Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui on mitu naist?
  • Kui on mitu naist?
  • Kui on mitu naist?
  • Kui on mitu meest ja naist?
  • Kui on mitu naist?
  • Kui on mitu meest ja naist?
  • Kui administaator puudub?
  • Kui administaator puudub?
  • Kuidas juua millal mitte?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #1 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #2 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #3 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #4 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #5 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #6 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #7 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #8 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #9 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #10 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #11 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #12 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #13 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #14 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #15 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #16 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #17 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #18 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #19 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #20 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #21 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #22 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #23 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #24 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #25 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #26 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #27 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #28 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #29 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #30 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #31 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #32 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #33 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #34 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #35 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #36 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #37 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #38 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #39 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #40 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #41 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #42 Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis #43
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 43 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 52 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor algloom Õppematerjali autor
Tervilik presentatsioon, sisaldab esitlust, illustreerivaid pilte ja materjali, mida tunnikonspektis pole. Ise viisin sellega koos läbi ~45 minutilise tunni.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
odt

Lauaetiketi konspekt, koos tunniläbiviimise juhendiga ja ülesannetega

Jaak Timberg TUNNIKONSPEKT kursuses "Käitumine ja etikett" Tunni teema Lauaetikett, joogietikett ja käitumine restoranis Tunni eesmärk Tunni eesmärgiks on anda ülevaade sellest, kuidas käituda restoranis, üldiseid teadmisi lauaetiketist ja joogietiketist. Loeng on gümnaasiumi õpilastele või üliõpilastele. Meetodid Loeng, powerpoint esitlus, ülesanded, arutelu. Vahendid Powerpoint, paberlipikutel ülesanded. Ülesanded õpilastele Loengu ajal küsida õpilastelt küsimusi, mis on seotud konkreetse slaidiga. Lisaks saavad õpilased valikvastustega paberlipikud. Tunni käik Esmalt räägib õpetaja lühidalt, millest tunnis juttu tuleb. Seejärel jätkab powerpoint esitlusega.

Käitumine ja etikett
thumbnail
13
doc

Etikett - VASTUVÕTU PLANEERIMINE

Käekella ei kanta, sobib hõbe- või kulduur. Naisteriietus pidulikum kui smokinguvastuvõtul. GALAKLEIT: · Dekolteega pikk kleit suurtel väga pidulikel vastuvõttudel · Materjaliks siid,samet,brokaat jt. Kleidi peal jakk või keep. (karusnahkne jakk). · Piduliku õhtukleidi asemel võib kanda rahvarõivaid. · Kingad kõrge kontsaga, kuld- või hõbenahast või kleidiga ühte värvi · Kleidiga sobivas toonid daamiridikül või kuld- või hõbedanahkne ning pärlkaunistustega. Ka kleidi materjalist ja tegumoega kotid. · Kindad kleidiga sobivas toonis kuni küünarnukkideni õhukesest nahast või siidist. Pidulikul õhtusöögil võetakse kindad pärast laudaistumist ära. Tervitada ja tantsida võib kinnastes. · Ehted väga pidulikud. Käe- ja kaelaskantavat kella ei kanta. Sobib käevõrukell. Kui õhtusele vastuvõtule eelneb päevane vastuvõtt (riideid ei jõuta vahetada), võib päeval kanda õhturiietust.

Eetika ja etiket
thumbnail
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett

Tallinna Majanduskool Ametkondlik käitumiskultuur (sekretäritöö, üldteadmised etiketist) Loengumaterjal Tallinn 2013 1 Ametkondlik käitumine, kutse-eetika ja etikett ........................................................................................... 4 Kutse-eetika .............................................................................................................................................. 4 Sekretäritöö eetikakoodeks ........................................................................................................................... 5 Nõuded juhile:
 ...........................................

Sekretäritöö
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

 Hooldekodude (ja muude sotsiaalasutuste) sööklad Klientideks on seal elavad vanurid, puudega inimesed ja asutuse töötajad. Sööklad pakuvad nii päevamenüüd kui dieettoite. Süüakse tavaliselt ühes suures söögisaalis. Hooldekodudes võib toitu viia ka tubadesse. Sotsiaaltöötajad viivad sööklast toitu ka vanurite ja puudega inimeste kodudesse.  Lasteaedade sööklad Klientideks on lapsed ja lasteaia töötajad. Sööklad pakuvad hommiku- ja lõunasööki ning õhtuoodet. Toit valmistatakse ühes köögis ja viiakse rühmadesse. Seal toit serveeritakse ja ka süüakse.  Koolide sööklad Klientideks on õpilased, õpetajad ja kooli töötajad. Pakutakse lõunasööki. Pikapäevarühmade õpilastele pakutakse ka oodet.  Kaitsevägede kasarmute sööklad 11 Klientideks on kaitseväelased ja väeosade külalised. Pakutakse kogupäevamenüüd

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
16
docx

Diplomaatiline etikett ja protokoll konspekt eksamiks

Protokoll Protos (esimene) + kolla (liim) = protokollon (esimene leht, mis liimiti dokumendirulli ülaserva ning millele märgiti üriku sisu ja autori nimi). Kesk- ja varauusaegne tähendus ­ nõuded, kuidas vormistada kirju (viisakusvormelid) ja korraldada tseremooniaid. Tänane tähendus - kokkulepitud põhimõtted, mis käsitlevad ühiskonnas väljakujunenud käitumis- ja suhtlemisnorme, hierarhiat, ühiskondlikku positsiooni, tseremooniaid jne. Diplomaatiline protokoll Riikidevahelises suhtluses väljakujunenud normide ja reeglite kogu.

Diplomaatiline etikett ja protokoll
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Järjest suurenev uute toodete ja teenuste hulk ­ programmererimine, meelelahutusteenused jne. Tekkinud on ulatuslik nn ,,peidetud teenindussektor". Teenindusettevõtlus ja tootev tööstus on järjest rohkem omavahel seotud. 2. Kliendikeskne teenindus Teeninduses lähtutakse kliendist, mitte oma tootest/teenusest. Uuritakse välja kliendi soovid ja arvestatakse nendega oma toote teenuse välja töötamisel ning müümisel. Klient osaleb tootmisprotessis juba arendusest alates. Kliendikeskne käitumine on oskus rahuldada kliendi vajadusi nii, et mõlemad pooled oleksid rahul 3. Arukas teenindusajastu inimene Arukas teenindusajastu inimene ootab rohkem, tahab kvaliteeti. Muutused töömaailmas on seadnud keskseks aruka inimese arendamise, kes suudaks uutes tingimustes, uut suhtumist ning uusi teadmisi ja oskusi vajava elu ning tööga toime tulla. 4

Turismiettevõtlus
thumbnail
65
pdf

KALLIS, MA OLEN ÕNNELIK

FELIX Sest sa oled muutunud. ANN Muutunud? FELIX Sa oled ära. ANN Pole märganud. FELIX Me vaevu näeme üksteist. ANN Sellest piisab. FELIX Kellele? ANN Mulle. Sulle. FELIX Ei. ANN Felix, ma tõesti ei jaksa täna... Ann joob kohvi ja võtab laualt vana ajalehe. FELIX Mida ma lastele ütlen? ANN Ütle... ütle, et me tähistame. Näiteks kusagil restoranis. Siia ma neid ei tahaks. FELIX Tore. Vähemalt laste ees võtad sa end kokku. ANN Õnneks käivad nad harva. FELIX Aga piisavalt tihti, et meil silm peal hoida. ANN Me oleme täiskasvanud inimesed. FELIX Aga käitume nagu teismelised. Või vähemalt üks meist käitub nii... ANN Felix, see teema tõesti ei eruta mind. Felix ajab end diivanilt püsti. FELIX Aga mina? ANN Praegu? FELIX Jah.

Meedia
thumbnail
33
doc

ETIKETI konspekt

rõivastuda, olla hea pererahvas külalistele. Etikett kehtestab reeglid, mis on inimese teenistuses ja muudavad tema elu kergemaks, mitte vastupidi. Termin etikett tuleb ladinakeelsest väljendist est hic questio, mis tõlkes tähendab siin on küsimus. Ladinakeelsest väljendist on tuletatud prantsuskeelne sõna etiquette, mis tähendab sedelit või pealkirja. 15.sajandil Burgundia hertsogi Philippe Hea (1396-1467) nõudel koostati ja vormistati sedelitel õukonnas järgitav alluvusjärjekord ning tseremooniad: kes millal ja kuidas võisid riigipea poole pöörduda, temaga suhelda ja teda teenindada. Etikett muutus eriti rangeks Prantsuse õukonnas Loui s XIV (1643-1715) ajal, kui määratleti kuninga ja tema lähikondlaste kõik toimingud alates ärkamisest hommikul ja lõpetades uinumisega õhtul. PROTOKOLL on kokkulepitud põhimõtted, mis käsitlevad ühiskonnas väljakujunenud käitumis- ja suhtlemisnorme, hierarhiat, ühiskondlikku positsiooni, tseremooniaid.

Sekretäritöö




Meedia

Kommentaarid (1)

marianku profiilipilt
marianku: Väga hea ülevaade.
09:32 12-06-2014



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun