud äriregistrisse, võib müüa ainult enda poolt toodetud õlut ja/või kääritatud jooke!)

  • Miks peab majutusettevõttes külastajaid registreerima?

  • Nimeta majutusettevõtete liigid turismiseadusest lähtuvalt?
    • Kodumajutus( „ bed and breakfast ”)- hommikusööki pakkuv füüsilise isiku valduses olevas talus, majas või korteris paiknev majutusettevõte. Võib olla ka FIE
    • Külaliskorter ( apartement)- s.o. majutusettevõte, mille toiduvalmistamise võimalust pakkuv majutusüksus on korter , mis üüritakse välja täies ulatuses.
    • Puhkemaja ( holiday home) –s.o. puhkuseks mõeldud majutusettevõte, mille toiduvalmistamise võimalust pakkuv majutushoone üüritakse välja täies ulatuses.
    • Puhkeküla ja –laager ( holiday village , campsite) – s.o. piiratud mahus teenuseid pakkuv majutusettevõte, kus on platsid telkide ja /või haagissuvilate jaoks, parkimiskohad mootorsõidukitele ja võivad olla ka majutushooned.
    • Hostel ( hostel)- s.o. toitlustusteenust või toiduvalmistamise võimalus pakkuv majutusettevõte.
    • Külalismaja ( quest house)- s.o. toitlustusteenust pakkuv vähemalt viie majutusruumiga majutusettevõte.
    • Motell( motel)- s.o. eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses paiknev majutusettevõte, kus on tagatud turvaline parkimine .
    • Hotell ( hotel )- s.o. toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte.


  • Millised on majutusettevõtted omandisuhtest lähtuvalt?
    • Iseseisev majutusettevõte
    • Konsortsium
    • Hotellikett
    • Frantsiis

  • Majutusettevõtte asukoht ja kättesaadavus
    Asukoht määrab klientidele kättesaatavuse:
    • Maapiirkonnas asuvad ettevõtted
    • Linnas asuvad ettevõtted
    • Maantee ääres asuvad ettevõtted
    • Kuurordis asuvad ettevõtted

    Kättesaadavus telefoni, kirja, interneti teel. Geograafiline kättesaadavus.

  • Kirjelda majutusruumide tellimisega seotudtegevusi vastuvõtutöötaja poolt

    Tagatud tellimus ja tagamata tellimus
    Tagatud tellimus e. garanteeritud tellimus- garanteeritakse hotelli ja külastaja vahel kokkulepitud viisil kas ettemaksu tegemise, krediitkaardi andmete, garantiikirja või vautšeri esitamisega. Külastaja garanteerib toa eest maksmise isegi siis, kui ta seda tegelikult ei kasuta, v.a juhul kui klient tühistab toa vastavalt hotelli tingimustele.
    Garanteerimata tellimus e. tagamata tellimus- on tellimus, mille puhul klient on lihtsalt lubanud, et ta saabub hotelli. Tellimust ei tagata ühegi maksevahendi ega lepinguga. Tavapäraselt hoitakse sel juhul tuba saabumise päeva registreerimisajani. Kui külastaja ei saabu, võib hotell selle toa müüa mõnele teisele inimesele
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Majutuse eksam #1 Majutuse eksam #2 Majutuse eksam #3 Majutuse eksam #4 Majutuse eksam #5 Majutuse eksam #6 Majutuse eksam #7 Majutuse eksam #8 Majutuse eksam #9 Majutuse eksam #10
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-01-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 71 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor triin222 Õppematerjali autor

    Mõisted

    Sisukord

    • Eksamiküsimused
    • Miks peab majutusettevõttes külastajaid registreerima
    • Kirjelda majutusruumide tellimisega seotud
    • Majutusettevõtete liigitamine asukohast lähtuvalt
    • Majutusettevõtete liigitamine teeninduskvaliteedi järgi Eestis
    • Majutusettevõtete liigitamine külastuse eemärgi järgi
    • Rikkalik teenindus
    • Piisav teenindus
    • Vähene teenindus
    • Majutusettevõtte külaliste segmentimine
    • Majutusettevõtte eemärgid
    • Majutusettevõtte osakonnad
    • Väljaregistreerimisega seotud toimingud vastuvõtu osakonnas
    • Maksmisviisid majutusettevõttes kasutatud teenuste eest
    • Külalistsükkel
    • Minibaar
    • Vastuvõtu osakonna töögraafik
    • Dokumendid vastuvõtu osakonna ja majapidamise osakonna vahel
    • Majutusettevõtete külaliste sisseregistreerimise ja väljaregistreerimise aeg
    • Varane või hiline sisse-ja välja registreerimine
    • Registreerimiskaart
    • Broneeringute allikad
    • Külalisarhiiv
    • Kinnituskiri
    • Toitlustamise korraldamine majutusettevõttes
    • Kellele on suunatud majutusettevõtte turundus ?
    • Millised on majutusettevõtte turunduse eesmärgid ?
    • Terminoloogia
    • Revenue Center- majutusettevõtte tulukeskuse
    • Elamusmajutus
    • Tubade tellimine
    • Annulleerimine
    • Üksikisikust klient

    Teemad

    • Mis on majutustoode?
    • luse asjalised ja nende huvid
    • Terminoloogia
    • high season
    • weekend rate

    Kommentaarid (2)

    ManChar profiilipilt
    Marju Zupsmann: Jah, ma usun küll
    15:58 20-01-2013
    karl001 profiilipilt
    karl001: Väga hea
    21:03 27-01-2013


    Sarnased materjalid

    30
    doc
    Majutuse eksam
    4
    odt
    Majutusteenindus
    69
    doc
    Turunduse eksam
    193
    docx
    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
    8
    doc
    Majutuse eksamiküsimused vastused
    2
    doc
    Struktuur majutuses
    10
    doc
    HINNAPAKKUMINE TÖÖ- JA PUHKEVÄLJASÕIDUKS KURESSAARE LINNAHOTELLIS
    2
    doc
    Tubade tüübid





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !