Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Logo disain (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Keskkonna kujundamine?
Logo disain #1 Logo disain #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-11-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 39 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor laisik Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
doc

Värviline müügipsühholoogia

kuulmise, haistmise, maitsmise ja kompimise abil, kusjuures 80%informatsioonist saadakse nägemismeele kaudu. Inimene eristab värve nagu helisidki vastavalt silma ja kõrva võimalustele. (http://www.hariduskeskus.ee/opiobjektid/varvusopetus/vrvipshholoogia.html) Oma iseseisvas töös käsitlen värvide mõju. Käsitlen seda teemat, kuna värvide psühholoogiat on uuritud väga põhjalikult ja antud teema kohta on piisavalt palju materjali ka eesti keeles. Töös toon ara ka neli tuntud firma logo, mis on müügi osa ja kirjeldan/analüüsin lühidalt nende värvilahendusi. Värvid turunduses sisaldavad alati mingit sõnumit. Näiteks: o Must on väga mitmekesine. Luksus ja peensus, jõud. Läänemaailmas on leina ja allmaailma värv, millel on seos ka nõidusega (must maagia). Kurjus ja kõik paha. Hinduistlik hävingujumalanna Kali on must, Hiinas tähistab must põhjakaart ja talve. Mustast poolvääriskivist gagaadist e

Kaupluse müügitöö korraldus
thumbnail
6
docx

Kunst ja disain

1. Milliste kunstiliikide hulka kuuluvad disain ja arhitektuur, mille poolest on need sarnased? Kuuluvad keskkonda kujutava kunsti hulka. Mõlemad on reaalsed, 3 dimensiooniga päriselu jaoks vajalikud. 2. Mille poolest erinevad teineteisest tarbekunst ja disain? Disain on rohkem masstoodangule. Kasutatakse palju masinaid. Tarbekunst on rohkem käsitööstuslikum, kasutatakse vähe masinaid. Ei ole masstoodang. On enamasti üksikud esemed. Disainil on tavaliselt rohkem esemeid. 3. Kes oli William Morris? Millised olid tema ideed, mille teostamisele ta pühendas oma energia ja varanduse? (lk 17-19) Inglise tekstiili disainer, luuletaja, kirjanik ja sotsiaalelutegelane. Ideid luua

Kunstiajalugu
thumbnail
2
odt

Eesti Disain

Eesti disain Kui mõtlen disainile, tulevad mulle meelde praegusel hetkel maailmas tuntud ja tunnustatud rõivadisainerid nagu Karl Lagerfeld, kes disainib Chaneli riideid, Frida Giannini kui Gucci disainer, Marc Jacobs kellel on omanimeline bränd ja paljud teised. Disain on aga palju laialdasem, kui ainult rõivatööstus ja see on ka siin samas Eestis levinud. Kõik esemed, asjad, vahendid, mida me oma igapäevases elus kasutame, on disainitud ­ autod, käärid, raamatud, mööbel, tarbeesemed. Disain väljendab ennast igal pool ja sellest mööda ei saa. Ei saa ka öelda, et disain väljendab ennast vaid toote välimuses, tähtsad omadused on ka funktsionaalsus, otstarbekus, mugavus ning see, kuidas ese töötab

Kultuur
thumbnail
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

kliendi maitset ja erisoove, et saada maksimaalselt hea lõpptulemus. Meie klientideks võiksid olla originaalsust otsivad tehnikahuvilised, kellele on oluline eristuda, samas mitte liialt silma paista. Samuti on meie klientideks disaini hindavad kliendid ­ kuigi puit on klassikaline tarbematerjal, siis sülearvutikohvrina on see uudne ja stiilipuhas kombinatsioon. Kliendil on võimalik lasta sülearvutikohvrile trükkida/graveerida midagi isikupärast (firma logo, initsiaalid, kujundid jm). Kuna soovime olla maksimaalselt kliendisõbralikud, siis peame oluliseks materjali valikut. Tarbijate jaoks on muutunud üha olulisemaks keskkonnasäästlik tootmine, mistõttu püüame meie pakkuda kodumaised keskkonnasäästlikke tooteid. Meie tooted valmistatakse puidutöökodades ülejäävast materjalist. Materjal vastab kõikidele kvaliteedinõuetele. Meie esialgne eesmärk on saada kliente ja võita kliendi usaldus Eestis. Näeme oma

Majandus
thumbnail
8
pdf

Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele referaat

Pakendada tuleb vastavalt sihtgrupile. Hinnaline toode hinnalisse pakendisse või vähemalt tuleb jätta mulje, et see on hinnaline. Luksuslikku disaini kirjeldavad värvid: must, valge, kuld, hõbe. Silmas tuleb pidada, et mida lihtsam, vähem ja kergem seda luksuslikum on. Esmatarbekaupadel on otstarbekas aeg-ajalt toote disaini muuta. Nähes, et limonaadipudelil on uus kirev silt kutsub see kohe proovima, isegi kui toode on jäänud samaks. Teistipidi pikaajaliselt sama logo või pakend näitab tootja usaldusväärsust, kinnitades et toode on täna sama kvaliteetne nagu ta oli turule tulles. Lihtsad ent elegantsed alkoholipudelid. Kokkuvõte Kokkuvõtlikult tuleb teha toode, teenus või kaup klientuurile hästi atraktiivseks, mis tõmbaks võimalikult palju inimesi kokku seda toodet ostma. Seda kõike saab sooritada vaid kombineerides õigeid värve koos sobiva kujundusega. Uus innovaatiline kujundus tootele

Klienditeenindus
thumbnail
4
docx

Intellektuaalse omandi kaitse

A: See peab olema väliskujundus, mis ei sisalda tehnilist lahendust. Lahendus peab olema uus, eristatav ja toodetav - kõik kolm korraga. 2. Q: Mõtlesin välja ühe toote ning soovin kaitsta selle tehnilist funktsiooni, kas see on võimalik? A: Jah, seda saab kaitsta aga leiutisena, mitte tööstusdisainilahendina. 3. Q: Soovin registreerida tööstusdisainilahendust, mille fotot nägin Austraalias olles ühes ajakirjas, kas see on võimalik? A: Ei ole võimalik, kuna disain on juba avalikustatud ja/või registreeritud kellegi teise poolt. 4. Q: Soovin kaitsta ühte toodet Eestis, mille jooniseid mul veel ei ole – kas ma saan ikkagi esitada tööstusdisainilahenduse registreerimise taotluse Patendiametisse? A: Jah, sest Patendiamet ei kontrolli muud kui ainult vorminõudeid ehk dokumente, tähtaegu. 5. Q: Soovin registreerida tööstusdisainilahendusena uudset rahakotti – millises klassis peaksin taotluse esitama?

Intellektuaalse omandi õiguskaitse
thumbnail
16
pdf

PAKENDIGRAAFIKA LOOMISE PROTSESSI VAJALIKKUS JA PEAMISED ETAPID

õige visuaalse keele valimise tähtsust. Samuti on kuuendas peatükis selgitatud, kuidas on pakendigraafika loomise viimane etapp seotud pakendi tootmisprotsessiga. 4 Pakendigraafika loomise protsessi vajalikkus ja peamised etapid 1. PROTSESSI VAJALIKKUSEST PAKENDIGRAAFIKA LOOMISEL Pakendidisain, nagu ka kõik ülejäänud disain, ei toimi vaakumis. Disaineritele antakse ülesanne või ülesanded, mis peegeldavad brändi omanike millegi poole pürgimist ­ selleks võib olla müügi suurendamine, suurem kasum, pakendikulude vähendamine või miski muu. (Calver, 2003: 26) Ülesande lahendamine eeldab aga mingisugust kindlat protsessi, mis viiks soovitud tulemuseni. Üldjuhul teab disainer küll tehniliselt lühimat teed resultaadini, ­ millist

Graafiline disain
thumbnail
12
docx

Reklaami tajumine, mäletamine, tähelepanuprotsessid, õppimine, kujutlus, imago. Talis Bachmann - Reklaamipsühholoogia

 Tasakaal- visuaalse reklaami võtmetunnus  Vormiväline tasakaal : erinev suurus, tasakaal ja intensiivsus. Huvitavam, ergutavam, ootamatuim reklaamteade  Vormitasakaal: Täiuslik sümmeetria optilise kekskpunkti ümber (väärikas,stabiilne, konservatiivne) ELEMENDID REKLAAMIS:  LIIKUMINE – modelli liikumine, kaamerate liikumine, kaadrite järgnevus  PROPORTSIONAALSUS  JÄRJEPIDEVUS (nt sama formaadi,stiili, logo vms kasutamine)  ÜHTSUS/TERVIKLIKKUS  SELGUS  ISOLATSIOON (NT tühja ruumi kasutus – tühi taust)  ERIVÕTTED – (nt reklaam ebatavalises kohas)  VÄRV (sinine rahustab, punane erutab jne. Valge – puhtus, Roheline- loodus, Soojad toonid- soojalt maalt pärit inimeste elemendid. Reklaamisobilikkus: Punane – supid, liha, külmutatud toit

Reklaam




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun