Müügistrateegiad ettevõttes (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas sellise tüübiga tuleks käituda ?
  • Kuidas kliente efektiivselt mõjustada ?
 
Säutsu twitteris
TALLINNA TRANSPORDIKOOL

Kärt Ojala
Müügistrateegiad ettevõttes
Juhendaja : Ly Svistun
Tallinn 2014
SISSEJUHATUS
Müügiprotsess on pikk tegevus, mille käigus püüdakse müüa ja pakkuda oma tooteid ja
teenuseid klientidele kaasaarvatud potensiaalsetele klientidele. Müügitehnikaid on samuti
väga palju erinevaid ning iga  teenindaja  saab neid ka ise luua ja välja töötada.
Müügiprotsessi järgimine aitab saavutada eesmärke, milleks on kindlasti kliendi vajaduse
välja selgitamine, saada aru müüdava toote või teenuse omadusi, sealhulgas anda infot miks
on meie toode parem kui konkurentidel ning suuta oma toodet või teenust maha müüa
kliendile. Samuti on müügi saavutamiseks erinevate tegevuste ellu viimine väga vajalik ja ei
saa märkimata jätta, et üheks olulisemaks osaks on müügimeeskond, ilma kelleta on raske
müüki korraldada.
Müügiprotsessi esimeseks asjaks olekski see, et tuleb tundma õppida oma tooteid kuna tänu
sellele suudad sa seda paremini kliendile kirjeldada ja toodet sobitada erinevate klientidega.
„ See on nagu minu ükskord kui läksin poodi, soovisin saada Fazeri  küpsetus  sokolaadi , kuna
ise ei leidnud küsisin teenindaja käest ning tema ütles, et ei ole sellisest asjast kuulnud . Egas
midagi helistasin  sõbrannale  ja küsisin, et kus ma seda saada võiksin, ning võite nüüd ise
arva mis ta mulle vastas, eks ikka sellest samast poest, läksin tagasi ja leidsin tänu sõbranna
juhendamisele ülesse.“
Sellepärast peaks teenindaja tundma kaupa, mida ta pakkub, sellega on lootus pälvida kliendi
tähelepanu ja tunnustust. Kindlasti on veel üheks vajalikuks etapiks müügiprotsessi
toimimises see, kuidas lähenetakse kliendile. Kliendile tuleb läheneda nii, et ei tekitaks
kliendis ebamugavust või peale surumise muljet. Kliendile tuleb läheneda sujuvalt ja
meeldivalt ning samas kiiresti, et tekiks koheselt kliendile tunne, et tema vajadustest tegelikult
ka hoolitakse (tema vajaduste rahuldamisest).
Kindalasti on üheks tähtsamaks asjaks kogu müügiprotsessi juures klientide vajaduste
väljaselgitamine. Selle tulemusel saame teada, mis tooteid või teenuseid me peaksin juurde
hankima, mida kliendil läheb kindlast vaja. Sellega saame klienditeenindajatena
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Müügistrateegiad ettevõttes #1 Müügistrateegiad ettevõttes #2 Müügistrateegiad ettevõttes #3 Müügistrateegiad ettevõttes #4 Müügistrateegiad ettevõttes #5 Müügistrateegiad ettevõttes #6 Müügistrateegiad ettevõttes #7 Müügistrateegiad ettevõttes #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-02-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 29 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor PureOkastaim Õppematerjali autor

Meedia

Lisainfo

Mõisted

Sisukord

  • TALLINNA TRANSPORDIKOOL
  • Kärt Ojala
  • Müügistrateegiad ettevõttes
  • Juhendaja: Ly Svistun
  • Tallinn 2014
  • Isiklik müük
  • Letimüük
  • Selvemüük
  • Messimüük
  • Telefonimüük
  • Virtuaalkaubandus
  • Veenmine
  • Kliendi häälestamine positiivses suunas
  • Teenindussituatsiooni muutmine isiklikumaks
  • Usaldusväärsuse tähtsustamine
  • Põhjendamine
  • Koalitsiooni loomine
  • Sõbralikkus
  • Sundimine
  • Ähvardamine
  • Kauplemine
  • Sisendamine
  • Demagoogia
  • Segadusse ajamine
  • Hämamine
  • Agressiivne klient
  • Asjatundlik“ klient
  • Külapoe klient
  • Jäta mind rahule!“ klient
  • %C3%BCgitehnikad-m94090.html

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

11
doc
Müügistrateegiad ettevõttes
1072
pdf
Logistika õpik
106
pdf
PSÜHHOLOOGIA ALUSED
59
doc
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
38
odt
Turundus ja müügijuhtimise alused
161
pdf
Juhtimise alused
105
doc
Lõpueksam-2008 õppekava alusel Majanduse alused





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !