Logistika alused põhjalik konspekt (1)

5 VÄGA HEA
 
LOGISTIKA ALUSED
Logistika missioon ­ tagada õigete kaupade ja teenuste kättesaadavus õigel ajal õiges seisundis õiges
koguses õiges kohas õiglase hinnaga, et kindlustada kliendi rahulolu ja ettevõttele maksimaalne
kasum.
Õiglane hind on siis, kui kaup ära ostetakse!
Logistika:
1) Rakenduslik tegevus, millesse on haaratud transport, laomajandus,
klienditeenindus, turundus, arvestus ja infovahetus.
2) Osa ettevõtte juhtimisest, mis kindlustab kõikide teiste juhtmisfunktsioonide
eduka töö.
3) Mõtteviis, mis võimaldab komplektselt vaadelda mitmesuguseid protsesse.
4) Teadusharu, mis uurib erinevaid meetodeid kasutades logistiliste protsesside
toimimist ja sellega seonduvaid nähtusi, et luua metodoloogiline alus.
Logistika arenguetapid
1) Tootjakeskne periood 1950-1960. 1956 pannakse alus logistika kogukulude
konseptsioonile
2) Tarbijakeskne periood 1960-1980 , suurenes nomenklatuur ja ilmusid erinevad tooted,
tekkis vajadus jaotuse järele
3) Logistikakeskne 1980-1990 ­ kuidas paremini kiiremini kliendile toimetada kaup.
4) Täieliku integratsiooni periood 2000 - IT tuleb logistikasse
Aastal 2003 Ameerika Logistika Juhtimise Keskuse Konverents.
Logistika on osa tarneketi tegevusest, mis planeerib, teostab ja kontrollib kaupade, teenuste ja
informatsiooni efektiivset liikumist ja ladustamist lähtepunktist tarbimispunkti jõudmisel eesmärgiga
rahuldada kliendi nõudmisi.
Logistika konseptsioonid:
Logistika on kaupade tootmise, hankimise ja jaotusega seotud strateegiliselt juhitud materjali,
informatsiooni, raha ja teenuste voogude integreeritud protses, mille eesmärgiks on suurendada
ettevõtte kasumit ja retaablust õigete strateegiliste valikute kaudu
Logistika funktsioonid:
Klienditeenindus - ülesanded, mis on keskendunud tarbija vajaduste kindlakstegemisele ja nende
vajduste rahuldamisele.
1) Turundusstrateegia kujundamine ­ toote, toote hinna, müügi ja reklaampoliitika
kujundamine
2) Tellimuse töötlemine ­ kõik tegevused klientidelt tellimuste vastuvõtmise hetkest
kuni kauba kättesaamiseni
3) Infovahetus ­ infosüsteemi loomine, mis võimaldab infovahetuse tarnija-
tootja,tootja-tarbija ,tarbija-tootja-tarbija
4) Nõudluse prognoosimine ­ toodete ning teenuste mahu ja sihtgruppide
määratlemine ajas ja ruumis. Võime ette näha tuleviku tarbimist.
5) Müügijärgne teenindus ­ müügijärgne hooldamine ja tarbijakäitumise
monitooring
6) Korje ­ pakendite utiliseerimine ja toodete liikumine vastuvoolu.
Tagastuslogistika e. Resiivlogistika
Tootmine ­ tarbimisväärtusega toodete valmistamine.
Toode peab vastama standardile, kvaliteedinõuetele, keskonnaohutus- ja tervisekaitsenõuetele,
turundusnõuetele, tehnilistele tingimustele.
93% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Logistika alused põhjalik konspekt #1 Logistika alused põhjalik konspekt #2 Logistika alused põhjalik konspekt #3 Logistika alused põhjalik konspekt #4 Logistika alused põhjalik konspekt #5 Logistika alused põhjalik konspekt #6 Logistika alused põhjalik konspekt #7 Logistika alused põhjalik konspekt #8 Logistika alused põhjalik konspekt #9 Logistika alused põhjalik konspekt #10 Logistika alused põhjalik konspekt #11 Logistika alused põhjalik konspekt #12 Logistika alused põhjalik konspekt #13 Logistika alused põhjalik konspekt #14 Logistika alused põhjalik konspekt #15 Logistika alused põhjalik konspekt #16 Logistika alused põhjalik konspekt #17 Logistika alused põhjalik konspekt #18 Logistika alused põhjalik konspekt #19 Logistika alused põhjalik konspekt #20 Logistika alused põhjalik konspekt #21 Logistika alused põhjalik konspekt #22 Logistika alused põhjalik konspekt #23 Logistika alused põhjalik konspekt #24 Logistika alused põhjalik konspekt #25
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 25 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2013-12-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
221 laadimist Kokku alla laetud
1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
maxu11 Õppematerjali autor

Dokumendis esitatud küsimused

  • Kes vastutab klienditeeninduse eest ?
  • Kuidas toimida kauba puudumisel ?
  • Mis on kliendile kõige tähtsamad elemendid teeninduses ?
  • Milliseid täiendavaid teenuseid nad eeldavad ?
  • Milline on konkurentide teenindustase ?
  • Kuidas klient hindab teenindustaset konkurentde omaga võrreldes ?

Mõisted

Teemad

  • LOGISTIKA ALUSED
  • Logistika missioon
  • Õiglane hind
  • Logistika
  • Rakenduslik tegevus, millesse on haaratud transport, laomajandus
  • klienditeenindus, turundus, arvestus ja infovahetus
  • Osa ettevõtte juhtimisest, mis kindlustab kõikide teiste juhtmisfunktsioonide
  • eduka töö
  • Mõtteviis, mis võimaldab komplektselt vaadelda mitmesuguseid protsesse
  • Teadusharu, mis uurib erinevaid meetodeid kasutades logistiliste protsesside
  • toimimist ja sellega seonduvaid nähtusi, et luua metodoloogiline alus
  • Logistika arenguetapid
  • Aastal 2003 Ameerika Logistika Juhtimise Keskuse Konverents
  • Logistika konseptsioonid
  • Logistika funktsioonid
  • Mikro- ja makrosüsteemid logistikas
  • Klienditeenindus logistikas
  • Klienditeenindus kui äritegevuse funktsioon
  • Klienditeenindus kui logisitikasüsteemi toimimise väljund
  • Klienditeenindus kui vahend tarneahela juhtmiseks
  • Klienditeenindus kui ärijuhtimise filosoofia
  • Klienditeeninduse 4 tasandit
  • Tellimustsükkel
  • Klienditeeninduse elemendid
  • Klienditeeninduse elemendid
  • Teenindusele järgnevad elemendid
  • Klienditeeninduse tase ja kvaliteet
  • Teenindustaseme võtmeelemendid logistikas
  • Paindlikkus
  • Klienditeeninduse kvaliteet
  • Klienditeeninduse strateegia ja põhimõtted
  • Klienditeeninduse standardid
  • Teenindustaseme ja teenindamise kvaliteedi mõõtmine
  • Perfektne tarne
  • Väga oluline on kliendi informeerimine kõrvalekalletest õigeaegselt!
  • Nõudluse prognoosimine
  • Tarneallikate analüüs
  • Hinnamuutuse prognoos
  • Prognoose saab jagada ka järgmistel alustel
  • Ülipikalt
  • Pikaajalised prognoosid
  • Lühiajalised prognoosid
  • Prognoosimisel peab arvestama
  • Hankelogistika
  • Logiproff.ee, ärikorraldus
  • Tootmislogistika /materjalilogistika/sisemine logistika
  • MRP I – materjalivajaduse plaanimine
  • MRP II – tootmisressursside plaanimine
  • Lükkamispõhimõte
  • Tõmbamispõhimõte
  • muda vormi
  • Kaizen
  • Kanban
  • Laondus logistikas
  • Lao ülesanne
  • Lao põhilised ülesanded
  • Ladude tavaliigid
  • Hulgikaubandus
  • Jaekaubanuds
  • Suurjaemüüja
  • Jaotuskett
  • Jaotuskeskuse rajamist
  • süsteem
  • Ladude roll tarneahelas
  • Hankelogistika
  • Materjalide juhtimine/tootmislogistika
  • Jaotuslogistika
  • Peamised Laooperatsioonid
  • Jaotustegevuste planeerimine (DRP)
  • Tõhus tarbija reageering (ECR)
  • Tarnija poolt juhitud laotegevus (VMI)
  • Koostöine planeerimine, prognoosimine ja varude täiendamine (CPFR)
  • Varude otsejaotamine (DSD)
  • DSD
  • Ajapõhine otsejaotus(TDD)
  • EL transpordiruum
  • Eesti vabariigi transpordiruum
  • Transport logistikas
  • Euroopas kaubavedu
  • Reisijatevedu
  • Transport – logistilise keti osa
  • Veondusstrateegia – kolmanda osapoole kasutamine logistikas
  • Transpordiliigi valikut mõjutavad tegurid kauaveol
  • Veosüsteemid koosnevad

Kommentaarid (1)


14:40 08-09-2016


Sarnased materjalid

1072
pdf
56
doc
74
docx
288
doc
15
doc
76
docx
70
doc
54
pdf





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto