PÄRNU-JAAGUPI GÜMNAASIUM 10.klass Liisa Sammelselg Muusika tähtsus ja kuulatavad muusikastiilid Pärnu-Jaagupi Gümnaasiumi 6-7. Klasside hulgas Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Eva Palk Pärnu-Jaagupi 2013 1 1. SISUKORD 2 2. SISSEJUHATUS Muusikat kuulata armastavad paljud. Siiski on vähelevinud teadmine, et muusikat kuulates on võimalik ka endast paremini aru saada. Muusika peegeldab meis toimuvat ja tekitab erilisi tundeid. Läbi muusika kuuleme lugusid meist endist. Need lood on aga sõltuvalt inimestest väga erinevad
ORISSAARE GÜMNAASIUM Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel Uurimistöö Autor: Keili Simastel 12. klass Juhendaja-metoodik: Anne Kann ORISSAARE 2011 2 ANNOTATSIOON Orissaare Gümnaasium Töö pealkiri Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel Kuu ja aasta: mai 2011 Lehekülgede arv: 43, jooniste arv: 25, lisade arv: 2 Referaat Töö koostaja valis uurimistöö teema ,,Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel", kuna muusika osatähtsust meeleolu kujundamisel pole alati peetud väga oluliseks. Tegelikult mõjutab muusika kuulajate meeleolu väga, seda kinnitavad mitmed uuringud, mida on tehtud erinevate
11. H klass MUUSIKA MÕJU SPORTIMISELE RAPLA ÜHISGÜMNAASIUMI NOORTE NÄITEL Uurimistöö Juhendaja: Erika Šefer-Müller Rapla 2016 SISUKORD TABELID JA JOONISED....................................................................................................... 4 SISSEJUHATUS ...................................................................................................................... 5 1. MUUSIKA KUI SPORTIMISE MÕJUTAJA ................................................................... 6 1.1 Sportimisel kuulatav muusika ....................................................................................... 7 1.1.1 Sünkroonne muusika ............................................................................................... 7 1.1.2 Asünkroonne muusika ............................................................................................. 8 1
Paide Gümnaasium Kaasaegsed pop- ja rokkmuusika stiilid ja nende eelistused põhikoolinoorte seas Uurimistöö Siim Pening 11. h Anne Toomistu Paide 2010 Sisukord 1. Rokk - ja popmuusika definitsioonid ja tunnused..............................................................4 1.1 Rokkmuusika defineerimine..........................................................
teema, korraldada ajalooõhtu kuuendale klassile, tundus väga huvitav. Teema valikule aitas kaasa ka see, et oleme ise ajaloohuvilised ning ei vajanud pikka mõtlemisaega, et korraldada ajalooõhtu. Ajalooõhtu korraldamisega lootsime meelde tuletada oma varasemaid teadmisi vanaaja kohta ja soovisime teha praktilist ülesannet, millest oleks kasu nii õpetajale kui ka õpilastele. Ürituse korraldamise eesmärkideks oli: 1. arendada rühmatöö oskusi, nii meie endi kui ka õpilaste vahel; 2. suurendada õpilaste huvi ajaloo vastu; 3. õppida aja planeerimist, mis tuleb kasuks ka edaspidises elus; 4. arendada teistega arvestamist, sest rühmatööd nõuavad koostööd; 5. õppida erinevate mängude korraldamist. Tööga alustasime juba sügisel, aga aktiivsemalt hakkasime sellega tegelema detsembris - jaanuaris. Leppisime õpetajaga kokku, millal arutada ürituse toimumise ajakava ja vahetasime omavahel mõtteid, millised
a klass KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE Loovtöö Juhendaja: õpetaja Maarit Jõemägi Tallinn 2017 SISUKORD Sissejuhatus...........................................................................................................................3 1 praegune kehalise kasvatuse ainekava................................................................................5 2 Kehaline kasvatus läbi õpilaste silmade..............................................................................6 3 uus kehalise kasvatuse ainekava ja eesmärk.......................................................................9 kokkuvõte............................................................................................................................13 kasutatud kirjandus..............................................................................................................15 lisad.....................
poole. Kõige suurem on mõju järelkommunikatiivses faasis, see tähendab, et inimestel on saanud enam teadmisi, võib muutuda arvamus. Aga Kõuts – Klemmi järgi võib muutuda ka käitumine, emotsioonid, arvamus ja hoiak. Kõuts – Klemm; http://www.e- ope.ee/_download/euni_repository/file/1355/Meedia_ja_kommunikatsioon.pdf, vaadatud 29.märts 2013) 4 1.2 Meedia tarbimine laste seas Mitmed teadlased on väitnud, et hariva sisuga ja mõõdukas meedia tarbimine arendab last. Näiteks: õpetlike lastesaadete vaatamist on seostatud laste sõnavara arendamisega, suurenenud uudishimu ja loovusega ning parema õppeedukuse, suurema ambitsioonikuse ja raamatuhuviga. Seevastu liiga aktiivse ja vanusele sobimatu meedia kasutamisega seostatakse negatiivseid mõjutusi, samal ajal ka lastel on vähenenud füüsilist aktiivsust ja ülekaalulisus, piiratud
3 Turniiri statistika ja tulemused....................................................................16 Kokkuvõte............................................................................................................. 17 Kasutatud kirjandus.............................................................................................. 18 Lisad..................................................................................................................... 20 Lisa 1 .Turniiril osalenud klasside võistkonnad..................................................20 Lisa 2. Turniiri kuulutus..................................................................................... 22 Lisa 3. Turniiri tabelid........................................................................................ 23 Lisa 4. Pildid turniirist........................................................................................ 26 Lisa 5. Tristan Koskorilt küsida planeeritud küsimused....................
Kõik kommentaarid