Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Lauakaunistused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Lauakaunistused #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor gdjgdg gdjdg Õppematerjali autor
Lauakaunistused ja kutsete iseloomustus.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
doc

Etikett - VASTUVÕTU PLANEERIMINE

Muusika · Abiliste määramine · Transport · Riiete paigutamisvõimalus · Tualettruumid · Kingituse, lillede laud · Arutelu peale üritust, mis õnnestus, mis ebaõnnestus Läbiviija peab teadma: · Külaliste koosseisu · Toidusoove · Kujundust · Laua kuju ja asukohta · Lauapesu · Lauanõusid · Istumispaigutust · Programmi · Teenindamisviisi · Suitsetamissoovi · Muid vahendeid ( ekraan, projektor) · Erisoove 3 Peale üritust toimub abiliste tänamine. VASTUVÕTT AMETLIK MITTEAMETLIK Ilma abikaasata abikaasadega

Eetika ja etiket
thumbnail
16
docx

Diplomaatiline etikett ja protokoll konspekt eksamiks

Kui aukülaline kutsutakse abikaasaga, siis kutsutakse üldjuhul ka ülejäänud külalised abikaasadega Aukülaliselt on viisakas küsida, kellega ta soovib kohtuda Kui aukülalisel on saatjad, siis saadetakse ka neile isiklikud kutsed Väiksematel üritustel tuleb arvestada külaliste omavahelist sobivust. Kodune vastuvõtt Külaliste nimekiri Tuleb otsustada, milline koosolemise vorm on sobivaim Kaetud lauas tuleb iga külalise jaoks arvestada 50 ­ 60 cm ruumi, Ka Rootsi laua puhul peab olema võimalik süüa istudes Püstijalapeole otstarbekas varuda rohkem Vastuvõtt ja lauaetikett Ametlik vastuvõtt Töine, konservatiivne ja väljapeetud Hoolikalt valitud külalised Ettekanded ja sõnavõtud on seotud vastuvõtu eesmärgiga Meelelahutuslik osa üldjuhul puudub Toit ja jook on kvaliteetsed, aga mitte esmatähtsad. Eelistatakse kerget alkoholi Kaaslane ei sekku ametiisikute jutuajamisse Riietus on ametlik, konservatiivne Kestus: 1,5 ­ 2,5 tundi

Diplomaatiline etikett ja protokoll
thumbnail
33
doc

ETIKETI konspekt

Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool ETIKETT Õppematerjal Miljan Kalmus [email protected] MÕISTED ETIKETT on mudel, näidis, eeskuju, kuidas midagi teha - kuidas tervitada, esitleda, kirjutada kirju, rõivastuda, olla hea pererahvas külalistele. Etikett kehtestab reeglid, mis on inimese teenistuses ja muudavad tema elu kergemaks, mitte vastupidi. Termin etikett tuleb ladinakeelsest väljendist est hic questio, mis tõlkes tähendab siin on küsimus. Ladinakeelsest väljendist on tuletatud prantsuskeelne sõna etiquette, mis tähendab sedelit või pealkirja. 15.sajandil Burgundia hertsogi Philippe Hea (1396-1467) nõudel koostati ja vormistati sedelitel õukonnas järgitav alluvusjärjekord ning tseremooniad: kes millal ja kuidas võisid riigipea poole pöörduda, temaga suhelda ja teda teenindada. Etikett muutus eriti rangeks Prantsuse õukonnas Loui s XIV (1643-1715) ajal, kui määratleti kuninga ja tema lähiko

Sekretäritöö
thumbnail
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett

Jätke meelde, millal ja kus vastuvõtt või üritus toimub, kontrollige, kas see kuupäev teile sobib, sest peate ju paari päeva jooksul pärast kutse saamist teatama oma osavõtust. Äraütlemist põhjendage alati viisakalt ja tõsiseltvõetavalt.
 Miks tahetakse vastust? Aga sellepärast, et inimesed on muutunud ratsionaalsemaks ja kokkuhoidlikumaks. Roogi ja jooke tellitakse või valmistatakse täpselt nii palju, kui külalisi tuleb. Teave on oluline ka ruumi ja laua suuruse planeerimisel.
 Kui kutsel pole märgitud, millises riietuses peab kohale ilmuma, minnakse päevases riietuses, kuid seegi peab kutsujaile lugupidamist näitama. Mugav, sportlik rõivas jäägu vaba aja veetmiseks. Härra seob lipsu ette ja paneb ülikonna selga, daam sobiva kostüümi või kleidi. Kutsetele märgitakse enamasti härra riietus. Daam riietub vastavalt härrale. Seda juhist ei tasu võtta naiste alavääristamisena. 
 Tabel. Riietumisjuhised daamile


Sekretäritöö
thumbnail
35
doc

Sekretäriõpe

? Tekst türkitakse kaks rida pealkirjast allpool. ? Allkiri. ? Koopia(d): jaotuskava käskkirjal. ? Viisad (käskkirjal). 3) Sekretäri suhtlemisetikett külastajatega. · Sekretär on firmas esimene isik, kellega külastaja kokku puutub. Seega on ta firma ,,visiitkaart". Külastaja sisenemisel on sekretäril mõni hetk aega, et lõpetada pooleliolev töö ja tervitada. · Auväärse külalise saabudes tõuseb sekretär tervitamiseks ja väljub laua tagant. Sekretäri näoilme, estid, poos ja hääl peavad väljendama viisakust kohtumisel, huvi kuulamisel, vastutulelikkust suhtlemisel ja taktitunnet kriitika puhul. Suhtlemisel peab jääma mulje, et külaline on teretulnud. Tuleks hoiduda küsimustest: Mida te soovite? Mis teil vaja on? · Kui aga siseneb ärritunud klient, tuleb talle pakkuda kõigepealt istet ja paluda olukorda selgitada. · Külastajate vastuvõtud planeeritakse juhi kalenderpäevikus ja kooskõlastatakse

Sekretäriõpe
thumbnail
20
docx

Põhimõisted asjaajamises

Põhimõisted asjaajamises Asjaajamine- kõik tegevused, mis on seotud ettevõtte erinevate dokumentidega Dokument (,,arhiivi seadusest" võetud definitsioon) ­ mis tahes teabekandjale jäädvustatud teave, mis on loodud või saadud asutuse või isiku tegevuse käigus ning mille sisu, vorm ja struktuur on küllaldane faktide või tegevuse tõendamiseks; jäädvustatud teave. Arhiiv- kogu, kuhu viiakse dokumendid pikemaajaliseks säilitamiseks (ettevõttes neid siis enam ei vajata); arhiiv on tule- ja veekindel Arhivaal- dokument, mis kuulub säilitamisele Toimik- samaliigiliste dokumentide kogu (võivad olla määratud ajaliselt, liigi järgi, nt. töölepingud) Dokumendi tüüp- andmekandja (materjal) Dokumendi liik- avaldus, protokoll Dokumendisüsteem- dokumentide korrashoiuks loodud süsteem (toimikud) Dokumendi registreerimine- dokumendi süsteemi kandmine, kui see ettevõttesse jõuab; (kõigile kirjadele tuleb korrektselt vastata) Dokumentide omadused: · Andmekandja (fü

Sekretäritöö
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

Programm „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013“ SIRJE REKKOR ANNE KERSNA ANNE ROOSIPÕLD MAIRE MERITS TOITLUSTUSE ALUSED KOHANDANUD: ANA KONTOR 2013 1 SISUKORD 1. Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid 4  Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed 4  Kiirtoiduettevõtted 6  Kohvikud 8  Sööklad ja teised suurköögid 10  Restoranid 13  Baarid 19  Catering-ettevõtted 21 2. Toitumise alused

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun