Eesti Esimene Erakosmeetikakool Rahvusvaheline CIDESCO-kool Eveli Otterklau Yvette Vaino TAIMERAVI JA NAHAHAIGUSED Referaat SISUKORD Tallinn 2012 Eesti Esimene Erakosmeetikakool Eveli Otterklau, Yvette Vaino Rahvusvaheline CIDESCO-kool 45-e grupp SISSEJUHATUS Inimene on osake elusloodusest, igaüks saab sündides kaasa teatud kapitali, mida nimetatakse terviseks. Ja see kui hästi sellega osatakse ümber käia on juba 40-50. eluaastaks näha. Inimorganism on keerukas ja väga täpselt töötav, kus kõik elundid ja süsteemid on omavahel seotud. Seega iga tarbitav söök, jook või ravim jätab kuhugi oma jälje. Mitmete haiguste raviks võiks senisest palju julgemini kasutada ravimtaimi,mitte esimese hooga tormata apteeki erinevate ravimite järgi. Loomulikult on nende toi
KARMIKÄELISELT toimetanud Kloey Detect of Five ja B.S. of Hardbodies poolt. Eriline tänu korrektuuri eest WordPerfect Corporation'ile, ... antud file vajas seda tõepoolest! Eriline tänuavaldus ka järgnevaile: NITRO CLYCERINE - failidega varustamise eest; XRAX - rahu säilitamise eest ajal, kui võmmid siin olid; PRODUTSENDILE - failide minu kätte toimetamise eest...; DIREKTORILE - failide minu kätte toimetamise eest...; HÄRRA CAMARO'le- tema SUURE EGO eest; VÕLURILE - k?igi Bernoulli kaartide eest, mis ta iganes saatnud on!!! Järgnev on aastapikkuse, kuid tulusa töö vili , see on originaal käsikiri avaldamata tööst, mis pärineb tundmatult autorilt. Algselt kujutas see endast kaht suurt faili, mis tuli ühte sulatada ning seejärel karmi käeliselt toimetada, peamiselt just piltide osas, ning siis veel need õigekirjavead... . See kutt on tõeline keemiageenius, aga kui ta elu sõltuks õigekirjast, siis ... . Kasutasin lihtsalt WordPerfekt'i 4.2. korrektuuri, niisiis v�
pannakse viiludena haigetele kohtadele ja asendatakse 3-4 tunni pärast värsketega. ·Hobukastan. Veenilaienditest tekkiva ebamugavustunde vähendamiseks on soovitav probleemsetele kohtadele panna hobukastaniürdiga immutatud kompress. Selle valmistamiseks tuleks segada pool teelusikatäit hobukastanipulbrit 2 tassi veega ning niisutada selles steriilset puuvillast riiet. ·Nõiapuuürt on üks ravim, mida võib kasutada. Ta on looduslik kudede kokkutõmbaja, tihendab kudesid ja vähendab valu. ·Sega kokku 125 ml destilleeritud nõiapuuvett (müüakse apteegis), 10 tilka küpressi ja 10 tilka raudrohu eeterlikku õli. Vedelikuga võib jalgu määrida nii sageli kui soovid. ·Veene saab tugevdada ka toiduga, päevas võiks süüa vähemalt 125 grammi antotsüaane sisaldavaid marju, nagu mustikad, kirsid, põldmarjad ja punased viinamarjad
HARAKA LASTEAED MEIE LASTE LEMMIKRETSEPTID 2010 ANDERI JA ARONI LEMMIKSALAT Meie pere tervislik toit, mis ka lastele maitseb, on salat. Koosis: hiinakapsas, tomat, värske kurk, mais. Natukene oliiviõli ja maitse järgi viie pipra segu. Kõik läbi segada ja ongi valmis. ELIISE KANAFILEE - ODRARISOTO Kanafilee - odrarisoto, mis on mugandustega A. Kangi retseptikogust. Retsept on neljale. Ained: 400 gr kanafileed, 1 sl õli, 1 sibul, 3 dl odratangu, 6 dl puljongit, 1 dl apelsini mahla. Filee väikesteks tükkideks lõigata, sibul praadida. Lisada fileetükid, siis odratang, peale puljong ja mahl, segada. Hautada tulel kuni oder pehme. Meil gaasipliidil võtab see aega kuskil 20-30 minutit. Võib veel lisada purustatud sarapuupähkleid (50gr). On valgu- ja b-vitamiini rikas toit. Pähklid sisaldavad a, d, e ning b1 ja b6 vitamiine. ELYS ANETTE RETSEPT
Kaja Saar LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS Tallinn 2010 Sissejuhatus Autor on valinud käesolev teema, kuna leiab, et võõrkeele õpetamine juba maast-madalast on arendav ning maailmapilti avardav. Töötava õpetajana on töö koostaja kogenud hetki, mil on jäänud vajaka ideedest ning metoodilisest materjalist. Autor püüab antud teemat lahetes leida vastuseid järgmistele küsimustele: Kuidas teha end selgeltmõistetavaks 1-6`e aastasele lapsele võõrkeeles? Kas meil on piisavalt vastavasisulist metoodikat? Tulenevalt tekkinud küsimustest on eesmärk leida materjali/meetodeid, mis aitaks õpetajal orienteeruda kakskeelses keskkonnas. Töötada välja sobiv õpimapp, mis oleks abiks keele õpetamisel ning tõukeks uutele ideedele. Tulemi saavutamiseks leiab autor, et on oluline analüüsida hetkeseisu Adelion`i lasteaias. Töödelda läbi olemasolev, vastavasisuline metoodiline materjal. Teha valik pakutav
suvel (kuid mõnel juhul ka talvel) päiksekiirgusest tekkivate allergiate ennetamiseks, nt * päikseallergia (in k Polymorphic Light Erruption) - noortel täiskasvanud naistel * actinic prurigo - enamasti noored tüdrukud * hydroa vacciniforme * cutaneous porphyrias · UVB VALGUSRAVI VÕRDLUS TEISTE RAVIMEETODITEGA Raviefekti ja ohutusega ei saa konkureerida mitte ükski ravimeetod, sest teraapia on 100 protsenti looduslik ravi, kus ei kombineerita erinevaid ravimeid, säästes organismi. Kui ravimid vaid nõrgendavad meie organite toimet, omavad hulgaliselt negatiivseid kõrvalmõjusid ning enamik psoriaasi ravimeid vähendavad vaid põletikku nahapinnal, siis UVB kiirgus vastupidiselt aktiviseerib kõik meie keha positiivsed/passiivsed funktsioonid, ning keha hakkab ise haiguse vastu võitlema, seespidiselt. Vaata UVB mõju inimesele Tuginedes UVB valgusravi pikaajalisele ajaloole on teada kõik tema
juhul ka talvel) päiksekiirgusest tekkivate allergiate ennetamiseks, nt · päikseallergia (in k Polymorphic Light Erruption) - noortel täiskasvanud naistel · actinic prurigo - enamasti noored tüdrukud · hydroa vacciniforme · cutaneous porphyrias UVB VALGUSRAVI VÕRDLUS TEISTE RAVIMEETODITEGA Raviefekti ja ohutusega ei saa konkureerida mitte ükski ravimeetod, sest teraapia on 100 protsenti looduslik ravi, kus ei kombineerita erinevaid ravimeid, säästes organismi. Kui ravimid vaid nõrgendavad meie organite toimet, omavad hulgaliselt negatiivseid kõrvalmõjusid ning enamik psoriaasi ravimeid vähendavad vaid põletikku nahapinnal, siis UVB kiirgus vastupidiselt aktiviseerib kõik meie keha positiivsed/passiivsed funktsioonid, ning keha hakkab ise haiguse vastu võitlema, seespidiselt. Vaata UVB mõju inimesele
Diabeet Referaat 2006 SISUKORD 1. SISSEJUHATUS............................................................................................................................ 2. MIS ON DIABEET?...................................................................................................................... 2.1 I-TÜÜPI DIABEET.................................................................................................................... 2.1.1 RAVI..................................................................................................................................... 2.1.2 RISKIFAKTORID................................................................................................................ 2.2 II-TÜÜPI DIABEET.................................................................................................................... 2.2.1 TEIST TÜÜPI DIABEEDI RAVI........................................................................................
Kõik kommentaarid