Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Turismiosakond
Nimi
EP
MCDONALDS ’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS
uurimus
Juhendaja : lektor Tiina Viin
Pärnu 2014
Sisukord
Sissejuhatus 3
1. MCDonalds’i teeninduskultuuri analüüs 4
1.1. Esimene külastuskord 4
1.2. Teine külastuskord 5
1.3. Kolmas külastuskord 6
2. McDonald’si kodulehekülje analüüs 8
2.1. Kodulehekülg kui ettevõtte tee kliendini 8
Kokkuvõte 9
Kasutatud allikad 10

Sissejuhatus


Iga ettevõtte üheks osaks on nende teeninduskultuur , mis omab seal väga tähtsat rolli. Tähtis on see just selleks, et hoida olemasolevaid kliente ja saada juurde uusi. Kui ettevõtel on piisavalt hea teeninduskultuur, siis hakkab kindlasti ettevõtte rohkem tulu teenima ja samas kasvab ka klientuur.
Tänapäeval kasutavad väga paljud inimesed internetti ja seega on ka oluline, et igal ettevõttel oleks oma kodulehekülg. See on koht, kust klient saab oma esimese kogemuse ettevõttega ja seega peab kodulehekülg olema võimalikult hästi kujundatud ja esmamulje ettevõttest peab olema võimalikult positiivne.
Uurimuse eesmärgiks on analüüsida McDonald’si teeninduskultuuri ja interneti kodulehekülge.
Uurimisülesanded:
  • selgitada välja kui hea on McDonald’si teeninduskultuur kolme külastuse põhjal;
  • analüüsida McDonald’si teeninduskultuuri kolme külastuse põhjal;
  • analüüsida Mc’ Donald ’si interneti kodulehekülge.

Uurimisülesannete lahendamiseks külastasin McDonald’si ettevõtet pärnus kolm korda. Materjali otsitakse praktilisel viisil ettevõtet külastades.
Töö koosneb ühest osast. Esimeses osas on juttu ettevõtte külastamisest ja külastuste analüüsimisest.

1. MCDonalds’i teeninduskultuuri analüüs

1.1. Esimene külastuskord


Esimene külastuskord toimus täiesti tavalisel sügisesel õhtupoolikul. Käisime koos sõpradega kinos ja otsustasime peale seda sööma minna. Meie ühisel otsusel otsustasime minna McDonald’sisse.
Meid võeti vastu viisakalt. Esmamulje antutd ettevõtte suhtes oli hea. Võib ka öelda, et minu arust ei näidanud töötaja välja mittemingsugust väsimust, kuna kogu selle aja mil ta meid teenindas, oli tal naeratus suul. Selleks, et kõiks sujuks hästi on vaja, et klient ja klienditeenidaja suudavad teha tõhusat koostööd.
Klientide hinnang teenindaja tööle sõltub sellest, kui hästi mõistetakse, kuulatakse, reageeritakse vajadustele, kuidas peetakse silmast silma kõnelusi, kuidas osatakse soove ennetada
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS #1 MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS #2 MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS #3 MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS #4 MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS #5 MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS #6 MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS #7 MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS #8 MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS #9 MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Henz 707 Õppematerjali autor

Lisainfo

Uurimuse eesmärgiks on analüüsida McDonald’si teeninduskultuuri ja interneti kodulehekülge.
Uurimisülesanded:
• selgitada välja kui hea on McDonald’si teeninduskultuur kolme külastuse põhjal;
• analüüsida McDonald’si teeninduskultuuri kolme külastuse põhjal;
• analüüsida Mc’Donald’si interneti kodulehekülge.

Ettevõte , analüüs , McDonalds , teenindusfilosoofia , teeninduskultuur , MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

13
doc
Eesti teeninduskultuur
3
doc
Teenindussituatsiooni analüüs
9
pptx
Klienditeenindussituatsiooni analüüs
6
pptx
Teenindusanalüüs
9
docx
TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA
32
rtf
Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja
12
doc
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun