Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Loovus ja innovatsioon (1)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on vajalik innovatsiooniks?
  • Mis on loovuse jaoks kõige olulisem?
  • Mida oled lugenud innovatsioonist?

Lõik failist

Loovus ja innovatsioon #1 Loovus ja innovatsioon #2 Loovus ja innovatsioon #3 Loovus ja innovatsioon #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-01-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 90 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor annuke87 Õppematerjali autor
loovus profiil, innovatsiooni etapid, Schein, 4AP, Kõrne, innovatsioon, Triz jpm.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
pdf

Inimeste juhtimine organisatsioonis Edgar Schein

4. Turvalisus/stabiilsus Need inimesed väldivad riske. Neile meeldib töötada kindla struktuuriga ettevõtetes, kus ootu- sed ja vastutus on paigas. Nad eelistavad rahulikku, stabiilset keskkonda ning neid häirib, kui ettevõttes on palju muutusi. Sellise ankruga inimesi on palju tööl riigiasutustes. Rohkem kui tööd ennast, hindavad nad kindlat palka, boonuseid ja stabiilset organisatsioonikultuuri. - 2015 5. Ettevõtlik loovus Selle ankruga inimesed on innovatiivsed, loovad ja energilised. Nad väljendavad oma loovust alustades uusi ettevõtmisi, projekte ning andes organisatsioonidele uusi suundi. Nad armasta- vad koostööd teiste inimeste ja talentidega, kes aitavad neil oma plaane ellu viia. Selle ankruga inimesed on tihti ettevõtte omanikud ja jõukus on nende edu mõõdupuuks. Nende töökeskkond peab olema dünaamiline, muidu neil hakkab igav. Kui nad midagi välja

Juhtimine
thumbnail
19
pdf

Strateegiline juhtimine kordamisküsimused

internetis) 8. Tulemuste dokumenteerimine 9. Klientide tunnustamine & motiveerimine 10. Protsessi, tööriistade & kommunikatsiooni parendamine Miks kaasata kliente arendusse? x enamus teadmisi ei ole sinu ettevõttes x lood pideva parendamise funktsiooni x kiirus, kasv, riskide maandamine, kulude vähendamine x konkurentsieelis & "turutegemine" Keda kaasata? x aktiivsed kliendid nagu sina defineerid! x töötajad, varustajad, partnerid Kuidas kaasata? x avatud innovatsioon & ärimudel x platvormid (IT) & suhtlusvõrgustikud, spetsiaalsed kohad x arenda tööriistad & kirjelda ning juhi protsessi Võtmeküsimused: x Defineerimine - kas oled segmentinud oma kliendid neilt õppimise alusel? kas oled uurinud oma klientide, töötajate, varustajate huvisid? x Kommunikatsioon - millest räägite ja kuidas kogute ideid? kas kasutate ühist "keelt"? kas on olemas koht aruteludeks? x Eemalda tõkked - kas ja miks ettevõttes on vastuseis? kas ärimudel toetab

Strateegiline juhtimine
thumbnail
18
docx

Innovatsioon

SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................2 1 INNOVATSIOON....................................................................................................................3 2 MAKROMAJANDUS.............................................................................................................6 KOKKUVÕTE........................................................................................................................7 KASUTATUD KIRJANDUS.....................................................................................................

Ettevõtemajandus
thumbnail
12
docx

Innovatsioon vastused

(kirjutamismasinad vs elektrooniline tekstotöötlus, jää vs külmikud) Protsesside ümberpaigutamine – süüsteemi osade omavahelise töö ümberkorraldamine (efektiivsemate võrgustike ehitamine; Zara ja Benetton rõivaste, Dell arvutite ülekanne ühest rakenduskontekstist teise – väljakujunenud elementide kombineerimine eri turgude tarbeks. (polükarbonaatraattad- nagu veerevpagas arendatud laste mänguasjadeks) 4. Inkrementaalne innovatsioon ehk tasapisi kasvav. Nt. Volkswagen Golf 5,6,7, autoed, lennukite ja telerite uued versioonid. Kujutab endast järkjärgulist olemasolevate toodete ja protsesside edasiarendamist. See ilmneb tavaliselt praktilises tegevuses. . Radikaalne või baasinnovatsioon – olemasolevate toodete, protsesside, organisatsiooniliste korralduste, tootmis-, levitamis-, kommunikatsioonisüsteemide põhjalik muutus. Nt: auruenergia, IKT-„revolutsioon“, biotehnoloogia

Ühiskond
thumbnail
15
pdf

Organisatsioonikäitumine

Ülesannete jaotamise alus: soov õppida Edasipüüdlik kultuur •Töötajad ei lävi väljapool tööülesandeid •Tugev strateegiline juhtimine ,selged turuga seotud eesmärgid •Välistele muutustele reageeritakse kiiresti •Kehvemad töötajad sunnitakse kiiresti lahkuma •Lojaalsus ja koostöö madal •Konfliktid lahendatakse avatult •Omane tootmissektorile Killustatud kultuur •Omavaheline suhtlus minimaalne •Levinud on individuaalne töö või kaugtöö •Isiklik innovatsioon ja loovus soodustatud, kuid teadmusjagamine vähene •Võib toimuda strateegiline muutus, mida töötajad ei toeta (nt ümberpaiknemine, koondamised) •Esineb pigem äriteenuste sektoris, virtuaalsetes organisatsioonides, ärikoolides Kogukondlik kultuur •Töötatakse tihedalt koos, ühised eesmärgid •Tehakse nurisemata ületunde •Suheldakse väljaspool tööd •Identiteet on tugevalt organisatsiooniga seotud •Preemiad jagatakse võrdselt kõigi vahel

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

Majanduse alused 1. Võimaliku tootmise piir VTP on kahe kauba tootmiskombinatsioonide jada, mis saadakse ühiskonna tootlikke ressursse omavahel kombineerides. Pareto-efektiivsuse kriteerium väidab, et kõik punktid võimaliku tootmise piiril on efektiivsed ning asudes ühes neist punktidest saab ühe hüvise tootmise suurendamiseks ressursse ümber jaotada vaid teise hüvise tootmise vähendamise arvel. Kui ressursse tuleb juurde või nende kvaliteet paraneb, nihkub VTP pikaajaliselt majanduskasvu tõttu koordinaattelgede nullpunktist kaugemale. 2. Alternatiivkulu printsiip See tähendab, et mida enam soovitakse tarbida teist hüvist, seda enam tuleb esimese hüvise tarbimist piirata. Saamatajäänud tulu parimast alternatiivsest kasutamata jäänud võimalusest. 3. Nõudmise üldine seadus- nõudlusfunktsioon ja selle nihked Nõudlusseaduse kohaselt: Muude tingimuste samaks jäädes, mida kõrgem on hind, seda väiksem on nõutav kogus. 4. Turutasakaal- tasakaaluh

Majanduse alused
thumbnail
38
odt

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

isenevad tegevusharru. • Teatud hetkeks turg küpseb ja võimaluse aken (uute sisenejate jaoks) sulgub. Jälgi trende (poliitilisi, majanduslikke, sotsiaalseid, tehnoloogilisi) Leia ja lahenda probleem Täida lünk turul 10. 3 põhivõimalust ärivõimaluse leidmiseks. (Jälgi trende, ….). 1. Jälgi trende (poliitilisi, majanduslikke, sotsiaalseid, tehnoloogilisi) 2. Leia ja lahenda probleem 3. Täida lünk turul 4. Loovus ja innovatsioon. Loovust toetavad ja takistavad tegurid organisatsioonis. Innovatsioon • Innovatsioon seisneb selle väärtuse olulises muutuses, mida ettevõte pakub oma tarbijatele (tooteinnovatsioon) või • Sellele väärtuse loomise/tagamise kulude olulises vähendamises (protsessiinnovatsioon). • Nende võimaluste kõrval saab innovaatiline olla uute turgude avamises ja teistmoodi

10. klassi majandus
thumbnail
18
docx

Organisatioonikäitumine II Kontrolltöö

1. Mida nimetatakse loovuseks? Loovus on isiksuse omaduste kogum, mis annab eeldused mistahes inimtegevuse valdkonnas probleeme uut viisi lahendada ja algupäraseid tulemusi saada (McLeod & Cropley, 1989). Loovus on alati seotud õppimisega. Loovus on teadmiste, kujutlusvõime ja arengu tulemus. Loovus on protsess, mille kaudu jõuavad indiviidid ja grupid ideede ja tulemusteni, mis on uued ja väärtuslikud nende loojatele ning väärtustatud laiema grupi või ühiskonna poolt (F. Xu , T.Rickards, 2007). – Idee on uus – ja kasulik Loovus – on võime genereerida ideid, mis on üheaegselt uudsed ja kasulikud. Loovus on suunatud uudse kujutluse rakendatavusele - probleemide lahendamine uuel viisil.

Organisatsioonikäitumine




Kommentaarid (1)

MSA profiilipilt
S K: Ei olnud päris see, mida ma oleksi tahtnud
16:19 08-02-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun