Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Lõuna-Korea ärietikett (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

TALLINNA MAJANDUSKOOL
Majandusarvestus ja maksundus
Bruno Meder
RP131
LÕUNA-KOREA
Referaat
Juhendaja :
Ester Raiend
Tallinn 2013

SISUKORD


1Üldine taustinfo 5
1.1Pealinn 5
1.2Rahavastik ja religioon 5
1.3Riigikeel 5
1.4Raha 5
1.5Valitsusvorm ja poliitika 6
1.6Ajalugu 6
1.7Pühad ja tähtpäevad 7
2Kultuurihoiakud 9
2.1Konfutsianism 9
2.2Perekond 9
2.3Naiste roll ühiskonnas 9
2.4Liikluskultuur 10
2.5Suhtumine välismaalastesse 10
3Äripraktika ja protokollilised kombenõuded 11
3.1Ärikohtumised 11
3.2Tervitamine, tutvustamine, suhtlemine , läbirääkimine 11
3.3Lõunatamine ja meelelahutus 13
3.4Riietus 13
Kasutatud materjalid 14
Antud töös on refereeritavaks teemaks Lõuna-Korea koos oma kultuuriliste erinevuste ja iseärasustega. Teema juhatab sisse Lõuna-Korea üldine taustinfo. Teises peatükis kirjeldatakse kokkuvõtvalt lõunakorealaste kultuurihoiakuid. Viimane peatükk käsitleb spetsiifilisemalt äripraktikat ja protokollilisi kombenõudeid. Referaadi eesmärk on tuua meieni teadmised, mis aitaksid edukalt ületada kultuuri­barjääri kõnealuses riigis. Teema pälvib aktuaalsust, kuna Lõuna-Korea on üks maailma juhtivaid tehnoloogia -ja tööstusriike ning ihaladatud partner rahvusvahelistes majandus­­­­­­suhetes.
  • Üldine taustinfo

  • Pealinn


    Lõuna-Korea pealinn on Soul , mille kaugus Tallinnast linnulennul on 7129 km. Soulis elab umbes 10 miljonit inimest. Et vältida praeguse pealinna ülerahvastatust ja majanduse liigset koondumist sinna, rajatakse Lõuna-Chungchoni provintsi keskele Yeongi-Kongju alale uus pealinn. Ehitustöödega alustati 2007. aastal ja plaanitakse lõpetada 2030. aastal. Ehitus läheb maksma 45 miljardit USA dollarit. Osade riigivõimuasutuste üleviimine algas juba 2012. aastal. 2014 aastaks viiakse uude linna üle 16 ministeeriumi ja keskaegntuuri, nende seas ka peaministri kontor. Parlament ja presidendi residents jäävad siiski Souli.
  • Rahavastik ja religioon


    • Lõuna-Korea rahvaarv ületas 2012. Aasta juunil 50 miljoni piiri. Sellega on Lõuna-Korea maailma riikide seas 26. kohal LAV-i ja Colombia vahel.
    • Keskmine eluiga on 77,23 aastat.
    • Lõuna-Korea on üherahvuseline riik. Peale korealaste elab seal umbes 20 000 hiinlast.
    • Kristlasi on 49%, budiste 47%, konfutsianiste 3%, Chondogyo-usulisi (Taevase Tee religioon) ja teisi 1%.

  • Riigikeel


    Korealased on üks etniline grupp ja nad räägivad vaid korea keelt.
  • Vasakule Paremale
    Lõuna-Korea ärietikett #1 Lõuna-Korea ärietikett #2 Lõuna-Korea ärietikett #3 Lõuna-Korea ärietikett #4 Lõuna-Korea ärietikett #5 Lõuna-Korea ärietikett #6 Lõuna-Korea ärietikett #7 Lõuna-Korea ärietikett #8 Lõuna-Korea ärietikett #9 Lõuna-Korea ärietikett #10 Lõuna-Korea ärietikett #11 Lõuna-Korea ärietikett #12 Lõuna-Korea ärietikett #13 Lõuna-Korea ärietikett #14
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2016-03-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Bruno Meder Õppematerjali autor
    Referaat Lõuna-Korea kultuurilistest eripäradest ja ärietiketist.

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    21
    odt

    Lõuna-Korea kultuur

    Viljandi Kesklinna Kool Merlyn Ernits 8.klass Loovtöö Lõuna-Korea kultuur Juhendaja : Virve Neerot Viljandi 2013 Sisukord Sissejuhatus..................................................................................................................................... 3 Lõuna-Korea.................................................................................................................................... 4 Hanok..................................................................................................................................

    Kultuur
    thumbnail
    19
    docx

    Belgia referaat

    TIITELLEHT SISUKORD SISSEJUHATUS Valisin Brasiilia referaadi teemaks, kuna tahtsin täpsemalt teada kuidas nende kultuuris inimesed käituvad ja milline nende kultuur on. Sõbranna käis mul Belgias ja see tundus endalegi huvitavana. Seoses teema valikuga sain rohkem teada Belgiast ja kui ka rahvast kes seal elab. Sekretäril on vaja teada erinevate maade juhtimisstiili ja ärikohtumisistel on vaja teada, kuidas seal maal asjad käivad. Arvan ,et need teadmised võivad mulle ka töö juures kasulikud olla. 2 1. Üldine taustainfo Pealinn: Brüssel Rahvaarv: 10 309 725 (1. jaanuar 2002), sellest Flandrias koos Brüsseliga u. 2/3. Elanikkonna tiheduse poolest üks kõrgemaid Euroopas, on Belgia siiski väga ebaühtlaselt asustatud: tihedus kõigub 50 el/km2 Ardennides (Lõuna-Valloonia) kuni 2150 el/km2 Brüsseli aglomeratsioonis (keskmine 336 el/km2, mis on samapalju kui Jaapanis). Välismaalasi 2000.a. arvestuslikult umbes 8.8% elanikkonnast (mis OECD Euroopa liikmesrii

    Ärieetika
    thumbnail
    19
    doc

    Türgi

    TALLINNA MAJANDUSKOOL TÜRGI Referaat Juhendaja: Tallinn 2009 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................................3 1. Türgi taustainfo............................................................................................................................4 1.1 Majandustase ja riigi poliitiline olukord................................................................................4 1.2 Loodus................................................................................................................................... 5 1.3 Riigipühad..............................................................................................................................5 2. Ajalugu............................................................................................

    Klienditeenindus
    thumbnail
    80
    pdf

    Ametkondlik kaitumine ja etikett

    Tallinna Majanduskool Ametkondlik käitumiskultuur (sekretäritöö, üldteadmised etiketist) Loengumaterjal Tallinn 2013 1 Ametkondlik käitumine, kutse-eetika ja etikett ........................................................................................... 4 Kutse-eetika .............................................................................................................................................. 4 Sekretäritöö eetikakoodeks ........................................................................................................................... 5 Nõuded juhile:
 ............................................................................................................................................. 7 Visiitkaardid 
ja nende kasutamine ....................................................................................................

    Sekretäritöö
    thumbnail
    33
    doc

    ETIKETI konspekt

    Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool ETIKETT Õppematerjal Miljan Kalmus [email protected] MÕISTED ETIKETT on mudel, näidis, eeskuju, kuidas midagi teha - kuidas tervitada, esitleda, kirjutada kirju, rõivastuda, olla hea pererahvas külalistele. Etikett kehtestab reeglid, mis on inimese teenistuses ja muudavad tema elu kergemaks, mitte vastupidi. Termin etikett tuleb ladinakeelsest väljendist est hic questio, mis tõlkes tähendab siin on küsimus. Ladinakeelsest väljendist on tuletatud prantsuskeelne sõna etiquette, mis tähendab sedelit või pealkirja. 15.sajandil Burgundia hertsogi Philippe Hea (1396-1467) nõudel koostati ja vormistati sedelitel õukonnas järgitav alluvusjärjekord ning tseremooniad: kes millal ja kuidas võisid riigipea poole pöörduda, temaga suhelda ja teda teenindada. Etikett muutus eriti rangeks Prantsuse õukonnas Loui s XIV (1643-1715) ajal, kui määratleti kuninga ja tema lähiko

    Sekretäritöö
    thumbnail
    193
    docx

    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

    turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

    Turismiettevõtlus
    thumbnail
    83
    docx

    Üldine usundilugu konspekt

    USUNDILOO KONSPEKT ÜLDINE ÜLEVAADE: USUNDITE JAGUNEMINE: 1) Aabrahmlikud usundid: - Juutlus - Kristlus - Islam 2) Veedausundid: - Hinduism - Budism - Dzainism · Taustaks on muistse India veedakultuur. · Nende kolme usundi puhul usutakse, et igasugune olemine on tsükliline: universum tekib, püsib, mandub () ja kaob, et saada asendadtud teiste univerumitega. 3) Teised suured usundid: - Sinotoism (jaapanis) - Taoism (hiinas) - Sikhism - Bahai · Sinotism ja taoism on traditsioonilised rahvuslikud usundid, milles on keerukad rituaalid ning kirjapandud pühad tekstid. · Sikhism ja bahai on mõjutusi saanud aabrahmlikest usunditest aga ka veedausunditest. KALENDER: · Igal usundil ja kultuuril on oma kalender aastate määratlemiseks ning aastate

    Üldine usundilugu
    thumbnail
    226
    doc

    Portugali põhjalik referaat

    Avinurme Gümnaasium 10.klass Geograafia PORTUGAL Koostaja:Katrin Kõre Juhendaja: Ene Lüüs 2009/2010 1 SISUKORD Sissejuhatus.........................................................................................................................3 Üldandmed........................................................................................................................4-5 Riigivorm.........................................................................................................................6-11 Majandus.........................................................................................................................12-14 Tootmisviis........................................................................................................................15 Asend........................................................................

    Geograafia




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun