Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #1 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #2 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #3 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #4 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #5 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #6 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #7 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #8 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #9 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #10 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #11 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #12 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #13 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #14 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #15 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #16 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #17 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #18 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #19 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #20 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #21 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #22 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #23 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #24 MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID #25
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 25 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2019-04-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Arina Kosnich Õppematerjali autor
referaat teemaks
MEREKONTEINERITE KAUBAVOOD MAAILMAS JA ARENGUTRENDID
Eesti ja maailma ajalugu, arungutrendid, konteinerite tüübid , samuti on kasitletud teema- vajalikud dokumendid ja töötajad kaubaveos. töö maht umbes 4500 sõnu.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
5
docx

Meretransport - küsimused vastused

Tramplaevanduses on peaaegu eranditeta vedaja ja kaubaomaniku suhteid reguleerivaks dokumendiks prahileping (mida nimetatakse ka tsarterveolepinguks) ning selle juurde käiv konossement, liinilaevanduses liinikonossement. Prahilepingu ja konossemendi vahe?? Prahileping sätestab kõik eeloleva veo tingimused, millest lähtudes peavad pooled hakkama kauba merevedu teostama. Trampveol väljaantaval konossemendil ei ole veolepingu funktsiooni, selle abil saab kaubasaaja üldjuhul kinnitada prahilepingu täitmist või mõnel juhul osalist või täielikku mittetäitmist. ,,reeder" ­ isik kes valdab laeva ja kasutab seda oma nimel ning on kantud vastavasse laevaregistrisse. Prahiraha ­ lepinguga määratud veotasu Mereveoleping peab sisaldama: 1. Lepingupoolte nimed 2. Prahiraha suurus 3. Laeva ja kauba kirjeldus 4. Laadimis- ja saabumiskoha nimed. Poolte soovil lisaandmed. Mereveolepingu kaks põhiliiki: 1. Prahileping ehk tsarterveoleping 2. Liinikonossement ehk meresaatekiri. Ajutised

Logistika
thumbnail
3
docx

MERETRANSPORDI KOMMERTSEKSPLUATATSIOON II kodutöö

1. Kes praktiliselt valmistab ette konossemendi, kes annab välja oma nimel ja kes selle allkirjastab? Kõige üldisemalt, konossement on vedaja poolt kaubasaatjale väljastatud mitmeotstarbeline mereveo dokument, mis ajalooliselt kinnitab · Lasti vastuvõtmist vedaja poolt · Mereveolepingu olemasolu · Lasti üleandmise korraldamist · Väärtpaberi funktsiooni 2. Kirjeldage lühidalt konossemendi 3 (4) funktsiooni. Enamlevinud on järgmine jaotus: 1. On tõendiks, et laev on kauba veoks vastu võtnud teatud koguses ja seisundis 2. On dokumendiks, mis tõendab kauba mereveolepingu olemasolu ja sisu 3. On aluseks kauba edasi- ja väljaandmisel 4. Konossement täidab väärtpaberi funktsioone 3. Põhjendage, miks konossement ei saa olla mereveolepinguks. Iseseisvalt konossement ei tramp- ei liinivedudes kauba mereveolepinguks ei ole, kuna: · Konossement on ühepoolne merevedaja dokument, mis üldjuhul antakse välja peale lasti laadim

Ainetöö
thumbnail
11
docx

Mereõiguse eksami kordamisküsimused

1. Mereõiguse olemus ja põhimõtted. Rahvusvahelised ja rahvuslikud merendusalased regulatsioonid. Mereõiguse subjektid ja allikad. Mereõigus on õigusharu, mis reguleerib laevade omandamist, opereerimist, sadamaoperatsioone, laevade mehitamist ja muud laevanduse ning merendusega seotud tegevust. “Jurisprudentsi haru, mis reguleerib laevade tegevust ja laevandust” Regulatsioonid jagunevad: eraõigus (Private law) ja avalik õigus (Public law) Eraõigus tegeleb isikute ja isikugruppide vaheliste õiguslike suhetega, mille eesmärk on isikute huvide kaitsmine. Avalik õigus käsitleb riigistruktuuride võimu jaotust ja selle kasutamist ning õiguslikke suhteid riigi ning üksikisiku vahel. Mereõiguse allikad: 1) Eesti kaubandusliku meresõidu seadus KMS. 2) rahvusvahelised merekonventsioonid, mida reguleerib rahvusvaheline õigus. Merekonventsioonidega ettevalmistamise, väljaandmise ja arendamisega tegeleb IMO 3) Mittelepingulised IMO instrumendid on: koode

Kategoriseerimata
thumbnail
20
docx

Transport ja ekspedeerimine II KT

laevade liikluse korraldamisega graafiku või sõiduplaani alusel. b. Ühepoolsed liinid – liini teenindavad ühe riigi laevaomanikele kuuluvad firmad (üks või mitu) c. Kahepoolsed liinid – liini teenindavad kahe või enama riigi laevad d. Trampveod (Tramp Shipping) – mitteregulaarsed veod, kaubad ja veosuunad ei ole püsivad. Kuid põhitunnuseks (primaarseks) on kaubavood, millised põhiliselt (kuid mitte tingimata) koosnevad massikaupadest. e. Üksikreisid (Single Voyages) – laevad töötavad erinevate kaupade transportimisega erinevatel suundadel, erinevate sadamate vahel. f. Järjestikused reisid (Consecutive Voyages) – laevad töötavad teatud aja (teatud reiside arv või veomahud) ühel ja samal veosuunal, sageli – ühtede ja samade sadamate vahel. g

Transport ja ekspedeerimine
thumbnail
16
docx

MERETRANSPORDI KOMMERTSEKSPLUATATSIOON X kodutöö

1. Milline on esmane dokument laeva laadimiseks? Kes selle koostab ja kooskõlastab? Esmane document laeva laadimiseks on laadimiskorraldus ning selle väljastab kaubasaatja või selle ekspediitor. Selles näidatud andmed on teatud määral (koos sellesse kantud vedaja märkustega) aluseks konossemendi vormistamisel. Näidatakse kaubasaatja/saaja, laev, sadamad, lõplik sihtpunkt, konossemendi originaalide arv, kauba kirjeldus jne. 2. Mida kujutab endast mõiste "Tüürimehe kviitung" (Mate's receipt) ? Mis on tema juriidiline olemus? Sellenimelise iseseisva dokumendina esineb suhteliselt harva. Tavapäraselt muutub sisuliselt selleks kaubasaatja/ekspediitori poolt väljastatud laadimiskorraldus peale laeva esindaja (tüürimehe) tõestamist oma allkirjaga, et kaup on laadimiskorralduses näidatud kaup on vastavas (või teises) koguses ja seisundis laeva poolt veoks vastu võetud. 3. Mida tähendavad lühendid konossemendis "s.t.b." või "s.t.c"? s.t.b t

Meretranspordi ökonoomika
thumbnail
12
docx

Transport ja ekspedeerimine

TRANSPORT JA EKSPEDEERIMINE 2 KONTROLLTÖÖ KÜSIMUSED 1. Meretranspordi eelised ja puudused Eelised kaupade, eriti suurepartiiliste massikaupade veol, on meretransport paljudel juhtudel ainus tehniliselt võimalik transpordiliik; kaupade veol, eriti suurematele kaugustele, on meretransport reeglina kõige odavam ja sellest tulenevalt ka majanduslikult kõige otstarbekam transpordiliik; on üks kõige keskkonnasõbralikum transpordiliik – heitegaaside hulk ühe veoühiku kohta on kõige madalam, need sattuvad atmosfääri hajutatult ja elanikkonnast kaugel; omab suurt tähtsust inimeste rekreatsioonis – seda nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasemel; omab suurt siseriiklikku regionaal-majanduslikku tähtsust, tagab “ääremaade” head transpordi- ja majandusühendused kesksete regioonidega; on veomahtudelt (tonn-miilides) transpordilogistika keti üks suuremaid osi. Puudused

Transport ja kaubakäsitlemine
thumbnail
22
docx

LOGISTIKU ABC

1.2. Mis eelise annab ekspediitorfirma kasutamine kliendile? Firma logistiku ülesanne on organiseerida kauba õigeaegne ning kadudeta kohale-toimetamine. Tellitud kaup peab jõudma ettenähtud ajal õiges koguses õigesse mahalaadimiskohta. Tavaliselt ei ole klientide kaubakogused terve autokoorma suurused. Kõige lihtsam viis endale pandud ülesannet täita oleks delegeerida see kellelegi teisele, kelle kasutada olevad kaubavood samast regioonist on tunduvalt suuremad. Ilmselt oleks selline “keegi teine” samal alal tegutsev ning samast tehasest kaupu tarniv konkurent, kellega kauba toomisel koopereeruda. Samas võib selline koostöö lõpptulemusena hoopis kahjulikumaks osutuda kui algul pealtnäha paistab; seda enam, et konkurent on ikkagi konkurent. Kui eelmine variant on lõplikult ära langenud, võib ka leida vedaja firma, kellel on olemas auto antud regioonis

Kiuteadus
thumbnail
7
docx

Transpordivahendid ja tehnoloogiad-Kordamisküsi mused-Merendus

mõõtühik (kaubamõõt), mis on võrdne ühe 20 jalase standardkonteineriga FEU – forty-foot equivalent unit, 1FEU= 2 TEU; võrdub 40 jalase merekonteineriga 8. Miks kasutatakse ISO standardseid konteinereid? Iso standarditega on määratletud konteinerite mõõtmed ja kasutuseesmärk, soovitustega on konteinerid standardiseeritud mõõtude, kuju, kaalu, tugevusnäitajate, ehituse ja otstarbe järgi. ISO määratluse kohaselt on konteiner korduvkasutusega, IS standardi tõttu, saame neid kõikjal kautada, kuna on ühtne süsteem ülemaailmselt. 9. Nimeta vähemalt 3 erinevat konteineri tüüpi. Üldotstarbelised konteinerid, pealt- ja küljelt laaditavad konteinerid, pealtavatavad konteinerid, konteineralused, platvormid, termokonteinerid, ventileeritavad konteinerid, puistekauba konteinerid, külmutuskonteinerid, tankkonteinerid 10. Mis on reefer container (lühend refrigerator container’ist?

Transport




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun