Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Lapse areng, jälgimine ja analüüs (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


Lapse areng, jälgimine ja analüüs
Vaatlus
Juhendaja :





Sisukord


1Üldandmed 3
1Probleemi kirjeldus ja oletatav põhjus 4
Arengu põhivaldkondade kirjeldus 5
2 Motoorika 5
2.1Meetod ja protseduur 5
2.2Motoorika arengu iseärasused 6
3Sotsiaalsed oskused 7
3.1Meetod ja protseduur 7
3.2Sotsiaalsete oskuste arengu iseärasused 7
4 Kommunikatsioon 8
4.1Meetod ja protseduur 8
4.2Kommunikatsiooni oskuste arengu iseärasused 9
5 Kognitiivsed oskused 10
5.1 Meetod ja protseduur 10
5.2Kognitiivsete oskuste arengu iseärasused 10
6Eneseteenindamine 12
6.1 Meetod ja protseduur 12
6.2 Eneseteenindamise oskuste arengu iseärasused 12
7Soovitused lapse arengu toetamiseks 13
  • Üldandmed


    Vanus: 5.aastane
    Sugu: Poiss
    Kasvukeskkonna
  • Vasakule Paremale
    Lapse areng-jälgimine ja analüüs #1 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #2 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #3 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #4 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #5 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #6 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #7 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #8 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #9 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #10 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #11 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #12 Lapse areng-jälgimine ja analüüs #13
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-12-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 155 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kaiu17 Õppematerjali autor
    kirjeldatud on ühe lapse vaatlust läbi arengu ja siis on see analüüsitud.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    12
    doc

    Autism

    olevad teraapiavõimalused. Viitavad sümptomid antud probleemi kirjelduses: · Ärevus · Rahutus · Poisiga ei ole võimalik saavutada pilkkontakti · Poiss on väga valiv toidu suhtes · Mõnel päeval keeldub haiglatoidust täielikult · Enamasti meeldib poisile veeta aega üksi · Sõnalise kontakti saavutamine poisiga on keeruline Situatsiooni seos vastava psüühikahäire olemusega: Autismile on tüüpilised lapse kõnehäired, mille tõttu on haigega sõnalise kontakti saavutamine raskendatud. Autistlikud lapsed ei omanda kunagi piisavat sõnalist väljendusoskust. Väljendusoskuse piiratuse tõttu ei tule teiste lastega mängimisest suurt midagi välja ja seda ka vähese loomingulisuse ja mängulisuse kujutlusvõime vaesuse tõttu. Seetõttu mängivad autistlikud lapsed sageli üksi. Paljudel autistlikel lastel ilmnevad kinnismõtted, mis avalduvad näiteks mingi tegevuse pidevas kordamises (nt poiss

    Psühhiaatria
    thumbnail
    6
    doc

    Areng viiendaks eluaastaks

    SISSEJUHATUS Iga algus on eriline, see võib olla raske või ka kerge. Sama võib mõelda ka lapse elust- tema sünnist, kasvamisest ja arenemisest. Lapse sünd on rõõm, millele järgneb lapse kasvatamine ehk töö, mida tuleb võtta kohusetundega, ning lapse elu ja saavutused on vanematele tasuks nende pühendumise eest lapse kasvatamisele. Alati ei ole kõik nii lihtne või kerge, alati ei ole meil aega olla vanemateks, kes jagavad hellust oma lastele või mõistavad neid. Mõistmine on oskus. Eelkoolieas on üheks hindamisobjektiks lapse areng ja õppimine. Süsteemselt ja kindlalt lapse arengut vaadeldes muutub nähtavaks iga lapse iseendaks kasvamise lugu. Ent see omakorda eeldab teadmisi lapse arengust ja selle jälgimise meetoditest.

    Arengupsühholoogia
    thumbnail
    65
    doc

    Rüdiger Penthin, AGRESSIIVNE LAPS 2003

    laste käekäik korda läheb. velt. Ehk julgustab see raamat teidki midagi ette võtma, et ära hoida ühe agressiivse või vägivaldse lapse väljakujunemist. Rasked ja ohtlikud kehavigastused Vigu teeme lastega suheldes me kõik. Ent sellest ei teki prob- Võrreldes 1996. aastaga tõusis alla 21-aastaste kuritegevus leemi niikaua, kui laps tunneb, et teda pannakse tähele, teda 1997. aastaks 20,8%

    Avalikud suhted
    thumbnail
    15
    doc

    HEV koordinaatori roll

    Tallinna Ülikool Sotsiaaltöö Instituut Kristine Niit HEV KOORDINAATORI ROLL Referaat Tallinn 2014 1 Sissejuhatus Igas koolis ja klassis on väga erinevaid lapsi ­ mõni on nutikam ja teine vähem, mõni on kiirem ja teine aeglasem, mõne lapse pere toetab õppimist ja teise lapse pere pigem takistab. Lähtuvalt kaasava hariduse ideoloogiast ei ole tänapäeval kvaliteetse haridus andmist enam võimalik ette kujutada tugiteenuseid rakendamata. 2010. aasta septembrist kehtima hakanud põhikooli ­ja gümnaasiumiseadusega on koolides kohustuslikus korras määratud inimene, kelle ülesandeks on koordineerida hariduslike erivajadustega õpilaste õpet - HEV koordinaator. Põhjus, miks sellise nimetusega ülesannete täitja peaks eksisteerima peitub

    Sotsiaalpedagoogika
    thumbnail
    11
    doc

    2-3 aastase lapse areng

    Tallinna Pedagoogiline Seminar Referaat 2-3 aastase lapseareng Tallinn 2010 Sisukord 1. 2-3 aastase lapse areng. Füüsiline- ja vaimne areng: Ealised iseärasused: Kõne areng. ......3 2. 2-3 aastase lapse füüsiline areng...........................................................................................4 3. Vaimn eareng..........................................................................................................................5 3.1 Gerli oskab..........................................................................................................................5 4. Kõne areng.................................................................................................................

    Lapse areng, jälgimine ja analüüs
    thumbnail
    10
    docx

    MITTESEKKUVAD LAPSE VAATLUSED JA ANALÜÜS

    TALLINNA ÜLIKOOL Haridusteaduse Instituut Alushariduse valdkond Erika Vederman KAALB-3 MITTESEKKUVAD LAPSE VAATLUSED JA ANALÜÜS Õpimapp Juhendaja: lektor Lii Lilleoja Tallinn 2018 Sisukord 1.Vaatlusprotokollid.................................................................................................... 3 2.Analüüs.................................................................................................................... 6 Kasutatud allikad......................................................

    Alushariduse pedagoog
    thumbnail
    4
    doc

    Erivajadustega laps lasteaias

    seda kergem on neil hiljem temaga hakkama saada. Kui vähegi võimalik, ignoreerida halba käitumist. Laps peab tunnetama, et õpetaja rühmas on teadlik tema käitumisest. Hüperaktiivne laps vajab psühholoogilist toetust. Tähtis on armastus, hoolitsus ja mõistmine. Iga laps on individuaalne ning väga oluline on lasteaia ja kodu koostöö. Hüperaktiivsus on eelkõige psühholoogiliste, meditsiiniliste ja pedagoogiliste probleemide koosesinemine. Lapsevanem peaks mõtlema oma lapse tugevatele 2 külgedele. Abi saab kindlasti tugirühmadest ja koolitustelt. Oluline on koostöö lastepsühhiaatriga. Rühmas on oluline meeskonnatöö ja lapsele individuaalne lähenemine. Kui lapse probleemi teadvustada ja sellega tegeleda, siis võib hüperaktiivse lapse tähelepanuhäire õigeid meetodeid kasutades kontrolli alla saada. Steveni vanemad

    Haridus
    thumbnail
    4
    doc

    PROBLEMAATILISE KÄITUMISEGA LAPSE ANALÜÜS

    seda kergem on neil hiljem temaga hakkama saada. Kui vähegi võimalik, ignoreerida halba käitumist. Laps peab tunnetama, et õpetaja rühmas on teadlik tema käitumisest. Hüperaktiivne laps vajab psühholoogilist toetust. Tähtis on armastus, hoolitsus ja mõistmine. Iga laps on individuaalne ning väga oluline on lasteaia ja kodu koostöö. Hüperaktiivsus on eelkõige psühholoogiliste, meditsiiniliste ja pedagoogiliste probleemide koosesinemine. Lapsevanem peaks mõtlema oma lapse tugevatele 2 külgedele. Abi saab kindlasti tugirühmadest ja koolitustelt. Oluline on koostöö lastepsühhiaatriga. Rühmas on oluline meeskonnatöö ja lapsele individuaalne lähenemine. Kui lapse probleemi teadvustada ja sellega tegeleda, siis võib hüperaktiivse lapse tähelepanuhäire õigeid meetodeid kasutades kontrolli alla saada. Steveni vanemad

    Lapse areng, jälgimine ja analüüs




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun